Nou in mijn geval niet ben 2 x dronken geweest in mijn leven en werd daar niet leuker van alleen maar ziek.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef Danny het volgende:
Eline is wel leuk dronken. Ze zou altijd dronken moeten zijn.
maar ja, dat geldt voor alle vrouwen.
Eline doet nog steeds haar best.. dat kan iedere hond zien..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eline heeft al lang afgehaakt, dat moet jij toch zien als vrouw?
Hij durft gewoon niet...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik snap Peter echt niet hoor, nu heeft hij de kans, gríjp hem dan!!! Ffs
Peter is toch meer van de mannen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik snap Peter echt niet hoor, nu heeft hij de kans, gríjp hem dan!!! Ffs
Het lijkt eerder dat ie een minderwaardigcomplex heeft qua vrouwen ofzo...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:52 schreef wicky. het volgende:
[..]
hoorde het niet zo heel goed, maar het kwam erop neer dat hij haar niet leuk vind of zo (geloof ik)
denk het ook niet...quote:
Nou, dat zegt mén, maar dat hoeft toch niet zo te zijn?quote:
Het signaal in de luchtruimte was anders vrij definitief, maar kennelijk overheerst de alocholgedreven geilheid bij Eline...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Eline doet nog steeds haar best.. dat kan iedere hond zien..
dat moet wel. meer hints kan ze niet geven hoor. nou ja, ze kan zich uitkleden en met haar benen in haar nek gaan liggen, maar als je ZOVEEL hints nodig hebt mankeert er iets aan je.quote:
Het hoeft niet, maar vele dingen wijzen wel die kant opquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat zegt mén, maar dat hoeft toch niet zo te zijn?
Het zou overigens wel verklaren waarom hij deze kans niet grijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |