Supersneu inderdaad...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is dit voor seniel gedoe daar. WTF heeft dit met het concept "de Bunker" te maken
Een stel kleuterschoolkinderen die aan de regie vragen of ze kusjes mogen geven en een regie die er ook nog op ingaat.
En blijven streamenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
We schakelen direct over als we iets interessants zien...
Ja maar de opzet is toch dat er niet door de regie ingefluisterd zou worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zeker
of geef ze opdrachten. kusje hier, likje daar. Of pleur ze terug die bunker in.
dat was al voorspeld toen ze met een poll aan kwamenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef lies1958 het volgende:
Het feest bloed nu een beetje dood omdat die twee in het hokje zitten.
Wat zei Marielin ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef wicky. het volgende:
Peter wil Eline geloof ik niet ,tis net wat marielin zeg
Eline heeft al lang afgehaakt, dat moet jij toch zien als vrouw?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef Dottey het volgende:
Eline doet zo der best...
Peter toe nou zoenen.. *piep piep*
yep jeroen knalt er net uit dat ie Eline toch ook wel erg leuk vind...maar dat het onmogelijk is...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef akveor het volgende:
Peter lijkt bijna niet te kunnen geloven dat ie misschien Eline aan de haak kan slaan.
Wat een tegenvaller. Hij kan Jeroen de perfecte hak zetten.
Dit vind ik niks hoor..............quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef lies1958 het volgende:
Het feest bloed nu een beetje dood omdat die twee in het hokje zitten.
Survival, "hard time", afzien, back to basic, moet je nu toch zien. Een kindvrouw die aan de regie vraagt of ze kusjes mag gevenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
het is feest. je weet wel. waar je lol hoort te hebben
Gemist. Wat zei ze?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef wicky. het volgende:
Peter wil Eline geloof ik niet ,tis net wat marielin zeg
Real men are on probationquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:51 schreef mooiiiiii het volgende:
Eline is niet wijs..als er iemand lief/normaal en leuk is ,is het Pim wel..pffff vrouwen
Interessant in relatief, ik hoef het niet te zien hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
We schakelen direct over als we iets interessants zien...
Ik snap Peter echt niet hoor, nu heeft hij de kans, gríjp hem dan!!! Ffsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef D. het volgende:
Denkt Eline nou echt dat Peter niet snapt dat ze er het liefst bovenop gaat zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |