hahaquote:
Eline laat even subtiel weten dat Peter het wel erg laat afweten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:44 schreef swarmahoer het volgende:
dat duurde langverdomme waarom gaat dat kut luik open, er moet gezoend worden
Wat verwacht je van iemand met een roze trui en een tongpiercingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eline laat even subtiel weten dat Peter het wel erg laat afweten.
Dit is echt jammer in het kwadraat.
Omdat het een dronken kletskoekverbond is....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:44 schreef Desii het volgende:
Peter en Eline hebben een verbond gesloten... maar ik snap niet precies het hoe en waarom
op het gebied vanquote:
Tsja... kennelijk toch nog iets meer dan dit. Dit was echt beschamend.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:46 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wat verwacht je van iemand met een roze trui en een tongpiercing
Jasses ,totaal geen type voor Eline ,ik word echt onpasselijk grrrrquote:
het is feest. je weet wel. waar je lol hoort te hebbenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is dit voor seniel gedoe daar. WTF heeft dit met het concept "de Bunker" te maken
Een stel kleuterschoolkinderen die aan de regie vragen of ze kusjes mogen geven en een regie die er ook nog op ingaat.
Ja!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die hoopte op een standje tussen de muren.
dat zekerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef FuTilE het volgende:
Dit is overigens ook meteen het einde van het feestje, let maar op...
De redactie laat het eigenlijk een beetje afweten, hier was veel meer van te maken.
Supersneu inderdaad...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is dit voor seniel gedoe daar. WTF heeft dit met het concept "de Bunker" te maken
Een stel kleuterschoolkinderen die aan de regie vragen of ze kusjes mogen geven en een regie die er ook nog op ingaat.
En blijven streamenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
We schakelen direct over als we iets interessants zien...
Ja maar de opzet is toch dat er niet door de regie ingefluisterd zou worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zeker
of geef ze opdrachten. kusje hier, likje daar. Of pleur ze terug die bunker in.
dat was al voorspeld toen ze met een poll aan kwamenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef lies1958 het volgende:
Het feest bloed nu een beetje dood omdat die twee in het hokje zitten.
Wat zei Marielin ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef wicky. het volgende:
Peter wil Eline geloof ik niet ,tis net wat marielin zeg
Eline heeft al lang afgehaakt, dat moet jij toch zien als vrouw?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef Dottey het volgende:
Eline doet zo der best...
Peter toe nou zoenen.. *piep piep*
yep jeroen knalt er net uit dat ie Eline toch ook wel erg leuk vind...maar dat het onmogelijk is...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef akveor het volgende:
Peter lijkt bijna niet te kunnen geloven dat ie misschien Eline aan de haak kan slaan.
Wat een tegenvaller. Hij kan Jeroen de perfecte hak zetten.
Dit vind ik niks hoor..............quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef lies1958 het volgende:
Het feest bloed nu een beetje dood omdat die twee in het hokje zitten.
Survival, "hard time", afzien, back to basic, moet je nu toch zien. Een kindvrouw die aan de regie vraagt of ze kusjes mag gevenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
het is feest. je weet wel. waar je lol hoort te hebben
Gemist. Wat zei ze?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef wicky. het volgende:
Peter wil Eline geloof ik niet ,tis net wat marielin zeg
Real men are on probationquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:51 schreef mooiiiiii het volgende:
Eline is niet wijs..als er iemand lief/normaal en leuk is ,is het Pim wel..pffff vrouwen
Interessant in relatief, ik hoef het niet te zien hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
We schakelen direct over als we iets interessants zien...
Ik snap Peter echt niet hoor, nu heeft hij de kans, gríjp hem dan!!! Ffsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef D. het volgende:
Denkt Eline nou echt dat Peter niet snapt dat ze er het liefst bovenop gaat zitten?
Nou in mijn geval niet ben 2 x dronken geweest in mijn leven en werd daar niet leuker van alleen maar ziek.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:50 schreef Danny het volgende:
Eline is wel leuk dronken. Ze zou altijd dronken moeten zijn.
maar ja, dat geldt voor alle vrouwen.
Eline doet nog steeds haar best.. dat kan iedere hond zien..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eline heeft al lang afgehaakt, dat moet jij toch zien als vrouw?
Hij durft gewoon niet...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik snap Peter echt niet hoor, nu heeft hij de kans, gríjp hem dan!!! Ffs
Peter is toch meer van de mannen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik snap Peter echt niet hoor, nu heeft hij de kans, gríjp hem dan!!! Ffs
Het lijkt eerder dat ie een minderwaardigcomplex heeft qua vrouwen ofzo...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:52 schreef wicky. het volgende:
[..]
hoorde het niet zo heel goed, maar het kwam erop neer dat hij haar niet leuk vind of zo (geloof ik)
denk het ook niet...quote:
Nou, dat zegt mén, maar dat hoeft toch niet zo te zijn?quote:
Het signaal in de luchtruimte was anders vrij definitief, maar kennelijk overheerst de alocholgedreven geilheid bij Eline...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Eline doet nog steeds haar best.. dat kan iedere hond zien..
dat moet wel. meer hints kan ze niet geven hoor. nou ja, ze kan zich uitkleden en met haar benen in haar nek gaan liggen, maar als je ZOVEEL hints nodig hebt mankeert er iets aan je.quote:
Het hoeft niet, maar vele dingen wijzen wel die kant opquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat zegt mén, maar dat hoeft toch niet zo te zijn?
Het zou overigens wel verklaren waarom hij deze kans niet grijpt.
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, meer drank en geen bedtijdquote:
*zucht*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:57 schreef blomst het volgende:
Zou Jeroen de poll hebben gezien toen hij boven was??
Als jouw vrouwelijke hormonen niet meespeelde zou je weten dat we gelijk hebbenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:
peter van de mannen?
hahah dat zegt men?
*proest het uit*
neejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjoh![]()
Het wordt nu wat tragisch hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:58 schreef Dottey het volgende:
Eline probeert nog steeds Peter over te halen..
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:00 schreef Spooky4u het volgende:
Nou Peter, je bent nog niet oud genoeg om papa te worden volgens haar. Schop haar vanavond maar met jong.
Vroeg ie ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:02 schreef akveor het volgende:
Dacht even dat Peter vroeg of Eline een nat broekje van hem kreeg.
Ze hadden daarstraks meer lol imhoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:00 schreef Dementor het volgende:
Zoals het er nu uitziet slapen ze vanaf zondag 36 uur niet en maken we ze helemaal gek met de weekopdracht.
Dus gun ze deze lol want morgen is er ook weer een exit.
Dat weet ik niet meer, ik versta niet altijd alles van Eline, komt door die piep er steeds tussen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:59 schreef Dottey het volgende:
peter: jij zou nooit vreemd gaan
eline: nee!
had zij niet verteld dat zij eens vreemd was gegaan?
Gadver de gadverquote:
Dit is Wibra-TV. Dit gezijk is vollleedig op zijn plaatz!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Copycat het volgende:
ik ririteer mij matenloos, aan jullie gezijk
he gets de nietslaapopdracht ...........Bart switch ff naar de anderen .... aubquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:00 schreef Dementor het volgende:
Zoals het er nu uitziet slapen ze vanaf zondag 36 uur niet en maken we ze helemaal gek met de weekopdracht.
Dus gun ze deze lol want morgen is er ook weer een exit.
proostquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Copycat het volgende:
kan iemand even een condoom naar binnen sturen? misschien begrijpt peter de hints van eline DAN?!?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Espabilado het volgende:
Eline zegt al dat Peter volgens haar beetje een schijtert is als het er op aankomt
Ofwel.. hoe duidelijk wil je het hebben dat ze je wilt NU
Huub!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dat is vast de Groningse variant van "Ga mee brommers kieken"
'quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef Copycat het volgende:
Daar lijkt het wel op ja. Tenzij Peter nog even zijn mannelijke kant toont anders is ie reddeloos verloren Wordt ie opgevroten door deze zwarte weduwe en dat zelfs zonder seks.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter moet dit haar houden, daar hamert ze maar op, maar hij heeft helemaal geen haar meer![]()
Ze lijkt mij minder teut dan ze zich voordoet en palmt hem lekker hem?
er komt een poll; 'wat bedoelt espabilado met ONGELIMITEERD'.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:05 schreef Espabilado het volgende:
Was ik soms onduidelijk toen ik 2 uur terug al riep om ONGELIMITEERD drank?
Die begrijpt hij donders goed. Alleen durft ie niet. En eigenlijk snap ik dat ook wel... 't is een snob.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:05 schreef Danny het volgende:
[..]
kan iemand even een condoom naar binnen sturen? misschien begrijpt peter de hints van eline DAN?!?
Mijn vrouwelijke hormonen worden daar niet wild van..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Als jouw vrouwelijke hormonen niet meespeelde zou je weten dat we gelijk hebben
Kunnen ze spoelen bij het tandenpoetsenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:07 schreef Dementor het volgende:
Er komt nu bier!
Zou jij iemand gaan palen voor de streams?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Die begrijpt hij donders goed. Alleen durft ie niet. En eigenlijk snap ik dat ook wel... 't is een snob.
Nee echt ,zei die dat.gatvegrrrr creapyquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:02 schreef lies1958 het volgende:
wat zegt die peter nu van wordt je nat in je broekje van mij tegen eline.
nope, als 't goed is nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben benieuwd of er nog een streamlock komt
Volgens mij was Peter pissed dat Jeroen tanden aan het poetsen was terwijl Peter over een uur of 3 zijn kans nog wilde grijpen bij Elinequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:09 schreef Danny het volgende:
wtf heeft die peter nou weer?
Uhhhh weet niet... maar ff lekker bekken zou ik geen probleem vinden. En wat daarna komt zou ik denk ik gewoon laten gebeuren.... er zijn net weer fris beddengoed.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou jij iemand gaan palen voor de streams?
Krijgt de redactie eens een keer niet te schuld als het feestje voortijdig afgelopen is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:12 schreef lies1958 het volgende:
marielin maakt dus een beetje verkeerde inschatting geloof ik
Vergeefse moeite... Er zitten een paar skihuttijgers aan de knoppenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:12 schreef Fosfolipide het volgende:
Dementor draai even Freestyler van Bomb Funk
Tuurlijk wel... als zij ze zoveel laten zuipen kan je niet anders verwachten dan dit.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Krijgt de redactie eens een keer niet te schuld als het feestje voortijdig afgelopen is.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... als zij ze zoveel laten zuipen kan je niet anders verwachten dan dit.
alleen de tafel maarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:15 schreef Danny het volgende:
dit zijn wel de herkenbare feesten, alleen ging bij ons thuis vroeger dan de tafel door de kast heen.
Die zit nog te schijtenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:15 schreef Toverheks het volgende:
waar is amber????
En zit er erg mee dat men niet de biertaxi met een ceremonie verwelkomdequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:15 schreef logicc123 het volgende:
pff Marielin maakt van een mug een olifant
Irritant hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:17 schreef blomst het volgende:
Kut, steeds die banner voor het invoerscherm
of we moesten naar het ziekenhuis. maar veel feesten eindigden wel in geouwepleurishoer en gesneuvelde meubelen, gaten die in de muren en deuren werden gestompt etc.quote:
Yep, zolang hysterisch blijven doen dat er zwaar opgefokte sfeer komt waardoor er echt spanning komt en de andere meiden ook gaan stressen en ook gaan denken dat het fout gaat tussen de mannenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:16 schreef snetje het volgende:
zo krijg je dus ruzie's en vechtende mannen ! door een zeikwijf die haar gelijk wil hebben
http://www.google.com/chromequote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:17 schreef blomst het volgende:
Kut, steeds die banner voor het invoerscherm
Normaal werd ze halverwege al gepaktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:18 schreef Spooky4u het volgende:
Amber kan niet zo goed met drrank omgaan denk ik.
hoorde jeroen toch echt vanmiddag zeggen dat hij zo eerlijk is hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:16 schreef riri het volgende:
Peter is helemaal in de zevende hemel omdat hij weet dat Eline HEM leuk vindt...hij heeft helemaal niet door dat Jeroen vals speelt.....Jeroen is niet eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |