quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, pw. peewee. Dat meisje dat in de kickoff in de lift werd genomen door die remco (die danser)
Doewd!quote:
Maar met nog maar 4 slachtoffers...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:54 schreef Danny het volgende:
[..]
hij had 24 uur toch? heeft dus nog tot morgenmiddag. lijkt me dat hij nog tijd zat heeft...
vertel verderquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, pw. peewee. Dat meisje dat in de kickoff in de lift werd genomen door die remco (die danser)
Maar sowieso al 2 items van Marielinquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar met nog maar 4 slachtoffers...
Mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef Jimbo het volgende:
hihi ik ben jonger én kan WEL koken
zijn hun nou zo wereldvreemd of ...
Die zal vannacht wel gaan stropen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
Jeroen moet een beetje opschieten wil hij zijn 10 items op tijd in d kist krijgen....
[ afbeelding ]
Vind ik ook. Die flapdrol die opgaf, heeft die er nog een sanctie voor gekregenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het wel sneu voor haar.
Van de week heeft ze ook al in de isoleer geslapen en de opdracht van 36 uur niet slapen komt er ook aan.
Ik niet. Ze moet alleen beter leren accepteren en het daarna minder uitmelken. Ze moet het omdraaien in haar voordeel. Ik vind haar een stoer wijf. Maar door dat gezeik krijg ik just mijn bedenkingen. Neem zoals het is. Ze laten d'r echt niet dood gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het wel sneu voor haar.
Van de week heeft ze ook al in de isoleer geslapen en de opdracht van 36 uur niet slapen komt er ook aan.
Integendeel : elke dag een pakkie peukenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Die flapdrol die opgaf, heeft die er nog een sanctie voor gekregen
Kutnijdquote:
Dat moest er nog eens bijkomenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik niet. Ze moet alleen beter leren accepteren en het daarna minder uitmelken. Ze moet het omdraaien in haar voordeel. Ik vind haar een stoer wijf. Maar door dat gezeik krijg ik just mijn bedenkingen. Neem zoals het is. Ze laten d'r echt niet dood gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |