Vraag me af of Bobby dr nog is gaan ophalen... op zn 1 uurtje slaapquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Danny het volgende:
[..]
jij bent nu in de bunker? Is Amber ECHT al weg?
Fan is overtrokken maar ik neem het wel voor haar opquote:
Amber was mijn pispaal niet, dat is Elientjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
Wel es van emoties gehoord ??? Zelfs na 2 dagen gaan persoonlijke dingen belangrijk worden.
Steek die beer es in de fik of zo.. Tis maar een beer. Raar dat het ineens omslaat. Merilien heeft al meerdere
opdrachten volbracht. Oh wacht Amber is weg. Pispaaal next
Thnx dear, de Cc zonnebril staat inmiddels in m'n fobo trouwensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
En verdomme dat ik je heb gemist! Je schijnt irl óók tof te zijn.
Misschien in een slaapzak (bjiv. een bovenbed, daar slapen de meesten niet)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij deed m ver genoeg open dat ze er in konden kijken, wat ze ook deden... maar aan hun reactie te horen hadden ze er nooit aan gedacht om in de kist te kijken... dus of het wel zo handig was wat ie deed weet ik niet... vraag ik me ook af waar die spullen wel liggen dan, waar ze nóg minder snel zouden kijken dan in de doodskist???
Het lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
Wel es van emoties gehoord ??? Zelfs na 2 dagen gaan persoonlijke dingen belangrijk worden.
Steek die beer es in de fik of zo.. Tis maar een beer. Raar dat het ineens omslaat. Merilien heeft al meerdere
opdrachten volbracht. Oh wacht Amber is weg. Pispaaal next
pw...Prins Willem ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik ben even thuis. En Pw staat onder mijn douche.
Toen we weggingen, kwam volgens mij de pa van Amber binnen.
elinequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amber was mijn pispaal niet, dat is Elientje
Dat zou ook kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
In de dooskist licht nog steeds dat matrasje waar het onder kan zitten.
iemand zn rechter schoen erin ectquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
Jeroen moet een beetje opschieten wil hij zijn 10 items op tijd in d kist krijgen....
[ afbeelding ]
hij had 24 uur toch? heeft dus nog tot morgenmiddag. lijkt me dat hij nog tijd zat heeft...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
Jeroen moet een beetje opschieten wil hij zijn 10 items op tijd in d kist krijgen....
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, ik heb het verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hier heeft hij het over zondag:
[..]
Ik ga dan zelf uit van zondag overdag, maar strikt genomen begint de zondag idd al om 00.00 uur, straks.
quote:
nee, pw. peewee. Dat meisje dat in de kickoff in de lift werd genomen door die remco (die danser)quote:
Vind het wel sneu voor haar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef akveor het volgende:
Ondertussen lijkt Marielin de opdracht te hebben geaccepteerd. Denk dat ze er moeite mee had dat ze bij voorbaat al dacht al kansloos te zijn.
Tijd zat:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |