Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
weer eens wat anders dan tvp...quote:
Blijf dan weg.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan tvp...kheb jullie niet constant wat te melden heur
quote:
Wat ben je sexy op die foto.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:17 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
* heiden6 op Aruba, 4 jaar geleden.
k word al helemaal relaxed als ik eraan denk hoe weinig ik ga doen daar in die twee weken.
Ik ben toch altijd sexy.quote:
jij moet niet gek opkijken als het vliegtuig raar doetquote:
Dan had 'ie je makkelijk kunnen raken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij moet niet gek opkijken als het vliegtuig raar doet
Trouwens ik ben eindelijk beetje op normaal gewichteindelijk boven de 70
Dude, als je daar iets doet, is het sowieso meer dan wat je hier doetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:17 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
* heiden6 op Aruba, 4 jaar geleden.
k word al helemaal relaxed als ik eraan denk hoe weinig ik ga doen daar in die twee weken.
zoveel breder ben ik nog niet hoor, toch eens bij Heiden in de leer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan had 'ie je makkelijk kunnen raken.
Same here, al ben ik nu 92,8 (twee jaar terug was ik nog 70-75).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij moet niet gek opkijken als het vliegtuig raar doet
Trouwens ik ben eindelijk beetje op normaal gewichteindelijk boven de 70
we zagen mijn familie laatst weer een keer op een verjaardagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Same here, al ben ik nu 92,8 (twee jaar terug was ik nog 70-75).
Dat zeggen ze tegen mij ook wel eens. Snap jij dat nou?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we zagen mijn familie laatst weer een keer op een verjaardagdie zeiden dat ik em had vetgemest
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zeggen ze tegen mij ook wel eens. Snap jij dat nou?![]()
nee, zie geen enkel verschil tussen die foto van hierboven en nuquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zeggen ze tegen mij ook wel eens. Snap jij dat nou?![]()
Heiden6 heeft nooit het SHE-dieet gevolgd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Heiden is gewoon hét bewijs dat huishoudens waar het SHE dieet gevolgd wordt, dikmakend zijn
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heiden6 heeft nooit het SHE-dieet gevolgd.
Ik volg het SHE-dieet al lang niet meer. En toen ik dat wel deed, at ik inderdaad anders dan hij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Jij kookt dagelijks twee verschillende maaltijden?
Waarom niet meer Ise?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik volg het SHE-dieet al lang niet meer. En toen ik dat wel deed, at ik inderdaad anders dan hij.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:08 schreef TJDoornbos het volgende:
LDG hoe krijg je het zo ver dat LHO aangekomen is want ik moet nog zo'n kilo of tien erbij hebben
alleen voer ik je af en toe bij als je urenlang achter je pc zit, dat kwam je mamsie vroeger vast niet doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Er is relatief weinig in mijn eetpatroon verandert. Zal iets met leeftijd, en uitgegroeid, te maken hebben.
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:05 schreef Metatron het volgende:
Bovenstaande post is overigens niet discriminerend bedoeld t.o.v. miereneukers. Ook die mogen aan hetzelfde gas als de geiteneukers.
Op beurs riepen de geitenneukers om: "Vanwege een storing op de sneltram-haltes op de Calandlijn, stappen er op station Capelsebrug medewerkers in die u in, en uit checken.".quote:Op zondag 10 mei 2009 01:02 schreef Metatron het volgende:
RET.
check je in op Beurs... metro tuft naar Oosterflank.
Staat daar een bord: "ivm technische storing niet inchecken. ook niet uitchecken op eindbestemming!"
HAD DAT OP BEURS OOK EVEN GEMELD, STELLETJE FUCKING GEITENEUKERS!
Niet in de 15 minuten die ik op een metro stond te wachten. Bovendien waren er op Capelsebrug geen RET medewerkers te bekennen.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op beurs riepen de geitenneukers om: "Vanwege een storing op de sneltram-haltes op de Calandlijn, stappen er op station Capelsebrug medewerkers in die u in, en uit checken.".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daglicht, warmte, levendigheid.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om een of andere reden, heb ik met mensen die roepen 'ik sta om acht uur op, want dan heb ik nog wat aan mijn dag!' het idee dat ze perse in een hokje moeten leven. Waarom, als je vrij bent, niet om 14:00 opstaan en om 4:00 naar bed, als dat toevallig zo uitkomt? Dan heb je net zo veel aan je dag..
Mjah, voor sommigen allicht..quote:Op zondag 10 mei 2009 17:02 schreef Metatron het volgende:
Daglicht is overrated. 's Nachts is het leven veel toffer.
Ik heb echt iets met de nacht en de avondquote:Op zondag 10 mei 2009 17:02 schreef Metatron het volgende:
Daglicht is overrated. 's Nachts is het leven veel toffer.
Dichter bij huis ook al hoor. 's Nachts een biertje in ergens in de stad met een stukje skyline uitzicht heeft toch echt veel meer dan datzelfde plekje, met hetzelfde biertje overdag tussen shoppend volk en krijsende kinderen. Bovendien ben ik productiever in de kleine uurtjes.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb echt iets met de nacht en de avondEen terras op een warme zomeravond of ergens in Turkije rond middernacht aan de zee heeft toch veel meer dan een terras rond drie uur smiddags
Maar da's nog steeds geen nacht.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb echt iets met de nacht en de avondEen terras op een warme zomeravond of ergens in Turkije rond middernacht aan de zee heeft toch veel meer dan een terras rond drie uur smiddags
quote:
Jaja nu opeens aardig doen, je bent zeker bang dat je m'n BBQ op Zuid mis zou lopenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:25 schreef Isegrim het volgende:
Desondanks mag je wel op meets komen, hoor.Alicey en SingleCoil mogen immers ook komen en die wonen nota bene in Schiedam.
Pf, ik BBQ wel op mijn Weber.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja nu opeens aardig doen, je bent zeker bang dat je m'n BBQ op Zuid mis zou lopen
Oeh mag ik meedoen?quote:
Zo is ze idd FJD, niet te vertrouwen die Ise.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja nu opeens aardig doen, je bent zeker bang dat je m'n BBQ op Zuid mis zou lopen
Vrouwenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo is ze idd FJD, niet te vertrouwen die Ise.
Ssst, zeg dat nu niet zo hard! We vinden het toch altijd een beetje genant..quote:Op maandag 11 mei 2009 08:25 schreef Isegrim het volgende:
Desondanks mag je wel op meets komen, hoor.Alicey en SingleCoil mogen immers ook komen en die wonen nota bene in Schiedam.
wij ookquote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ssst, zeg dat nu niet zo hard! We vinden het toch altijd een beetje genant..
ligt eraan hoelaat, moet eerst naar mn tante. Alhoewel dat s middags is.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
maareehm what about morgenavond bbq voor breuls?
Stond op 196, was naar 186, als alles bevalt gaat ie voor 177.quote:
scheelt weer een lekker bedragjequote:Op maandag 11 mei 2009 11:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Stond op 196, was naar 186, als alles bevalt gaat ie voor 177.
s avonds natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 11:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ligt eraan hoelaat, moet eerst naar mn tante. Alhoewel dat s middags is.
prima mensen, ik ben presentquote:Op maandag 11 mei 2009 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
s avonds natuurlijkuurtje of 7/8 denk
park nabij euromast en noorse (toch?) kerk en ise moet niet zeiken.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef FJD het volgende:
Ik wil ook wel komen kijken alst mag van Ise () maar zou wel fijn zijn als ik dan weet waar het dan precies is
bij de noorse kerk verzamelen iddquote:Op maandag 11 mei 2009 14:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
park nabij euromast en noorse (toch?) kerk en ise moet niet zeiken.
die moet altijd overal zeikenquote:
zelfs in de brandnetelsquote:Op maandag 11 mei 2009 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die moet altijd overal zeiken
Hoe laat is dat morgen? SC komt de avond uit Francoland, dus weet niet of we komen, maar wellicht.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij de noorse kerk verzamelen iddhet park heet "het park" ( no kidding
) en het is het park onder de euromast idd, tram 8 stopt ervoor.
ze zijn gewoon aan dr heupen vastgegroeidquote:
Ik moet de dag erna ook werken, net als de rest van fok vermoed ik, maar Breuls is voor het weekend al wegquote:Op maandag 11 mei 2009 18:49 schreef Isegrim het volgende:
Morgen gaat 'm voor mij niet worden. Ik heb al een date met de technische commissie van Heliport en de volgende dag moet ik gewoon vroeg werken.
quote:Peter Breuls at 16:13 on 11 May
Oeh, ja, als dat kan zeker. Ik weet nog niet vanaf hoe laat ik kan, maar ik ben er zeker voor in.
dunnoquote:Op maandag 11 mei 2009 18:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe laat is dat morgen? SC komt de avond uit Francoland, dus weet niet of we komen, maar wellicht.
Dat soort opschep gedrag wordt pas geloofd als je ze laat zienquote:Op maandag 11 mei 2009 18:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat een drama moet dat zijn voor je rug
Ik ben blij met m'n kleine boobies
Ja, kweetet. Ik wip misschien even kort langs na mijn rondje met de TC (is ook al drie keer uitgesteld dus kan ik niet weer dwarsbomen).quote:Op maandag 11 mei 2009 18:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik moet de dag erna ook werken, net als de rest van fok vermoed ik, maar Breuls is voor het weekend al weg![]()
[..]
daar hebben we de telefoon voorquote:Op maandag 11 mei 2009 18:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah, ik bedoel meer dat we niet naar de park gaan om er niemand aan te treffen enzo.
Nee, ik krijg morgen twee oud-huisgenootjes te eten. De enige dag dat ik deze week kan is donderdag...quote:Op maandag 11 mei 2009 18:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat soort opschep gedrag wordt pas geloofd als je ze laat zien![]()
Kan jij morgen?(niet om je tieten te laten zien, maar bbq'en
)
Da's ook wel weer schep!quote:Op maandag 11 mei 2009 18:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar hebben we de telefoon voor
het gezicht is niet vreemd hoor.. de rest wel .. *jagh*quote:Op maandag 11 mei 2009 18:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
kwam er net in een ander topic nog meer tegen... vreeeemd gezicht
Ik denk het wel. Als we komen is het een prima tijd.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Half acht aanvang, acht uur fik er in, een goede tijd?![]()
Zit DT nog in den aziatische landen?
prima planquote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Half acht aanvang, acht uur fik er in, een goede tijd?![]()
Zit DT nog in den aziatische landen?
Hoeft niet, ik weet het wel te vinden en anders mijnquote:Op maandag 11 mei 2009 19:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Ik heb nog een fles rode wijn hier liggen die we ook hadden met syl dr verjaardag
![]()
Moet ik een druppelspoor maken vanaf je huis naar het park?
Als wij komen kunnen we met gemak nog even langs onze superslager gaan (bij jullie op de hoek).quote:Op maandag 11 mei 2009 19:31 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben 1 bbqdie nemen we sowieso mee..
wie scoort er wat vlees?
hahaquote:Op maandag 11 mei 2009 19:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als wij komen kunnen we met gemak nog even langs onze superslager gaan (bij jullie op de hoek).
Tuurlijk niet, is halal allemaal!quote:Op maandag 11 mei 2009 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hahadoen die aan lekker gemarineerde speklappen?
Natuurlijk, zo zijn Rotterdammers wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Mag ik hier voortaan meegluren?
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Zalk ff langs C1000 morgen die ene zak vullen voor een tientje?
die zak hebben we hier idd ook, maar word dat niet te veel?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Zalk ff langs C1000 morgen die ene zak vullen voor een tientje?
als je ook mee gaat bbqen morgenquote:
dan regel ik wel drank want C1000 is niet bepaald in de buurt van waar ik morgen benquote:Op maandag 11 mei 2009 19:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Mag, alleen dan neem ik geen vlees meer mee
Een pak diepvrieshamburgers en een fles drank mag ook hoor
uhmzz.. das net genoeg voor 2 ... (alleen die karbonades zijn wat veel denk ik voor 1 p.)quote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zak hebben we hier idd ook, maar word dat niet te veel?
5 worstjes
5 hamburgers
12x satestokjes
5 karbonades
5 spiezen
we zijn met hoeveel? lho en ik, jij, de Noob, de konijnen ,breuls, miss ise
miss kan het toch wel, met 8 man ofzo
Heiden is werkloos dus die kan ook wel vind ikquote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zak hebben we hier idd ook, maar word dat niet te veel?
5 worstjes
5 hamburgers
12x satestokjes
5 karbonades
5 spiezen
miss kan het toch wel, met 8 man ofzo
haal je nou wel of geen c100 vlees? ik ben morgen vrij, dus ik kan er ook wel ff langs met die zak?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan regel ik wel drank want C1000 is niet bepaald in de buurt van waar ik morgen benow en hamburgers natuurlijk.
als LHO het zo stelt nietquote:Op maandag 11 mei 2009 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haal je nou wel of geen c100 vlees? ik ben morgen vrij, dus ik kan er ook wel ff langs met die zak?
alleen hamburgers is ook een beetje saai vind ik.
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als LHO het zo stelt nietKomt me beter uit. K haal drank en zoek nog spiezen e.d. voor op de BBQ.
was niet die waar ik bij was, toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dan nemen wij ook gewoon een beetje vlees mee, kan iedereen n beetje zn eigen spul meenemen
kan me nog een meeting herinneren waar wij zowat alles betaald hebben, nu ff geen cash voor
Ik hou dr namelijk niet zo van. Tenzij het een keer is en diegene het van te voren meld. Ik ga morgen ff de Appie overvallen.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
nevermindverder ook geen probleem
ik neem wel gewoon voor iets van 8 man eehm iets meewat weet ik nog niet...
als nou een paar mensen dat doeniemand een broodje mee, en hoppa klaar
Het kan zijn dat ik wel even langskom maar ik eet sowieso niet mee.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heiden is werkloos dus die kan ook wel vind ik
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik wel even langskom maar ik eet sowieso niet mee.
Ik ben niet zo van het buiten in het gras gaan zitten eten.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Je kan Tekbir ook daar laten bezorgen?
zeiksnor, dan neem je een stoeltje mee. Dan zit je niet in het gras!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het buiten in het gras gaan zitten eten.
welcome back mr bunnyquote:Op maandag 11 mei 2009 22:04 schreef SingleCoil het volgende:
tekbir voor president!
Ik las even: "ik ga in het gras zitten huilken", Heiden, en ik had gelijk medelijden met je. Aardig hè?
En verder: ik ben weer terug in Nederland dus grapjes over de al-dan-niet-roterdamserigheid van de Konijntjes wordt als vanouds weer hard aangepakt. ik zou er dus maar mee op houden.
Oh, en dat geldt ook voor gezeur over de OV-Chip: niet doen. Met het plaatsen van een bereicht verklaar je akkoord te gaan met de algemene beleidslijn van het Rotterdam-topic, en die is dat de OV-Chipcard wel OK is. Klachten in KLB dus graag
Ben jij er morgen?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:04 schreef SingleCoil het volgende:
tekbir voor president!
Ik las even: "ik ga in het gras zitten huilken", Heiden, en ik had gelijk medelijden met je. Aardig hè?
En verder: ik ben weer terug in Nederland dus grapjes over de al-dan-niet-roterdamserigheid van de Konijntjes wordt als vanouds weer hard aangepakt. ik zou er dus maar mee op houden.
Oh, en dat geldt ook voor gezeur over de OV-Chip: niet doen. Met het plaatsen van een bereicht verklaar je akkoord te gaan met de algemene beleidslijn van het Rotterdam-topic, en die is dat de OV-Chipcard wel OK is. Klachten in KLB dus graag
Hoiquote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
gewoon ff roepen dat je voor de libelle meet of d reizen meet komtquote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoi
Hoe herken ik jullie trouwensMisschien handig als iemand me een mob. nr PMed?
Ik moet morgen werken!quote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je ook mee gaat bbqen morgen
Hullie zitten altijd in de barbecue-zone!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef FJD het volgende:
Ik ben trouwens wel veels te netjes gekleed dus ik moet wel opvallen gok ik. Morgen een gesprek bij t Rode Kruis en m'n enige fatsoenlijke overhemd is ook meteen m'n netste overhemd met manchetknopen![]()
![]()
Ik roep wel dat ik voor de Libelle meet komMaar tis toch super groot dat park daar?
Als je met je rug bij de Noorse Kerk staat, is iets rechts van je een eiland waar gebarbecued mag wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef FJD het volgende:
Ik ben trouwens wel veels te netjes gekleed dus ik moet wel opvallen gok ik. Morgen een gesprek bij t Rode Kruis en m'n enige fatsoenlijke overhemd is ook meteen m'n netste overhemd met manchetknopen![]()
![]()
Ik roep wel dat ik voor de Libelle meet komMaar tis toch super groot dat park daar?
Ik heb laatst trouwens redelijk succesvol veganistisch gekooktquote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Hullie zitten altijd in de barbecue-zone!
Heel misschien dat ik toch kom, ik heb zo het vermoeden dat m'n oude huisgenoten het vergeten zijn. Maar ik kan dus niets beloven. Als ik kom, zorg ik voor m'n eigen vega-f00d, een ananas en nog meer lekkernijen.
Links bedoel je?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je met je rug bij de Noorse Kerk staat, is iets rechts van je een eiland waar gebarbecued mag worden
Oeps.quote:
ligt er ook maar weer aanquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Heel misschien dat ik toch kom, ik heb zo het vermoeden dat m'n oude huisgenoten het vergeten zijn. Maar ik kan dus niets beloven. Als ik kom, zorg ik voor m'n eigen vega-f00d, een ananas en nog meer lekkernijen.
Iets van drank, en iets van eten. Flinke bak salade, of voor ieder 1 a 2 vlees hapjes (Hamburgers komen al (toch TJ?) , en ik zit er over te denken sate spiesjes te makenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef FJD het volgende:
Thanks LHO![]()
Efkes kijken hoe ik t met werk doe, om nou terug naar huis te rijden is ook weer zoiets. Ik kan overigens wel dingen meenemen, ik heb tijd genoeg om naar de supermarkt te gaan maar aangezien ik geen idee heb wat en hoeveel heb ik wel een ietwat specifiek lijstje nodig
Oef. Naja, het zou niet de eerste keer zijn dat een meeting op een normale werkdag na die tijd eindigtquote:Op maandag 11 mei 2009 23:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
13.00-23.59
Volgende keer beter, Ibarbeque!
Wow, lucky bastard dan(achteraf niet natuurlijk.)quote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oef. Naja, het zou niet de eerste keer zijn dat een meeting op een normale werkdag na die tijd eindigt![]()
Een van rond een uur of drie. Dag erna sollicitatie(ben wel aangenomen (en wegens kredietcrisis er weer uitgekiept
)).
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
13.00-23.59
Volgende keer beter, Ibarbeque!
quote:Student aan de Hogeschool van Amsterdam (:
Geen idee of het morgen ook zo laat wordt, wil mn huidige werk wel wat langer behouden dan drie maandenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Wow, lucky bastard dan(achteraf niet natuurlijk.)
Hopen dat ik mijn metro nog kan pakken morgen.( Want stiekem ben ik al 14 jaar geen 'ekte' Rotterdammer meer), maar ach, Rijnmond is Rotterdam!
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:36 schreef FJD het volgende:
Ik ben er trouwens eerder als iedereen bedenk ik me net! Waarom zou ik om 17:00 terug naar m'n werk rijden om daar tot 19:00 een SAP naslagwerk te gaan lezen als ik ook op de kade kan gaan zitten/liggen met het naslagwerk
Dat Amsterdammers zich zo kinderachtig waren , dát wist ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]![]()
Je weet wat er dan met je eten gebeurt op de BBQ he
Preciesquote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kijk, waar problemen zijn verschijnen oplossingen
Hoogvliet, Pernis, Spijkenisse kan ik je altijd thuis afgooien als het uit de hand loopt. Tis wel een beetje om maar dat overleef ik wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hopen dat ik mijn metro nog kan pakken morgen.( Want stiekem ben ik al 14 jaar geen 'ekte' Rotterdammer meer), maar ach, Rijnmond is Rotterdam!
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat Amsterdammers zich zo kinderachtig waren , dát wist ik.
Maar daar staan wij Rotterdammers toch boven?![]()
quote:Daarbuiten is Rotterdam geen leuke studiestad vergeleken met Amsterdam.
wij zijn heel tolerantquote:Op maandag 11 mei 2009 23:55 schreef nyny83 het volgende:
Hoi, Ik kom ook uit de buurt. Woon nu anderhalf jaar in Capelle. Of mag je hier dan niet komen omdat je geen ECHTE Rotterdammert bent?
Nee joh, zo kinderachtig zijn jullie vast nietquote:Op maandag 11 mei 2009 23:57 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken om je avatar.
* littledrummergirl roept TJ er even bijquote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nee joh, zo kinderachtig zijn jullie vast niet
TJ ken ik, daar heb ik niets van te vrezenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl roept TJ er even bij![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik heb nog nooit geeks met bakstenen naar de ME zien gooien. Nu jij weer
er wonen meer ajacieden in rotterdam dan feyenoorders in amsterdam.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nee joh, zo kinderachtig zijn jullie vast niet
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl roept TJ er even bij![]()
Doe dat nou nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:06 schreef heiden6 het volgende:
![]()
Dat wordt wat morgen.
Ik ga morgen overdag trouwens eerst kaartjes halen voor Feyenoord - NAC.
Niet als heiden6 in het stadion zit.quote:
Ik heb een krat Juup op Feyenoord staan. De laatste keer dat ik tegen NAC wedde was met de playoffs tegen Twente. Toen gingen ze met 6-2 oid t schip inquote:
heb je Feyenoord - Roda gezien? Het duo Gatenkaas en Sufkous stonden bij Fey respectievelijk rechtsback en op doel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
NAC wint ook niet. Spelen de laatste weken nogal kut
Ja dan ineens is het een goede ploeg. Er zit helaas een te grote golf in. Maar het is en blijft mijn ploeg ondanks Timmer, Gudde, Jacobs, een 14de plek en ondanks al die amsterdams pratende spelers.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:41 schreef FJD het volgende:
En als je AZ op gelijkspel houdt en van Twente & PSV wint
nee, die kan mooi zn eigen voer mee nemen doet WSS ook, die neemt een brandnetelburger e.d. mee!quote:
Ik zeg eerlijk, ik zou niet weten waar ik halal vandaan moet halen....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Weet niet of ik nog tijd heb op inkopen te doen. Ik kijk even
Bij elke willekeurige Turkse slager.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk, ik zou niet weten waar ik halal vandaan moet halen....
Ja ok maar ik weet zo 1 2 3 geen turk op mijn route van vandaag. Dat AH het had wist ik niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij elke willekeurige Turkse slager.Zelfs AH heeft tegenwoordig een halal-vleesvak.
Van mij hoef het niet zo, die halal slachtmethode, vind het niet zo'n nette manier van slachten. Maar ik koop het wel.
Niemand noemt zichzelf een geek, terwijl ze toch in meerderheid op de wereld zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:23 schreef nyny83 het volgende:
Overigens ben ik netwerkbeheerder, dus de meesten zouden mij op basis van mn beroep ook geek noemen. Ben ik natuurlijk niet, maar dat terzijde
Ach, het is in nederland sneller en dus diervriendelijker dan niet halal slachten. BVA Auctions had laatst een falliet slachthuis. Halal slachting gebeurt gewoon met een gigantische guilotine, ipv een pin door het hoofd (en als dat niet werkt nog een keer...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij elke willekeurige Turkse slager.Zelfs AH heeft tegenwoordig een halal-vleesvak.
Van mij hoef het niet zo, die halal slachtmethode, vind het niet zo'n nette manier van slachten. Maar ik koop het wel.
Das een hele goedequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:51 schreef FJD het volgende:
Ik pak wat salade, een tiental stukjes vlees, wat fris, wat bier & sigaren meeBorden en vorkjes geregeld?
Ik mag dan wel blond zijn..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Das een hele goedeWie neemt borden mee?
ik kan even langs de halal slager voor je , das np zitten er hier in de straat een stuk of driequote:
de gebruikte heeft heiden netjes opgeruimd toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
even hier in de kastjes kijken of de borden van vorig jaar er nog liggen ( de schone he, niet de gebruikte)
nog meer vrouwenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:34 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Niemand noemt zichzelf een geek, terwijl ze toch in meerderheid op de wereld zijn.![]()
Oja, ik kom ook uit Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ach, het is in nederland sneller en dus diervriendelijker dan niet halal slachten. BVA Auctions had laatst een falliet slachthuis. Halal slachting gebeurt gewoon met een gigantische guilotine, ipv een pin door het hoofd (en als dat niet werkt nog een keer...).
quote:En er staat iemand naast scatmans world vertraagd te zingen.
anders even bellen van te vorenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de gebruikte heeft heiden netjes opgeruimd toch?
Maar zo'n BBQ kwam bij Jumbo vandaan toch? Zou die kleine Jumbo @ Keizerswaard die ook hebben?
We hebben er toch 1 nodig nog? Ik loop daar sowieso straks langs.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
anders even bellen van te vorenweet je het zeker.
Heb die dingen sowieso nog niet zo heel vaak gezien in de winkels dit jaar.
miss hebben ze er ook wel plastic bordjes en vorkjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
We hebben er toch 1 nodig nog? Ik loop daar sowieso straks langs.
Dus TJ gaat halen een BBQtje, bordjes, vorkjes, drinken en spiezen en andere zooi voor de BBQ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss hebben ze er ook wel plastic bordjes en vorkjes
Stressvlees is oneetbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je gelijk hebt. Ik heb filmpjes gezien waarin het wel erg lang duurde voordat de betreffende koe eindelijk dood was.
[..]
welke andere zooi had je nog in gedachten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus TJ gaat halen een BBQtje, bordjes, vorkjes, drinken en spiezen en andere zooi voor de BBQ?
Is wel handig ja, een tweede barbeknoeiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
We hebben er toch 1 nodig nog? Ik loop daar sowieso straks langs.
weet ik veel, wil geen honger lijden. En ik moet aankomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
welke andere zooi had je nog in gedachten?
als je het te veel vind moet je gillen hoormaar niet iedereen heeft tijd om vandaag boodschappen te doen.
Jup2quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens LHO je hebt mn nr nog? En klopt wat ik van jou heb nog?
hebben wij!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Mooi. Ben nog ff snel zooi voor mn neefje aan het pakken en dan ga ik naar Jumbo, plastic bekers iemand?
Oké dan ben ik nu weg en voor dringende zaken kan LHO me bereiken, en stiekem neus ik nog wel hier via mobielquote:
brood, salade, sausjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:58 schreef Breuls het volgende:
Gezellig
Maareh, valt er nog wat mee te nemen of heeft iedereen al iets geclaimed?
heb de mijne ook al klaar gelegdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:03 schreef FJD het volgende:
Nu maar hopen dat de regen wegblijft. Lucht trekt hier al dicht dus neem een trui mee
ok dan maken wij lekker zelf saté tjes en dan is het vlees wel zo'n beetje geregeld denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb hamburgers, worstjes, drank, bestek, bordjes,bbq und kippepootjes
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ich bin nicht dabei. Veel plezier en drink maar een biertje voor me.
geen ideequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:36 schreef littledrummergirl het volgende:
zou je eigenlijk het hele jaar door mogen bbq'en in het park of zullen daar data aan hangen?ik kan alleen regels vinden voor barbecueën in het kralingse bos, verder niets.
we zien welquote:
Beetje van mezelf en een beetje van Johmaquote:
Dan ben je in elk geval makkelijk te spotten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef FJD het volgende:
Het spelletje spot the n00b is wegens gebrek aan animo afgelast. Ben de enige op het grasveldTis toch de zone rechts naast Parkheuvel?
dat is wel zo handigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan ben je in elk geval makkelijk te spotten.
Het is ook nog geen half acht, dat scheeltquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef FJD het volgende:
Het spelletje spot the n00b is wegens gebrek aan animo afgelast. Ben de enige op het grasveldTis toch de zone rechts naast Parkheuvel?
maar wel in overhemd dus?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:27 schreef FJD het volgende:
Het nuttige met het aangename combineren; in het park een lentebokje opentrekken en ondertussen SAP documentatie door lezen
Ik was bang dat je me zou bespringen dus ik heb er maar een trui overheen gedaanquote:
je hebt een roteb trui ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was bang dat je me zou bespringen dus ik heb er maar een trui overheen gedaanMaakt ook direct de vraag "waar werk je" overbodig
Bijnaquote:
great minds...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:dus wij vragen ons straks af wat de ROTEB met SAP'ers moet?
1x is grappig, 2x is kloonquote:
weet je dat ik nu pas begrijp waar die afkorting van LHO voor staatquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
weet je dat ik nu pas begrijp waar die afkorting van LHO voor staat![]()
![]()
![]()
Peking eendquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeg wat moet ik trouwens denken van loslopende eenden in de BBQ zone?![]()
al een aansteker gevonden hierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:
wij komen nu die kant opheeft er nou iemand vuur bij zich?
Dat is lang geleden jaquote:
k ben bij oostplein.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
al een aansteker gevonden hierzie jullie zo
Heb je ook zo'n uber hippe iPhone?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef TJDoornbos het volgende:
k ben bij oostplein.
Nou ja, ik had me ook nog niet aangemeld, dus dat ik er niet bij zou zijn was al wel redelijk duidelijk denk ik.quote:
Tjeempie, en je bent niet eens blond.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet je dat ik nu pas begrijp waar die afkorting van LHO voor staat![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |