Ik heb een krat Juup op Feyenoord staan. De laatste keer dat ik tegen NAC wedde was met de playoffs tegen Twente. Toen gingen ze met 6-2 oid t schip inquote:
heb je Feyenoord - Roda gezien? Het duo Gatenkaas en Sufkous stonden bij Fey respectievelijk rechtsback en op doel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
NAC wint ook niet. Spelen de laatste weken nogal kut
Ja dan ineens is het een goede ploeg. Er zit helaas een te grote golf in. Maar het is en blijft mijn ploeg ondanks Timmer, Gudde, Jacobs, een 14de plek en ondanks al die amsterdams pratende spelers.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:41 schreef FJD het volgende:
En als je AZ op gelijkspel houdt en van Twente & PSV wint
nee, die kan mooi zn eigen voer mee nemen doet WSS ook, die neemt een brandnetelburger e.d. mee!quote:
Ik zeg eerlijk, ik zou niet weten waar ik halal vandaan moet halen....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Weet niet of ik nog tijd heb op inkopen te doen. Ik kijk even
Bij elke willekeurige Turkse slager.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zeg eerlijk, ik zou niet weten waar ik halal vandaan moet halen....
Ja ok maar ik weet zo 1 2 3 geen turk op mijn route van vandaag. Dat AH het had wist ik niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij elke willekeurige Turkse slager.Zelfs AH heeft tegenwoordig een halal-vleesvak.
Van mij hoef het niet zo, die halal slachtmethode, vind het niet zo'n nette manier van slachten. Maar ik koop het wel.
Niemand noemt zichzelf een geek, terwijl ze toch in meerderheid op de wereld zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:23 schreef nyny83 het volgende:
Overigens ben ik netwerkbeheerder, dus de meesten zouden mij op basis van mn beroep ook geek noemen. Ben ik natuurlijk niet, maar dat terzijde
Jij eet toch alles wat niet haram is?quote:
Ach, het is in nederland sneller en dus diervriendelijker dan niet halal slachten. BVA Auctions had laatst een falliet slachthuis. Halal slachting gebeurt gewoon met een gigantische guilotine, ipv een pin door het hoofd (en als dat niet werkt nog een keer...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij elke willekeurige Turkse slager.Zelfs AH heeft tegenwoordig een halal-vleesvak.
Van mij hoef het niet zo, die halal slachtmethode, vind het niet zo'n nette manier van slachten. Maar ik koop het wel.
Das een hele goedequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:51 schreef FJD het volgende:
Ik pak wat salade, een tiental stukjes vlees, wat fris, wat bier & sigaren meeBorden en vorkjes geregeld?
Ik mag dan wel blond zijn..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Das een hele goedeWie neemt borden mee?
ik kan even langs de halal slager voor je , das np zitten er hier in de straat een stuk of driequote:
de gebruikte heeft heiden netjes opgeruimd toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
even hier in de kastjes kijken of de borden van vorig jaar er nog liggen ( de schone he, niet de gebruikte)
nog meer vrouwenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:34 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Niemand noemt zichzelf een geek, terwijl ze toch in meerderheid op de wereld zijn.![]()
Oja, ik kom ook uit Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ach, het is in nederland sneller en dus diervriendelijker dan niet halal slachten. BVA Auctions had laatst een falliet slachthuis. Halal slachting gebeurt gewoon met een gigantische guilotine, ipv een pin door het hoofd (en als dat niet werkt nog een keer...).
quote:En er staat iemand naast scatmans world vertraagd te zingen.
anders even bellen van te vorenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de gebruikte heeft heiden netjes opgeruimd toch?
Maar zo'n BBQ kwam bij Jumbo vandaan toch? Zou die kleine Jumbo @ Keizerswaard die ook hebben?
We hebben er toch 1 nodig nog? Ik loop daar sowieso straks langs.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
anders even bellen van te vorenweet je het zeker.
Heb die dingen sowieso nog niet zo heel vaak gezien in de winkels dit jaar.
miss hebben ze er ook wel plastic bordjes en vorkjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
We hebben er toch 1 nodig nog? Ik loop daar sowieso straks langs.
Dus TJ gaat halen een BBQtje, bordjes, vorkjes, drinken en spiezen en andere zooi voor de BBQ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss hebben ze er ook wel plastic bordjes en vorkjes
Stressvlees is oneetbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je gelijk hebt. Ik heb filmpjes gezien waarin het wel erg lang duurde voordat de betreffende koe eindelijk dood was.
[..]
welke andere zooi had je nog in gedachten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus TJ gaat halen een BBQtje, bordjes, vorkjes, drinken en spiezen en andere zooi voor de BBQ?
Is wel handig ja, een tweede barbeknoeiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
We hebben er toch 1 nodig nog? Ik loop daar sowieso straks langs.
weet ik veel, wil geen honger lijden. En ik moet aankomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
welke andere zooi had je nog in gedachten?
als je het te veel vind moet je gillen hoormaar niet iedereen heeft tijd om vandaag boodschappen te doen.
Jup2quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens LHO je hebt mn nr nog? En klopt wat ik van jou heb nog?
hebben wij!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Mooi. Ben nog ff snel zooi voor mn neefje aan het pakken en dan ga ik naar Jumbo, plastic bekers iemand?
Oké dan ben ik nu weg en voor dringende zaken kan LHO me bereiken, en stiekem neus ik nog wel hier via mobielquote:
brood, salade, sausjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:58 schreef Breuls het volgende:
Gezellig
Maareh, valt er nog wat mee te nemen of heeft iedereen al iets geclaimed?
heb de mijne ook al klaar gelegdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:03 schreef FJD het volgende:
Nu maar hopen dat de regen wegblijft. Lucht trekt hier al dicht dus neem een trui mee
ok dan maken wij lekker zelf saté tjes en dan is het vlees wel zo'n beetje geregeld denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb hamburgers, worstjes, drank, bestek, bordjes,bbq und kippepootjes
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ich bin nicht dabei. Veel plezier en drink maar een biertje voor me.
geen ideequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:36 schreef littledrummergirl het volgende:
zou je eigenlijk het hele jaar door mogen bbq'en in het park of zullen daar data aan hangen?ik kan alleen regels vinden voor barbecueën in het kralingse bos, verder niets.
we zien welquote:
Beetje van mezelf en een beetje van Johmaquote:
Dan ben je in elk geval makkelijk te spotten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef FJD het volgende:
Het spelletje spot the n00b is wegens gebrek aan animo afgelast. Ben de enige op het grasveldTis toch de zone rechts naast Parkheuvel?
dat is wel zo handigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan ben je in elk geval makkelijk te spotten.
Het is ook nog geen half acht, dat scheeltquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef FJD het volgende:
Het spelletje spot the n00b is wegens gebrek aan animo afgelast. Ben de enige op het grasveldTis toch de zone rechts naast Parkheuvel?
maar wel in overhemd dus?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:27 schreef FJD het volgende:
Het nuttige met het aangename combineren; in het park een lentebokje opentrekken en ondertussen SAP documentatie door lezen
Ik was bang dat je me zou bespringen dus ik heb er maar een trui overheen gedaanquote:
je hebt een roteb trui ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was bang dat je me zou bespringen dus ik heb er maar een trui overheen gedaanMaakt ook direct de vraag "waar werk je" overbodig
Bijnaquote:
great minds...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:dus wij vragen ons straks af wat de ROTEB met SAP'ers moet?
1x is grappig, 2x is kloonquote:
weet je dat ik nu pas begrijp waar die afkorting van LHO voor staatquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
weet je dat ik nu pas begrijp waar die afkorting van LHO voor staat![]()
![]()
![]()
Peking eendquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeg wat moet ik trouwens denken van loslopende eenden in de BBQ zone?![]()
al een aansteker gevonden hierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:
wij komen nu die kant opheeft er nou iemand vuur bij zich?
Dat is lang geleden jaquote:
k ben bij oostplein.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
al een aansteker gevonden hierzie jullie zo
Heb je ook zo'n uber hippe iPhone?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef TJDoornbos het volgende:
k ben bij oostplein.
Nou ja, ik had me ook nog niet aangemeld, dus dat ik er niet bij zou zijn was al wel redelijk duidelijk denk ik.quote:
Tjeempie, en je bent niet eens blond.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet je dat ik nu pas begrijp waar die afkorting van LHO voor staat![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |