Hoiquote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
we zijn met hoeveel? lho en ik, jij, de Noob, de konijnen ,breuls, miss ise
gewoon ff roepen dat je voor de libelle meet of d reizen meet komtquote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoi
Hoe herken ik jullie trouwensMisschien handig als iemand me een mob. nr PMed?
Ik moet morgen werken!quote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je ook mee gaat bbqen morgen
Hullie zitten altijd in de barbecue-zone!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef FJD het volgende:
Ik ben trouwens wel veels te netjes gekleed dus ik moet wel opvallen gok ik. Morgen een gesprek bij t Rode Kruis en m'n enige fatsoenlijke overhemd is ook meteen m'n netste overhemd met manchetknopen![]()
![]()
Ik roep wel dat ik voor de Libelle meet komMaar tis toch super groot dat park daar?
Als je met je rug bij de Noorse Kerk staat, is iets rechts van je een eiland waar gebarbecued mag wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef FJD het volgende:
Ik ben trouwens wel veels te netjes gekleed dus ik moet wel opvallen gok ik. Morgen een gesprek bij t Rode Kruis en m'n enige fatsoenlijke overhemd is ook meteen m'n netste overhemd met manchetknopen![]()
![]()
Ik roep wel dat ik voor de Libelle meet komMaar tis toch super groot dat park daar?
Ik heb laatst trouwens redelijk succesvol veganistisch gekooktquote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Hullie zitten altijd in de barbecue-zone!
Heel misschien dat ik toch kom, ik heb zo het vermoeden dat m'n oude huisgenoten het vergeten zijn. Maar ik kan dus niets beloven. Als ik kom, zorg ik voor m'n eigen vega-f00d, een ananas en nog meer lekkernijen.
Links bedoel je?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je met je rug bij de Noorse Kerk staat, is iets rechts van je een eiland waar gebarbecued mag worden
Oeps.quote:
ligt er ook maar weer aanquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Heel misschien dat ik toch kom, ik heb zo het vermoeden dat m'n oude huisgenoten het vergeten zijn. Maar ik kan dus niets beloven. Als ik kom, zorg ik voor m'n eigen vega-f00d, een ananas en nog meer lekkernijen.
Iets van drank, en iets van eten. Flinke bak salade, of voor ieder 1 a 2 vlees hapjes (Hamburgers komen al (toch TJ?) , en ik zit er over te denken sate spiesjes te makenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef FJD het volgende:
Thanks LHO![]()
Efkes kijken hoe ik t met werk doe, om nou terug naar huis te rijden is ook weer zoiets. Ik kan overigens wel dingen meenemen, ik heb tijd genoeg om naar de supermarkt te gaan maar aangezien ik geen idee heb wat en hoeveel heb ik wel een ietwat specifiek lijstje nodig
Oef. Naja, het zou niet de eerste keer zijn dat een meeting op een normale werkdag na die tijd eindigtquote:Op maandag 11 mei 2009 23:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
13.00-23.59
Volgende keer beter, Ibarbeque!
Wow, lucky bastard dan(achteraf niet natuurlijk.)quote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oef. Naja, het zou niet de eerste keer zijn dat een meeting op een normale werkdag na die tijd eindigt![]()
Een van rond een uur of drie. Dag erna sollicitatie(ben wel aangenomen (en wegens kredietcrisis er weer uitgekiept
)).
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
13.00-23.59
Volgende keer beter, Ibarbeque!
quote:Student aan de Hogeschool van Amsterdam (:
Geen idee of het morgen ook zo laat wordt, wil mn huidige werk wel wat langer behouden dan drie maandenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Wow, lucky bastard dan(achteraf niet natuurlijk.)
Hopen dat ik mijn metro nog kan pakken morgen.( Want stiekem ben ik al 14 jaar geen 'ekte' Rotterdammer meer), maar ach, Rijnmond is Rotterdam!
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:36 schreef FJD het volgende:
Ik ben er trouwens eerder als iedereen bedenk ik me net! Waarom zou ik om 17:00 terug naar m'n werk rijden om daar tot 19:00 een SAP naslagwerk te gaan lezen als ik ook op de kade kan gaan zitten/liggen met het naslagwerk
Dat Amsterdammers zich zo kinderachtig waren , dát wist ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]![]()
Je weet wat er dan met je eten gebeurt op de BBQ he
Preciesquote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kijk, waar problemen zijn verschijnen oplossingen
Hoogvliet, Pernis, Spijkenisse kan ik je altijd thuis afgooien als het uit de hand loopt. Tis wel een beetje om maar dat overleef ik wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hopen dat ik mijn metro nog kan pakken morgen.( Want stiekem ben ik al 14 jaar geen 'ekte' Rotterdammer meer), maar ach, Rijnmond is Rotterdam!
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat Amsterdammers zich zo kinderachtig waren , dát wist ik.
Maar daar staan wij Rotterdammers toch boven?![]()
quote:Daarbuiten is Rotterdam geen leuke studiestad vergeleken met Amsterdam.
wij zijn heel tolerantquote:Op maandag 11 mei 2009 23:55 schreef nyny83 het volgende:
Hoi, Ik kom ook uit de buurt. Woon nu anderhalf jaar in Capelle. Of mag je hier dan niet komen omdat je geen ECHTE Rotterdammert bent?
Nee joh, zo kinderachtig zijn jullie vast nietquote:Op maandag 11 mei 2009 23:57 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken om je avatar.
* littledrummergirl roept TJ er even bijquote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nee joh, zo kinderachtig zijn jullie vast niet
TJ ken ik, daar heb ik niets van te vrezenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl roept TJ er even bij![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik heb nog nooit geeks met bakstenen naar de ME zien gooien. Nu jij weer
er wonen meer ajacieden in rotterdam dan feyenoorders in amsterdam.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nee joh, zo kinderachtig zijn jullie vast niet
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl roept TJ er even bij![]()
Doe dat nou nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:06 schreef heiden6 het volgende:
![]()
Dat wordt wat morgen.
Ik ga morgen overdag trouwens eerst kaartjes halen voor Feyenoord - NAC.
Niet als heiden6 in het stadion zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |