ze zijn gewoon aan dr heupen vastgegroeidquote:
Ik moet de dag erna ook werken, net als de rest van fok vermoed ik, maar Breuls is voor het weekend al wegquote:Op maandag 11 mei 2009 18:49 schreef Isegrim het volgende:
Morgen gaat 'm voor mij niet worden. Ik heb al een date met de technische commissie van Heliport en de volgende dag moet ik gewoon vroeg werken.
quote:Peter Breuls at 16:13 on 11 May
Oeh, ja, als dat kan zeker. Ik weet nog niet vanaf hoe laat ik kan, maar ik ben er zeker voor in.
dunnoquote:Op maandag 11 mei 2009 18:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe laat is dat morgen? SC komt de avond uit Francoland, dus weet niet of we komen, maar wellicht.
Dat soort opschep gedrag wordt pas geloofd als je ze laat zienquote:Op maandag 11 mei 2009 18:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat een drama moet dat zijn voor je rug
Ik ben blij met m'n kleine boobies
Ja, kweetet. Ik wip misschien even kort langs na mijn rondje met de TC (is ook al drie keer uitgesteld dus kan ik niet weer dwarsbomen).quote:Op maandag 11 mei 2009 18:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik moet de dag erna ook werken, net als de rest van fok vermoed ik, maar Breuls is voor het weekend al weg![]()
[..]
daar hebben we de telefoon voorquote:Op maandag 11 mei 2009 18:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah, ik bedoel meer dat we niet naar de park gaan om er niemand aan te treffen enzo.
Nee, ik krijg morgen twee oud-huisgenootjes te eten. De enige dag dat ik deze week kan is donderdag...quote:Op maandag 11 mei 2009 18:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat soort opschep gedrag wordt pas geloofd als je ze laat zien![]()
Kan jij morgen?(niet om je tieten te laten zien, maar bbq'en
)
Da's ook wel weer schep!quote:Op maandag 11 mei 2009 18:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar hebben we de telefoon voor
het gezicht is niet vreemd hoor.. de rest wel .. *jagh*quote:Op maandag 11 mei 2009 18:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
kwam er net in een ander topic nog meer tegen... vreeeemd gezicht
Ik denk het wel. Als we komen is het een prima tijd.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Half acht aanvang, acht uur fik er in, een goede tijd?![]()
Zit DT nog in den aziatische landen?
prima planquote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Half acht aanvang, acht uur fik er in, een goede tijd?![]()
Zit DT nog in den aziatische landen?
Hoeft niet, ik weet het wel te vinden en anders mijnquote:Op maandag 11 mei 2009 19:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Ik heb nog een fles rode wijn hier liggen die we ook hadden met syl dr verjaardag
![]()
Moet ik een druppelspoor maken vanaf je huis naar het park?
Als wij komen kunnen we met gemak nog even langs onze superslager gaan (bij jullie op de hoek).quote:Op maandag 11 mei 2009 19:31 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben 1 bbqdie nemen we sowieso mee..
wie scoort er wat vlees?
hahaquote:Op maandag 11 mei 2009 19:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als wij komen kunnen we met gemak nog even langs onze superslager gaan (bij jullie op de hoek).
Tuurlijk niet, is halal allemaal!quote:Op maandag 11 mei 2009 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hahadoen die aan lekker gemarineerde speklappen?
Natuurlijk, zo zijn Rotterdammers wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Mag ik hier voortaan meegluren?
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Zalk ff langs C1000 morgen die ene zak vullen voor een tientje?
die zak hebben we hier idd ook, maar word dat niet te veel?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Zalk ff langs C1000 morgen die ene zak vullen voor een tientje?
als je ook mee gaat bbqen morgenquote:
dan regel ik wel drank want C1000 is niet bepaald in de buurt van waar ik morgen benquote:Op maandag 11 mei 2009 19:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Mag, alleen dan neem ik geen vlees meer mee
Een pak diepvrieshamburgers en een fles drank mag ook hoor
uhmzz.. das net genoeg voor 2 ... (alleen die karbonades zijn wat veel denk ik voor 1 p.)quote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zak hebben we hier idd ook, maar word dat niet te veel?
5 worstjes
5 hamburgers
12x satestokjes
5 karbonades
5 spiezen
we zijn met hoeveel? lho en ik, jij, de Noob, de konijnen ,breuls, miss ise
miss kan het toch wel, met 8 man ofzo
Heiden is werkloos dus die kan ook wel vind ikquote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zak hebben we hier idd ook, maar word dat niet te veel?
5 worstjes
5 hamburgers
12x satestokjes
5 karbonades
5 spiezen
we zijn met hoeveel? lho en ik, jij, de Noob, de konijnen ,breuls, miss ise
miss kan het toch wel, met 8 man ofzo
haal je nou wel of geen c100 vlees? ik ben morgen vrij, dus ik kan er ook wel ff langs met die zak?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan regel ik wel drank want C1000 is niet bepaald in de buurt van waar ik morgen benow en hamburgers natuurlijk.
als LHO het zo stelt nietquote:Op maandag 11 mei 2009 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haal je nou wel of geen c100 vlees? ik ben morgen vrij, dus ik kan er ook wel ff langs met die zak?
alleen hamburgers is ook een beetje saai vind ik.
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als LHO het zo stelt nietKomt me beter uit. K haal drank en zoek nog spiezen e.d. voor op de BBQ.
was niet die waar ik bij was, toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dan nemen wij ook gewoon een beetje vlees mee, kan iedereen n beetje zn eigen spul meenemen
kan me nog een meeting herinneren waar wij zowat alles betaald hebben, nu ff geen cash voor
Ik hou dr namelijk niet zo van. Tenzij het een keer is en diegene het van te voren meld. Ik ga morgen ff de Appie overvallen.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
nevermindverder ook geen probleem
ik neem wel gewoon voor iets van 8 man eehm iets meewat weet ik nog niet...
als nou een paar mensen dat doeniemand een broodje mee, en hoppa klaar
Het kan zijn dat ik wel even langskom maar ik eet sowieso niet mee.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heiden is werkloos dus die kan ook wel vind ik
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik wel even langskom maar ik eet sowieso niet mee.
Ik ben niet zo van het buiten in het gras gaan zitten eten.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Je kan Tekbir ook daar laten bezorgen?
zeiksnor, dan neem je een stoeltje mee. Dan zit je niet in het gras!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het buiten in het gras gaan zitten eten.
welcome back mr bunnyquote:Op maandag 11 mei 2009 22:04 schreef SingleCoil het volgende:
tekbir voor president!
Ik las even: "ik ga in het gras zitten huilken", Heiden, en ik had gelijk medelijden met je. Aardig hè?
En verder: ik ben weer terug in Nederland dus grapjes over de al-dan-niet-roterdamserigheid van de Konijntjes wordt als vanouds weer hard aangepakt. ik zou er dus maar mee op houden.
Oh, en dat geldt ook voor gezeur over de OV-Chip: niet doen. Met het plaatsen van een bereicht verklaar je akkoord te gaan met de algemene beleidslijn van het Rotterdam-topic, en die is dat de OV-Chipcard wel OK is. Klachten in KLB dus graag
Ben jij er morgen?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:04 schreef SingleCoil het volgende:
tekbir voor president!
Ik las even: "ik ga in het gras zitten huilken", Heiden, en ik had gelijk medelijden met je. Aardig hè?
En verder: ik ben weer terug in Nederland dus grapjes over de al-dan-niet-roterdamserigheid van de Konijntjes wordt als vanouds weer hard aangepakt. ik zou er dus maar mee op houden.
Oh, en dat geldt ook voor gezeur over de OV-Chip: niet doen. Met het plaatsen van een bereicht verklaar je akkoord te gaan met de algemene beleidslijn van het Rotterdam-topic, en die is dat de OV-Chipcard wel OK is. Klachten in KLB dus graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |