SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daglicht, warmte, levendigheid.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om een of andere reden, heb ik met mensen die roepen 'ik sta om acht uur op, want dan heb ik nog wat aan mijn dag!' het idee dat ze perse in een hokje moeten leven. Waarom, als je vrij bent, niet om 14:00 opstaan en om 4:00 naar bed, als dat toevallig zo uitkomt? Dan heb je net zo veel aan je dag..
Mjah, voor sommigen allicht..quote:Op zondag 10 mei 2009 17:02 schreef Metatron het volgende:
Daglicht is overrated. 's Nachts is het leven veel toffer.
Ik heb echt iets met de nacht en de avondquote:Op zondag 10 mei 2009 17:02 schreef Metatron het volgende:
Daglicht is overrated. 's Nachts is het leven veel toffer.
Dichter bij huis ook al hoor. 's Nachts een biertje in ergens in de stad met een stukje skyline uitzicht heeft toch echt veel meer dan datzelfde plekje, met hetzelfde biertje overdag tussen shoppend volk en krijsende kinderen. Bovendien ben ik productiever in de kleine uurtjes.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb echt iets met de nacht en de avondEen terras op een warme zomeravond of ergens in Turkije rond middernacht aan de zee heeft toch veel meer dan een terras rond drie uur smiddags
Maar da's nog steeds geen nacht.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb echt iets met de nacht en de avondEen terras op een warme zomeravond of ergens in Turkije rond middernacht aan de zee heeft toch veel meer dan een terras rond drie uur smiddags
quote:
Jaja nu opeens aardig doen, je bent zeker bang dat je m'n BBQ op Zuid mis zou lopenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:25 schreef Isegrim het volgende:
Desondanks mag je wel op meets komen, hoor.Alicey en SingleCoil mogen immers ook komen en die wonen nota bene in Schiedam.
Pf, ik BBQ wel op mijn Weber.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja nu opeens aardig doen, je bent zeker bang dat je m'n BBQ op Zuid mis zou lopen
Oeh mag ik meedoen?quote:
Zo is ze idd FJD, niet te vertrouwen die Ise.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja nu opeens aardig doen, je bent zeker bang dat je m'n BBQ op Zuid mis zou lopen
Vrouwenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo is ze idd FJD, niet te vertrouwen die Ise.
Ssst, zeg dat nu niet zo hard! We vinden het toch altijd een beetje genant..quote:Op maandag 11 mei 2009 08:25 schreef Isegrim het volgende:
Desondanks mag je wel op meets komen, hoor.Alicey en SingleCoil mogen immers ook komen en die wonen nota bene in Schiedam.
wij ookquote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ssst, zeg dat nu niet zo hard! We vinden het toch altijd een beetje genant..
ligt eraan hoelaat, moet eerst naar mn tante. Alhoewel dat s middags is.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
maareehm what about morgenavond bbq voor breuls?
Stond op 196, was naar 186, als alles bevalt gaat ie voor 177.quote:
scheelt weer een lekker bedragjequote:Op maandag 11 mei 2009 11:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Stond op 196, was naar 186, als alles bevalt gaat ie voor 177.
s avonds natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 11:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ligt eraan hoelaat, moet eerst naar mn tante. Alhoewel dat s middags is.
prima mensen, ik ben presentquote:Op maandag 11 mei 2009 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
s avonds natuurlijkuurtje of 7/8 denk
park nabij euromast en noorse (toch?) kerk en ise moet niet zeiken.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef FJD het volgende:
Ik wil ook wel komen kijken alst mag van Ise () maar zou wel fijn zijn als ik dan weet waar het dan precies is
bij de noorse kerk verzamelen iddquote:Op maandag 11 mei 2009 14:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
park nabij euromast en noorse (toch?) kerk en ise moet niet zeiken.
die moet altijd overal zeikenquote:
zelfs in de brandnetelsquote:Op maandag 11 mei 2009 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die moet altijd overal zeiken
Hoe laat is dat morgen? SC komt de avond uit Francoland, dus weet niet of we komen, maar wellicht.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij de noorse kerk verzamelen iddhet park heet "het park" ( no kidding
) en het is het park onder de euromast idd, tram 8 stopt ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |