ze zijn gewoon aan dr heupen vastgegroeidquote:
Ik moet de dag erna ook werken, net als de rest van fok vermoed ik, maar Breuls is voor het weekend al wegquote:Op maandag 11 mei 2009 18:49 schreef Isegrim het volgende:
Morgen gaat 'm voor mij niet worden. Ik heb al een date met de technische commissie van Heliport en de volgende dag moet ik gewoon vroeg werken.
quote:Peter Breuls at 16:13 on 11 May
Oeh, ja, als dat kan zeker. Ik weet nog niet vanaf hoe laat ik kan, maar ik ben er zeker voor in.
dunnoquote:Op maandag 11 mei 2009 18:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe laat is dat morgen? SC komt de avond uit Francoland, dus weet niet of we komen, maar wellicht.
Dat soort opschep gedrag wordt pas geloofd als je ze laat zienquote:Op maandag 11 mei 2009 18:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat een drama moet dat zijn voor je rug
Ik ben blij met m'n kleine boobies
Ja, kweetet. Ik wip misschien even kort langs na mijn rondje met de TC (is ook al drie keer uitgesteld dus kan ik niet weer dwarsbomen).quote:Op maandag 11 mei 2009 18:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik moet de dag erna ook werken, net als de rest van fok vermoed ik, maar Breuls is voor het weekend al weg![]()
[..]
daar hebben we de telefoon voorquote:Op maandag 11 mei 2009 18:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah, ik bedoel meer dat we niet naar de park gaan om er niemand aan te treffen enzo.
Nee, ik krijg morgen twee oud-huisgenootjes te eten. De enige dag dat ik deze week kan is donderdag...quote:Op maandag 11 mei 2009 18:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat soort opschep gedrag wordt pas geloofd als je ze laat zien![]()
Kan jij morgen?(niet om je tieten te laten zien, maar bbq'en
)
Da's ook wel weer schep!quote:Op maandag 11 mei 2009 18:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar hebben we de telefoon voor
het gezicht is niet vreemd hoor.. de rest wel .. *jagh*quote:Op maandag 11 mei 2009 18:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
kwam er net in een ander topic nog meer tegen... vreeeemd gezicht
Ik denk het wel. Als we komen is het een prima tijd.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Half acht aanvang, acht uur fik er in, een goede tijd?![]()
Zit DT nog in den aziatische landen?
prima planquote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Half acht aanvang, acht uur fik er in, een goede tijd?![]()
Zit DT nog in den aziatische landen?
Hoeft niet, ik weet het wel te vinden en anders mijnquote:Op maandag 11 mei 2009 19:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Ik heb nog een fles rode wijn hier liggen die we ook hadden met syl dr verjaardag
![]()
Moet ik een druppelspoor maken vanaf je huis naar het park?
Als wij komen kunnen we met gemak nog even langs onze superslager gaan (bij jullie op de hoek).quote:Op maandag 11 mei 2009 19:31 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben 1 bbqdie nemen we sowieso mee..
wie scoort er wat vlees?
hahaquote:Op maandag 11 mei 2009 19:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als wij komen kunnen we met gemak nog even langs onze superslager gaan (bij jullie op de hoek).
Tuurlijk niet, is halal allemaal!quote:Op maandag 11 mei 2009 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hahadoen die aan lekker gemarineerde speklappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |