quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ich bin nicht dabei. Veel plezier en drink maar een biertje voor me.
geen ideequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:36 schreef littledrummergirl het volgende:
zou je eigenlijk het hele jaar door mogen bbq'en in het park of zullen daar data aan hangen?ik kan alleen regels vinden voor barbecueën in het kralingse bos, verder niets.
we zien welquote:
Beetje van mezelf en een beetje van Johmaquote:
Dan ben je in elk geval makkelijk te spotten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef FJD het volgende:
Het spelletje spot the n00b is wegens gebrek aan animo afgelast. Ben de enige op het grasveldTis toch de zone rechts naast Parkheuvel?
dat is wel zo handigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan ben je in elk geval makkelijk te spotten.
Het is ook nog geen half acht, dat scheeltquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef FJD het volgende:
Het spelletje spot the n00b is wegens gebrek aan animo afgelast. Ben de enige op het grasveldTis toch de zone rechts naast Parkheuvel?
maar wel in overhemd dus?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:27 schreef FJD het volgende:
Het nuttige met het aangename combineren; in het park een lentebokje opentrekken en ondertussen SAP documentatie door lezen
Ik was bang dat je me zou bespringen dus ik heb er maar een trui overheen gedaanquote:
je hebt een roteb trui ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was bang dat je me zou bespringen dus ik heb er maar een trui overheen gedaanMaakt ook direct de vraag "waar werk je" overbodig
Bijnaquote:
great minds...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:dus wij vragen ons straks af wat de ROTEB met SAP'ers moet?
1x is grappig, 2x is kloonquote:
weet je dat ik nu pas begrijp waar die afkorting van LHO voor staatquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
weet je dat ik nu pas begrijp waar die afkorting van LHO voor staat![]()
![]()
![]()
Peking eendquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeg wat moet ik trouwens denken van loslopende eenden in de BBQ zone?![]()
al een aansteker gevonden hierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:
wij komen nu die kant opheeft er nou iemand vuur bij zich?
Dat is lang geleden jaquote:
k ben bij oostplein.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
al een aansteker gevonden hierzie jullie zo
Heb je ook zo'n uber hippe iPhone?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef TJDoornbos het volgende:
k ben bij oostplein.
Nou ja, ik had me ook nog niet aangemeld, dus dat ik er niet bij zou zijn was al wel redelijk duidelijk denk ik.quote:
Tjeempie, en je bent niet eens blond.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet je dat ik nu pas begrijp waar die afkorting van LHO voor staat![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |