quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het is bijna zondag. Nu begin ik toch te twijfelen over testen morgen, mijn NOD is toch pas maandag. Ben vandaag ook niet zo stresserig erover eigenlijk. Ik voel me prima, af en toe wat krampjes en steekjes hier een daar. Een vleugje misselijkheid ook, kortom: ik kan er niks van maken. Temp was nog braaf 37.0 vanmorgen. To test or not to test, that's the question.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:33 schreef Poezebeest het volgende:
To test, een dag eerder maakt niet uit lijkt mij en moederdag is een mooie dag voor een tweede streepje!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
In het vorige deel was het alleen bessiejen die een plusje pieste, magere oogst hoor. Dat gaan we beter doen in deeltje 141!
eigenlijk prima... alleen moeite met het stil houdenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:08 schreef ymme het volgende:
Hoop dat de HCG-vibes zijn werk doen BJ
Hoe is het nu verder met jouw?
Nee, nog geen bloed en nog hoge temperatuur ook. Maar NOD is pas morgen hoor... Zal morgen wel laag tempen en ongesteld worden. Duimen mag, maar ik ben bang voor een nieuwe NOD en bijpassende afspraak met de gyn.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
@PZE... wat jammer.... maar ook nog niet ongi?? dus misschien te vroeg getest???
*duimt nog ff door*
@ ymme: banaanquote:Op zondag 10 mei 2009 20:58 schreef ymme het volgende:
(De banaan van mijn vriend ja).
Het is echt minimaal, alleen met afvegen. En verder nog geen ongi-pijntjes.
Ik hoop dat het snel doorzet(vind het zo raar om dit elke keer te zeggen, wie wilt er hier nou ongesteld worden, ikke dus).
De mijne ook hoor en daar ben ik al eens zwanger mee gewordenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Guess. het volgende:
Bedankt trouwens dames,fijn dat ik hier altijd mijn verhaal kwijt kan![]()
Happy,we gaan wel te gelijk zo he!
Mijn lutale fase is trouwens wel telkens maar 10 dagen,zou dat het probleem zijn
Ik heb één ovulatietest gedaan vóór ik kon testen met een gewone zwangerschapstest en die sloeg inderdaad uit (de dag erna mijn hypergevoelige zg-test ook) en volgens mij had Poppejans ook een hoop knetterpositieve ovu-testjes toen ze zwanger bleek te zijn. Je kunt altijd ovu-testjes gebruiken als je wil testen op momenten dat je er nog geen 'echte' test tegenaan wil knallen want misschien weet je dan al wel iets meer, maar ikzelf vond het resultaat niet overtuigend genoeg om uit te gaan van een zwangerschap, tót ik ook een gewone test had gedaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:09 schreef Guess. het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat als je zwanger bent je ovulatietest positief blijft,weet iemand of dat ook echt zo is?
Bloed is hier de rest van de dag weg gebleven gelukkig!
Jeuj, ik heb een wachtbuddy. Samen op het bankjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:28 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn nod mag gezet worden op 26 mei.
Zondag en gisteren was slijm en dacht vandaag even iets van eisprong te hebben gevoelt.
voor de wachtende dames
Doe met je mee!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:26 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Jeuj, ik heb een wachtbuddy. Samen op het bankjesamen twee streepjes = 4 streepjes op 26 mei
Oh spannend hoorquote:
ga eens testen jijquote:
Hier was ik al ongi hoor, begin van de week. Ben er al weer bijna klaar meequote:Op donderdag 14 mei 2009 07:18 schreef Asyniur het volgende:
AUW de buikpijn is er nu ook, het heeft vannachtgoed doorgezet
Nou, dat wordt duimen voor happy, judes en sterrenmunt!
Och sorry, ja dat klopt! Was even teveel met mezelf bezig denk ik...quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hier was ik al ongi hoor, begin van de week. Ben er al weer bijna klaar mee![]()
Judes en sterrenmunt... hopen dat jullie wel mooie streepjes plassen.
nou ik weet het juist deze maand niet. Voorheen had ik of al spotting zo rond dag 28/29 en lage rugpijn. Deze keer nog geen pijntjes of zo. Even afwachten dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Och sorry, ja dat klopt! Was even teveel met mezelf bezig denk ik...![]()
Och en judes ook alweer ongesteld![]()
En sterrenmunt met weinig goede hoop...![]()
Beetje belabberd bankje in deze toestand...
Bij mij precies hetzelfde, dus zal ook de boel vanaf 20 mei in de gaten houden. We lopen deze maand wat dat betreft dus gelijk, cisco...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:32 schreef Ciscostar het volgende:
19 mei sterrenmunt (12-2008) NOD
24 mei Milka82 (03-2009) NOD
26 mei MinnieMin (02-2009) NOD
26 mei Ciscostar (12-2008)
Geloof dat sterrenmunt al ongi was geworden... dus dan milka eerste
Ik heb 26 mei opgegeven, maar officeel als ik van 28 dagen zou uitgaan dan zou het 20 mei moeten zijn. Dus vanaf 20 mei ga ik de boel beetje in de gaten houden
Hahaha, ik vind mezelf ook raar hoor, sinds wij besloten hebben een kindje te wensen. Gelukkig ben ik daar dus niet helemaal eenzaam inquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef Guess. het volgende:
Hier moet het ook niet gekker worden,ben al vanaf vorige week telkens duizelig en heb sinds 2 dagen pijn in m'n zij.Ben net ongi geweest dus weet zeker dat ik niet zwanger ben.Maar een oude collega van mijn man was zwanger er werd gewoon ongesteld dus ik moest echt maar een zwangerschapstest van em doen,niet gedaan want ik vind het onzin.Maar vanavond kwam ie thuis en ik moest echt ff testen,nou ja ik had nog een stel van die sensitest testen(gratis bij ovutesten) en het was natuurlijk negatief,maar ik was gewoon nog even zenuwachtig voor de uitslag![]()
We willen verder niet graag zwanger worden hoor,gestoord gewoonMaar we hebben wel weer gelachen
![]()
20 mei is een mooie dag voor een tweede streepjequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:41 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Bij mij precies hetzelfde, dus zal ook de boel vanaf 20 mei in de gaten houden. We lopen deze maand wat dat betreft dus gelijk, cisco...![]()
Ben nu alleen vanwege het ontpillen uitgegaan van het overslaan van een cyclus (voor het gemak de 64 dagen gedeeld door 2, maar zou net zo goed 3 of totaal willekeurig kunnen zijn). Mijn oude agenda's vertellen me dat ik voor de pil altijd erg regelmatig was, behalve bij extreme stress. Dan kon het zelfs ook korter zijn. Al het andere is gewoon nog het ontpillen. Maar dat maakt het allemaal wel weer erg onzeker en spannend...![]()
Maar volgens mij is Sterrenmunt nog steeds in spanning hoor...
Wij willen streepjes hieroquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:16 schreef sterrenmunt het volgende:
ha ha, guess, je bent niet gek hoor, je wil gewoon graag zwanger worden!
Hier nog niet ongesteld hoor! Zit nu op dag 28 maar de afgelopen keren was 38, 37, 32, 32 dus nu denk ik ook 32 of 31 dagen. Had de 4e een positieve ovutest dus ik verwacht gewoon dinsdag te kunnen testen.
Als je slijm 'glazig' wordt dan kom je in de buurt van je eisprong.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:07 schreef milka82 het volgende:
Pfff, zei ik gister nog dat ik niks voelde, kreeg ik daarna vage buikpijn en een opruim manie, alsof ik ongesteld moest worden (maar uitgaande van mijn cyclus dus nog lang niet) Whaaaah, je voelt ook van alles he nu je zwanger wilt worden. Oja, even een vraagje (vies praatje).... wanneer heb je nu je eisprong? Wanneer je slijm glazig is of daarna? Want ik had deze maand rond de tiende mijn eisprong moeten hebben, maar ik had de vierde al glazig slijm......
Balen inderdaad, maar nu kun je wel helemaal 'schoon' weer beginnenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:49 schreef flugeltje het volgende:
Veel plezier Poezebeest
De duivels vallen mondjesmaat binnen hier. Precies een maand na de MK, dus mijn lichaam is gewoon weer in een redelijk 'normale' cyclus gekropen. Nu weet ik dan ook zeker dat het twee weken geleden wél een eisprong was. M'n lichaam (cervixslijm) werkte dus deze keer beter dan de ovulatietesten
Aan de ene kant baal ik wel nu, had toch een heel klein beetje gehoopt dat ik meteen weer zwanger zou raken. Aan de andere kant is mijn lichaam er dus blijkbaar nog niet aan toe geweest en word ik nu nog een keertje extra 'schoongemaakt' na de MK. (wat volgens mij ook niet verkeerd is)
Vol goede moed verder dus!
Alles kan, alleen zou je lutteale fase dan wel erg kort zijn. Niets is echter onmogelijk wat (on-)vruchtbaarheid betreftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hallo, ik heb even een klein vraagje.... Kun je een week voor je ongesteld moet worden nog zwanger worden?
That makes two of us...quote:Op zondag 17 mei 2009 19:46 schreef milka82 het volgende:
Ooow, ik ben echt zo chagerijnig..... Officieel zou ik nog een week moeten wachten op mijn NOD maar heb echt het idee dat ik elk moment ongesteld zou kunnen worden. Moe, vage krampjes en echt mega sjaggie....
Poezebeest, heel veel succes en plezier.
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:12 schreef Asyniur het volgende:
Mijn nieuwe NOD is op 13 juni
Rocka, had ik de verkeerder datum doorgegeven?![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef mijsje het volgende:ik gun iedereen hier een tweede streepje!
ik merk dat ik de laatste tijd zo moe ben, dat ik niet meer elke dag op fok (lees: de hele pc) kom... ik krijg het niet meer gedaan om in de avond veel bij te lezen... maar ik vind het altijd weer fijn om hier weer tussen "vertrouwde" mensen te zijn! (vertrouwd tussen aanhalingsteken omdat ik jullie niet persoonlijk ken, maar het gevoel heb hier vriendinnen te hebben waar je makkelijk mee kan praten)
Ik ben er de laatste tijd ook veel minder.. heb het zo druk.. en met wat.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef mijsje het volgende:ik gun iedereen hier een tweede streepje!
ik merk dat ik de laatste tijd zo moe ben, dat ik niet meer elke dag op fok (lees: de hele pc) kom... ik krijg het niet meer gedaan om in de avond veel bij te lezen... maar ik vind het altijd weer fijn om hier weer tussen "vertrouwde" mensen te zijn! (vertrouwd tussen aanhalingsteken omdat ik jullie niet persoonlijk ken, maar het gevoel heb hier vriendinnen te hebben waar je makkelijk mee kan praten)
daar kies je toch zelf voor, iedereen weet dat als je op de natuurlijke weg kindjes maakt er twee sex hebben, via de mmm is dat helaas anders.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:50 schreef ymme het volgende:
Zit me net te bedenken, dat je niet alleen je wens tot kinderen bekend maakt hier.
Maar ook nog eens je sex-leven bloot gooit
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
daar kies je toch zelf voor, iedereen weet dat als je op de natuurlijke weg kindjes maakt er twee sex hebben, via de mmm is dat helaas anders.
Maar mijns inszien is het onnnodig te zeggen goh vanavond gaan we ff lekker of elke keer te melden dat je het gedaan hebt.
Soms verbaast het me nog eens dat er niet de standjes, tijd, en hoeveel keer klaarkomen erbij genoemd wordt
.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef Guess. het volgende:
De een praat/schrijft/doet makkelijk over sex dan andere,tot op bepaalde hoogte moet het wel kunnen vind ik.
Ik bedoel iedereen doet er aan vooral als je een kindje wil en iedereen vraagt zich bepaalde dingen af helemaal als het je 1e baby is.Als je al wat langer bezig bent ga je dingen lezen en ja dan vraag ik me idd af of het echt zo is dat een kussen onder je achterwerk beter is om zwanger te worden en dan wil ik graag weten hoe vaak sex het beste is.Dit zijn ook dingen wat je met een huisarts/gynecoloog als je zwanger wil worden.Het hoort gewoon bij het zwanger worden en daar gaat het hier over. Ik vind dat er hier helemaal niet veel in details getreden word.(moet je eens op eens op het forum van zwangerschapspagina kijken bijvoorbeeld).
Rocka toch,daar ging m'n lekkere ijsthee![]()
Milka balen joh![]()
Deze afgelopen zijn er echt geen 2e streepjes gevallen geloof ik he?![]()
![]()
Totaal mee eens!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef Guess. het volgende:
De een praat/schrijft/doet makkelijk over sex dan andere,tot op bepaalde hoogte moet het wel kunnen vind ik.
Ik bedoel iedereen doet er aan vooral als je een kindje wil en iedereen vraagt zich bepaalde dingen af helemaal als het je 1e baby is.Als je al wat langer bezig bent ga je dingen lezen en ja dan vraag ik me idd af of het echt zo is dat een kussen onder je achterwerk beter is om zwanger te worden en dan wil ik graag weten hoe vaak sex het beste is.Dit zijn ook dingen wat je met een huisarts/gynecoloog bespreekt als je zwanger wil worden.Het hoort gewoon bij het zwanger worden en daar gaat het hier over. Ik vind dat er hier helemaal niet veel in details getreden word.(moet je eens op eens op het forum van zwangerschapspagina kijken bijvoorbeeld).
Rocka toch,daar ging m'n lekkere ijsthee![]()
Milka balen joh![]()
Deze afgelopen zijn er echt geen 2e streepjes gevallen geloof ik he?![]()
![]()
Ik ook niet. Ik ben nog maar één keer ongesteld geweest, en dat liet 64 dagen op zich wachten. Kom, laten we gewoon samen positief testen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:34 schreef Ciscostar het volgende:
sterrenmunt, milka![]()
Minniemie, het is nu aan ons....
Ik verwacht er niet echt iets van, maar je weet maar nooit
@Ymme: Een heel fijne verjaardag gewenst, ondanks alles!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:08 schreef mijsje het volgende:
sterrenmunt en milka, wat balen weer!
Ymme, ik hoop dat je gauw kunt vertellen aan je familie dat je zwanger bent!dit soort dagen is inderdaad heel vervelend, maar daar moet je doorheen helaas. ik vond de dag dat ik had moeten bevallen ook heel zwaar en vervelend. Ik hoop dat je daar minder last van hebt tegen die tijd, maar vooral dat je tegen die tijd een prachtig buikje hebt al!
Cisco en MinniMin, de hoop is inderdaad op jullie gericht... (hoezo druk opleggen?) ik hoop op streepjes bij jullie nu!
Dank je wel. Ben vanaf vandaag een halve sarahquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:20 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
@Ymme: Een heel fijne verjaardag gewenst, ondanks alles!
Ik vind eigenlijk ook dat het daardoor lekker luchtig blijft. Meestal is het toch in een grapje of kwinkslag.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:46 schreef flugeltje het volgende:
Van Harte ymme...
Minniemin en cisco, we vertrouwen op jullie![]()
En over de sexlevens hier... Er komt (normaal gesproken) nu eenmaal sex aan te pas als je een kindje wilt. Veel en vaak ook nogMij persoonlijk stoort het niet dat er over gesproken wordt, zolang je er maar plezier aan blijft beleven
Van harte beepquote:Op zondag 24 mei 2009 13:21 schreef Asyniur het volgende:
Nee hoor, laat ik mijn dag niet door verpesten. Was alleen een kleine korte gedachte die vanochtend even stak. Nu is het alweer voorbij
Dank voor jullie lieve woorden
maar jij staat nog boven ons op 11 mei... Ik hoop echt dat minni en ik een mei-streepje mogen plassen. Maar we zullen zienquote:Op zondag 24 mei 2009 21:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Leonie, het is ook goed om realistisch te blijven, dan komt een eventuele klap toch net even minder hard aan. Een off-day hebben we allemaal wel eens, tenminste ik toch zeker wel.
Minnie en Cisco, het is bijna de 26e... kunnen jullie de meimaand nog redden? Ik hoop het echt.
Tsja, maar ik mag er echt vanaf hoor. Heb ik al een paar keer gezegd hier, zal er eens een PM aan wagen...quote:Op zondag 24 mei 2009 21:24 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
maar jij staat nog boven ons op 11 mei... Ik hoop echt dat minni en ik een mei-streepje mogen plassen. Maar we zullen zien
Ik lees het nu voor het eerst maar heb het al aangepast hoor!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Tsja, maar ik mag er echt vanaf hoor. Heb ik al een paar keer gezegd hier, zal er eens een PM aan wagen...
Tuurlijk! Welkom! Je staat er tussen hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 21:43 schreef IslaBonita het volgende:
Mag ik nog meedoen deze maand? Mijn NOD is 3 juni, ben bezig vanaf December 2008 zwanger te raken. Ik heb dit forum gevonden toen ik zocht naar de eerste tekenen van bevruchting of innestelling..en toen kwam ik jullie tegen! Wat fijn om te weten dat jullie ook allemaal in spanning zitten, dat ik hier niet alleen in ben.....al is er deze maand geen streepjes regen....Ik leef met jullie mee! Gelukkig is er ook weer snel een nieuwe ronde voor de meesten. Succes allemaal!
Geweldig, bedankt weer Rocka.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik lees het nu voor het eerst maar heb het al aangepast hoor!
Hee Cis, nee helemaal niets hier. Heb ik wel gehad anderhalve week lang, maar inmiddels niets meer. Heb ook al getest, was negatief. Dus ik ben bang dat het weer tientallen dagen/weken/maanden? gaat duren voor ik weer ongesteld ga worden...quote:Op zondag 24 mei 2009 21:07 schreef Ciscostar het volgende:
Minnie bij jou alof voortekenen?
Hier nog niet echt
Voelde me wel raar van de week, eerst goede verkoudheid en daarna moe, 2 dagen regelmatig hartkloppingen en beetje licht en vrijdag was dat weg maar nog wel af en toe licht in me hoofd en al hele week gevoeligere borsten. Verder is iedere morgen mijn temp 37 a 37.2 maarja dat zegt niet veel want niet getempt rest van de tijd. Ach we zullen zien wat deze week ons brengt!
Duimen
Gauw nog even op de valreep, Asy, gefeliciteerd meid! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:33 schreef mijsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hieperdepiep HOERA!!!!! Asyniur is jarig!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en zoals verschillende mensen al zeggen, zo voelde ik het ook... ik hoopte voor m'n 28 mama te kunnen worden, dat lukte niet. toen had ik de datum op 30 gezet, dat lukte ook niet. die datum schoof door naar 31, maar dat kan ook niet meer... (aangezien ik in september 31 word...) dus nu kijk ik gewoon. ik heb geen nieuwe datum, dan steekt het ook minder.
De offday is weeral grotendeels gepasseerd. Er is wel nog niets te zien, maar ik had ook niet echt iets verwacht (dag 10 vandaag). En idd, dat realistisch beeld heb ik echt wel nodig. Als ik ga fantaseren, komt de klap altijd harder aan. Andere mensen hebben het dan weer moeilijker met mijn realistische kijk op dit gebeuren. Ze vinden dan weer dat ik niet optimistisch genoeg ben... Maar hun optimisme heeft ook nog niets uitgehaald natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2009 21:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Leonie, het is ook goed om realistisch te blijven, dan komt een eventuele klap toch net even minder hard aan. Een off-day hebben we allemaal wel eens, tenminste ik toch zeker wel.
Haha dat is waar.. wij gaan ook naar pinkpop en zei tegen mijn man... als ik niet ongesteld ga worden morgen dan plas ik zaterdag wel als ik het dan nog niet ben, maar dan ben ik dus ook op pinkpop.quote:Op maandag 25 mei 2009 06:48 schreef flugeltje het volgende:
Hier nog steeds een donker wordende ovulatietest, een piek heb ik echter nog niet gesignaleerd. Hoop wel dat die snel komt eerlijk gezegd. Volgend weekend op Pinkpop is het wat lastig ovutestjes piesen
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Haha dat is waar.. wij gaan ook naar pinkpop en zei tegen mijn man... als ik niet ongesteld ga worden morgen dan plas ik zaterdag wel als ik het dan nog niet ben, maar dan ben ik dus ook op pinkpop.
Kan natuurlijk wel, in zo'n ranzig wc hokje haha![]()
Hier nog niks van voortekenen, zoals buikpijn of extreem sjaggo wat ik normaal wel dagje van te voren ben.
Temp was gisteravond wel 36.8, iets lager dan normaal dus baalde wel toen ik naar bed ging.
Maar toen ik midden in de nacht wakker werd waren de eerste verschijnselen van migriane...en geen buikpijn of iets. En net op de wc beetje slijm (wittig)..
Borsten bijna tot niet meer gevoelig.. ach het zal morgen of woensdag wel komen
IslaBonita welkom!
Nou, ik ben al vanaf de eerste dag na de MK alweer op zoek naar een tweede streepje hoor. Moet zeggen dat dit helemaal aan het begin nog geen kunst was met al die HCG nog in m'n lijfquote:Op maandag 25 mei 2009 17:56 schreef mijsje het volgende:ik dacht al... flugel zoekt al een tweede streepje? wat vroeg!!!
Leuk hoor! Heb je snel bij elkaar geshopt, hahaquote:Op maandag 25 mei 2009 18:43 schreef Asyniur het volgende:
Meiden, nog bedankt voor jullie felicitaties en lieve woorden![]()
![]()
Ik heb mijn jurk om in te trouwen gevondenen ook ringen hebben we al op het oog
![]()
Wat een baggermaand afgelopen maand wat streepjes betreftHopelijk volgende maand beter. Ik ga er samen met lief in elk geval weer vol goede moed tegenaan
Onze seksperiode komt er ook weer aan.
Cisco, balen zegGa je mee voor een plusje in de volgende maand?
![]()
Ja, dat is zo, dat weet ik nog...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, ik ben al vanaf de eerste dag na de MK alweer op zoek naar een tweede streepje hoor. Moet zeggen dat dit helemaal aan het begin nog geen kunst was met al die HCG nog in m'n lijf
Stomme was dat ik nét voor m'n ongesteldheid nog een licht positieve Clear Bleu pieste terwijl de andere zwangerschapstesten allemaal al lang negatief waren. (sterker nog, zelfs de ovulatietestjes bleven zeer licht. Toen ze weer donkerder werden ben ik toch maar eens gaan testen voor de zekerheid, met een licht positieve CB als resultaat. Niet duidelijk overigens of het oud of nieuw HCG was. Nu ook niet meer belangrijk, de duivels kwamen een dag of 2 later)
Ach ja, we zullen wel zien. Ik moet gewoon alleen effe 100% zeker weten dat m'n eieren weer springen. Lees wel vaker dat mensen na een paar maanden alsnog een curretage krijgen of dat de cyclus helemaal veranderd...
Ik heb er veel voor over, maar datquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:43 schreef mijsje het volgende:
flugel en isla, ik herken het haastgevoel wel, al heb ik nog ongeveer 4,5 jaar voor ik die grens bereikt heb... ik wil er ook twee, dus het wordt een beetje opschieten wat dat betreft...
Ymme, nog een leuke buurman ofzo?
Volgens mij is dat alleen écht van belang als je man/vriend mindere zwemmertjes heeft en maakt het verder niet zo heel erg veel uit. (maar ik kan het mis hebben). Zelf ben ik altijd extra geil rondom de ovulatie, dus ik ga het er zeker niet om latenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nog even een sexvraag hoor, ze raden altijd aan om om de dag van bil te gaan. Rond mijn ei heb ik de neiging om elke dag een poging te wagen... Is dat eigenlijk wel slim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |