abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69098407
@Poezebeest, ik wens je ook veel plezier met de voorbereiding en het feest van je leven
Heel veel geluk samen!!
pi_69103926
Flugel, ik hoop dat je lijf weer gauw vindt dat het schoon genoeg is! Ik hoop gauw op een tweede streepje voor je!

Poezebeest, heel veel plezier met je trouwdag! Ik ben bijna 2 jaar geleden getrouwd, en het was inderdaad heel erg leuk! Ik kan het iederen aanraden!

Hier niet meer ongesteld ondertussen... niet KVK deze maand, maar KMR... (Klussen Met Rubbertje...) Minder rommel, maar meer gedoe... ik vind dat nooit heel erg spontaan ofzo...
  zondag 17 mei 2009 @ 08:51:13 #153
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69109970
Poezebeest, veel plezier!
Wij gaan er eind augustus voor maar we moeten nog een hoop regelen
pi_69127586
Ooow, ik ben echt zo chagerijnig..... Officieel zou ik nog een week moeten wachten op mijn NOD maar heb echt het idee dat ik elk moment ongesteld zou kunnen worden. Moe, vage krampjes en echt mega sjaggie....

Poezebeest, heel veel succes en plezier.
pi_69128679
Poezebeest, veel plezier de volgende weken! Vergeet niet om tussen de drukte door te genieten!!!

Mag mijn nieuwe NOD naar 17 juni, aub. (Wat lijkt dat toch weer ver weg... )
pi_69133120
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:46 schreef milka82 het volgende:
Ooow, ik ben echt zo chagerijnig..... Officieel zou ik nog een week moeten wachten op mijn NOD maar heb echt het idee dat ik elk moment ongesteld zou kunnen worden. Moe, vage krampjes en echt mega sjaggie....

Poezebeest, heel veel succes en plezier.
That makes two of us...
  zondag 17 mei 2009 @ 22:12:26 #157
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69133548
Mijn nieuwe NOD is op 13 juni
Rocka, had ik de verkeerder datum doorgegeven?
  zondag 17 mei 2009 @ 22:15:47 #158
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69133667
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:12 schreef Asyniur het volgende:
Mijn nieuwe NOD is op 13 juni
Rocka, had ik de verkeerder datum doorgegeven?

ja, maar goed ik zal het wel aanpassen hoor
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69137464
Zojuist gehoord dat mijn nichtje twaalf weken zwanger is. Wel grappig, want vier weken geleden zei ik nog tegen mijn man, dat ik dacht dat ze zwanger was. Toen vroeg hij me nog hoe ik daar toch bij kwam... Blijk ik het toch maar gewoon goed aangevoeld te hebben...
  maandag 18 mei 2009 @ 12:17:06 #160
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69146557
Gefeliciteerd met je nichtje MM
Wat grappig dat je dat gezien/gevoeld heb,ze zeggen wel vaker dat je het kan zien aan iemand he!

Ik heb al een tijdje last van duizeligheid (sinds m'n vorige eisprong dus ik had goed hoop ) Nu heb ik blijkbaar een ontsteking aan m'n evenwichts orgaan,echt heel akelig,gelukkig hebben we een eigen winkel dus kan ik het een beetje rustig aan doen want ik sta soms echt te tollen en word dan misselijk,bah
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69147732
Hier ook een onsteking aan mijn evenwichts orgaan.
Heel vervevelend en eng. Vooral als je gaat liggen op bed, dan tolt alles.

Ik heb er ook nog altijd last van. Is nooit helemaal over gegaan. Vooral als ik erg moe ben, merk ik het meteen weer.

Sterkte Vooral veel rust nemen.
pi_69165304
Volgens mij ben ik alweer vollop vruchtbaar.
Vorig week maandag ongesteld geworden en nu is mijn slijm (lekker smakelijk weer dit) weer zo flexibel, dat het de zaadjes naar zijn plek wilt brengen, heb ik het idee.

Vanavond dus maar even kvk
Woensdag jarig, een verlaat (lees juni) verjaardag's cadeau zou hier wel erg leuk zijn.. (lees 2de streep).
pi_69165948
ik gun iedereen hier een tweede streepje!

ik merk dat ik de laatste tijd zo moe ben, dat ik niet meer elke dag op fok (lees: de hele pc) kom... ik krijg het niet meer gedaan om in de avond veel bij te lezen... maar ik vind het altijd weer fijn om hier weer tussen "vertrouwde" mensen te zijn! (vertrouwd tussen aanhalingsteken omdat ik jullie niet persoonlijk ken, maar het gevoel heb hier vriendinnen te hebben waar je makkelijk mee kan praten)
  maandag 18 mei 2009 @ 22:33:34 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69170087
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef mijsje het volgende:

ik merk dat ik de laatste tijd zo moe ben, dat ik niet meer elke dag op fok (lees: de hele pc) kom... ik krijg het niet meer gedaan om in de avond veel bij te lezen... maar ik vind het altijd weer fijn om hier weer tussen "vertrouwde" mensen te zijn! (vertrouwd tussen aanhalingsteken omdat ik jullie niet persoonlijk ken, maar het gevoel heb hier vriendinnen te hebben waar je makkelijk mee kan praten)

Ik krijg het ook niet altijd dagelijks bijgelezen, maar dit topic hou ik altijd met argusogen in de gaten
pi_69170708
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef mijsje het volgende:

Ik ben er de laatste tijd ook veel minder.. heb het zo druk.. en met wat.
Af en toen (net als vandaag) kom je om 22 uur thuis en denk je, wat is er met mijn avond gebeurt
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_69178045
haai, mag mijn NOD naar de 18e juni. drukke dag en druk lekker lang weekendje weg voor de boeg. Even lekkere afleiding.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 08:37:51 #167
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69178130
Balen sterrenmunt! Gelukkig heb je wat afleiding de komende dagen. Maar balen is het wel!

Hier is alles rustig, duivels zijn al weer even weg en het weekend start ik weer met de ovutestjes. Om -tig redenen zou deze maand wel het meest ongunstig zijn om zwanger te raken, dus laat maar komen die 2 streepjes

misschien kan modje NOD van Judes ook aanpassen naar 17 juni, zie paar posten terug
pi_69178949
Jammer Sterrenmunt.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:49:27 #169
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69183883
Jammer sterrenmunt, Gelukkig heb je veel te doen en lekker weekendje weg

Ik voelde hier weer vanalles in m'n buik dus ik denk gooi d'r es een ovutestje tegen aan,vorige x ging het namelijk ook zo.Het zou wel heel vroeg zijn,er was dan ook geen 2e streepje te bekennen,ik ga de komende week even om de dag testen dan zou ik em niet kunnen missen,heb altijd 2dagen en positieve test met een dag van te voren een licht positieve test.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_69185332
Wij doen niet aan die ovu-testjes.
Gewoon om de dag sex hebben, of soms zit er ook wel eens 2 dagen tussen
vanaf de 2de week tot aan de eind 3de week. Kan niet missen dan

En dat betekend niet dat we daarna geen sex meer hebben. (niet als ik ongi ben, bah).
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:46:02 #171
190853 RockabeIIa
pi_69185611
OP is gefixed
pi_69185785
Zit me net te bedenken, dat je niet alleen je wens tot kinderen bekend maakt hier.
Maar ook nog eens je sex-leven bloot gooit
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:55:33 #173
190853 RockabeIIa
pi_69185966
Ymme, dat doe je helemaal zelf hoor
pi_69186004
@Ymme

@Sterrenmunt: Balen meid! Ga maar even lekker genieten van het lange weekend!

Ik ben ondertussen toch een ietsie zenuwachtig. Mijn nod staat dan wel op de 26ste, maar eigenlijk is die ergens tussen morgen en de 26ste. Ik heb al zat ongesteldheidsklachten gehad deze week, maar nog geen duivels. Dus het kan nog alle kanten op.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:57:01 #175
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_69186017
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:50 schreef ymme het volgende:
Zit me net te bedenken, dat je niet alleen je wens tot kinderen bekend maakt hier.
Maar ook nog eens je sex-leven bloot gooit
daar kies je toch zelf voor, iedereen weet dat als je op de natuurlijke weg kindjes maakt er twee sex hebben, via de mmm is dat helaas anders.
Maar mijns inszien is het onnnodig te zeggen goh vanavond gaan we ff lekker of elke keer te melden dat je het gedaan hebt.
Soms verbaast het me nog eens dat er niet de standjes, tijd, en hoeveel keer klaarkomen erbij genoemd wordt
.
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')