That makes two of us...quote:Op zondag 17 mei 2009 19:46 schreef milka82 het volgende:
Ooow, ik ben echt zo chagerijnig..... Officieel zou ik nog een week moeten wachten op mijn NOD maar heb echt het idee dat ik elk moment ongesteld zou kunnen worden. Moe, vage krampjes en echt mega sjaggie....
Poezebeest, heel veel succes en plezier.
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:12 schreef Asyniur het volgende:
Mijn nieuwe NOD is op 13 juni
Rocka, had ik de verkeerder datum doorgegeven?![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef mijsje het volgende:ik gun iedereen hier een tweede streepje!
ik merk dat ik de laatste tijd zo moe ben, dat ik niet meer elke dag op fok (lees: de hele pc) kom... ik krijg het niet meer gedaan om in de avond veel bij te lezen... maar ik vind het altijd weer fijn om hier weer tussen "vertrouwde" mensen te zijn! (vertrouwd tussen aanhalingsteken omdat ik jullie niet persoonlijk ken, maar het gevoel heb hier vriendinnen te hebben waar je makkelijk mee kan praten)
Ik ben er de laatste tijd ook veel minder.. heb het zo druk.. en met wat.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef mijsje het volgende:ik gun iedereen hier een tweede streepje!
ik merk dat ik de laatste tijd zo moe ben, dat ik niet meer elke dag op fok (lees: de hele pc) kom... ik krijg het niet meer gedaan om in de avond veel bij te lezen... maar ik vind het altijd weer fijn om hier weer tussen "vertrouwde" mensen te zijn! (vertrouwd tussen aanhalingsteken omdat ik jullie niet persoonlijk ken, maar het gevoel heb hier vriendinnen te hebben waar je makkelijk mee kan praten)
daar kies je toch zelf voor, iedereen weet dat als je op de natuurlijke weg kindjes maakt er twee sex hebben, via de mmm is dat helaas anders.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:50 schreef ymme het volgende:
Zit me net te bedenken, dat je niet alleen je wens tot kinderen bekend maakt hier.
Maar ook nog eens je sex-leven bloot gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |