That makes two of us...quote:Op zondag 17 mei 2009 19:46 schreef milka82 het volgende:
Ooow, ik ben echt zo chagerijnig..... Officieel zou ik nog een week moeten wachten op mijn NOD maar heb echt het idee dat ik elk moment ongesteld zou kunnen worden. Moe, vage krampjes en echt mega sjaggie....
Poezebeest, heel veel succes en plezier.
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:12 schreef Asyniur het volgende:
Mijn nieuwe NOD is op 13 juni
Rocka, had ik de verkeerder datum doorgegeven?![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef mijsje het volgende:ik gun iedereen hier een tweede streepje!
ik merk dat ik de laatste tijd zo moe ben, dat ik niet meer elke dag op fok (lees: de hele pc) kom... ik krijg het niet meer gedaan om in de avond veel bij te lezen... maar ik vind het altijd weer fijn om hier weer tussen "vertrouwde" mensen te zijn! (vertrouwd tussen aanhalingsteken omdat ik jullie niet persoonlijk ken, maar het gevoel heb hier vriendinnen te hebben waar je makkelijk mee kan praten)
Ik ben er de laatste tijd ook veel minder.. heb het zo druk.. en met wat.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef mijsje het volgende:ik gun iedereen hier een tweede streepje!
ik merk dat ik de laatste tijd zo moe ben, dat ik niet meer elke dag op fok (lees: de hele pc) kom... ik krijg het niet meer gedaan om in de avond veel bij te lezen... maar ik vind het altijd weer fijn om hier weer tussen "vertrouwde" mensen te zijn! (vertrouwd tussen aanhalingsteken omdat ik jullie niet persoonlijk ken, maar het gevoel heb hier vriendinnen te hebben waar je makkelijk mee kan praten)
daar kies je toch zelf voor, iedereen weet dat als je op de natuurlijke weg kindjes maakt er twee sex hebben, via de mmm is dat helaas anders.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:50 schreef ymme het volgende:
Zit me net te bedenken, dat je niet alleen je wens tot kinderen bekend maakt hier.
Maar ook nog eens je sex-leven bloot gooit
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
daar kies je toch zelf voor, iedereen weet dat als je op de natuurlijke weg kindjes maakt er twee sex hebben, via de mmm is dat helaas anders.
Maar mijns inszien is het onnnodig te zeggen goh vanavond gaan we ff lekker of elke keer te melden dat je het gedaan hebt.
Soms verbaast het me nog eens dat er niet de standjes, tijd, en hoeveel keer klaarkomen erbij genoemd wordt
.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef Guess. het volgende:
De een praat/schrijft/doet makkelijk over sex dan andere,tot op bepaalde hoogte moet het wel kunnen vind ik.
Ik bedoel iedereen doet er aan vooral als je een kindje wil en iedereen vraagt zich bepaalde dingen af helemaal als het je 1e baby is.Als je al wat langer bezig bent ga je dingen lezen en ja dan vraag ik me idd af of het echt zo is dat een kussen onder je achterwerk beter is om zwanger te worden en dan wil ik graag weten hoe vaak sex het beste is.Dit zijn ook dingen wat je met een huisarts/gynecoloog als je zwanger wil worden.Het hoort gewoon bij het zwanger worden en daar gaat het hier over. Ik vind dat er hier helemaal niet veel in details getreden word.(moet je eens op eens op het forum van zwangerschapspagina kijken bijvoorbeeld).
Rocka toch,daar ging m'n lekkere ijsthee![]()
Milka balen joh![]()
Deze afgelopen zijn er echt geen 2e streepjes gevallen geloof ik he?![]()
![]()
Totaal mee eens!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:05 schreef Guess. het volgende:
De een praat/schrijft/doet makkelijk over sex dan andere,tot op bepaalde hoogte moet het wel kunnen vind ik.
Ik bedoel iedereen doet er aan vooral als je een kindje wil en iedereen vraagt zich bepaalde dingen af helemaal als het je 1e baby is.Als je al wat langer bezig bent ga je dingen lezen en ja dan vraag ik me idd af of het echt zo is dat een kussen onder je achterwerk beter is om zwanger te worden en dan wil ik graag weten hoe vaak sex het beste is.Dit zijn ook dingen wat je met een huisarts/gynecoloog bespreekt als je zwanger wil worden.Het hoort gewoon bij het zwanger worden en daar gaat het hier over. Ik vind dat er hier helemaal niet veel in details getreden word.(moet je eens op eens op het forum van zwangerschapspagina kijken bijvoorbeeld).
Rocka toch,daar ging m'n lekkere ijsthee![]()
Milka balen joh![]()
Deze afgelopen zijn er echt geen 2e streepjes gevallen geloof ik he?![]()
![]()
Ik ook niet. Ik ben nog maar één keer ongesteld geweest, en dat liet 64 dagen op zich wachten. Kom, laten we gewoon samen positief testen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:34 schreef Ciscostar het volgende:
sterrenmunt, milka![]()
Minniemie, het is nu aan ons....
Ik verwacht er niet echt iets van, maar je weet maar nooit
@Ymme: Een heel fijne verjaardag gewenst, ondanks alles!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:08 schreef mijsje het volgende:
sterrenmunt en milka, wat balen weer!
Ymme, ik hoop dat je gauw kunt vertellen aan je familie dat je zwanger bent!dit soort dagen is inderdaad heel vervelend, maar daar moet je doorheen helaas. ik vond de dag dat ik had moeten bevallen ook heel zwaar en vervelend. Ik hoop dat je daar minder last van hebt tegen die tijd, maar vooral dat je tegen die tijd een prachtig buikje hebt al!
Cisco en MinniMin, de hoop is inderdaad op jullie gericht... (hoezo druk opleggen?) ik hoop op streepjes bij jullie nu!
Dank je wel. Ben vanaf vandaag een halve sarahquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:20 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
@Ymme: Een heel fijne verjaardag gewenst, ondanks alles!
Ik vind eigenlijk ook dat het daardoor lekker luchtig blijft. Meestal is het toch in een grapje of kwinkslag.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:46 schreef flugeltje het volgende:
Van Harte ymme...
Minniemin en cisco, we vertrouwen op jullie![]()
En over de sexlevens hier... Er komt (normaal gesproken) nu eenmaal sex aan te pas als je een kindje wilt. Veel en vaak ook nogMij persoonlijk stoort het niet dat er over gesproken wordt, zolang je er maar plezier aan blijft beleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |