ze werd er in ieder geval suf van, dus je was al op de helftquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik wil d'r eerst suf lullen en dan suf _ _ _ _ _ _
Neeeeee!!!!quote:
Die hebben we verder in deze RLS niet meer nodig. Dan nog leiver het gezeik van Amber. Daar komt nog iets van geluid uit. Haar zie ik uiteindelijk ook nog wel iets doen met Jeroen. Mannetje wil zich nu natuurlijk bewijzen.quote:
P R A T E N ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:04 schreef r.pellemans het volgende:
ligt het aan mij, of krijgt het op deze manier wel een hoog DGK gehalte???
Ja ach... hahahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:04 schreef Danny het volgende:
[..]
ze werd er in ieder geval suf van, dus je was al op de helft
Biertje erbij paktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef Danny het volgende:
Regie, redactie, Bram, Bart, Huub en iedereen daar;
top avond
Ja zekers ,echt TOP! gewoonquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef Danny het volgende:
top avond
Als het betekent dat het dit soort avonden oplevert:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:04 schreef r.pellemans het volgende:
ligt het aan mij, of krijgt het op deze manier wel een hoog DGK gehalte???
Kudos voor situatie inschatten dit keer en niet alsnog pim en eline in de isolatie forcerenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef Danny het volgende:
top avond
Sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef Danny het volgende:
top avond
Je hoort me niet klagen hoor.quote:
Dat was paar dagen geledenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:06 schreef peeet1 het volgende:
stroomstoring at the bunker. Gelukkig zijn de streams en camera nog wel onlineO-)
Jeroen en jij samen in de isoleercel, wat zou daar gebeurt zijn als je er nog in zat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja ach... hahaha
Mijn bunker-faam heeft me de afgelopen week in ieder geval nog geen ene moer opgeleverd! haha
Niet voor Pimmetjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef Danny het volgende:
top avond
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"I love it when half of my plan comes together"
Omdat je door een slotje heen post? Niet 1, maar 2 keerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:04 schreef Danny het volgende:
godverdomme, waarom sluit ik ALTIJD topics?!?
Ik ben nog steeds voor Danny en Renatequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:06 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Jeroen en jij samen in de isoleercel, wat zou daar gebeurt zijn als je er nog in zat?
Niet vergeten dat Peter ook 8uur op 1 plek heeft gestaan met zijn handen in zijn zakken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:07 schreef RibasCBML het volgende:
Jongens echt ik val van me stoel om Peter....kijk hem rond strompellen hahhahaha![]()
![]()
Amber valt snel weg na wat drank, was toen met Bobby ook al zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:07 schreef Espabilado het volgende:
Ik snap Amber en Pim niet... met nu goede muziek, sfeer en drank kan ik ECHT NIET in bed blijven.... party ON
Epicquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor Danny en Renate
"Hmmmm... Meloen in parmaham"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Amber valt snel weg na wat drank, was toen met Bobby ook al zo.
En Pim denkt er het zijne van.
Dat kan kloppenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef cobain1994 het volgende:
Ik krijg bb5 dejavu's ..dido? als 2 druppels water...
klasse avondquote:
Ha ha ha ,Eline is donken gelukkig.en wat vind ze Pim leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
wat nee, hij kan het niet hebben dat zijn rivaal peter met eline er van door gaat
Die waren te dronken en gaan dan slapen uit zich zelf. Groot gelijk hebben ze.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:07 schreef Espabilado het volgende:
Ik snap Amber en Pim niet... met nu goede muziek, sfeer en drank kan ik ECHT NIET in bed blijven.... party ON
geyle ongysexquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor Danny en Renate
DUS HET LAG NIET AAN MIJ!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Amber valt snel weg na wat drank, was toen met Bobby ook al zo.
En Pim denkt er het zijne van.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:08 schreef wicky. het volgende:![]()
En gaan
![]()
![]()
*Schenk nog een baco'tje in* Proost! regie en FOK!![]()
We wachten wel evenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:11 schreef wicky. het volgende:
Ik vind het zo gezellie dat ik gewoon niet aan plassen toe komtzo erg
nu eline en marielin nog zoenenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:13 schreef snetje het volgende:
joh ! Bobby ze het zelfs jou gezoend vanavond !ze zoent iedereen nu
Ja das zwaar duidelijk ,maarja ook wel beetje te begrijpen ,ze is/was toch een soort maatje van hemquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:12 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen begint weer met zeiken bij eline. Weer op haar gevoel spelen. Hij is gewoon jaloers en wil eline hebben.
hier nog een zal toch zo moeten rennenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:11 schreef wicky. het volgende:
Ik vind het zo gezellie dat ik gewoon niet aan plassen toe komtzo erg
Hoeft niet bij mij hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:13 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bedankt voor je steun Danny!
Ik probeer ook alleen maar te redden wat er te redden valt
Naja... Kotsen in overdrachtelijke zin, he.. Hij kotst over Peter...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:15 schreef lies1958 het volgende:
jeroen ga slapen je bent vervelend als je dronken bent. Zie je nu moet hij spugen en gaat eline met hem mee om te laten kotsen.
En gelijk zieken richting peter.
Klopt ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:13 schreef hondjes het volgende:
ik hoorde hem anders net zeggen, dat ze dat niet moest doen, want hij heeft een vriendin.
En toch denk ik dat Eline voor Jeroen zal gaan. Hij moet achter haar aanhuppelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroentje lekker zuigen met "Ik kots over GelBoy"
Hij is echt nijdig dat hij niet heeft mogen zoenen met Eline en Peter wel
die drinkt nooit meer als ze dit terug zietquote:
Zo is dat. Jeroen is hier de echte loser, en terecht!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen kan praten wat hij wil, Peter is de winnaar van de avond.
Genoeg drinken, ben je ziekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:17 schreef BobbyRond het volgende:
Ik moet om 7 uur werken zo
Dit ga ik toch echt volgen... Dan maar moe
Nee, nee... Eline is de winnaar van de avond. Zonder haar aanhoudendheid was er helemaal niks gebeurd vanavond.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
En ik heb niet eens te veel tegen je gepraat...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zit in het buitenland. Da's veelste duur om te bellen
Bobbyyyyyyyyquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:17 schreef BobbyRond het volgende:
Ik moet om 7 uur werken zo
Dit ga ik toch echt volgen... Dan maar moe
Eline gaat met niemand? Gewoon teasen en meer niet? Ze vond Jeroen leuk mét haar en Peter zonder. 't Is een onnavolgbaar tutje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:17 schreef akveor het volgende:
[..]
En toch denk ik dat Eline voor Jeroen zal gaan. Hij moet achter haar aanhuppelen.
denk het ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:16 schreef lies1958 het volgende:
Denk dat bram, bart toch nu maar even dichterbij op de trap moeten gaan staan. Ze lokken elkaar best wel uit straks.
Pim geeft echt om Eline ...dus logisch..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:11 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Die waren te dronken en gaan dan slapen uit zich zelf. Groot gelijk hebben ze.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:18 schreef Dementor het volgende:
Het is boven net zo gezellig als beneden.
ach dat, da's geen zoenenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is het eerste wat ik zag toen ik inschakelde paar uur geleden. Dikke kus op de mond.
Heb jij of iemand anders een anti depressiva voor mijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:19 schreef Danny het volgende:
Amber gaat echt niet wakker worden hoor
Sterker nog, misschien moet iemand even kijken of ze nog leeft...
Denk dat dat wel klopt. Het lijkt me een machtsspelletjes. Ondertussen heeft ze al 2 mannen en Pim om d'r vingers gewonden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eline gaat met niemand? Gewoon teasen en meer niet? Ze vond Jeroen leuk mét haar en Peter zonder. 't Is een onnavolgbaar tutje.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Pim geeft echt om Eline ...dus logisch..
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk dat dat wel klopt. Het lijkt me een machtsspelletjes. Ondertussen heeft ze al 2 mannen en Pim om d'r vingers gewonden.
Slapen... wat is dat ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:22 schreef Espabilado het volgende:
Wtf ik zou echt niet gaan slapen
In vakantie weer elke dag tot 06:30 dooorrrrrr
nee joh, daar maak je geen sfeer mee hoor. leuk dat jeroen het dan geweldig vindt, maar het is wel een moodkiller.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:22 schreef bosb het volgende:
Huub, is dit ook de playlist als je geboekt wordt voor een avondje draaienzet even iets stevigers op svp.... Kan Jeroen vast ook wel waarderen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:18 schreef Dementor het volgende:
Mee eens!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Dementor het volgende:
Het zou toch zonde zijn als Eline morgen The Bunker zou moeten verlaten want op dit moment staat ze 6e terwijl Amber in bed ligt...
Marielin doet toch geen fuck... ze heeft een vriendje....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:23 schreef BobbyRond het volgende:
Is het een idee om Marielin en Eline op te sluiten in de isolatie en dat het ding pas weer open gaat na een woeste zoen-sessie?
Of was The Bunker een smaakvol programma?
Het echte werk begint morgen om 1930.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Dementor het volgende:
Het zou toch zonde zijn als Eline morgen The Bunker zou moeten verlaten want op dit moment staat ze 6e terwijl Amber in bed ligt...
Prima muziek voor stomdronken mensen, maar het blijft 'sfeer' voor skihutvolk...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Danny het volgende:
[..]
nee joh, daar maak je geen sfeer mee hoor. leuk dat jeroen het dan geweldig vindt, maar het is wel een moodkiller.
Prima muziek voor stomdronken mensen.
We benne op de wereld om mekaar om mekaar te hellepe nietwaar
welke vent vindt 't nou erg als z'n wijf er een beetje bi op los bekt?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Marielin doet toch geen fuck... ze heeft een vriendje....
oh zonde is ook weer een erg groot woordquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Dementor het volgende:
Waarom zou dat zonde zijn.Ik hang de vlag uit als ze gaatquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:26 schreef Disana het volgende:
Ik slaapte naast jou omdat je verdrietig was.
voor 12uur morgen kijkt er toch niemandquote:
Gert, wat doe je!?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach.... er zit al best wel wat drank in.
Ik niet...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:26 schreef Danny het volgende:
[..]
welke vent vindt 't nou erg als z'n wijf er een beetje bi op los bekt?
niet lijkt me. iedereen is stomdronken en de helft ligt in diepe coma. Wil je dat er doden vallen?quote:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dat niet werktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef lies1958 het volgende:
Nu wil jeroen weer dat eline bij hem komt liggen in het grote bed. Hij geilt gewoon op eline. Eigenlijk chanteert hij haar doorlopend met zijn gepraat.
Ik jou ookquote:
Geen rook vanavond als het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:28 schreef Danny het volgende:
[..]
niet lijkt me. iedereen is stomdronken en de helft ligt in diepe coma. Wil je dat er doden vallen?
nee dan is ze een LiGhTuRquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef BobbyRond het volgende:
Wat ik me net bedenk... Als Eline zoent voor een aansteker... Is dat dan de nieuwe br33z4h?
probleem amber zit in de weg hoe ga je dat oplossen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen rook vanavond als het aan mij ligt.
Eline en Peter moeten lekker in het grote bed gaan liggen.
Wat ik me net bedenk, Bobby loopt ff veel drank mis door degene die nu Eline af aan het lebberen is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef BobbyRond het volgende:
Wat ik me net bedenk... Als Eline zoent voor een aansteker... Is dat dan de nieuwe br33z4h?
Ik wil gewoon even weten of ze goed genoeg getraind zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:28 schreef Danny het volgende:
[..]
niet lijkt me. iedereen is stomdronken en de helft ligt in diepe coma. Wil je dat er doden vallen?
Ventjes die serieus zijn,vooral als er later kinderen bij betrokken zijn,Iedere vent hoopt hopelijk wel op de liefste moeder van zijn pff kinderenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:26 schreef Danny het volgende:
[..]
welke vent vindt 't nou erg als z'n wijf er een beetje bi op los bekt?
QFTquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ventjes die serieus zijn,vooral als er later kinderen bij betrokken zijn,Iedere vent hoopt hopelijk wel op de liefste moeder van zijn pff kinderen
jij bent ergquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen rook vanavond als het aan mij ligt.
Eline en Peter moeten lekker in het grote bed gaan liggen.
Ach, Eline vindt gewoon dat ze hem zit te playen. Ik zou daar ook op inspelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:30 schreef lies1958 het volgende:
Wat een walgelijke vent toch die jeroen. Gewoon eng is hij . Nu wil hij weer naast haar slapen voor de laatste avond. Hij bespeelt haar gewoon met zijn verdriet over zijn vriend.
Dit was ik dus. Cc is net naar huis en ik zit op haar plekkie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach.... er zit al best wel wat drank in.
Eline begon er zelf weer overquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:30 schreef lies1958 het volgende:
Wat een walgelijke vent toch die jeroen. Gewoon eng is hij . Nu wil hij weer naast haar slapen voor de laatste avond. Hij bespeelt haar gewoon met zijn verdriet over zijn vriend.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef Danny het volgende:
Ik ga in ieder geval naar bed. Morgen moet Alicia naar scouting dus de wekker gaat weer vroeg en unlike de bewoners ben ik WEL over de 30
O, dan is Gert zeker al naar huis?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:18 schreef Dementor het volgende:
Ach ik heb in de kooi tijd wel eens zonder slaap op het voetbalveld gestaan bij me kids.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef Danny het volgende:
Ik ga in ieder geval naar bed. Morgen moet Alicia naar scouting dus de wekker gaat weer vroeg en unlike de bewoners ben ik WEL over de 30
ah ja, als je bi bent ben je geen lieve moeder. duidelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ventjes die serieus zijn,vooral als er later kinderen bij betrokken zijn,Iedere vent hoopt hopelijk wel op de liefste moeder van zijn pff kinderen
Nee, Eline is mooi, maar ik vind Amber leuker.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wat ik me net bedenk, Bobby loopt ff veel drank mis door degene die nu Eline af aan het lebberen is.
Jaloers?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef Danny het volgende:
topquote:
Haha, wat zul jij een lol hebben daarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit was ik dus. Cc is net naar huis en ik zit op haar plekkie.![]()
heb je je party en dan nock jequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef Danny het volgende:
Zoiets zei ik eerder... Jeroen heeft een vriendin.... hij zal daar eerst afstand van moeten nemen voor Eline verder nog iets zal toegeven. Ik denk dat Peter gewoon een pion is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:30 schreef lunareclipse het volgende:
Eline heeft Jeroen eigenlijk gewoon jaloers gemaakt
Want je jeroen is onbereikbaar
beter ik dan dat feest toch?quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Zoals markvanrinsum zou zeggen:
LiGhTuR
lopen de verkeerde kop achternaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef hondjes het volgende:
volgens mij is Eline de slettebak, en mannen zijn een beetje dom
Hier blijvenquote:
Zou er een topic over makenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iedereen mag mailen naar redactie@thebunkeronline.tv met als onderwerp aanvraag stickers.
Ja ik ook wel hoor ,ik kan het allemaal wel aan daaroquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:34 schreef wicky. het volgende:
Jeroen is Cool !die geef het tenminste niet zo snel op (party)
![]()
![]()
Dat sowieso, heb al wel zwaarder achter de rug dan die 25 daagjes wat hun moeten doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:36 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja ik ook wel hoor ,ik kan het allemaal wel aan daaro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |