Naja... Kotsen in overdrachtelijke zin, he.. Hij kotst over Peter...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:15 schreef lies1958 het volgende:
jeroen ga slapen je bent vervelend als je dronken bent. Zie je nu moet hij spugen en gaat eline met hem mee om te laten kotsen.
En gelijk zieken richting peter.
Klopt ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:13 schreef hondjes het volgende:
ik hoorde hem anders net zeggen, dat ze dat niet moest doen, want hij heeft een vriendin.
En toch denk ik dat Eline voor Jeroen zal gaan. Hij moet achter haar aanhuppelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroentje lekker zuigen met "Ik kots over GelBoy"
Hij is echt nijdig dat hij niet heeft mogen zoenen met Eline en Peter wel
die drinkt nooit meer als ze dit terug zietquote:
Zo is dat. Jeroen is hier de echte loser, en terecht!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen kan praten wat hij wil, Peter is de winnaar van de avond.
Genoeg drinken, ben je ziekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:17 schreef BobbyRond het volgende:
Ik moet om 7 uur werken zo
Dit ga ik toch echt volgen... Dan maar moe
Nee, nee... Eline is de winnaar van de avond. Zonder haar aanhoudendheid was er helemaal niks gebeurd vanavond.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
En ik heb niet eens te veel tegen je gepraat...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zit in het buitenland. Da's veelste duur om te bellen
Bobbyyyyyyyyquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:17 schreef BobbyRond het volgende:
Ik moet om 7 uur werken zo
Dit ga ik toch echt volgen... Dan maar moe
Eline gaat met niemand? Gewoon teasen en meer niet? Ze vond Jeroen leuk mét haar en Peter zonder. 't Is een onnavolgbaar tutje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:17 schreef akveor het volgende:
[..]
En toch denk ik dat Eline voor Jeroen zal gaan. Hij moet achter haar aanhuppelen.
denk het ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:16 schreef lies1958 het volgende:
Denk dat bram, bart toch nu maar even dichterbij op de trap moeten gaan staan. Ze lokken elkaar best wel uit straks.
Pim geeft echt om Eline ...dus logisch..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:11 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Die waren te dronken en gaan dan slapen uit zich zelf. Groot gelijk hebben ze.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:17 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:18 schreef Dementor het volgende:
Het is boven net zo gezellig als beneden.
ach dat, da's geen zoenenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is het eerste wat ik zag toen ik inschakelde paar uur geleden. Dikke kus op de mond.
Heb jij of iemand anders een anti depressiva voor mijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:19 schreef Danny het volgende:
Amber gaat echt niet wakker worden hoor
Sterker nog, misschien moet iemand even kijken of ze nog leeft...
Denk dat dat wel klopt. Het lijkt me een machtsspelletjes. Ondertussen heeft ze al 2 mannen en Pim om d'r vingers gewonden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eline gaat met niemand? Gewoon teasen en meer niet? Ze vond Jeroen leuk mét haar en Peter zonder. 't Is een onnavolgbaar tutje.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Pim geeft echt om Eline ...dus logisch..
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk dat dat wel klopt. Het lijkt me een machtsspelletjes. Ondertussen heeft ze al 2 mannen en Pim om d'r vingers gewonden.
Slapen... wat is dat ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:22 schreef Espabilado het volgende:
Wtf ik zou echt niet gaan slapen
In vakantie weer elke dag tot 06:30 dooorrrrrr
nee joh, daar maak je geen sfeer mee hoor. leuk dat jeroen het dan geweldig vindt, maar het is wel een moodkiller.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:22 schreef bosb het volgende:
Huub, is dit ook de playlist als je geboekt wordt voor een avondje draaienzet even iets stevigers op svp.... Kan Jeroen vast ook wel waarderen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:18 schreef Dementor het volgende:
Het is boven net zo gezellig als beneden.
Mee eens!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Dementor het volgende:
Het zou toch zonde zijn als Eline morgen The Bunker zou moeten verlaten want op dit moment staat ze 6e terwijl Amber in bed ligt...
Marielin doet toch geen fuck... ze heeft een vriendje....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:23 schreef BobbyRond het volgende:
Is het een idee om Marielin en Eline op te sluiten in de isolatie en dat het ding pas weer open gaat na een woeste zoen-sessie?
Of was The Bunker een smaakvol programma?
Het echte werk begint morgen om 1930.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Dementor het volgende:
Het zou toch zonde zijn als Eline morgen The Bunker zou moeten verlaten want op dit moment staat ze 6e terwijl Amber in bed ligt...
Prima muziek voor stomdronken mensen, maar het blijft 'sfeer' voor skihutvolk...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Danny het volgende:
[..]
nee joh, daar maak je geen sfeer mee hoor. leuk dat jeroen het dan geweldig vindt, maar het is wel een moodkiller.
Prima muziek voor stomdronken mensen.
We benne op de wereld om mekaar om mekaar te hellepe nietwaar
welke vent vindt 't nou erg als z'n wijf er een beetje bi op los bekt?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Marielin doet toch geen fuck... ze heeft een vriendje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |