nee joh, daar maak je geen sfeer mee hoor. leuk dat jeroen het dan geweldig vindt, maar het is wel een moodkiller.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:22 schreef bosb het volgende:
Huub, is dit ook de playlist als je geboekt wordt voor een avondje draaienzet even iets stevigers op svp.... Kan Jeroen vast ook wel waarderen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:18 schreef Dementor het volgende:
Het is boven net zo gezellig als beneden.
Mee eens!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Dementor het volgende:
Het zou toch zonde zijn als Eline morgen The Bunker zou moeten verlaten want op dit moment staat ze 6e terwijl Amber in bed ligt...
Marielin doet toch geen fuck... ze heeft een vriendje....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:23 schreef BobbyRond het volgende:
Is het een idee om Marielin en Eline op te sluiten in de isolatie en dat het ding pas weer open gaat na een woeste zoen-sessie?
Of was The Bunker een smaakvol programma?
Het echte werk begint morgen om 1930.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Dementor het volgende:
Het zou toch zonde zijn als Eline morgen The Bunker zou moeten verlaten want op dit moment staat ze 6e terwijl Amber in bed ligt...
Prima muziek voor stomdronken mensen, maar het blijft 'sfeer' voor skihutvolk...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Danny het volgende:
[..]
nee joh, daar maak je geen sfeer mee hoor. leuk dat jeroen het dan geweldig vindt, maar het is wel een moodkiller.
Prima muziek voor stomdronken mensen.
We benne op de wereld om mekaar om mekaar te hellepe nietwaar
welke vent vindt 't nou erg als z'n wijf er een beetje bi op los bekt?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Marielin doet toch geen fuck... ze heeft een vriendje....
oh zonde is ook weer een erg groot woordquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Dementor het volgende:
Waarom zou dat zonde zijn.Ik hang de vlag uit als ze gaatquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:26 schreef Disana het volgende:
Ik slaapte naast jou omdat je verdrietig was.
voor 12uur morgen kijkt er toch niemandquote:
Gert, wat doe je!?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach.... er zit al best wel wat drank in.
Ik niet...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:26 schreef Danny het volgende:
[..]
welke vent vindt 't nou erg als z'n wijf er een beetje bi op los bekt?
niet lijkt me. iedereen is stomdronken en de helft ligt in diepe coma. Wil je dat er doden vallen?quote:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dat niet werktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef lies1958 het volgende:
Nu wil jeroen weer dat eline bij hem komt liggen in het grote bed. Hij geilt gewoon op eline. Eigenlijk chanteert hij haar doorlopend met zijn gepraat.
Ik jou ookquote:
Geen rook vanavond als het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:28 schreef Danny het volgende:
[..]
niet lijkt me. iedereen is stomdronken en de helft ligt in diepe coma. Wil je dat er doden vallen?
nee dan is ze een LiGhTuRquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef BobbyRond het volgende:
Wat ik me net bedenk... Als Eline zoent voor een aansteker... Is dat dan de nieuwe br33z4h?
probleem amber zit in de weg hoe ga je dat oplossen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen rook vanavond als het aan mij ligt.
Eline en Peter moeten lekker in het grote bed gaan liggen.
Wat ik me net bedenk, Bobby loopt ff veel drank mis door degene die nu Eline af aan het lebberen is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef BobbyRond het volgende:
Wat ik me net bedenk... Als Eline zoent voor een aansteker... Is dat dan de nieuwe br33z4h?
Ik wil gewoon even weten of ze goed genoeg getraind zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:28 schreef Danny het volgende:
[..]
niet lijkt me. iedereen is stomdronken en de helft ligt in diepe coma. Wil je dat er doden vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |