oh zonde is ook weer een erg groot woordquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Dementor het volgende:
Het zou toch zonde zijn als Eline morgen The Bunker zou moeten verlaten want op dit moment staat ze 6e terwijl Amber in bed ligt...
Waarom zou dat zonde zijn.Ik hang de vlag uit als ze gaatquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Dementor het volgende:
Het zou toch zonde zijn als Eline morgen The Bunker zou moeten verlaten want op dit moment staat ze 6e terwijl Amber in bed ligt...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:26 schreef Disana het volgende:
Ik slaapte naast jou omdat je verdrietig was.
voor 12uur morgen kijkt er toch niemandquote:
Gert, wat doe je!?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach.... er zit al best wel wat drank in.
Ik niet...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:26 schreef Danny het volgende:
[..]
welke vent vindt 't nou erg als z'n wijf er een beetje bi op los bekt?
niet lijkt me. iedereen is stomdronken en de helft ligt in diepe coma. Wil je dat er doden vallen?quote:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dat niet werktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef lies1958 het volgende:
Nu wil jeroen weer dat eline bij hem komt liggen in het grote bed. Hij geilt gewoon op eline. Eigenlijk chanteert hij haar doorlopend met zijn gepraat.
Ik jou ookquote:
Geen rook vanavond als het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:28 schreef Danny het volgende:
[..]
niet lijkt me. iedereen is stomdronken en de helft ligt in diepe coma. Wil je dat er doden vallen?
nee dan is ze een LiGhTuRquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef BobbyRond het volgende:
Wat ik me net bedenk... Als Eline zoent voor een aansteker... Is dat dan de nieuwe br33z4h?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |