Amber valt snel weg na wat drank, was toen met Bobby ook al zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:07 schreef Espabilado het volgende:
Ik snap Amber en Pim niet... met nu goede muziek, sfeer en drank kan ik ECHT NIET in bed blijven.... party ON
Epicquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor Danny en Renate
"Hmmmm... Meloen in parmaham"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Amber valt snel weg na wat drank, was toen met Bobby ook al zo.
En Pim denkt er het zijne van.
Dat kan kloppenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef cobain1994 het volgende:
Ik krijg bb5 dejavu's ..dido? als 2 druppels water...
klasse avondquote:
Ha ha ha ,Eline is donken gelukkig.en wat vind ze Pim leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
wat nee, hij kan het niet hebben dat zijn rivaal peter met eline er van door gaat
Die waren te dronken en gaan dan slapen uit zich zelf. Groot gelijk hebben ze.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:07 schreef Espabilado het volgende:
Ik snap Amber en Pim niet... met nu goede muziek, sfeer en drank kan ik ECHT NIET in bed blijven.... party ON
geyle ongysexquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor Danny en Renate
DUS HET LAG NIET AAN MIJ!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Amber valt snel weg na wat drank, was toen met Bobby ook al zo.
En Pim denkt er het zijne van.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:08 schreef wicky. het volgende:![]()
En gaan
![]()
![]()
*Schenk nog een baco'tje in* Proost! regie en FOK!![]()
We wachten wel evenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:11 schreef wicky. het volgende:
Ik vind het zo gezellie dat ik gewoon niet aan plassen toe komtzo erg
nu eline en marielin nog zoenenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:13 schreef snetje het volgende:
joh ! Bobby ze het zelfs jou gezoend vanavond !ze zoent iedereen nu
Ja das zwaar duidelijk ,maarja ook wel beetje te begrijpen ,ze is/was toch een soort maatje van hemquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:12 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen begint weer met zeiken bij eline. Weer op haar gevoel spelen. Hij is gewoon jaloers en wil eline hebben.
hier nog een zal toch zo moeten rennenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:11 schreef wicky. het volgende:
Ik vind het zo gezellie dat ik gewoon niet aan plassen toe komtzo erg
Hoeft niet bij mij hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:13 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bedankt voor je steun Danny!
Ik probeer ook alleen maar te redden wat er te redden valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |