Je hoort me niet klagen hoor.quote:
Dat was paar dagen geledenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:06 schreef peeet1 het volgende:
stroomstoring at the bunker. Gelukkig zijn de streams en camera nog wel onlineO-)
Jeroen en jij samen in de isoleercel, wat zou daar gebeurt zijn als je er nog in zat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja ach... hahaha
Mijn bunker-faam heeft me de afgelopen week in ieder geval nog geen ene moer opgeleverd! haha
Niet voor Pimmetjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef Danny het volgende:
Regie, redactie, Bram, Bart, Huub en iedereen daar;
top avond
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik wil d'r eerst suf lullen en dan suf _ _ _ _ _ _
Beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"I love it when half of my plan comes together"
Omdat je door een slotje heen post? Niet 1, maar 2 keerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:04 schreef Danny het volgende:
godverdomme, waarom sluit ik ALTIJD topics?!?
Ik ben nog steeds voor Danny en Renatequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:06 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Jeroen en jij samen in de isoleercel, wat zou daar gebeurt zijn als je er nog in zat?
Niet vergeten dat Peter ook 8uur op 1 plek heeft gestaan met zijn handen in zijn zakken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:07 schreef RibasCBML het volgende:
Jongens echt ik val van me stoel om Peter....kijk hem rond strompellen hahhahaha![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |