oh zonde is ook weer een erg groot woordquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Dementor het volgende:
Het zou toch zonde zijn als Eline morgen The Bunker zou moeten verlaten want op dit moment staat ze 6e terwijl Amber in bed ligt...
Waarom zou dat zonde zijn.Ik hang de vlag uit als ze gaatquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:24 schreef Dementor het volgende:
Het zou toch zonde zijn als Eline morgen The Bunker zou moeten verlaten want op dit moment staat ze 6e terwijl Amber in bed ligt...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:26 schreef Disana het volgende:
Ik slaapte naast jou omdat je verdrietig was.
voor 12uur morgen kijkt er toch niemandquote:
Gert, wat doe je!?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach.... er zit al best wel wat drank in.
Ik niet...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:26 schreef Danny het volgende:
[..]
welke vent vindt 't nou erg als z'n wijf er een beetje bi op los bekt?
niet lijkt me. iedereen is stomdronken en de helft ligt in diepe coma. Wil je dat er doden vallen?quote:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dat niet werktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef lies1958 het volgende:
Nu wil jeroen weer dat eline bij hem komt liggen in het grote bed. Hij geilt gewoon op eline. Eigenlijk chanteert hij haar doorlopend met zijn gepraat.
Ik jou ookquote:
Geen rook vanavond als het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:28 schreef Danny het volgende:
[..]
niet lijkt me. iedereen is stomdronken en de helft ligt in diepe coma. Wil je dat er doden vallen?
nee dan is ze een LiGhTuRquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef BobbyRond het volgende:
Wat ik me net bedenk... Als Eline zoent voor een aansteker... Is dat dan de nieuwe br33z4h?
probleem amber zit in de weg hoe ga je dat oplossen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen rook vanavond als het aan mij ligt.
Eline en Peter moeten lekker in het grote bed gaan liggen.
Wat ik me net bedenk, Bobby loopt ff veel drank mis door degene die nu Eline af aan het lebberen is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef BobbyRond het volgende:
Wat ik me net bedenk... Als Eline zoent voor een aansteker... Is dat dan de nieuwe br33z4h?
Ik wil gewoon even weten of ze goed genoeg getraind zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:28 schreef Danny het volgende:
[..]
niet lijkt me. iedereen is stomdronken en de helft ligt in diepe coma. Wil je dat er doden vallen?
Ventjes die serieus zijn,vooral als er later kinderen bij betrokken zijn,Iedere vent hoopt hopelijk wel op de liefste moeder van zijn pff kinderenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:26 schreef Danny het volgende:
[..]
welke vent vindt 't nou erg als z'n wijf er een beetje bi op los bekt?
QFTquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ventjes die serieus zijn,vooral als er later kinderen bij betrokken zijn,Iedere vent hoopt hopelijk wel op de liefste moeder van zijn pff kinderen
jij bent ergquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen rook vanavond als het aan mij ligt.
Eline en Peter moeten lekker in het grote bed gaan liggen.
Ach, Eline vindt gewoon dat ze hem zit te playen. Ik zou daar ook op inspelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:30 schreef lies1958 het volgende:
Wat een walgelijke vent toch die jeroen. Gewoon eng is hij . Nu wil hij weer naast haar slapen voor de laatste avond. Hij bespeelt haar gewoon met zijn verdriet over zijn vriend.
Dit was ik dus. Cc is net naar huis en ik zit op haar plekkie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach.... er zit al best wel wat drank in.
Eline begon er zelf weer overquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:30 schreef lies1958 het volgende:
Wat een walgelijke vent toch die jeroen. Gewoon eng is hij . Nu wil hij weer naast haar slapen voor de laatste avond. Hij bespeelt haar gewoon met zijn verdriet over zijn vriend.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef Danny het volgende:
Ik ga in ieder geval naar bed. Morgen moet Alicia naar scouting dus de wekker gaat weer vroeg en unlike de bewoners ben ik WEL over de 30
O, dan is Gert zeker al naar huis?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:18 schreef Dementor het volgende:
Het is boven net zo gezellig als beneden.
Ach ik heb in de kooi tijd wel eens zonder slaap op het voetbalveld gestaan bij me kids.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef Danny het volgende:
Ik ga in ieder geval naar bed. Morgen moet Alicia naar scouting dus de wekker gaat weer vroeg en unlike de bewoners ben ik WEL over de 30
ah ja, als je bi bent ben je geen lieve moeder. duidelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ventjes die serieus zijn,vooral als er later kinderen bij betrokken zijn,Iedere vent hoopt hopelijk wel op de liefste moeder van zijn pff kinderen
Nee, Eline is mooi, maar ik vind Amber leuker.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wat ik me net bedenk, Bobby loopt ff veel drank mis door degene die nu Eline af aan het lebberen is.
Jaloers?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef Danny het volgende:
topquote:
Haha, wat zul jij een lol hebben daarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit was ik dus. Cc is net naar huis en ik zit op haar plekkie.![]()
heb je je party en dan nock jequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef Danny het volgende:
Zoiets zei ik eerder... Jeroen heeft een vriendin.... hij zal daar eerst afstand van moeten nemen voor Eline verder nog iets zal toegeven. Ik denk dat Peter gewoon een pion is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:30 schreef lunareclipse het volgende:
Eline heeft Jeroen eigenlijk gewoon jaloers gemaakt
Want je jeroen is onbereikbaar
beter ik dan dat feest toch?quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Zoals markvanrinsum zou zeggen:
LiGhTuR
lopen de verkeerde kop achternaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef hondjes het volgende:
volgens mij is Eline de slettebak, en mannen zijn een beetje dom
Hier blijvenquote:
Zou er een topic over makenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iedereen mag mailen naar redactie@thebunkeronline.tv met als onderwerp aanvraag stickers.
Ja ik ook wel hoor ,ik kan het allemaal wel aan daaroquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:34 schreef wicky. het volgende:
Jeroen is Cool !die geef het tenminste niet zo snel op (party)
![]()
![]()
Dat sowieso, heb al wel zwaarder achter de rug dan die 25 daagjes wat hun moeten doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:36 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja ik ook wel hoor ,ik kan het allemaal wel aan daaro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |