Dat is wel zo, bij Amber viel de drank echt niet goed, maar bij Pim is het ook wel beetje aanstellerij over ludevudequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:37 schreef lies1958 het volgende:
Ik vind het juist knap dat pim en amber zijn gaan slapen toen ze voelde dat ze overloaded waren van de drank. Lijkt mij beter dan je ziek zuipen.
Ik niet... Leuk, zo'n leven binnen de bandbreedtequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:37 schreef lies1958 het volgende:
Ik vind het juist knap dat pim en amber zijn gaan slapen toen ze voelde dat ze overloaded waren van de drank. Lijkt mij beter dan je ziek zuipen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:40 schreef wicky. het volgende:
Wat gaan de topic's snel zeg... maarja wat wil je met zo'n Top avond !![]()
Peter ligt er ook nog inquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:40 schreef siep86 het volgende:
als het de bedoeling is om peter en eline in 1 bed te krijgen mogen ze amber er wel eens uitgooien, zij had toch ook geen recht op het bed of heb ik wat gemist? ik dacht dat het peter zijn plek was voor vannacht.
naja met zijn drieen dan maar
Die had nogal veel wijn en vodka gedronken en ging tussendoor ook al aan het water. Die voelde zich ook niet echt lekker denk ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:40 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat is wel zo, bij Amber viel de drank echt niet goed, maar bij Pim is het ook wel beetje aanstellerij over ludevude
Nou Nou wel erg fatalistschquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:41 schreef Fosfolipide het volgende:
mmh, zou als ik de regie was die lui meteen van die bank afhalen, voor hetzelfde geld vallen ze met hun dronke kop achterover en breken ze hun nek, totziens in een rolstoel, rara wie dat mag gaan betalen
De streamer, natuurlijk..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:41 schreef Fosfolipide het volgende:
mmh, zou als ik de regie was die lui meteen van die bank afhalen, voor hetzelfde geld vallen ze met hun dronke kop achterover en breken ze hun nek, totziens in een rolstoel, rara wie dat mag gaan betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |