ze werd er in ieder geval suf van, dus je was al op de helftquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik wil d'r eerst suf lullen en dan suf _ _ _ _ _ _
Neeeeee!!!!quote:
Die hebben we verder in deze RLS niet meer nodig. Dan nog leiver het gezeik van Amber. Daar komt nog iets van geluid uit. Haar zie ik uiteindelijk ook nog wel iets doen met Jeroen. Mannetje wil zich nu natuurlijk bewijzen.quote:
P R A T E N ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:04 schreef r.pellemans het volgende:
ligt het aan mij, of krijgt het op deze manier wel een hoog DGK gehalte???
Ja ach... hahahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:04 schreef Danny het volgende:
[..]
ze werd er in ieder geval suf van, dus je was al op de helft
Biertje erbij paktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef Danny het volgende:
Regie, redactie, Bram, Bart, Huub en iedereen daar;
top avond
Ja zekers ,echt TOP! gewoonquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef Danny het volgende:
top avond
Als het betekent dat het dit soort avonden oplevert:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:04 schreef r.pellemans het volgende:
ligt het aan mij, of krijgt het op deze manier wel een hoog DGK gehalte???
Kudos voor situatie inschatten dit keer en niet alsnog pim en eline in de isolatie forcerenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef Danny het volgende:
top avond
Sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef Danny het volgende:
top avond
Je hoort me niet klagen hoor.quote:
Dat was paar dagen geledenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:06 schreef peeet1 het volgende:
stroomstoring at the bunker. Gelukkig zijn de streams en camera nog wel onlineO-)
Jeroen en jij samen in de isoleercel, wat zou daar gebeurt zijn als je er nog in zat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja ach... hahaha
Mijn bunker-faam heeft me de afgelopen week in ieder geval nog geen ene moer opgeleverd! haha
Niet voor Pimmetjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef Danny het volgende:
top avond
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"I love it when half of my plan comes together"
Omdat je door een slotje heen post? Niet 1, maar 2 keerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:04 schreef Danny het volgende:
godverdomme, waarom sluit ik ALTIJD topics?!?
Ik ben nog steeds voor Danny en Renatequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:06 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Jeroen en jij samen in de isoleercel, wat zou daar gebeurt zijn als je er nog in zat?
Niet vergeten dat Peter ook 8uur op 1 plek heeft gestaan met zijn handen in zijn zakken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:07 schreef RibasCBML het volgende:
Jongens echt ik val van me stoel om Peter....kijk hem rond strompellen hahhahaha![]()
![]()
Amber valt snel weg na wat drank, was toen met Bobby ook al zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:07 schreef Espabilado het volgende:
Ik snap Amber en Pim niet... met nu goede muziek, sfeer en drank kan ik ECHT NIET in bed blijven.... party ON
Epicquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor Danny en Renate
"Hmmmm... Meloen in parmaham"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Amber valt snel weg na wat drank, was toen met Bobby ook al zo.
En Pim denkt er het zijne van.
Dat kan kloppenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef cobain1994 het volgende:
Ik krijg bb5 dejavu's ..dido? als 2 druppels water...
klasse avondquote:
Ha ha ha ,Eline is donken gelukkig.en wat vind ze Pim leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
wat nee, hij kan het niet hebben dat zijn rivaal peter met eline er van door gaat
Die waren te dronken en gaan dan slapen uit zich zelf. Groot gelijk hebben ze.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:07 schreef Espabilado het volgende:
Ik snap Amber en Pim niet... met nu goede muziek, sfeer en drank kan ik ECHT NIET in bed blijven.... party ON
geyle ongysexquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:08 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor Danny en Renate
DUS HET LAG NIET AAN MIJ!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Amber valt snel weg na wat drank, was toen met Bobby ook al zo.
En Pim denkt er het zijne van.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:08 schreef wicky. het volgende:![]()
En gaan
![]()
![]()
*Schenk nog een baco'tje in* Proost! regie en FOK!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |