Huh? Wat sloot je dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:47 schreef Fuente het volgende:
Whoops, sorry Rocka! Had ff niet door dat ik 'm sloot.
En chilli is lekker
Nopes 300 deed ik en jij 301quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef Fuente het volgende:
[..]
Jij hebt door een slotje gepostIk deed de 300e post op 't vorige bankje
Dat lijkt me niet meer dan een logisch gevolg erop hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef Sugar het volgende:
Ja, het geluid is hartstikke slecht inderdaad, helaas. Maar als ie goed hard staat, kun je het wel horen in elk geval.
En een prinses, hihi. Een bibberprins- en prinses!![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nopes 300 deed ik en jij 301
En toen deed ik 302
Neequote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:17 schreef Sugar het volgende:
Oh jee, ik ben toch niet genant, he, dat je zo schrikt, freecell?
S wist het inderdaad niet, niemand behalve mijn moeder.
Dat is zo fijn ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:45 schreef Ticootje het volgende:
ik heb vandaag heerlijk gesopt. Mn huisje ruikt weer fris. Eindelijk.
Ik welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef Sugar het volgende:
Lieve reacties!
HuuphuupHij huilt als een gek, joh! Kun je dat niet zien? Moonah zegt het ook al: "hoe hij het laat stromen..."
![]()
Ik twijfelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:39 schreef E.T. het volgende:
Sugar, tof!
Wat een lef!
Freecell, veel plezier vanavond! Waar is je Robijntje-muts nou?
Je kan ook halverwege de avond wisselenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik twijfelDit slappe witte geval is ook wel tof
De rest van de hoeden (we hebben er nog 3 over) hangt aan de lamp voor de mensen die het wagen zonder hoed binnen te komen.quote:
ja nee ik kon het niet goed zienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef Sugar het volgende:
Lieve reacties!
HuuphuupHij huilt als een gek, joh! Kun je dat niet zien? Moonah zegt het ook al: "hoe hij het laat stromen..."
![]()
En nou zijn ze door en moeten ze nog een keerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:02 schreef Webkim het volgende:
Owwwww dat filmpje inderdaad. Té lief!
Dees is ook wel leuk.![]()
Hihi, jaaaaaa, dat doe ik echt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef Chell het volgende:
en jij die zo lief met z'n arm staat te zwaaien.
ja armwapperenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:14 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, jaaaaaa, dat doe ik echt!Ik zag het ook.
![]()
Is niet om te blozen! Ik vond het schattig!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:14 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, jaaaaaa, dat doe ik echt!Ik zag het ook.
![]()
ik ben absoluut geen emo..maar huilende mannenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:27 schreef Chell het volgende:
[..]
Is niet om te blozen! Ik vond het schattig!
En ik ben altijd blij om te zien dat anderen om dit soort dingen ook moeten huilenHoewel ik dan weer geen hormonen/moeder zijn als excuus heb....
echt niet hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:28 schreef huuphuup het volgende:
jij het figuur niet voor Vicky? Je bent keislank gek!![]()
vestje dr overheen en gaan met die banaan!![]()
![]()
Ik heb oesterzwammen gebakken, toen het zalmgehakt erdoor geruld (want dat hoefde maar kort zag ik) en daarna roomsaus uit een pakje (honig mix voor tagliatelle?) erdoor. Mét tagliatelle dus. Lekkerder was geweest zelf even een roomsaus te maken, maar ik moet ff wennen aan vroeg eten ivm zwemles elke dagquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:29 schreef Chell het volgende:
@buuf, wat heb je ermee gemaakt?? Ik stond er laatst mee in m'n handen, maar kon echt niks bedenken om te maken met zalmgehakt
Ja! mét spinazie. oh nee, dat mag weer niet met vis.quote:
jawel..spinazie met zalm smaakt uitstekendquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! mét spinazie. oh nee, dat mag weer niet met vis.
Zo eentje danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:40 schreef Saffier het volgende:
Ik ben te klein voor zo'n jurkdat wordt echt een hobbezak bij mij, zo jammer. En ook hier te verhullend, alleen dan niet voor de rollen maar voor alle uitstekende botten hier
oeh, met Boursinquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:44 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
papa of mama koolmees met larf in zijn bekkie voor de jonkies![]()
Filmpje is nog aan het uploaden
horizontale strepen? *pets*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Zo eentje dan
die zou ik weer niet snel aandoen vanwege te kort voor mijn gevoel enzo. (dan sta ik de hele dag zo heel charmant aan de onderkant van het jurkje te sjorren weet je wel?)
Die rooie met streepjes, en dan op een zwarte strakke spijkerbroek ofzo.
neuh net gegeten en mn cake is bijna klaar RUAAAAAAAHquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha heb je honger Koot?![]()
ik heb ananasstukjes als toetje nu
Ach, jij was toch een sliertje?quote:
lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:48 schreef Dakota het volgende:
[..]
neuh net gegeten en mn cake is bijna klaar RUAAAAAAAH
Ja, smaakt heerlijk maar daar krijg je wat van schijnt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:45 schreef Dakota het volgende:
[..]
jawel..spinazie met zalm smaakt uitstekend
ik geloof het ook niet helemaal, am mocht ik van M. geen zw. kleding kopen met horizontale strepen omdat dat volgens hem dus ook dikker maakt. Nou ik heb 2 truien met horizontale strepen maar ik vind echt niet dat het dikker maakt..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ach, jij was toch een sliertje?
Steek je gewoon je hoofd door een van de armgaten enzo.
Tadaaaa verticale strepen![]()
Schijnt trouwens niet waar te zijn he dat horizontale strepen dikker maken![]()
ik weet nog niet of ik et geloof
Wat ik met brie heb, heb jij met boursinquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, die rood wit gestreepte!Ziet er net uit als zo'n slagerstouwtje! Verhoogt het rollade-effect!
(in mijn specifieke geval hè
)
nou ik heb nog nietsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, smaakt heerlijk maar daar krijg je wat van schijnt.
Goed nieuws! Het is niet meer waar!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:55 schreef Dakota het volgende:
[..]
nou ik heb nog niets
wattan?
o denk trouwens dat mn neefje niet doorgaat..vorige keer zijn de groovekings al doorgelaten en t is dezelfde stijl..
we zullen zien
ja die is ook leuk!quote:
dit heb ik overigens ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja die is ook leuk!
Weet je waar ik altijd zo bang voor ben, met dat soort dingen... ik ben zo'n doos, dan vind ik het zo enorm lekker zitten en dan trek ik dus alleen nog maar dat ene kledingstuk aan. En deze lijkt me echt enorm lekker voor in het najaar
We moeten de AA-winkel leegkopen Pinq
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:08 schreef Reinhilde het volgende:
wow die Lars!Prachtig!
Koot, wie's jouw neefje?
jaaa hij is er in t eggies, eentje in Amsterdam en Rotterdam. (dacht ik, ff nakijken...)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:10 schreef pinquit het volgende:
ik wist niet eens dat die winkel bestond johis ie er ook in het echt? (je snapt me wel he?
ik bedoel een gewone winkelwinkel)
Is goed hoor!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:19 schreef pinquit het volgende:
Reinhildje, die pure moet je ook een keer maken als ik ook komlijkt me nóg lekkerder dan wit
![]()
![]()
vreetzakquote:
Komt ie nog of al geweest inmiddels?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:12 schreef Dakota het volgende:
[..]
Murat Prins..zit in Psionics (dans), komt straks
oooh lekker appelflappen! Doen als je er trek in hebtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:24 schreef Saffier het volgende:
Huup zo'n jurkje vind ik ook veeeeeel te kort jasta ik ook de hele dag te sjorren, maar op een leuke broek ofzo.... Alleen heb ik best brede heupen (en ieniemienie-taille) die dan weer zo geaccentueerd worden door dat strakke onderstuk, dus vind ik dat ook weer niet zo tof.
Ik heb nu ook weer zin in lekkers.... zal ik weer appelflappen maken of hou ik me in???
ja duh, straks zakken je rollade-touwtjes afquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga zo denk ik aan een zak chips beginnenJe moet wat om in vorm te blijven
Heuj zo noem je je dochter niet ja!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja duh, straks zakken je rollade-touwtjes af![]()
![]()
doe mij ook een schaaltje?mijn rollade moet ook gevoederd!
\o/quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:31 schreef Saffier het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Makelaar belde net dat het huis wat wij willen hebben per 2 juni in de verkoop komt![]()
![]()
![]()
(wisten we al, maar de makelaar moets het nog officieel te horen krijgen enzo) en of ik even met die mensen kon praten dat ze de taxatie graag deze maand nog willen doen en niet na 2 juni, mensen zijn accoord en makelaar gaat aan de slag!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier ook check..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
sjorren aan kledingstukken *check*
vervelende gewoonte eigenlijk
mijn muffin moet ook gevoederdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Heuj zo noem je je dochter niet ja!
Wel een lieve lantaarnpaal dan hoor huupquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooh lekker appelflappen! Doen als je er trek in hebt![]()
Ja ik sta altijd aan dingen te sjorren en dan bedenk ik me meestal achteraf dat dat er vast niet charmant uitzagdenk aan bh's die verschoven zijn, rokjes die te laag zitten voor je gevoel, of broeken die opgehesen moeten worden. Echt hoor ik ben zo charmant als een lataarnpaal over t algemeen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wel een lieve lantaarnpaal dan hoor huup
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:34 schreef pinquit het volgende:
Oh Saffier! spannende tijden dus![]()
mag ik alvast feliciteren
of is dat te voorbarig?
grappigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
![]()
Koot ik kwam er laatst achter dat die andere vroeger bij mij in de straat woonde!![]()
(Wesley)
quote:
WTFquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:39 schreef Dakota het volgende:
en dat wat hij met zn schouder doet kan ik met mn heup
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:39 schreef Dakota het volgende:
en dat wat hij met zn schouder doet kan ik met mn heup
nou vooruit dan maar..quote:
Dat als je iets heeeel graag wilt en je zegt het dat het dan juist niet door gaat. Zoiets. Kaarsje uitblazen en je wens vertellen, dan komtie ook niet uitquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:47 schreef huuphuup het volgende:
Goooh Patries spreekt echt Engelands![]()
doos...![]()
ik zet em weer uit geloof ik
whaha ja leukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik wacht de uitslag af
zullen we ons met zn allen opgeven?
de typgrage bakzaks?
ik vind dat jij je moet opgeven, Koot's got talentquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik wacht de uitslag af
zullen we ons met zn allen opgeven?
de typgrage bakzaks?
eigenlijk wel he..en dan met mn been in mn nekquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vind dat jij je moet opgeven, Koot's got talent![]()
met je chipmunk liedje
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
1 been in je nek en dan een liedje zingen ofzo was het toch? Daar heb ik wel eens een fillumpje van gezien van jou
Het moet niet veel gekker worden Kootquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
1 been in je nek en dan een liedje zingen ofzo was het toch? Daar heb ik wel eens een fillumpje van gezien van jou
trek er nog 2 los en webcamfilm jezelf..en dan morgen postenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wie drinkt er een wijntje met me op mijn verjaardag? Iedereen is al weer naar huis toe en heb hier nog een tafel vol met zoutjes, en een wijnfles open.
Ehm...quote:
ik heb 'm gister binnen gekregenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg gisteren bericht van Bol dat mijn boek verzonden was en vaak is het er dan dezelfde dag. Ok, je kan niet altijd geluk hebben, dus ik hoopte toch wel op vandaag... nog niet...
En ik wil zo graag beginnen aan mijn leesclubjes-boek.![]()
Dinsdagavond laatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wanneer had jij hem besteld?
Ik heb die cheapy versie, met bol. bon dus graties ook nog.![]()
Ja, die ja. 't Was idd een goeiekope deze keer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dinsdagavond laat![]()
Ik zag alleen maar aan cheap versie bij bol![]()
7,50.. koopie
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:40 schreef innepin het volgende:
Ohh dat is zo'n mooi boek dames! Ik heb 'm in het Engels hier. Heb gejánkt toen ik het voor het eerst las een paar jaar geleden.
Succes aan de zwangere dames die er aan moeten beginnen
Hij leest in elk geval best snel weg vind ik. En het is best licht geschreven, maar ook een heel heftig verhaal.
Ik vind hem eng met zijn schouder huuuuuuuuquote:
ik ben gewoon enthousiastquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:45 schreef innepin het volgende:
Koot, lieve schat, volgens mij ben je een beetje tegen jezelf / een muur aan het praten
Mijn stem viel inderdaad niet weg, maar er zit wel een zwaar emotionele tril in.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:36 schreef bixister het volgende:
oh en sugar, ik zag net je filmpje.woooow, stoer en knap dat je zo goed kon blijven doorzingen! ik denk dat mijn stem de helft van de tijd weg zou vallen door m'n eigen emoties. mooi lied is het ook. en heeel ontroerend hoe S erop reageert. ik zat ook lekker mee te sobben.
![]()
fijn dat t lekker wasquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:08 schreef p_iglet het volgende:
Zo wij zijn weer thuis.
We hebben een heerlijke vakantie gehad. Maar nu is het mooi geweest en is het ook weer heerlijk om thuis te zijn. Pepijn zit nu even te genieten van Nederlandsetalige!! tv.
En ik denk dat ik vanavond eens heerlijk iets ga kijken met ondertiteling
helemaalquote:
Ja zover kwam het duitse journaal ook nog. En dat we mexicaanse griep ofzo in de regio ingevlogen hadden gekregen. De rest van het nieuws hebben we niet bewust meegekregen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb je nog nieuws meegekregen over koninginnedag eigenlijk?
Voor jou...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:44 schreef Lois het volgende:
Update, Iris ligt inmiddels te schreeuwen en janken halverwege de gang en de kamer, heel dramatisch omdat ik niet NU wil helpen zoeken naar haar 2e balletschoen.
Eva kan niet tegen dat gegil en wil Iris steeds slaan, en ik ren daartussen door.
Welkom in huize Lois![]()
Is er nog
ja! hoe was het boek? ik ben heel benieuwd hoe lernert engelberts schrijft, ik heb namelijk zo'n supergrappig luguber filmpje van hemquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:30 schreef bixister het volgende:
grappig, hier ook net weer een leesclub-editie achter de rug. was zeker de moeite waard. wij lazen (jawel, iedereen had 't uit!) 'Echte slechte mensen' van Lernert Engelberts. en we hebben vooraf Echt Goed gegeten.![]()
was erg gezellig!
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:22 schreef pinquit het volgende:
freecell, heb je meldplicht?![]()
hoe is het met je rbw?
Heeft Arwen niks gefreubeld??quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:20 schreef _evenstar_ het volgende:
ik krijg heulegaar niks met moederdag![]()
![]()
Ik denk dat ik emzelf maar een bloemetje haal
Op 5 na welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
En waren ze er allemaal met een hoed, Freecell?
Lekker!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:54 schreef Dakota het volgende:
cakeontbijt!
ik kom pas net uit bed..Vriendlief had elin vanmorgen meegenomen naar de woonkamer en om 10 uur weer op bed gedaan..en toen sliep ze gewoon weer tot net
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:06 schreef k_i_m het volgende:
Er is een band van de wandelwagen lek. Dat háát ik!
.
Lekker? Denk het wel, anders koos je hem niet uit, hahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:07 schreef Vicky het volgende:
ik heb net zelf mijn moederdagcadeautje uit mogen kiezen
Cool Water van Davidoff
ik vind m lekker ruikenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker? Denk het wel, anders koos je hem niet uit, haha
lekker danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vind m lekker ruikenNet als JP Gaultier en Burberry Britt
OMG, zit net op de hyves van een oud klasgenootje te kijken, die heeft een dochtertje van 4 maanden oud en die krijgt een stukje marsepeinetaart gevoerd...![]()
arwen gaat niet naar een psz oid nog ivm doorlopende provocaties,quote:
Leuk! Ga je met Nippeltje?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:10 schreef Dakota het volgende:
ik ga morgen naar Blijdorp..met de schoonaanhang.. loik!
Is hier ook altijd zo. Bij mijn hema is altijd alles goedkoper wat in de aanbieding isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:27 schreef texelonia het volgende:
Ik heb goed geshopt bij de Hema! Er waren van die stickeraanbiedingen, en ik had een paar leuke broeken voor Hannah gekocht. Voor 5 euro per stuk. Kom ik bij een andere Hema, zijn diezelfde broeken 9 euro![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:19 schreef moussy het volgende:
Mijn grote kind heeft dr tweede gaatje in dr oor, bij haar deed het geen pijn, bij mij wel
jep nippeltje muul elin en opa en omaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Leuk! Ga je met Nippeltje?
Stond hier zojuist m`n schoonloeder ineens op de stoepen m`n vent was er niet om me achter te verschuilen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:29 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
coole chick
jij ook wel hoor moussy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |