WTFquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:39 schreef Dakota het volgende:
en dat wat hij met zn schouder doet kan ik met mn heup
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:39 schreef Dakota het volgende:
en dat wat hij met zn schouder doet kan ik met mn heup
nou vooruit dan maar..quote:
Dat als je iets heeeel graag wilt en je zegt het dat het dan juist niet door gaat. Zoiets. Kaarsje uitblazen en je wens vertellen, dan komtie ook niet uitquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:47 schreef huuphuup het volgende:
Goooh Patries spreekt echt Engelands![]()
doos...![]()
ik zet em weer uit geloof ik
whaha ja leukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik wacht de uitslag af
zullen we ons met zn allen opgeven?
de typgrage bakzaks?
ik vind dat jij je moet opgeven, Koot's got talentquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik wacht de uitslag af
zullen we ons met zn allen opgeven?
de typgrage bakzaks?
eigenlijk wel he..en dan met mn been in mn nekquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vind dat jij je moet opgeven, Koot's got talent![]()
met je chipmunk liedje
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
1 been in je nek en dan een liedje zingen ofzo was het toch? Daar heb ik wel eens een fillumpje van gezien van jou
Het moet niet veel gekker worden Kootquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
1 been in je nek en dan een liedje zingen ofzo was het toch? Daar heb ik wel eens een fillumpje van gezien van jou
trek er nog 2 los en webcamfilm jezelf..en dan morgen postenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wie drinkt er een wijntje met me op mijn verjaardag? Iedereen is al weer naar huis toe en heb hier nog een tafel vol met zoutjes, en een wijnfles open.
Ehm...quote:
ik heb 'm gister binnen gekregenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg gisteren bericht van Bol dat mijn boek verzonden was en vaak is het er dan dezelfde dag. Ok, je kan niet altijd geluk hebben, dus ik hoopte toch wel op vandaag... nog niet...
En ik wil zo graag beginnen aan mijn leesclubjes-boek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |