Huh? Wat sloot je dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:47 schreef Fuente het volgende:
Whoops, sorry Rocka! Had ff niet door dat ik 'm sloot.
En chilli is lekker
Nopes 300 deed ik en jij 301quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef Fuente het volgende:
[..]
Jij hebt door een slotje gepostIk deed de 300e post op 't vorige bankje
Dat lijkt me niet meer dan een logisch gevolg erop hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef Sugar het volgende:
Ja, het geluid is hartstikke slecht inderdaad, helaas. Maar als ie goed hard staat, kun je het wel horen in elk geval.
En een prinses, hihi. Een bibberprins- en prinses!![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nopes 300 deed ik en jij 301
En toen deed ik 302
Neequote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:17 schreef Sugar het volgende:
Oh jee, ik ben toch niet genant, he, dat je zo schrikt, freecell?
S wist het inderdaad niet, niemand behalve mijn moeder.
Dat is zo fijn ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:45 schreef Ticootje het volgende:
ik heb vandaag heerlijk gesopt. Mn huisje ruikt weer fris. Eindelijk.
Ik welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef Sugar het volgende:
Lieve reacties!
HuuphuupHij huilt als een gek, joh! Kun je dat niet zien? Moonah zegt het ook al: "hoe hij het laat stromen..."
![]()
Ik twijfelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:39 schreef E.T. het volgende:
Sugar, tof!
Wat een lef!
Freecell, veel plezier vanavond! Waar is je Robijntje-muts nou?
Je kan ook halverwege de avond wisselenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik twijfelDit slappe witte geval is ook wel tof
De rest van de hoeden (we hebben er nog 3 over) hangt aan de lamp voor de mensen die het wagen zonder hoed binnen te komen.quote:
ja nee ik kon het niet goed zienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef Sugar het volgende:
Lieve reacties!
HuuphuupHij huilt als een gek, joh! Kun je dat niet zien? Moonah zegt het ook al: "hoe hij het laat stromen..."
![]()
En nou zijn ze door en moeten ze nog een keerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:02 schreef Webkim het volgende:
Owwwww dat filmpje inderdaad. Té lief!
Dees is ook wel leuk.![]()
Hihi, jaaaaaa, dat doe ik echt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef Chell het volgende:
en jij die zo lief met z'n arm staat te zwaaien.
ja armwapperenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:14 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, jaaaaaa, dat doe ik echt!Ik zag het ook.
![]()
Is niet om te blozen! Ik vond het schattig!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:14 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, jaaaaaa, dat doe ik echt!Ik zag het ook.
![]()
ik ben absoluut geen emo..maar huilende mannenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:27 schreef Chell het volgende:
[..]
Is niet om te blozen! Ik vond het schattig!
En ik ben altijd blij om te zien dat anderen om dit soort dingen ook moeten huilenHoewel ik dan weer geen hormonen/moeder zijn als excuus heb....
echt niet hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:28 schreef huuphuup het volgende:
jij het figuur niet voor Vicky? Je bent keislank gek!![]()
vestje dr overheen en gaan met die banaan!![]()
![]()
Ik heb oesterzwammen gebakken, toen het zalmgehakt erdoor geruld (want dat hoefde maar kort zag ik) en daarna roomsaus uit een pakje (honig mix voor tagliatelle?) erdoor. Mét tagliatelle dus. Lekkerder was geweest zelf even een roomsaus te maken, maar ik moet ff wennen aan vroeg eten ivm zwemles elke dagquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:29 schreef Chell het volgende:
@buuf, wat heb je ermee gemaakt?? Ik stond er laatst mee in m'n handen, maar kon echt niks bedenken om te maken met zalmgehakt
Ja! mét spinazie. oh nee, dat mag weer niet met vis.quote:
jawel..spinazie met zalm smaakt uitstekendquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! mét spinazie. oh nee, dat mag weer niet met vis.
Zo eentje danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:40 schreef Saffier het volgende:
Ik ben te klein voor zo'n jurkdat wordt echt een hobbezak bij mij, zo jammer. En ook hier te verhullend, alleen dan niet voor de rollen maar voor alle uitstekende botten hier
oeh, met Boursinquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:44 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
papa of mama koolmees met larf in zijn bekkie voor de jonkies![]()
Filmpje is nog aan het uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |