Huh? Wat sloot je dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:47 schreef Fuente het volgende:
Whoops, sorry Rocka! Had ff niet door dat ik 'm sloot.
En chilli is lekker
Nopes 300 deed ik en jij 301quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef Fuente het volgende:
[..]
Jij hebt door een slotje gepostIk deed de 300e post op 't vorige bankje
Dat lijkt me niet meer dan een logisch gevolg erop hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef Sugar het volgende:
Ja, het geluid is hartstikke slecht inderdaad, helaas. Maar als ie goed hard staat, kun je het wel horen in elk geval.
En een prinses, hihi. Een bibberprins- en prinses!![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nopes 300 deed ik en jij 301
En toen deed ik 302
Neequote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:17 schreef Sugar het volgende:
Oh jee, ik ben toch niet genant, he, dat je zo schrikt, freecell?
S wist het inderdaad niet, niemand behalve mijn moeder.
Dat is zo fijn ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:45 schreef Ticootje het volgende:
ik heb vandaag heerlijk gesopt. Mn huisje ruikt weer fris. Eindelijk.
Ik welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef Sugar het volgende:
Lieve reacties!
HuuphuupHij huilt als een gek, joh! Kun je dat niet zien? Moonah zegt het ook al: "hoe hij het laat stromen..."
![]()
Ik twijfelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:39 schreef E.T. het volgende:
Sugar, tof!
Wat een lef!
Freecell, veel plezier vanavond! Waar is je Robijntje-muts nou?
Je kan ook halverwege de avond wisselenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik twijfelDit slappe witte geval is ook wel tof
De rest van de hoeden (we hebben er nog 3 over) hangt aan de lamp voor de mensen die het wagen zonder hoed binnen te komen.quote:
ja nee ik kon het niet goed zienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef Sugar het volgende:
Lieve reacties!
HuuphuupHij huilt als een gek, joh! Kun je dat niet zien? Moonah zegt het ook al: "hoe hij het laat stromen..."
![]()
En nou zijn ze door en moeten ze nog een keerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:02 schreef Webkim het volgende:
Owwwww dat filmpje inderdaad. Té lief!
Dees is ook wel leuk.![]()
Hihi, jaaaaaa, dat doe ik echt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:49 schreef Chell het volgende:
en jij die zo lief met z'n arm staat te zwaaien.
ja armwapperenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:14 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, jaaaaaa, dat doe ik echt!Ik zag het ook.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |