Volgens mij nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:22 schreef pinquit het volgende:
freecell, heb je meldplicht?![]()
hoe is het met je rbw?
Heeft Arwen niks gefreubeld??quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:20 schreef _evenstar_ het volgende:
ik krijg heulegaar niks met moederdag![]()
![]()
Ik denk dat ik emzelf maar een bloemetje haal
Op 5 na welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
En waren ze er allemaal met een hoed, Freecell?
Lekker!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:54 schreef Dakota het volgende:
cakeontbijt!
ik kom pas net uit bed..Vriendlief had elin vanmorgen meegenomen naar de woonkamer en om 10 uur weer op bed gedaan..en toen sliep ze gewoon weer tot net
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:06 schreef k_i_m het volgende:
Er is een band van de wandelwagen lek. Dat háát ik!
.
Lekker? Denk het wel, anders koos je hem niet uit, hahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:07 schreef Vicky het volgende:
ik heb net zelf mijn moederdagcadeautje uit mogen kiezen
Cool Water van Davidoff
ik vind m lekker ruikenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker? Denk het wel, anders koos je hem niet uit, haha
lekker danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vind m lekker ruikenNet als JP Gaultier en Burberry Britt
OMG, zit net op de hyves van een oud klasgenootje te kijken, die heeft een dochtertje van 4 maanden oud en die krijgt een stukje marsepeinetaart gevoerd...![]()
arwen gaat niet naar een psz oid nog ivm doorlopende provocaties,quote:
Leuk! Ga je met Nippeltje?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:10 schreef Dakota het volgende:
ik ga morgen naar Blijdorp..met de schoonaanhang.. loik!
Is hier ook altijd zo. Bij mijn hema is altijd alles goedkoper wat in de aanbieding isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:27 schreef texelonia het volgende:
Ik heb goed geshopt bij de Hema! Er waren van die stickeraanbiedingen, en ik had een paar leuke broeken voor Hannah gekocht. Voor 5 euro per stuk. Kom ik bij een andere Hema, zijn diezelfde broeken 9 euro![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:19 schreef moussy het volgende:
Mijn grote kind heeft dr tweede gaatje in dr oor, bij haar deed het geen pijn, bij mij wel
jep nippeltje muul elin en opa en omaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Leuk! Ga je met Nippeltje?
Stond hier zojuist m`n schoonloeder ineens op de stoepen m`n vent was er niet om me achter te verschuilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |