jaaa hij is er in t eggies, eentje in Amsterdam en Rotterdam. (dacht ik, ff nakijken...)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:10 schreef pinquit het volgende:
ik wist niet eens dat die winkel bestond johis ie er ook in het echt? (je snapt me wel he?
ik bedoel een gewone winkelwinkel)
Is goed hoor!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:19 schreef pinquit het volgende:
Reinhildje, die pure moet je ook een keer maken als ik ook komlijkt me nóg lekkerder dan wit
![]()
![]()
vreetzakquote:
Komt ie nog of al geweest inmiddels?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:12 schreef Dakota het volgende:
[..]
Murat Prins..zit in Psionics (dans), komt straks
oooh lekker appelflappen! Doen als je er trek in hebtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:24 schreef Saffier het volgende:
Huup zo'n jurkje vind ik ook veeeeeel te kort jasta ik ook de hele dag te sjorren, maar op een leuke broek ofzo.... Alleen heb ik best brede heupen (en ieniemienie-taille) die dan weer zo geaccentueerd worden door dat strakke onderstuk, dus vind ik dat ook weer niet zo tof.
Ik heb nu ook weer zin in lekkers.... zal ik weer appelflappen maken of hou ik me in???
ja duh, straks zakken je rollade-touwtjes afquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga zo denk ik aan een zak chips beginnenJe moet wat om in vorm te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |