jaaa hij is er in t eggies, eentje in Amsterdam en Rotterdam. (dacht ik, ff nakijken...)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:10 schreef pinquit het volgende:
ik wist niet eens dat die winkel bestond johis ie er ook in het echt? (je snapt me wel he?
ik bedoel een gewone winkelwinkel)
Is goed hoor!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:19 schreef pinquit het volgende:
Reinhildje, die pure moet je ook een keer maken als ik ook komlijkt me nóg lekkerder dan wit
![]()
![]()
vreetzakquote:
Komt ie nog of al geweest inmiddels?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:12 schreef Dakota het volgende:
[..]
Murat Prins..zit in Psionics (dans), komt straks
oooh lekker appelflappen! Doen als je er trek in hebtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:24 schreef Saffier het volgende:
Huup zo'n jurkje vind ik ook veeeeeel te kort jasta ik ook de hele dag te sjorren, maar op een leuke broek ofzo.... Alleen heb ik best brede heupen (en ieniemienie-taille) die dan weer zo geaccentueerd worden door dat strakke onderstuk, dus vind ik dat ook weer niet zo tof.
Ik heb nu ook weer zin in lekkers.... zal ik weer appelflappen maken of hou ik me in???
ja duh, straks zakken je rollade-touwtjes afquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga zo denk ik aan een zak chips beginnenJe moet wat om in vorm te blijven
Heuj zo noem je je dochter niet ja!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja duh, straks zakken je rollade-touwtjes af![]()
![]()
doe mij ook een schaaltje?mijn rollade moet ook gevoederd!
\o/quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:31 schreef Saffier het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Makelaar belde net dat het huis wat wij willen hebben per 2 juni in de verkoop komt![]()
![]()
![]()
(wisten we al, maar de makelaar moets het nog officieel te horen krijgen enzo) en of ik even met die mensen kon praten dat ze de taxatie graag deze maand nog willen doen en niet na 2 juni, mensen zijn accoord en makelaar gaat aan de slag!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier ook check..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
sjorren aan kledingstukken *check*
vervelende gewoonte eigenlijk
mijn muffin moet ook gevoederdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Heuj zo noem je je dochter niet ja!
Wel een lieve lantaarnpaal dan hoor huupquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooh lekker appelflappen! Doen als je er trek in hebt![]()
Ja ik sta altijd aan dingen te sjorren en dan bedenk ik me meestal achteraf dat dat er vast niet charmant uitzagdenk aan bh's die verschoven zijn, rokjes die te laag zitten voor je gevoel, of broeken die opgehesen moeten worden. Echt hoor ik ben zo charmant als een lataarnpaal over t algemeen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wel een lieve lantaarnpaal dan hoor huup
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:34 schreef pinquit het volgende:
Oh Saffier! spannende tijden dus![]()
mag ik alvast feliciteren
of is dat te voorbarig?
grappigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
![]()
Koot ik kwam er laatst achter dat die andere vroeger bij mij in de straat woonde!![]()
(Wesley)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |