Dinsdagavond laatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wanneer had jij hem besteld?
Ik heb die cheapy versie, met bol. bon dus graties ook nog.![]()
Ja, die ja. 't Was idd een goeiekope deze keer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dinsdagavond laat![]()
Ik zag alleen maar aan cheap versie bij bol![]()
7,50.. koopie
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:40 schreef innepin het volgende:
Ohh dat is zo'n mooi boek dames! Ik heb 'm in het Engels hier. Heb gejánkt toen ik het voor het eerst las een paar jaar geleden.
Succes aan de zwangere dames die er aan moeten beginnen
Hij leest in elk geval best snel weg vind ik. En het is best licht geschreven, maar ook een heel heftig verhaal.
Ik vind hem eng met zijn schouder huuuuuuuuquote:
ik ben gewoon enthousiastquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:45 schreef innepin het volgende:
Koot, lieve schat, volgens mij ben je een beetje tegen jezelf / een muur aan het praten
Mijn stem viel inderdaad niet weg, maar er zit wel een zwaar emotionele tril in.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:36 schreef bixister het volgende:
oh en sugar, ik zag net je filmpje.woooow, stoer en knap dat je zo goed kon blijven doorzingen! ik denk dat mijn stem de helft van de tijd weg zou vallen door m'n eigen emoties. mooi lied is het ook. en heeel ontroerend hoe S erop reageert. ik zat ook lekker mee te sobben.
![]()
fijn dat t lekker wasquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:08 schreef p_iglet het volgende:
Zo wij zijn weer thuis.
We hebben een heerlijke vakantie gehad. Maar nu is het mooi geweest en is het ook weer heerlijk om thuis te zijn. Pepijn zit nu even te genieten van Nederlandsetalige!! tv.
En ik denk dat ik vanavond eens heerlijk iets ga kijken met ondertiteling
helemaalquote:
Ja zover kwam het duitse journaal ook nog. En dat we mexicaanse griep ofzo in de regio ingevlogen hadden gekregen. De rest van het nieuws hebben we niet bewust meegekregen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb je nog nieuws meegekregen over koninginnedag eigenlijk?
Voor jou...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:44 schreef Lois het volgende:
Update, Iris ligt inmiddels te schreeuwen en janken halverwege de gang en de kamer, heel dramatisch omdat ik niet NU wil helpen zoeken naar haar 2e balletschoen.
Eva kan niet tegen dat gegil en wil Iris steeds slaan, en ik ren daartussen door.
Welkom in huize Lois![]()
Is er nog
ja! hoe was het boek? ik ben heel benieuwd hoe lernert engelberts schrijft, ik heb namelijk zo'n supergrappig luguber filmpje van hemquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:30 schreef bixister het volgende:
grappig, hier ook net weer een leesclub-editie achter de rug. was zeker de moeite waard. wij lazen (jawel, iedereen had 't uit!) 'Echte slechte mensen' van Lernert Engelberts. en we hebben vooraf Echt Goed gegeten.![]()
was erg gezellig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |