SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopiëer de links in Internet Explorer.
Aangezien je geen activatiekey krijgt met deze methode, kan je één van deze activatiekeys gebruik om te activeren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht geen van beide methoden baat hebben, dan kan je altijd nog de Beta verkrijgen via het bittorrent netwerk of nieuwsgroepen. Dit is natuurlijk volledig op eigen risico, maar de juist versies zwerven er wel rond. Je kan een activatiekey van hierboven gebruiken om te activeren. Volgens Microsoft is de Beta geldig tot en met augustus. Installeren: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze links bevatten nuttige informatie voor als je wat meer wil weten over Windows 7:http://blogs.msdn.com/tim(...)ndows-7-secrets.aspx (erg nuttig) http://www.pcpro.co.uk/fe(...)es-of-windows-7.html (erg nuttig) http://i.gizmodo.com/5131(...)beats-mac-os-xs-dock http://gizmodo.com/506966(...)ideo-and-impressions http://gizmodo.com/507021(...)s-7-will-smash-vista http://www.pcadvisor.co.uk/reviews/index.cfm?reviewid=106237&pn=1 http://www.sevenforums.com/ http://www.optelsom.nl/windows-7-de-leukste-nieuwe-features.html http://tweakers.net/revie(...)een-eerste-blik.html
De OP is hier terug te vinden.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Game on![]()
Uiteraard had iik de laatste post
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:16 schreef marcel-o het volgende:
Net geinstalled
moest t 3x opnieuw doen omdat ie tijdens het finaliseren steeds een freeze had.
of t nou aan mn cardreader lag of mn overclock met minimale spanning is de vraag![]()
1 van de 2 was de oorzaak
ben nu dat xp gedoe aan t downen. Bitcomet werkt niet zomaar![]()
mijn ervaringen :
+ punten
* snel geïnstalleerd
* herkende direct al mn hardware (ati3850, onboard geluid, chipset, gbit netwerk)
* opstarten is erg snel, misschien iets sneller dan Vista
* veel programma's die in vista x64 werken, werken nu ook.
nadelen:
* niet in Nederlands, maar da's niet écht n nadeel
* soms een totale freeze tijdens gebruik, maar daar is t een beta voor
* configuratie scherm niet in classic te zetten(optie nog niet gevonden?)
Wat ik erg mooi vind is de taakbalk onderaan. Als je meer programma's hebt draaien en je komt met de muis over het icoontje kan je direct het scherm zien zonder van prog te switchen.
Jumplists dus
ondertussen is dat Xp gedoe binnen..
ff installen
[ Bericht 0% gewijzigd door marcel-o op 08-05-2009 12:28:55 ]| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
iemand al ervaring met het Media Center gedeelte van Windows 7Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience![]()
ja die had k ondertussen al gevondenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef Tarabass het volgende:
Bedankt voor het aanmaken marcel-o!!
Om even terug te komen op je vraag, ajb![]()
ik heb al 3x een freeze gehad trouwens
is er nog ergens een log van te vinden?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
De OP die ik toen gemaakt heb is natuurlijk al ontzettend verouderdWellicht voelt iemand zich geroepen om hem te updaten voor de RC?
![]()
Net ook geinstalleerd en voor zover bevalt die. Had gelijk me hardware binnen na een update, want hij herkende me netwerkkaart gelijk.
KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
Ik heb het in een vmware omgeving draaien, dat windows 7. Tot op heden ben ik niet echt overtuigd. Toen Vista uitkwam ben ik overgestapt op OS X en ik heb nog niets mindblowing gezien, hoewel de Aero shake wel handig is...![]()
Dat virtuele XP ben k nog niet helemaal over uit![]()
wat minder responsief dan gewend, opzich niet vreemd met een emulator. wel snel opgestart, en als je afsluit gaat ie hybernaten
Wireless werkt nogsteeds niet, al heeft 1 ding misschien wel geholpen. Ik heb de driver verwijderd en na herstarten het Windows zelf uit laten zoeken. Dit lukte, hij herkende mn netwerkkaart van Intel.
Als ik nu ipconfig bekijk heb ik aanzienlijk meer ingevulde waardes staan. Resultaat heeft het verder nog niet, internet doet het niet.
Als ik vanavond thuis ben ga ik hem eens direct aansluiten op de KPN box met een kabeltje, kijken of hij het zo wel doet.(phew for a minute there i lost myself i lost myself![]()
Me netwerk kabel pakte die niet, maar toen ik kon updaten wel door middel van een Windows Update (ideaal)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:52 schreef Jeeh het volgende:
Wireless werkt nogsteeds niet, al heeft 1 ding misschien wel geholpen. Ik heb de driver verwijderd en na herstarten het Windows zelf uit laten zoeken. Dit lukte, hij herkende mn netwerkkaart van Intel.
Als ik nu ipconfig bekijk heb ik aanzienlijk meer ingevulde waardes staan. Resultaat heeft het verder nog niet, internet doet het niet.
Als ik vanavond thuis ben ga ik hem eens direct aansluiten op de KPN box met een kabeltje, kijken of hij het zo wel doet.
Succes.KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspxquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is deze nog W7 nog ergens te downen?Fuck today, it's tomorrow.![]()
jep, hier is ie te vinden: http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspxquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is deze nog W7 nog ergens te downen?
edit:
Olep, opzouten met je spam![]()
![]()
![]()
Ik ben gewoon snel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:17 schreef editoor het volgende:
[..]
jep, hier is ie te vinden: http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx
Olep, opzouten met je spam![]()
Fuck today, it's tomorrow.![]()
Helaas.. kom er niet bij. daar moet je TAP voor zijn (een officiële tester) en dat ben ik helaas niet..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dit ook iets is (taalpakket?). Kun jij daarbij?
want er staat dat die TAP mensen wel een NL versie kunnen downloaden van windows 7..
dus het is er wel, alleen niet als los pakket en niet voor iedereen.. als het toch nog beta is waarom dan ook niet het taalpakket erbij, ook al klopt het niet, mensen weten toch dat het nog niet af is...![]()
Hmm.. misschien toch een NL pack gevonden (NL en spaans in 1 pakket)
als het werkt zal ik het ff melden!![]()
Ik vind sommige dingen behoorlijk onhandig moet ik zeggen.
BV in de taakbalk staat een icoontje van IE, maar als ik al meerdere pagina's open heb en ik wil er een openen door op dat icoontje te rammen dan opent ie geen nieuwe pagina, maar een van de pagina's die al openstaan.
Is dat aan te passen?
Tevens moet ik iedere keer als ik KoalaFTD start aangeven dat het gestart mag worden, ookal haal ik dat vinkje weg, de volgende keer vraagt hij het weer
En het minimalizeren naar bureaublad mis ik ook, waarom is dat godverdomme verplaatst naar helemaal links? En er dan over praten alsof het goddomme een neiuwe uitvinding is!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
ik zie hier dit filmpje, wel geinig: http://www.istartedsometh(...)s-7-with-aero-shake/
Alleen wat ik zie, ik het begin klikt hij die icons op zn taskbar aan, zodra hij ze klikt worden ze met tekst weergegeven (xp/vista style) maar ik krijg dat niet voor elkaar? alleen OF OF.. iemand tip?![]()
Ow, over de installatie was ik wel te spreken. Binnen no time draaide hij als een zonnetje.
Ik heb de tijd niet echt bijgehouden, maar dat zal ergens rond de 25 minuten hebben gezeten en het enige wat ik handmatig gedaan heb is gekozen op welke HDD hij moest komen en een naam opgegeven en de key ingevuld.
Hij herkende meteen al mijn hardware perfect! Dat was wel tof
vosss is de naam,
Irritant idd met internet explorer.. hij zou gewoon EN vast moeten staan EN open als een normaal balkje.. en bureaublad helemaal rechts bedoel je, beetje wennen ja, hopelijk kun je m in de toekomst zelf een plekkie geven...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:05 schreef vosss het volgende:
BV in de taakbalk staat een icoontje van IE, maar als ik al meerdere pagina's open heb en ik wil er een openen door op dat icoontje te rammen dan opent ie geen nieuwe pagina, maar een van de pagina's die al openstaan.
Is dat aan te passen?
En het minimalizeren naar bureaublad mis ik ook, waarom is dat godverdomme verplaatst naar helemaal links? En er dan over praten alsof het goddomme een neiuwe uitvinding is!
![]()
k moest dat bureaublad knopje ook ff zoeken
Helemaal rechts bedoelde ik inderdaad je. Ik vind het onhandig.
En eik vind ik de hele taakbalk onhandig.
Ik wil gewoon een quicklaunch hebben, maar die optie zie ik nergens
Tevens wil ik gewoon dattie knoppen opent zegmaar zoals in vista ook was en niet van die debiele vierkantjes waar ik geen fuck mee kan. Ik wil gewoon rechthoeken op mn balk zien, kan dat niet?
vosss is de naam,
http://www.sevenforums.co(...)-enable-disable.htmlquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:13 schreef vosss het volgende:
waarom heb ik de hele tijd zon schijt reclame hier in beeld waardoor ik die comments niet knap kan lezen?![]()
Ik ook jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:10 schreef marcel-o het volgende:
k moest dat bureaublad knopje ook ff zoeken
KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
illegale versie van windows 7?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef mug89 het volgende:
waarom heb ik de hele tijd zon schijt reclame hier in beeld waardoor ik die comments niet knap kan lezen?
![]()
![]()
rechthoeken kan wel:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:13 schreef vosss het volgende:
Tevens wil ik gewoon dattie knoppen opent zegmaar zoals in vista ook was en niet van die debiele vierkantjes waar ik geen fuck mee kan. Ik wil gewoon rechthoeken op mn balk zien, kan dat niet?
eigenschappen van je taakbalk, taskbar buttons op never combine zetten
tevens kun je de hoogte nog aanpassen door het vinkje use small icons aan te zetten, dan heb je het oldschool. :-)![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:18 schreef mug89 het volgende:
[..]
haha, ik gok een kutbrowser.. de jouwe kon ik dan wel weer knap zien
Heb ik via danny kunnen regelen
![]()
Thanks! Kan dat pinnen van dingen op de taskbar ook nog compleet uitgeschakeld worden of is dat een feature die MS ons door de strot douwt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:14 schreef Olep het volgende:
[..]
http://www.sevenforums.co(...)-enable-disable.html
vosss is de naam,
W7![]()
Werkt als een zonnetje, zeker beter als vista.
Moest van XP eerst naar Vista namelijk, em dat is me toch een rampsysteem![]()
W7 is de verlossing in dat opzicht.
Enigst probleem is dat na de update itunes me ipod niet meer ziet als ik hem aansluit,
windows daarintegen wel, die ziet hem in deze computer gewoon staan.
Ff wachten op een itunes patch denk ik.Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.![]()
YES!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:17 schreef mug89 het volgende:
[..]
rechthoeken kan wel:
eigenschappen van je taakbalk, taskbar buttons op never combine zetten
tevens kun je de hoogte nog aanpassen door het vinkje use small icons aan te zetten, dan heb je het oldschool. :-)
vosss is de naam,
http://social.technet.mic(...)ae-ac3f-240195c17955quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks! Kan dat pinnen van dingen op de taskbar ook nog compleet uitgeschakeld worden of is dat een feature die MS ons door de strot douwt?
Het is het proberen waard.Fuck today, it's tomorrow.![]()
als je die quicklaunch doet, kun je toch gewoon bij die andere aangeven unpin from taskbar? werkt perfect hoor..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:24 schreef Olep het volgende:
[..]
http://social.technet.mic(...)ae-ac3f-240195c17955
Het is het proberen waard.
dan heb je alleen die quicklaunch nog, zonder die vierkante blokken die blijven staan (library etc)
dus gewoon die blokken rechtermuisknop - unpin from taskbar et voila![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef mug89 het volgende:
[..]
als je die quicklaunch doet, kun je toch gewoon bij die andere aangeven unpin from taskbar? werkt perfect hoor..
dan heb je alleen die quicklaunch nog, zonder die vierkante blokken die blijven staan (library etc)
dus gewoon die blokken rechtermuisknop - unpin from taskbar et voila
Jippie!! ik heb het NL taalpakket!
http://translate.google.com/translate?hl=it&sl=it&tl=en&u=http://futuro3000.blogspot.com/
het komt van een italiaanse site, vandaar de google translator er ff bij!
Ik heb net de 32bit versie geinstalleerd en werkt perfect! (je download een pack, even mounten met deamon of alcohol, dan naar config panel, clocks and nogiets.. dan install a language pack) ff de bron selecteren (niet via update maar aangeven dat je m zelf wilt zoeken. selecteer niet alleen je dvd drive, maar echt het rar bestand. anders zegt ie niks gevonden!
Veel plezier ermee allemaal
[ Bericht 0% gewijzigd door mug89 op 08-05-2009 22:24:47 ]![]()
oke, door die *** irritante reclame kan ik mn bericht niet aanpassen.. knop valt achter de banner..
maar misschien een leuk idee om die link ook ff in de OP te zetten, aangezien er best vraag naar is.
ohja, en natuurlijk ff die hele link kopiëren, hij staat er nu in 2 delen, maar zo slim/ niet lui zijn we nog wel om die even zelf in een browser te gooien hoop ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ben ik nu eindelijk ook online onder Windows 7![]()
Wat heb ik nou gedaan? Hem gewoon nieuw geinstalleerd, maar dit keer niet als Update, maar een normale installatie zonder behoud van bestanden/software. Kennelijk is er bij deze Update van Vista toch iets verkeerd gegaan, want ik ben nu nog niet 1 probleem tegen gekomen.
Hij herkent alles meteen, drivers staan erop, wireless werkte meteen.Windows 7
(phew for a minute there i lost myself i lost myself![]()
RC is toch Build 7100? Dat staat rechts onderin m'n scherm in elk geval.
Heeft iemand een goede (gratis) tip voor een Anti Virus die wel onder 7 werkt?
Ik probeer net Panda te installeren (waar ik een licentie voor heb), maar deze weigert te installeren omdat hij mijn besturingssysteem niet herkent.(phew for a minute there i lost myself i lost myself![]()
Ik heb AVG draaien op dit moment.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:19 schreef Jeeh het volgende:
Ik probeer net Panda te installeren (waar ik een licentie voor heb), maar deze weigert te installeren omdat hij mijn besturingssysteem niet herkent.![]()
AVG Free.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:19 schreef Jeeh het volgende:
Ik probeer net Panda te installeren (waar ik een licentie voor heb), maar deze weigert te installeren omdat hij mijn besturingssysteem niet herkent.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik merk net dat je een Panda Beta kan downloaden die wel op 7 draait.
Vraag me af of ik hier dan nog extra geld aan uit moet geven. Mja, momenteel doet hij het in elk geval.
Anders probeer ik die andere wel
Ik heb wel een behoorlijk probleem gevonden moet ik zeggen. Een network drive aanmaken werkt goed. Maar zodra ik hem weer wil verwijderen, staat eerst windows een aantal seconden vast, en vervolgens krijg ik een foutmelding met allemaal vage tekens. Nouja, ik probeer het wel opnieuw..
Edit: heb het nu weg kunnen krijgenEn nu werkt het wel (een nieuwe).. zal wel goed zijn
[ Bericht 6% gewijzigd door sander-3 op 08-05-2009 21:45:04 ]Er gaat niets boven Groningen![]()
Fijn! Wat helemaal tof zou zijn is dat je dit zo uitgebreid mogelijk meldt bij de mensen die er verstand van hebben (MS). Daar is immers de beta en RC voor bedoeld, héquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:34 schreef Jeeh het volgende:![]()
![]()
En dan ben ik nu eindelijk ook online onder Windows 7![]()
Wat heb ik nou gedaan? Hem gewoon nieuw geinstalleerd, maar dit keer niet als Update, maar een normale installatie zonder behoud van bestanden/software. Kennelijk is er bij deze Update van Vista toch iets verkeerd gegaan, want ik ben nu nog niet 1 probleem tegen gekomen.
Hij herkent alles meteen, drivers staan erop, wireless werkte meteen.Windows 7
Dat kan door de volgende command uit te voeren:
rundll32.exe FeedbackTool.dll,ShowWizard![]()
zelfde met Nortonquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:19 schreef Jeeh het volgende:
Ik probeer net Panda te installeren (waar ik een licentie voor heb), maar deze weigert te installeren omdat hij mijn besturingssysteem niet herkent.
kreeg m uiteindelijk geïnstalleerd, maar kon m niet starten.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
antivir werkt volgens mij wel op w 7quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zelfde met Norton
kreeg m uiteindelijk geïnstalleerd, maar kon m niet starten.
![]()
Kut ik kan me ipod dus niet meer linken aan itunes in W7,
back to XP
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
Nee.![]()
XP xit in W7 hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:09 schreef Remake het volgende:
Kut ik kan me ipod dus niet meer linken aan itunes in W7,
back to XP
Ik denk dat het meer gewenning is. Ik vind het opzich wel wennen, maar onhandig zeker niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:05 schreef vosss het volgende:
Is dat aan te passen?
Tevens moet ik iedere keer als ik KoalaFTD start aangeven dat het gestart mag worden, ookal haal ik dat vinkje weg, de volgende keer vraagt hij het weer
KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
Weet iemand hoe ik in godsnaam mijn logitech webcam aan de praat krijg?Er gaat niets boven Groningen![]()
met een (vista) driver ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:34 schreef sander-3 het volgende:
Weet iemand hoe ik in godsnaam mijn logitech webcam aan de praat krijg?
![]()
![]()
Wat denk je zelf, als je alleen met informatie komt? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:34 schreef sander-3 het volgende:
Weet iemand hoe ik in godsnaam mijn logitech webcam aan de praat krijg?![]()
Edit: never mind, dat ding doet het gewoon niet op Vista.. en dan zal die het vast ook wel niet op W7 doen. Ik ga het nog wel even met de XP driver proberen..
[ Bericht 35% gewijzigd door sander-3 op 08-05-2009 23:48:35 ]Er gaat niets boven Groningen![]()
Zijn er überhaupt wel drivers van je webcam voor Vista?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:40 schreef sander-3 het volgende:
Edit: never mind, dat ding doet het gewoon niet op Vista.. en dan zal die het vast ook wel niet op W7 doen. Ik ga het nog wel even met de XP driver proberen..![]()
AVG werkt prima hier, win7 doet zelfs recommandaties dus snap niet dat mensen dit nog vragen eigenlijk![]()
![]()
Leg is uit, want tot nu toe is XP software een drama op W7.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
Nee.![]()
Mwehehehehe...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt wel drivers van je webcam voor Vista?In your face Logitech..
Ze supporten Vista en W7 niet voor deze webcam (quickcam zoom). Dus ze zeggen dat je een nieuwe moet kopen.
Maar ik heb aan de hand van dit bericht en een hoop gekut met die compatibility modes het toch aan de praat gekregen![]()
bronquote:This trick doesn't work with XP x64 as 8.4.8 doesn't have an x64 version. Nethertheless I was able to install my Logitech QuickCam Zoom (USB pid 08b4) using the following method:
1. Download ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/quickcam/qc1051enu_x64.exe
2. Unpack Drivers dir using Rar or 7z
3. In file Drivers\x64\PRO64\lpro64v.inf replace all "08bd" with "08b4" or just add the corresponding lines
4. When asked to install drivers choose ...(advanced) and select Drivers\x64\PRO64\ to search for drivers
5. Select Logitech QuickCam Pro 4000 and continue with installation.
This made my Logitech QuickCam Zoom to work in Skype perfectly.
I suppose you can install the Logitech QuickCam software after it. I just don't need it.
Also I suppose this will work with Vista x64 but I don't have one at hand to try out.
Hij staat nu wel in de device manager als zijnde een quickcam pro 4000, terwijl het een quickcam zoom is, maar dat boeit niet
Er gaat niets boven Groningen![]()
Ik denk dat hij bedoelt dat je gewoon rechts erop kunt klikken, en dan compatibility en dan voor XP SP2 of SP3 kunt kiezenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:02 schreef Remake het volgende:
[..]
Leg is uit, want tot nu toe is XP software een drama op W7.
Daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:22 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer gewenning is. Ik vind het opzich wel wennen, maar onhandig zeker niet.
Ik had trouwens vandaag mn eerste BSOD
vosss is de naam,
Ik heb echt het idee dat het maar een half uur werk is, maar dat ze willen dat mensen nieuwe cams kopen en niet meer die uit de pre historie gebruiken.![]()
In een half uurtje geinstalleerd op een Dell LAtitude D620, x64 versie.
Alles werkte meteen behalve de video (nvidia quadro), even updaten en klaar. Zels de bluetooth muis werkte.
Alleen Google Chrome werkt niet. Vreemd.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Misschien al bekend maar goed: Chrome in Windows 7 x64:
Right click on your chrome icon then select properties. Under the shortcut tab you will see Target. The line ends with chrome.exe so just add --in-process-plugins after that. So the line should look something like this:
C:\Users\user\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe --in-process-pluginsPatience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:02 schreef Remake het volgende:
[..]
Leg iseens uit, want tot nu toe is XP software een drama op W7.http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspxquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:43 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat je gewoon rechts erop kunt klikken, en dan compatibility en dan voor XP SP2 of SP3 kunt kiezen
en er zijn genoeg i-tunes lookalikes
en andere mp3 spelers die geen opdringerige programma's gebruiken maar da's een heel ander verhaal
Net opgestart.. krijgt nu telkens de mededeling 'windows explorer has stopped working'' dan verzend ik de info en dan komt die mededeling weer keihard terug.. gekke is, kan wel explorer openen..![]()
![]()
Explorer is al geopend zodra windows opgestart is.
Dat is niet alleen de verkenner ofzo hoor, dat is de hele achterliggende motor die het geheel draaiende moet houden.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Ze hebben echt veel geleerd van de fout van Vista. Daarom denk ik dat deze weer eentje van het kaliber XP is.KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
Ik gebruik nu W7 RC, maar ik heb met Vista echt nooit problemen gehad, ik snap niet wat iedereen er dan ook tegen heeftquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:56 schreef Badabingea het volgende:
Ze hebben echt veel geleerd van de fout van Vista. Daarom denk ik dat deze weer eentje van het kaliber XP is.![]()
![]()
Vooral drivers die er echt amper waren en niet goed werkten. Te zwaar programma. En veel programma's werkten er niet op.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:59 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik gebruik nu W7 RC, maar ik heb met Vista echt nooit problemen gehad, ik snap niet wat iedereen er dan ook tegen heeft
KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
Ik gebruik Itunes graag want er is geen ander programma dat zo heerlijk met bibliotheken werkt en al mijn muziek, films, apps en podcasts met 1 klik synchroniseertquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
[..]
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx
en andere mp3 spelers die geen opdringerige programma's gebruiken maar da's een heel ander verhaal
Nee.![]()
net de pc geformatteerd en ik dacht als ik toch bezig ben waarom niet de nieuwe windows erop
ik ben van xp naar windows 7 gegaan en merkte dat veel drivers al ingebakken zitten. geluid en ethernetkaart doen het meteen. Video lijkt ook, maar dit weet ik niet zeker.. moet ik nog aparte drivers installeren voor de videokaart?
en hoe schakel ik de mediabibliotheek uit in de nieuwe windows media player? gezocht, maar kon het zo snel niet vinden. Ik wil dus niet dat wmp de harddisc scant naar muziek/videobestanden en ze ook niet toevoegt als ik ze af speel.
eerste indruk is in ieder geval goed. alles is snel te vinden en loopt soepel terwijl ik toch geen nieuwe pc heb![]()
de link voor de 32bit versie is downquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:59 schreef mug89 het volgende:
http://translate.google.com/translate?hl=it&sl=it&tl=en&u=http://futuro3000.blogspot.com/
Ik heb net de 32bit versie geinstalleerd en werkt perfect! (je download een pack, even mounten met deamon of alcohol, dan naar config panel, clocks and nogiets.. dan install a language pack) ff de bron selecteren (niet via update maar aangeven dat je m zelf wilt zoeken. selecteer niet alleen je dvd drive, maar echt het rar bestand. anders zegt ie niks gevonden!
iemand een alternatief?
//edit
http://rapidshare.com/fil(...)p_2-GRC1CLP2_DVD.rar
[ Bericht 7% gewijzigd door SubSun op 09-05-2009 16:01:11 ]![]()
Vandaag W7 geinstalleerd omdat FSX er stukken beter op zou lopen. Niet bij mij dus... Loopt de helft slechter dan op Vista... Heel W7 lijkt traag en sloom terwijl ik wel alle drivers e.d. heb geinstalleerd. Ook internet is trager (speedtest van Xs4all geeft iets van 1500 i.p.v. 6000). Je zou zeggen dat er iets niet helemaal goed is ingesteld, maar bij de meesten hoor je toch dat het out of the box goed loopt...
Ik ben HEEEEEEEEEEEEEEEL blij dat ik gekozen heb voor een dualboot met Vista!!!
Ik heb trouwens een i7 920 @3.3 op een EX58-UD5 met 6 Gb ram een een GTX285... zou toch voldoende moeten zijn...![]()
![]()
Haha dit Windows topic staat nu een hele poos in je my active topicsquote:
Nee.![]()
http://tweakers.net/meukt(...)de-1171121-beta.htmlquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
[..]
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx
en andere mp3 spelers die geen opdringerige programma's gebruiken maar da's een heel ander verhaalOxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Vista Ultimate draait hier perfect (2 GB RAM) en elk programma dat ik tot nu toe geprobeerd heb (van AVG tot Norton Ghost tot Adobe Master Collection CS4) werkt zonder enig probleem. Ik heb 7 RC hier liggen en zodra mijn torrents allemaal binnen zijn, gaat het op deze PC en ga ik kijken wat het doet. Als het de kwaliteit van XP en Vista combineert, hebben ze denk ik wat mij betreft, wel een winnaar in huis. Misschien koop ik zelfs wel een legale versie danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:02 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Vooral drivers die er echt amper waren en niet goed werkten. Te zwaar programma. En veel programma's werkten er niet op.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....![]()
Klinkt als Windows XP toen het net uit kwam.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:02 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Vooral drivers die er echt amper waren en niet goed werkten. Te zwaar programma. En veel programma's werkten er niet op.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Klopt ik was even kruidenboter halen in de winkelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:08 schreef Remake het volgende:
[..]
Haha dit Windows topic staat nu een hele poos in je my active topics
Nu maar snel weg uit dit kut topic![]()
![]()
Als hij de helft slechter loopt, dan loopt hij dus twee keer zo goed.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:05 schreef hello_goodbye het volgende:
Vandaag W7 geinstalleerd omdat FSX er stukken beter op zou lopen. Niet bij mij dus... Loopt de helft slechter dan op Vista...
Wat klaag je dan?![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:59 schreef mug89 het volgende:
hij's ermee bezig
werkt
[ Bericht 3% gewijzigd door marcel-o op 09-05-2009 19:04:30 ]| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Godverdomme.Windows start nu dus niet meer op.
Als ik mijn wachtwoord in heb gevuld, krijg ik een memory error, m.b.t. taskhost.exe, userinit.exe, werfault.exe en dwm.exe. Nu zit ik even via safemode te kijken of ik wat kan fixen, maar het ziet er naar uit dat ik vanavond weer op windows xp zit
Dit is een van de errors btw:quote:Faulting application name: wmpnetwk.exe, version: 12.0.7100.0, time stamp: 0x49ee9dd2
Faulting module name: kernel32.dll, version: 6.1.7100.0, time stamp: 0x49eeaac7
Exception code: 0xc0000005Er gaat niets boven Groningen![]()
Heb je niet toevallig zo´n restore punt o.i.d. gemaakt? Dan kan je daar wellicht weer heen gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:21 schreef sander-3 het volgende:
Godverdomme.Windows start nu dus niet meer op.
Als ik mijn wachtwoord in heb gevuld, krijg ik een memory error, m.b.t. taskhost.exe, userinit.exe, werfault.exe en dwm.exe. Nu zit ik even via safemode te kijken of ik wat kan fixen, maar het ziet er naar uit dat ik vanavond weer op windows xp zit
Ja.. dat heb ik als het goed is wel, alleen krijg ik foutmeldingen als ik daar heen ga.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:31 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig zo´n restore punt o.i.d. gemaakt? Dan kan je daar wellicht weer heen gaan.
Deze foutmelding krijg ik als ik op windows update klik:
Ben ook keihard de sjaak.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:31 schreef Omkron het volgende:
Net opgestart.. krijgt nu telkens de mededeling 'windows explorer has stopped working'' dan verzend ik de info en dan komt die mededeling weer keihard terug.. gekke is, kan wel explorer openen..
Windows blijft die melding geven, verzamelt informatie, verzend dit, en start explorer weer op.. en dit process gaat continue door. Met veel moeite een restore punt geladen (eerste of tweede punt). Maar het helpt allemaal niets.. wat kan ik nog proberen?![]()
De enige foutmeldingen die ik krijg hebben vaak samenhang met een bepaald programma. Last.Fm is er bijvoorbeeld van overtuigd dat mijn tijd verkeerd ingesteld staat en wil nu niet scrobbelen. Vreemd.
Ook MagicDisc zorgt voor een error bij het opstarten.
Tenslotte zie ik soms na Shut Down een error, maar die verdwijnt ook meteen en dan gaat hij gewoon verder.(phew for a minute there i lost myself i lost myself![]()
!@(#*$&^!)(*#$!#$%![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk, ik probeer dat repair eens. Dus ik klik op startup repair.. en wat staat er? " Startup repar could not detect a problem" ...Echt.. de dag dat ik de cd van windows ritueel op het vuur ga gooien komt steeds dichterbij
Maargoed, het is natuurlijk nog maar een RC, dus ik geef de final versie nog wel een kans.. voor nu gooi ik Ubuntu er maar even op...Er gaat niets boven Groningen![]()
Close, but no banana.
Oprotten met deze RC1. W7 RC1 harde schijf zojuist weer uitgebouwd, oude schijf er weer in.. draai weer lekker mijn vertrouwde en beproefde xp.
Bekijk het over 6 maanden wel weer eens.![]()
![]()
Mja.. ik wil xp der ook wel weer opzetten, alleen is dat niet meer ondersteund.. dus je moet eigenlijk wel vista installeren. Maar dat is helemaal een ramp en zo traag als dikke opgedroogd stront door een trechter.
Gokje: je hebt hardware van 3 à 4 jaar oud, zo niet ouder?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:45 schreef Omkron het volgende:
Close, but no banana.
Oprotten met deze RC1. W7 RC1 harde schijf zojuist weer uitgebouwd, oude schijf er weer in.. draai weer lekker mijn vertrouwde en beproefde xp.
Bekijk het over 6 maanden wel weer eens.![]()
Weet iemand een goed programma om een image van je windows te maken? Ik deed het wel eens met true image van acronis (als ik het goed heb), maar die had nogal eens de eigenaardige gewoonte om bij het terugzetten ineens te melden dat de image niet geldig was.Er gaat niets boven Groningen![]()
Kijk eens naar CloneZilla. Freeware.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Macrium reflectquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:21 schreef sander-3 het volgende:
Weet iemand een goed programma om een image van je windows te maken? Ik deed het wel eens met true image van acronis (als ik het goed heb), maar die had nogal eens de eigenaardige gewoonte om bij het terugzetten ineens te melden dat de image niet geldig was.
maak er al zo'n jaar gebruik van. zit ook een functie in om n linux boot cd te maken om te restoren
Ziet er goed uit, maar helaas is die niet gratisquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:50 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Macrium reflect
maak er al zo'n jaar gebruik van. zit ook een functie in om n linux boot cd te maken om te restorenZal eens kijken of clonezilla wat is
Edit: en ik kan hem ook niet 'via via' vinden..
[ Bericht 3% gewijzigd door sander-3 op 09-05-2009 22:16:23 ]Er gaat niets boven Groningen![]()
Windows heeft zelf een functie om een image te maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:21 schreef sander-3 het volgende:
Weet iemand een goed programma om een image van je windows te maken? Ik deed het wel eens met true image van acronis (als ik het goed heb), maar die had nogal eens de eigenaardige gewoonte om bij het terugzetten ineens te melden dat de image niet geldig was.![]()
Maar de LiveCD van Clonezilla werkt echt prima.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Windows heeft zelf een functie om een image te maken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Dat zal bestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar de LiveCD van Clonezilla werkt echt prima.Voordeel is wel dat je die image van Windows weer kan terugzetten met je Windows DVD
![]()
![]()
Ik bedoelde het eigenlijk meer voor XP
Mocht er ooit een nieuwe RC komen ofzo, dan kan ik daarna weer terug naar XP zonder dat ik heel de teringzooi er opnieuw op hoef te zetten. Nu maakte het toevallig niets uit omdat ik een virus had (die eset niet herkende) en toen heb ik er maar meteen W7 opgezet.
Nouja, ik zal straks Clonezilla eens even branden.Er gaat niets boven Groningen![]()
http://www.macrium.com/reflectfree.aspquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:59 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar helaas is die niet gratisZal eens kijken of clonezilla wat is
Edit: en ik kan hem ook niet 'via via' vinden..
Omg..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:23 schreef marcel-o het volgende:
[..]
http://www.macrium.com/reflectfree.aspbeetje scheel gekeken zeker. Thanks! Ga ik die ff eerst proberen
Ik heb inmiddels een paar keer een Runtime error gekregen van Windows Media Player en Adobe Master Collection loopt ook niet echt lekker. Denk dat ik zo maar weer overstap naar XP.![]()
Er zijn nog wel wat dingen te verbeteren maar goed, 't is nog niet officieel uit. Wel erg snel moet ik zeggen.
Raar ding nu weer: Ik kan geen shortcuts meer op m'n desktop zetten. Die is nu helemaal leeg, IE en trashcan icon zijn ook plots verdwenen.
t is dus final, w7 werkt niet met me ipod touch, godverdegodver
Nee.![]()
Rechtsklik op je desktop > View > Show desktop icons per ongeluk uitgevinkt?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef popolon het volgende:
Er zijn nog wel wat dingen te verbeteren maar goed, 't is nog niet officieel uit. Wel erg snel moet ik zeggen.
Raar ding nu weer: Ik kan geen shortcuts meer op m'n desktop zetten. Die is nu helemaal leeg, IE en trashcan icon zijn ook plots verdwenen.![]()
Verrek, je hebt gelijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:50 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Rechtsklik op je desktop > View > Show desktop icons per ongeluk uitgevinkt?![]()
![]()
Bedankt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
he mensen, ik heb hier problemen met Administrator rechten bijv als ik iets wil unzippen zegt windows "you dont have the permision to do this action"
of zo iets...![]()
ik zit met een probleempje, denk zelf een driverprobleem.
heb mediamonkey erop, en zodra de hdd ook maar iets laadt, dan hoor ik static/skips door mijn muziek.
iemand een idee?
heb een Creative X-Fi Platinum.
voor de rest: W7![]()
![]()
De hele dag aan gehad zonder freeze
Is het ook mogelijk het dualbootmenu aan te passen? Hij gaat nu automatisch naar W7 na 30 seconden en Vista kan je alleen maar aanklikken. Maar ik wil eigenlijk dat de computer binnen een seconde of twee naar Vista gaat tenzij ik W7 aanklik. Is dat ergens in te stellen?![]()
boot.ini in je msconfigquote:Op zondag 10 mei 2009 22:30 schreef hello_goodbye het volgende:
Is het ook mogelijk het dualbootmenu aan te passen? Hij gaat nu automatisch naar W7 na 30 seconden en Vista kan je alleen maar aanklikken. Maar ik wil eigenlijk dat de computer binnen een seconde of twee naar Vista gaat tenzij ik W7 aanklik. Is dat ergens in te stellen?
![]()
![]()
Boot.ini is zóóó XP. Gewoon EasyBCD downloaden, daarmee kan het heel makkelijk.2000 light years from home![]()
ik heb m nu een paar dagen, maar eigenlijk nog helemaal niks vastgelopen oidquote:werkt wel hoor die W7!
![]()
Iemand enig idee hoe ik de verkenner weer op de ouderwetsche (xp) manier krijg?
Dus gewoon Mijn computer met onderverdeling in c:, d:, etc.?Scratch a liberal and you will find a fascist![]()
Je wilt de stationsletters veranderen? Dat kan als je rechts op 'computer' klikt, en dan als het goed is naar drivemanager (of iets in die geest), en dan rechtsklikken op de desbetreffende partities.. Ik weet de juiste engelse namen niet.. dus je moet maar effe zoekenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dus gewoon Mijn computer met onderverdeling in c:, d:, etc.?
na lang zoeken ben ik er achter gekomen dat ik dezelfde webcam hebquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:42 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Mwehehehehe...In your face Logitech..
Ze supporten Vista en W7 niet voor deze webcam (quickcam zoom). Dus ze zeggen dat je een nieuwe moet kopen.
Maar ik heb aan de hand van dit bericht en een hoop gekut met die compatibility modes het toch aan de praat gekregen![]()
![]()
[..]
bron
Hij staat nu wel in de device manager als zijnde een quickcam pro 4000, terwijl het een quickcam zoom is, maar dat boeit niet
heb je toevallig ook een fix voor de 32bit versie?![]()
Je start Verkenner op en klikt op Computer. Dat is toch niet zo lastig?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dus gewoon Mijn computer met onderverdeling in c:, d:, etc.?Waarom zou je een programma installeren om zoiets simpels te doen? Via msconfig kan je perfect het standaard OS en de bootloader tijd instellenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Merkie het volgende:
Boot.ini is zóóó XP. Gewoon EasyBCD downloaden, daarmee kan het heel makkelijk.![]()
![]()
http://drop.io/download/4(...)ball.zip/pinball.zipquote:Op zondag 10 mei 2009 23:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hee, waar is trouwens pinball gebleven?![]()
Ohja, klopt. Ik las alleen boot.ini, maar Vista en W7 werken niet meer met een boot.ini dus daar reageerde ik eigenlijk op. Wist niet dat je ook via msconfig de bootopties kon aanpassen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je start Verkenner op en klikt op Computer. Dat is toch niet zo lastig?
[..]
Waarom zou je een programma installeren om zoiets simpels te doen? Via msconfig kan je perfect het standaard OS en de bootloader tijd instellen2000 light years from home![]()
Nee, ik bedoel de klassieke weergave zoals ik die uit 95, 98 en xp gewend ben.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je start Verkenner op en klikt op Computer. Dat is toch niet zo lastig?
Zo dus:
Scratch a liberal and you will find a fascist![]()
er is geen klassieke weergave. wat enigszins overeenkomt is als je in het linkergedeelte rechtsklikt op een leeg stuk en kiest voor "show all folders"quote:Op maandag 11 mei 2009 11:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de klassieke weergave zoals ik die uit 95, 98 en xp gewend ben.
Zo dus:
[ afbeelding ]
![]()
bedoel je die mappenstructuur aan de linkerkant?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
dat kun je activeren met de knop mappen/folders bovenin.![]()
Ja handig, extra software downloaden voor iets wat ook voor normaal gebruik prima via msconfig is te configurenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Merkie het volgende:
Boot.ini is zóóó XP. Gewoon EasyBCD downloaden, daarmee kan het heel makkelijk.
![]()
En later weer klagen dat W7 zo traag is zeker, als je voor alles wat door je OS te regelen een of ander crapware programma'tje gaat downen![]()
![]()
dat lijkt toch erg veel op dit?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zo dus:
[ afbeelding ]
of snap ik je niet?
probeer anders eens in deze computer met CTRL en dan scrollen. dan veranderd de opzet ook, en zit er misschien iets tussen dat op XP lijkt (zonder capaciteitsweergave etc zit er ook tussen, dus alleen iconen).![]()
Hmm, niet dat ik weet. Misschien kun je dezelfde stappen uitvoeren als ik gedaan heb, maar dan niet x64 als map nemen, maar die gewone?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef SubSun het volgende:
[..]
na lang zoeken ben ik er achter gekomen dat ik dezelfde webcam heb
heb je toevallig ook een fix voor de 32bit versie?
In die bron die ik noemde staan nog meer oplossingenHeb je die al bekeken?
Waarom willen velen een programma met vernieuwing een oud layout/werking geven
Ik heb net W7 in een vmware omgeving gezet en tot nu toe ziet het er wel aardig uit, het bevalt me in ieder geval beter dan heel dat Vista.![]()
kheb FTD en Alt.Binz aan de praat. Zo eens kijken of k "out of the box" HD kan kijken
VLC dus![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door marcel-o op 11-05-2009 18:30:21 ]| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Dat zal dan dus wel half juni 2010 wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:28 schreef elfzesendertig het volgende:
Windows 7 komt rond december uit.
http://gizmodo.com/524850(...)l-launch-by-december
Denk het niet, de eerste beta builds waren al ontzettend stabiel (in tegenstelling tot de Vista beta's). RC1 voelt al aan als een final.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:46 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dat zal dan dus wel half juni 2010 worden2000 light years from home![]()
Dat wel jaquote:Ik had al snel mijn dosis BSOD's, foutmeldingen, vastlopers e.d. weer te pakken
.
Nee, zonder gekkigheid, het liep wel lekker, maar om nou te zeggen dat het als een final aanvoelt?
De systemen waarop ik het geprobeerd heb geven geen krimp, crashen nooit en zijn bovendien razendsnel (sneller dan Vista). Wat voor problemen heb jij ermee dan? En kom je van XP of Vista? Als je van XP komt heb je kans dat je slechte drivers hebt.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:56 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dat wel jaIk had al snel mijn dosis BSOD's, foutmeldingen, vastlopers e.d. weer te pakken
.
Nee, zonder gekkigheid, het liep wel lekker, maar om nou te zeggen dat het als een final aanvoelt?2000 light years from home![]()
mja, zeker wel...ik denk dat jij de problemen die je nu had ook met een final zou kunnen hebben.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:56 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dat wel jaIk had al snel mijn dosis BSOD's, foutmeldingen, vastlopers e.d. weer te pakken
.
Nee, zonder gekkigheid, het liep wel lekker, maar om nou te zeggen dat het als een final aanvoelt?
het ligt vooral aan drivers en andere meuk die je er evt op had staan die dat soort zaken veroorzaken.
hier in ieder geval op drie systemen zonder problemen de RC1
[ Bericht 0% gewijzigd door het_fokschaap op 11-05-2009 20:34:05 ]![]()
Mijn desktop draait ook als een tierelier met de RC1quote:Op maandag 11 mei 2009 20:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ma, zeker wel...ik denk dat jij de problemen die je nu had ook met een final zou kunnen hebben.
het ligt vooral aan drivers en andere meuk die je er evt op had staan die dat soort zaken veroorzaken.
hier in ieder geval op drie systemen zonder problemen de RC1
KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
hier ook nog steeds geen vastloper oid gehad eigenlijk..quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Mijn desktop draait ook als een tierelier met de RC1
![]()
volgens mij maakt t niet uit (ik dacht dat er maar een paar keys in omloop zijn namelijk)
die sneltoetsen etc zijn wel handig trouwens
als je een los venster hebt kun je m een kant opslingeren en je krijgt m op de helft van je schem..(links of rechts) of omhoog voor maximaliseren.![]()
Ja hoor, dat kan via MSConfig > Boot tab. Handig! (Ach ja, laat ik zelf het antwoord maar geven anders duurt het zo lang...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:30 schreef hello_goodbye het volgende:
Is het ook mogelijk het dualbootmenu aan te passen? Hij gaat nu automatisch naar W7 na 30 seconden en Vista kan je alleen maar aanklikken. Maar ik wil eigenlijk dat de computer binnen een seconde of twee naar Vista gaat tenzij ik W7 aanklik. Is dat ergens in te stellen?
)
Ik vind W7 trouwens niks, maar dat komt voornamelijk doordat ik de PC tegenwoordig haast alleen maar voor FSX gebruik. En dat loopt echt stukken slechter dan op Vista. Jammergenoeg, want ik hoorde allemaal enthousiaste FSX'ers over Windows 7... Ik heb gisteren zelfs alles compleet opnieuw geinstalleerd, maar het loopt gewoon flut. (Op een i7 920 @3.3 met 6 Gb ram en een GTX285.) Mocht hier een FSX'er zijn met een gouden top... kom maar op!
Voor de rest lijkt het systeem wel redelijk te lopen, alhoewel ik de schermen wat schokkerig vind openen en sluiten...![]()
waarschijnlijk heeft het vooral met je videokaart en de beschikbare driver te maken. Misschien is er een snellere/beta driver van de fabrikant van je kaart te downloaden.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan via MSConfig > Boot tab. Handig! (Ach ja, laat ik zelf het antwoord maar geven anders duurt het zo lang...)
Ik vind W7 trouwens niks, maar dat komt voornamelijk doordat ik de PC tegenwoordig haast alleen maar voor FSX gebruik. En dat loopt echt stukken slechter dan op Vista. Jammergenoeg, want ik hoorde allemaal enthousiaste FSX'ers over Windows 7... Ik heb gisteren zelfs alles compleet opnieuw geinstalleerd, maar het loopt gewoon flut. (Op een i7 920 @3.3 met 6 Gb ram en een GTX285.) Mocht hier een FSX'er zijn met een gouden top... kom maar op!
Voor de rest lijkt het systeem wel redelijk te lopen, alhoewel ik de schermen wat schokkerig vind openen en sluiten...
![]()
Je weet zeker dat je videokaart drivers up to date zijn?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan via MSConfig > Boot tab. Handig! (Ach ja, laat ik zelf het antwoord maar geven anders duurt het zo lang...)
Voor de rest lijkt het systeem wel redelijk te lopen, alhoewel ik de schermen wat schokkerig vind openen en sluiten...
KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
Het antwoord was al gegeven hoor?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
2000 light years from home![]()
Het antwoord was al gegeven hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het startte gewoon niet meer op, en zelfs in de safe mode had ik allerlei errors (die ene die ik eerder had gepost). Het enige wat ik kan bedenken is dat het iets met windows update te maken heeft. Die haalde iets binnen voor mijn geluidskaart en de volgende dag werkte het niet meer.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
De systemen waarop ik het geprobeerd heb geven geen krimp, crashen nooit en zijn bovendien razendsnel (sneller dan Vista). Wat voor problemen heb jij ermee dan? En kom je van XP of Vista? Als je van XP komt heb je kans dat je slechte drivers hebt.Er gaat niets boven Groningen![]()
quote:Nou, potverdorie, ja zeg! Hah! En nog wel meteen na m'n vraag...! Ben ik blind of wat...?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 02:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het antwoord was al gegeven hoor
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft het vooral met je videokaart en de beschikbare driver te maken. Misschien is er een snellere/beta driver van de fabrikant van je kaart te downloaden.
Yep. Ik heb het geprobeerd met de default driver (dus na de installatie niets veranderd), met de driver update via apparaatbeheer, en ik heb de laatste driver van de nVidia-site geprobeerd. Allemaal bagger. Vooral wat FSX betreft dan, hè: het is dus nogal een specifiek iets, denk ik. Maar ik snap niet waar al die anderen zoveel vooruitgang vandaan halen...quote:Op maandag 11 mei 2009 23:05 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je videokaart drivers up to date zijn?
Voor mij staat W7 voorlopig op een zijspoor. Ik heb Vista via MSConfigals standaard ingesteld (binnen de kortst mogelijke tijd van 3 seconden).
![]()
misschien een ATI chipset en heeft ATI z'n driver beter voor elkaar ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:09 schreef hello_goodbye het volgende:
Maar ik snap niet waar al die anderen zoveel vooruitgang vandaan halen...
![]()
Hé, nog een FSX gebruikerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:09 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
[..]
Nou, potverdorie, ja zeg! Hah! En nog wel meteen na m'n vraag...! Ben ik blind of wat...?![]()
[..]
[..]
Yep. Ik heb het geprobeerd met de default driver (dus na de installatie niets veranderd), met de driver update via apparaatbeheer, en ik heb de laatste driver van de nVidia-site geprobeerd. Allemaal bagger. Vooral wat FSX betreft dan, hè: het is dus nogal een specifiek iets, denk ik. Maar ik snap niet waar al die anderen zoveel vooruitgang vandaan halen...
Voor mij staat W7 voorlopig op een zijspoor. Ik heb Vista via MSConfigals standaard ingesteld (binnen de kortst mogelijke tijd van 3 seconden).
FSX draaide bij mij perfect op W7. Goeie fps, zelfs op DX10 modus (wat ik overigens niet echt gebruikt heb)
Ok, als hij dus in december uitkomt, kunnen we de RTM ongeveer 2 maand eerder verwachten, dus zo rond september/oktober...
Maar wat wil MS in godsnaam nog veranderen? Ik zou zeggen, plak een RTM-sticker op de RC en in de winkels ermee....![]()
ik verwacht dat ze nog wel wat bugs en optimalisaties kunnen doen voor de RTM.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Saekerhett het volgende:
Maar wat wil MS in godsnaam nog veranderen? Ik zou zeggen, plak een RTM-sticker op de RC en in de winkels ermee....
daarnaast is het belangrijk dat ze hardware leveranciers de tijd geven om drivers te optimalizeren voor de RTM zodat het Vista fiasco achterwege blijft. Vista heeft toch vooral de slechte naam gekregen omdat hardware leveranciers geen of slechte drivers beschikbaar hadden voor Vista.![]()
ik kom toch nog best wat bugjes tegen eigenlijk. allereerst het probleem met geluid, schijnen meer mensen last van te hebben.
en ik heb regelmatig dat ik met rechtermuisknop op bestanden geen optie krijgen om te knippen/verwijderen, alleen kopiëren staat er dan, beetje vreemd.![]()
Ik heb ze eerlijk gezegd nooit gehoord.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:04 schreef Incolumis het volgende:
ik kom toch nog best wat bugjes tegen eigenlijk. allereerst het probleem met geluid, schijnen meer mensen last van te hebben.
en ik heb regelmatig dat ik met rechtermuisknop op bestanden geen optie krijgen om te knippen/verwijderen, alleen kopiëren staat er dan, beetje vreemd.
Heb je update of clean install gedaan? Alle updates gedraaid?
Bedoel je met het geluid het mp3-probleem (wat al maanden verholpen is) of gewoon driver-probleem?![]()
clean install, alle updates
denk zelf dat het een S-ATA probleem is, aangezien ik een paar standaard S-ATA dingen in Systeem heb staan, ipv het benoemd te zijn met merknaam etc. bij elk beetje laden van de hdd, en videointensieve dingen, zoals scrollen, hoor je veel crackling bij geluiden, muziek wordt zelfs vertraagd. zal vanavond wel effe wat proberen op te nemen zodat je het kunt horen![]()
Klinkt als een rechtenprobleem, waarbij je geen aanpassingen mag doorvoeren op die folderquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:04 schreef Incolumis het volgende:
en ik heb regelmatig dat ik met rechtermuisknop op bestanden geen optie krijgen om te knippen/verwijderen, alleen kopiëren staat er dan, beetje vreemd.![]()
![]()
een useraccount met admin rechten en administrator zijn worden helaas door W7 ook nog steeds als 2 verschillende dingen gezienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:32 schreef Incolumis het volgende:
ja vreemd als ik toch als enige user erop zit, en ik administrator ben....
![]()
![]()
werkt zeer goed tov Vista.
Heb alleen heel soms een bugje dat de nieuwe taskbar af en toe gaat flikkeren bij sommige programma's (firefox en notepad++), maar zal vast al gemeld zijn.Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR![]()
dat lijkt me normaal hoor ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
een useraccount met admin rechten en administrator zijn worden helaas door W7 ook nog steeds als 2 verschillende dingen gezien
als jij je user admin rechten geeft betekent dat niet dat jouw user account opeens het administrator account wordt
hoe dan ook, zou het wel zo moeten zijn dat je dan voldoende rechten hebt om allerlei zaken uit te voeren.
wat betreft het geluidprobleem waar hierboven over gesproken werd. Dat lijkt me een driverprobleem...![]()
in XP kon je veel meer met een admin user account.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat lijkt me normaal hoor ?als jij je user admin rechten geeft betekent dat niet dat jouw user account opeens het administrator account wordt
hoe dan ook, zou het wel zo moeten zijn dat je dan voldoende rechten hebt om allerlei zaken uit te voeren.
wat betreft het geluidprobleem waar hierboven over gesproken werd. Dat lijkt me een driverprobleem...
Nu als je soms gewoon je systeem ff wil beheren kan je het niet eens met je admin useraccount![]()
Maar ik had ook wat gekloot met de NTFS permissions van m'n 2e HD, die had ik niet geformatteerd, en had nog wel wat voeten in de aarde, omdat hij schijnbaar de oude XP NTFS permissions had over genomen, en ik dus niet direct op mn clean W7 install overal lees- en schrijfrechten had![]()
![]()
De Citrix Program Neighborhood 11 werkt niet in Windows 7
[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-05-2009 16:22:15 ]Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik heb hem vandaag toch ook maar even geinstalleerd als dual boot en ik weet het niet, hoor..
Uiteindelijk weet ik dat het allemaal een hele verbetering is tov Vista, en ik vind het mediacenter erg leuk, al is het verder niets bijzonders qua gebruikersgemak.
Maar is het nou echt de bedoeling dat de paar oudjes die nog een pc of laptop aanschaffen zich compleet bejaard en bang moeten gaan voelen?
Je email aan je live id koppelen, alles moet interactief zijn, alles moet het internet op ipv op je eigen pc.
Verwachten ze nu echt dat de gemiddelde leken boven de 40 hier nog 1 bal van begrijpen of hier mee om kunnen en willen gaan?
Windows Live is 1 grote online foto/video/profiel/email/chat rotzooi bij elkaar gepropt en nu word je nog meer die hoek ingedrukt om het te moeten gaan gebruiken als substantieel o nderdeel van je besturingssysteem...
Leuk voor jongeren, maar wel een beetje overkill.
Voor de rest erg leuk, dat heen en weer gaan met je windowtje enzo, en ik ga ervan uit dat het wat minder geheugen zuigt dan Vista, dus dat is ook goed, ik vind het prima dus.
Maar ik kan me goed voorstellen dat sommigen door de bomen het bos niet meer zien..
Zullen straks wel een hoop vragen komen, waar hun emailprogramma gebleven is.![]()
![]()
Wat zit je nu te zaniken over Windows Live? Ik gebruik echt helemaal niks van Windows Livequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:44 schreef Lamon het volgende:
Ik heb hem vandaag toch ook maar even geinstalleerd als dual boot en ik weet het niet, hoor..
Uiteindelijk weet ik dat het allemaal een hele verbetering is tov Vista, en ik vind het mediacenter erg leuk, al is het verder niets bijzonders qua gebruikersgemak.
Maar is het nou echt de bedoeling dat de paar oudjes die nog een pc of laptop aanschaffen zich compleet bejaard en bang moeten gaan voelen?
Je email aan je live id koppelen, alles moet interactief zijn, alles moet het internet op ipv op je eigen pc.
Verwachten ze nu echt dat de gemiddelde leken boven de 40 hier nog 1 bal van begrijpen of hier mee om kunnen en willen gaan?
Windows Live is 1 grote online foto/video/profiel/email/chat rotzooi bij elkaar gepropt en nu word je nog meer die hoek ingedrukt om het te moeten gaan gebruiken als substantieel o nderdeel van je besturingssysteem...
Leuk voor jongeren, maar wel een beetje overkill.
Voor de rest erg leuk, dat heen en weer gaan met je windowtje enzo, en ik ga ervan uit dat het wat minder geheugen zuigt dan Vista, dus dat is ook goed, ik vind het prima dus.
Maar ik kan me goed voorstellen dat sommigen door de bomen het bos niet meer zien..
Zullen straks wel een hoop vragen komen, waar hun emailprogramma gebleven is.![]()
![]()
Jij niet nee, maar iemand die gewend is om zijn of haar standaard email programma op te starten, moet ineens zoeken naar een emailprogramma wat er niet is...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat zit je nu te zaniken over Windows Live? Ik gebruik echt helemaal niks van Windows Live
Waarom meteen weer alles op jezelf betrekken?
Ik heb het over huis, tuin en keuken gebruikers, die door windows verteld worden, dat ze alles maar via Windows Live moeten gaan doen...en ik zanik niet, ik heb een mening, dankjewel.![]()
![]()
ik heb dus 2 taakbalkitems als ik msn opstart.
de ene is alleen mijn plaatje en die andere de messenger zelf.
ik heb taakbalk vista style (gewoon rechthoekige balken ipv kleine vierkantjes).
hoe kun je die samenvoegen? als je nu msn opstart heb je gelijk 2 dingen onderin je taakbalk, beetje nutteloos en kost ruimte![]()
![]()
Wellicht heeft het te maken met regels van de Europese Commissie. Die ziet eigenlijk het liefst dat Microsoft alleen een kernel levert, want al dat andere is toch maar concurrentievervalsingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij niet nee, maar iemand die gewend is om zijn of haar standaard email programma op te starten, moet ineens zoeken naar een emailprogramma wat er niet is...
Waarom meteen weer alles op jezelf betrekken?
Ik heb het over huis, tuin en keuken gebruikers, die door windows verteld worden, dat ze alles maar via Windows Live moeten gaan doen...en ik zanik niet, ik heb een mening, dankjewel.![]()
![]()
drivers voor vista zijn nu in orde. En die zijn 1:1 compatiblequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik verwacht dat ze nog wel wat bugs en optimalisaties kunnen doen voor de RTM.
daarnaast is het belangrijk dat ze hardware leveranciers de tijd geven om drivers te optimalizeren voor de RTM zodat het Vista fiasco achterwege blijft. Vista heeft toch vooral de slechte naam gekregen omdat hardware leveranciers geen of slechte drivers beschikbaar hadden voor Vista.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
mja, huis tuin en keuken gebruikers vinden een standaard browser en media player ook fijn, maar Neelie Kroes en de concurrenten van MS denken daar anders over.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het over huis, tuin en keuken gebruikers, die door windows verteld worden, dat ze alles maar via Windows Live moeten gaan doen...en ik zanik niet, ik heb een mening, dankjewel.
![]()
Optimaal genoeg voor een stabiele werking. De situatie is 1000 keer beter dan met de overgang van XP naar Vista.quote:2000 light years from home![]()
Vragen over de RC 7100 versie:
- Is daar het MP3 probleem met de tags al aangepast?
- Is er een patch te krijgen dat de tekstjes met 7100 en verzend feedback etc. verdwijnt? Zo ja welke?![]()
De MP3 bug is al een hele tijd opgelost.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:37 schreef Apekoek het volgende:
- Is er een patch te krijgen dat de tekstjes met 7100 en verzend feedback etc. verdwijnt? Zo ja welke?
De feedback teksten zijn verdwenen. Er staat nog wel rechts onderin je scherm dat je een evaluatie exemplaar hebt. Het is wel weg te werken en volgens mij kan je dat ergens vinden op www.sevenforums.com (General Discussion volgens mij)![]()
Deze versie is voor testdoeleinden. Mensen die denken hem te moeten draaien, gaan klagen als iets niet goed is en het verdommen feedback te geven over problemen, daar heeft MS helemaal niets aan. En als ze al feedback geven is dat van een dusdanig bedroevend niveau dat MS daar alleen maar van in de war raakt. of in ieder geval niets aan heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:37 schreef Apekoek het volgende:
- Is er een patch te krijgen dat de tekstjes met 7100 en verzend feedback etc. verdwijnt? Zo ja welke?![]()
Mij hoor je niet klagen, vroeg het me gewoon af. Tot dus ver heb ik nog nooit een Windows 7 versie geprobeerd. En geloof me, er zijn genoeg mensen die wel gewoon feedback geven. En daarmee gaat microsoft van bil.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Deze versie is voor testdoeleinden. Mensen die denken hem te moeten draaien, gaan klagen als iets niet goed is en het verdommen feedback te geven over problemen, daar heeft MS helemaal niets aan. En als ze al feedback geven is dat van een dusdanig bedroevend niveau dat MS daar alleen maar van in de war raakt. of in ieder geval niets aan heeft.
![]()
Ik moet trouwens wel zeggen, dat van alle beta's die ik ooit geprobeerd heb dit wel een hele complete is. En ik vind het ook wel cool dat je hem gewoon bijna een jaar kan gebruiken.
Zomaar voor niets, terwijl hij toch wel verdraaid dicht bij een final zit, en nog updates ontvangt ook..![]()
![]()
wat k erg mooi vind:
Als je linksonder op het win logo'tje drukt, zie je je laatst gebruikte programma's met een pijltje ernaast, daar staan je laatst geopende documenten van dat programma.
Winamp-->laatst geopende mp3's
Paint->laatst gemaakte/gebruikte
en als je met de rechtermuisknop op zo'n blokje drukt op de taakbalk(bijvoorbeeld Winamp) dan zie je je laatste playlist staan en kan je een track uitkiezen.
Bij MSN zie je dan de opties van uitloggen/mail openen enz.
Misschien was t al eens opgemerkt, t viel mij op als een goeie toevoeging.
iemand al ge-gamed met de XP emulatie?
Dit was een van de belangrijke functies van de taakbalk: jumplists.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef marcel-o het volgende:
wat k erg mooi vind:
Als je linksonder op het win logo'tje drukt, zie je je laatst gebruikte programma's met een pijltje ernaast, daar staan je laatst geopende documenten van dat programma.
Winamp-->laatst geopende mp3's
Paint->laatst gemaakte/gebruikte
en als je met de rechtermuisknop op zo'n blokje drukt op de taakbalk(bijvoorbeeld Winamp) dan zie je je laatste playlist staan en kan je een track uitkiezen.
Bij MSN zie je dan de opties van uitloggen/mail openen enz.
Misschien was t al eens opgemerkt, t viel mij op als een goeie toevoeging.
Ook de thumbnail previews zijn aan te passen door programmeurs. Kijk bijvoorbeeld naar Windows Media Player, die heeft er een rewind, forward en play knop bij zitten. Dus, stel je voor wat die previews en jumplists kunnen als programmeurs er echt mee aan de slag gaan![]()
![]()
Ik zag dat in de taakbalkitems van voortgangsvensters de voortgang in de balk zelf wordt weergegeven. Dus je ziet in je taakbalk hoe ver bijv. het kopieren van een item isHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
dat kon in vista ook al, zie je gwoon in het klein het venster
ja, maar dan moet je eerst hoveren. Nu vult het taakbalkding zichzelf echtHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Precies. Dit dus:quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:51 schreef Catch22- het volgende:
ja, maar dan moet je eerst hoveren. Nu vult het taakbalkding zichzelf echt![]()
![]()
jepperdepepquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Precies. Dit dus:
[ afbeelding ]Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
dat genoegen heb ik nog niet gehad, alleen nog maar upgrades gedaan...en dat duurt langquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:18 schreef kikoooooo het volgende:
wtf man. Binnen 15 min een schone install draaien. Nu testen
maar goed, dan moet ook je hele profiel overgeheveld worden naar de nieuwe installatie...dus te verwachten...zeker met mijn profiel
![]()
![]()
Ook gelijk alle goeie drivers binnen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:18 schreef kikoooooo het volgende:
wtf man. Binnen 15 min een schone install draaien. Nu testen
Ik kon vanuit me setup al een draadloos netwerk instellen. Ideaal.KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
Alles werkte direct. Kreeg zojuist wel een update voor mn videokaart (8800GT) via windows update.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ook gelijk alle goeie drivers binnen?
Ik kon vanuit me setup al een draadloos netwerk instellen. Ideaal.
Dat was de enige driverupdate die later nog kwam, voor de rest draaide alles echt binnen 15 min. Sta er nog steeds van te kijken trouwens![]()
![]()
Goed man! Maar zoveel verschilt het natuurlijk niet met de 32bit. Je moet gewoon goed opletten met programma's, als het mogelijk is altijd de 64bit pakken. Verder maak je nu echt gebruik van je pc, wat natuurlijk relaxed isquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:04 schreef kikoooooo het volgende:
Owja: én 6gb ram is natuurlijk ook kicken. Voor het eerst dat ik een 64 bit OS draai![]()
Ga nu maar eens parren en rarren, wat werkgeheugen vreet. Je weet niet wat je meemaakt![]()
![]()
Dat bedoelde ik met mijn reply. Damn daar zit ECHT verschil inquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Goed man! Maar zoveel verschilt het natuurlijk niet met de 32bit. Je moet gewoon goed opletten met programma's, als het mogelijk is altijd de 64bit pakken. Verder maak je nu echt gebruik van je pc, wat natuurlijk relaxed is![]()
Ga nu maar eens parren en rarren, wat werkgeheugen vreet. Je weet niet wat je meemaakt![]()
64bit is niet altijd een win-win situatie natuurlijk. Veel programma's die ik gebruik kunnen simeplweg niet draaien op 64bit OS'en (denk aan Cubase, visual studio, etc.), ik zal dus nog ruime tijd gebonden zijn aan een dualboot. Het wordt eens tijd dat iedereen over gaat, zelfs werkstations bij bedrijven hebben vaak 4GB intern draaien. En als iedereen over is, zullen de softwaremakers wel moeten ontwikkelen voor dit osquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik draai de 64bit, maar heb echt eigenlijk nog nergens problemen mee gehad![]()
![]()
Tjah wat dat betreft denk (en hoop) ik dat W7 het laatste OS van Microsoft is dat in 32 en 64bit variant te krijgen zal zijn. 4gb mem is tegenwoordig standaard, dus 64bit loont dan, probleem blijft idd de halsstarrige software-boeren![]()
![]()
Windows Server 2008 R2 is in ieder geval al alleen maar in 64 bit te krijgenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah wat dat betreft denk (en hoop) ik dat W7 het laatste OS van Microsoft is dat in 32 en 64bit variant te krijgen zal zijn. 4gb mem is tegenwoordig standaard, dus 64bit loont dan, probleem blijft idd de halsstarrige software-boeren
of dit voor clients ook gaat gelden is de vraag en in hoeverre 4 Gb standaard is
Kijk alleen al naar netbooks die helemaal hot zijn met 1 Gb.![]()
He, gadver, wat irritant: weer iemand waarbij FSX beter loopt op W7...!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hé, nog een FSX gebruikerFSX draaide bij mij perfect op W7. Goeie fps, zelfs op DX10 modus (wat ik overigens niet echt gebruikt heb)
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt je van XP of Vista? Het lijkt namelijk dat vooral XP'ers W7 heel lekker vinden lopen: die hebben namelijk niet door gehad dat Vista ondertussen het ook heel aardig deed...Voor iemand die van Vista komt is de stap naar W7 veel kleiner en schijnbaar ook wat prestaties betreft. Maar goed, is lees dat zowat iedereen een veel beter lopend FSX heeft op W7, en daar baal ik van want ik had daar ook op gehoopt, maar bij mij dondert de fps van 25 in Vista naar 14 in W7...
![]()
![]()
in je verkenner scherm eerst op ALT rammenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik bestandextenties aanzet in de bestandsnamen?
tools - folder options - view
dan hide extensions for known file types uitvinken
En daarna wel oppassen als je dingen gaat renamen![]()
![]()
Mjah maar daar zit ook de trend in aan te komen dat ze toch allemaal wat dikker worden, wel goedkoop en handzaam, maar niet meer zo erg 'basic' als nu. En er zijn daar enkele andere OS-bakkers (google met Android bv.) die toch beetje met die markt flirten. Helemaal niet ondenkbaar dat die de stap wagen en windows bv. met een Windows Mobile variant voor die apparaten komt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Windows Server 2008 R2 is in ieder geval al alleen maar in 64 bit te krijgen
of dit voor clients ook gaat gelden is de vraag en in hoeverre 4 Gb standaard is
Kijk alleen al naar netbooks die helemaal hot zijn met 1 Gb.
![]()
dat is idd verdomd handig om te weten met vista en w7quote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hoeft niet met alt, je kan ook gewoon Organize > Folders and search options > View > Hide extensions for known file types aanvinken.2000 light years from home![]()
Link werkt niet. Maar je kunt gewoon pinball.exe kopieren uit xp?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://drop.io/download/4(...)ball.zip/pinball.zip
Volgens mij is het een hele map die je moet kopiëren, maar het kan primaquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Link werkt niet. Maar je kunt gewoon pinball.exe kopieren uit xp?![]()
![]()
Lees ik net dat er een botnet is plat gegooid welke opereerden op illegale versies van windows 7.
Ik heb de mijn ook gedownload ( versie 7100 ) van een torrent site.
In hoeverre kan ik kijken of ik geinfecteerd ben? heb wel meteen avast antivirus erop gezet“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Lees ik net dat er een botnet is plat gegooid welke opereerden op illegale versies van windows 7.
In hoeverre kan ik kijken of ik geinfecteerd ben? heb wel meteen avast antivirus erop gezet
Download dan ook de normale legale versie van de Ms site zoals hierboven gemeld.
Dan weet je zeker dat er niks mis mee is.
Dat is dus het nadeel van een torrent versie, je moet de hash weten wil je kunnen kijken of er iets mis mee is.
De hash code is dan veranderd.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Hehequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef RoodWitBlauw het volgende:
In hoeverre kan ik kijken of ik geinfecteerd ben? heb wel meteen avast antivirus erop gezet![]()
Wel een slimme actie van die botnet gasten.
Ik gebruikte voor W7 windows XP (nu weer hoor). Op vista deed ie het bij mij ook wel aardig, maar in XP toch beter. Bovendien werd ik he-le-maal gestoord van vista, dus ik blijf voorlopig op XP totdat ik de final oem versie van W7 kan kopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
He, gadver, wat irritant: weer iemand waarbij FSX beter loopt op W7...!![]()
![]()
![]()
![]()
Komt je van XP of Vista? Het lijkt namelijk dat vooral XP'ers W7 heel lekker vinden lopen: die hebben namelijk niet door gehad dat Vista ondertussen het ook heel aardig deed...Voor iemand die van Vista komt is de stap naar W7 veel kleiner en schijnbaar ook wat prestaties betreft. Maar goed, is lees dat zowat iedereen een veel beter lopend FSX heeft op W7, en daar baal ik van want ik had daar ook op gehoopt, maar bij mij dondert de fps van 25 in Vista naar 14 in W7...
Wel met Firefox! Met IE liep de download iedere keer vast bij mijquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:50 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom download je niet gewoon de MS versie? Dan weet je het zeker
Deze keer zat er ook echt maar een paar dagen tussen de 'torrent-versie' en wanneer hij via MS beschikbaar was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Download dan ook de normale legale versie van de Ms site zoals hierboven gemeld.
Dan weet je zeker dat er niks mis mee is.
Dat is dus het nadeel van een torrent versie, je moet de hash weten wil je kunnen kijken of er iets mis mee is.
De hash code is dan veranderd.
Wat was dat ook alweer met haastige spoed....![]()
![]()
Hebben anderen ook problemen met het installeren van de flash plugin?
Heb nu geen Youtube
voor de tweakers heb k iets leuks gevonden.
Windows 7 Manager beta
gratis te gebruiken totdat W7 officieel uit komt.
register cleaner,
boot manager
smart un-installer (un installen en direct register schoonmaken)
windows aanpassen.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Ondertussen is build 7127 al uitgelekt en verkrijgbaar via torrents. Ik heb alleen geen idee wat er veranderd is![]()
![]()
Windows media Player werkt niet in Firefox, wel in IE-explorer.
En als je op losse player klikt werkt het ook niet.
Stiekeme daad dan MS om IE te promoten? Irritant is het wel.![]()
Werkt hier wel dus zal wel geen opzet zijn van MS.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef IHVK het volgende:
Windows media Player werkt niet in Firefox, wel in IE-explorer.
En als je op losse player klikt werkt het ook niet.
Stiekeme daad dan MS om IE te promoten? Irritant is het wel.
Nee.![]()
Ik kreeg een leuk stuk in mijn RSS-feeds, misschien wat voor iedereen
Media Streaming with Windows 7
En dit is meer voor de techneuten onder ons, de voordelen van de Library-structuur
Stay in Sync with Windows 7 Libraries
Hoe langer ik met Windows 7 bezig ben, hoe meer ik verliefd wordt op dit OS. Steeds ontdek je weer voordelen, die er in het eerste opzicht helemaal niet leken te zijn. Er is erg goed nagedacht over alles, waarbij je natuurlijk niet eens hoeft te zijn met alles. Wel moet je jezelf de kans geven er aan te wennen, want alles lijkt in het begin erg omslachtig zoals bijvoorbeeld het configuratie-scherm. Eenmaal gewend en je weg gevonden is het erg prettig werken, vind ik dan![]()
![]()
waarschijnlijk alleen een botnet erinquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Ondertussen is build 7127 al uitgelekt en verkrijgbaar via torrents. Ik heb alleen geen idee wat er veranderd is
![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen, volg dit: http://www.sevenforums.co(...)6-builds-leaked.htmlquote:
Lijkt me niet dat hier een trojan in zit. Ik heb mijn RC1 ook via bittorrent gedownload toen deze uitlekte en de MD5 hash is exact dezelfde als die van Microsoft, oftwel geen troep. Gewoon een beetje opletten![]()
![]()
Ik heb 2x een 320gb schijf in mijn pc, één SATA2 en één IDE schijf. De IDE gebruik ik als opslag voor dvds en muziek, echter gaat er sinds W7 iets fout oid.
Het kan zijn dat de schijf kapot aan het gaan is, maar het gebeurt pas sinds ik W7 heb. Soms 'hoor' ik de IDE schijf gewoon uitgaan, wanneer ik dan via de verkenner deze schijf probeer te benaderen, moet windows ff het zandlopertje laten zien en tegelijkertijd hoor ik ook de schijf weer opspinnen. Is dat een optie ofzo, dat de schijf op standby gaat, of is ie stervende?![]()
heb je al een schijfcontrole uitgevoerd ? evt. wat bad blocks ?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:57 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb 2x een 320gb schijf in mijn pc, één SATA2 en één IDE schijf. De IDE gebruik ik als opslag voor dvds en muziek, echter gaat er sinds W7 iets fout oid.
Het kan zijn dat de schijf kapot aan het gaan is, maar het gebeurt pas sinds ik W7 heb. Soms 'hoor' ik de IDE schijf gewoon uitgaan, wanneer ik dan via de verkenner deze schijf probeer te benaderen, moet windows ff het zandlopertje laten zien en tegelijkertijd hoor ik ook de schijf weer opspinnen. Is dat een optie ofzo, dat de schijf op standby gaat, of is ie stervende?
![]()
Ik lees wel meer problemen met in XP geformateerde harde schijven, die niet goed benaderbaar zijn binnen de Windows 7 omgeving. Ik heb het zelf nog niet goed kunnen testen, maar hoop niet dat dit probleem aanblijft. Niet zeggende dat dit jouw probleem is, maar het is niet de eerste keer dat ik zoiets hoor helaas..![]()
Dit heb ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:57 schreef kikoooooo het volgende:
Het kan zijn dat de schijf kapot aan het gaan is, maar het gebeurt pas sinds ik W7 heb. Soms 'hoor' ik de IDE schijf gewoon uitgaan, wanneer ik dan via de verkenner deze schijf probeer te benaderen, moet windows ff het zandlopertje laten zien en tegelijkertijd hoor ik ook de schijf weer opspinnen. Is dat een optie ofzo, dat de schijf op standby gaat, of is ie stervende?
Als er een HD niet gebruikt wordt, zet ie m op een gegeven moment uit. Denk eerder een feature dan een bug
Daar zat ik ook aan te denken, alleen heb ik energiebeheer uitstaan. Heb alles op de hoogste performance. Maar jij hebt dus exact hetzelfde met een hdd die op dat moment niet actief is?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.
Als er een HD niet gebruikt wordt, zet ie m op een gegeven moment uit. Denk eerder een feature dan een bug
Misschien formatteer ik hem wel even via w7 nog. Eerst de data even ergens neerzetten.![]()
Is gewoon een instelling die je bij energiebeheer, of power options op zijn Engels o.i.d., kunt uitschakelen, net als in Vista.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.
Als er een HD niet gebruikt wordt, zet ie m op een gegeven moment uit. Denk eerder een feature dan een bug![]()
Ik heb het inderdaad gevonden. Heb nooit met vista gewerkt, dus dat wist ik niet.
Heb het mooi op 20 min laten staan, scheelt weer in de energierekening, maar het elke keer opspinnen maakte me een beetje ongerust.![]()
Precies, je moet ff in advanced power options rommelen, daar kan je alles instellen voor je schermen, harde schijven, slaapstand/hibernation e.d.![]()
Veel beter dan die stomme standaard schema's![]()
![]()
Hoi Loveless85quote:Op zondag 17 mei 2009 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, je moet ff in advanced power options rommelen, daar kan je alles instellen voor je schermen, harde schijven, slaapstand/hibernation e.d.![]()
Veel beter dan die stomme standaard schema's
wil je met mij sexen![]()
(sorry dat ik jullie stoor)![]()
Ben jij compatible met Windows 7 dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi Loveless85
wil je met mij sexen![]()
(sorry dat ik jullie stoor)
![]()
En zolang jij niet na 5 minuten op de slaapstand gaat vind ik het wel![]()
![]()
![]()
ik heb het over sex niet over windowsquote:Op zondag 17 mei 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij compatible met Windows 7 dan?![]()
En zolang jij niet na 5 minuten op de slaapstand gaat vind ik het wel![]()
![]()
![]()
Wat is nou de nieuwste build die verkrijgbaar is van windows 7??"Stories happen only to those who are able to tell them."![]()
7127.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:18 schreef bhm het volgende:
Wat is nou de nieuwste build die verkrijgbaar is van windows 7??![]()
7127 via torrents e.d.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:18 schreef bhm het volgende:
Wat is nou de nieuwste build die verkrijgbaar is van windows 7??
7100 via Microsoft![]()
Dankje.. ik krijg mijn geluid maar niet voor elkaar op mijn laptop..quote:Op maandag 18 mei 2009 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
7127 via torrents e.d.
7100 via Microsoft
Dus ga even de wat nieuwere build gebruiken.."Stories happen only to those who are able to tell them."![]()
Gewoon ff op de site van de hardware leverancier van je geluidskaart (of als het onboard is meestal ff driver pakketje bij je laptop-fabrikant) kijken, en de Vista drivers kijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef bhm het volgende:
[..]
Dankje.. ik krijg mijn geluid maar niet voor elkaar op mijn laptop..
Dus ga even de wat nieuwere build gebruiken..
![]()
Ik zou een beetje oppassen met torrent versies. Zijn een aantal in omloop met geintegreerde botnetsHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Idd, en het verschil tussen die builds zal echt miniem zijn. Plus krijg je vaak de echt belangrijke updates/fixes/drivers ook via Windows Update gewoon binnen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:02 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou een beetje oppassen met torrent versies. Zijn een aantal in omloop met geintegreerde botnets
Ik zou me er iig niet aan wagen![]()
Je moet de MD5 hashes vergelijkenAls die hetzelfde zijn ben je veilig.
http://www.sevenforums.co(...)ds-hash-numbers.html
Daar staan hashes![]()
geluid probleemd had ik ook op latop van m'n vriendin, even de geluidsdriver helemaal weggegooid en ook de audio driver installatie via uninstall a program in control panel en toen na een herstart werkte het primaquote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef bhm het volgende:
[..]
Dankje.. ik krijg mijn geluid maar niet voor elkaar op mijn laptop..
Dus ga even de wat nieuwere build gebruiken..
symptoom was steeds dat de audio wel gedetecteerd werd in device manager maar daarna bleef er een rood kruis staan door het speakertje rechtsonder.![]()
Ik ben even benieuwd naar de verdeling onder ons omtrent de 32 en 64 bit versie. Merken jullie verschillen op of is de 64 bit versie voor jullie gevoel hetzelfde wat betreft snelheid etc.?
Poll: Heb je de 32-bit of 64-bit versie?32-bit versie 64-bit, werkt normaal 64-bit, voelt sneller aan 64-bit, levert wat problemen op
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
32-bit. Heb ondertussen al zoveel dingen geïnstalleerd en aangepast dat ik geen clean install wil doen voor 64-bit![]()
![]()
Meneer "ik doel niet op de 64 bits versie"quote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dat nou voor pollDie antwoorden
KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
64bit it is. Omdat ik optimaal gebruik kan maken van mijn 6gb ram en mijn Core2duo processor.
Decoden in grabit, 100mb files, duurt letterlijk nog maar 1 seconden per file. Evenals uitpakken van dvd bestanden, binnen 50 seconden is dat klaar.![]()
heb je zo een oude computerquote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef het_fokschaap het volgende:
32 bit, m'n processor doet geen 64...dus tja....
![]()
![]()
Core Duo Laptop van werk, helaas geen Core Duo 2quote:
binnenkort wel toe aan vervanging, ik kreeg de laatste batch core duo van HP, daarna meteen de Core Duo 2
verder thuis geen andere pc, spelletjes doe ik op xbox.![]()
Ik heb hier een laptop met het volgende:
Processorfamilie Intel Core 2 Duo
Processornummer T7500
Kloksnelheid 2200 MHz
Momenteel heb ik 3 Gb intern aan boord, binnenkort misschien 4 Gb (in geval van 64 bit)
Welke OS is dan aan te raden met de configuratie die ik nu heb?![]()
Sommige mensen hebben wat problemen met drivers en programmas onder 64 bit, dus vandaar deze variatie.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dat nou voor pollDie antwoorden
![]()
64quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb hier een laptop met het volgende:
Processorfamilie Intel Core 2 Duo
Processornummer T7500
Kloksnelheid 2200 MHz
Momenteel heb ik 3 Gb intern aan boord, binnenkort misschien 4 Gb (in geval van 64 bit)
Welke OS is dan aan te raden met de configuratie die ik nu heb?![]()
Ik mis de optie: beide OS'en
Ik draai 64bit (al jaren) als mijn main os, daarnaast draai ik dus 32bit voor het produceren van muziek en het ontwikkelen van software. Puur omdat die pakketten nog niet over zijn naar 64bit ondersteuning. Daarnaast draai ik 32bit op mijn laptop van de zaak, en 32bit op mijn netbook. Zou dus niet kunnen kiezen tussen beide![]()
![]()
ik heb laatst op de zaak op mijn vista bak es 2 VisualStudio projecten tegelijk gerund (grote webapplicaties) en een paar browsers open, maar ik kwam niet boven de 2-2.2 Gb ram gebruik. Ik vraag me echt af of je echt wel wat hebt aan meer dan 3 Gb nuHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik vind dat niemand meer 32-bit moet gaan draaien tegenwoordig, tenzij je hardware dat niet ondersteunt uiteraard. 64-bit is ingeburgerd, alle naoorlogse software werkt probleemloos of zelfs sneller, en drivers zijn absoluut geen probleem meer.
64-bit FTW!![]()
Total BS dat alle software werktquote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind dat niemand meer 32-bit moet gaan draaien tegenwoordig, tenzij je hardware dat niet ondersteunt uiteraard. 64-bit is ingeburgerd, alle naoorlogse software werkt probleemloos of zelfs sneller, en drivers zijn absoluut geen probleem meer.
64-bit FTW!
![]()
![]()
video/audio-bewerking?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:08 schreef Catch22- het volgende:
ik heb laatst op de zaak op mijn vista bak es 2 VisualStudio projecten tegelijk gerund (grote webapplicaties) en een paar browsers open, maar ik kwam niet boven de 2-2.2 Gb ram gebruik. Ik vraag me echt af of je echt wel wat hebt aan meer dan 3 Gb nu
3D tekenprogramma's?
er zijn genoeg programma's die met gemak meer dan 3GB gebruiken. plus je zit met een 2GB limiet per host in 32bits windows. erg storend (ik ben 3D tekenaar dus ik kan het weten, te vaak is mijn werkpc gecrasht omdat het programma meer dan 2GB wilde snoepen)![]()
Als je nu nog een HUIDIG programma tegenkomt dat niet op 64-bit werkt, dan is dat een kutprogramma en wil je die sowieso niet gebruiken.quote:![]()
Wat een wanargumentquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je nu nog een HUIDIG programma tegenkomt dat niet op 64-bit werkt, dan is dat een kutprogramma en wil je die sowieso niet gebruiken.![]()
![]()
Cubase, wavelab, etc.. Toch niet de minste!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je nu nog een HUIDIG programma tegenkomt dat niet op 64-bit werkt, dan is dat een kutprogramma en wil je die sowieso niet gebruiken.
Dat jij ze niet kent, en niet gebruikt, zegt niet dat het kutprogramma's zijn hoor. Ik zie liever dat het pakket goed draait, omdat ik er honderden euro's voor betaald heb. Gelukkig doet jouw MSN en Firefox het wel, dat is alles wat je toch met een computer kan doen![]()
![]()
Ik heb nu de RC1 draaien op een VMWare bak met 1gig ram en 1 3.2 gig processor. En het werkt als een zonnetje. Dat vindt ik wel indrukwekkend en durf te zeggen (zonder ooit persoonlijk vista gedraaid te hebben) dat dit in ieder geval een verbetering t.o.v. Vista is.
Hij staat nu wel in basic (heb ook niet kunnen vinden waar ik hem geforceerd op zwaar kan zetten) wat ik er van begreep heb je daar een "echte" video kaart voor nodig. ipv de virtule svga kaart die hier nu op draait.
Maar al met al erg indrukwekkend. Hij draait nu denk ik zelfs sneller dan mijn xp op twee x 3.2 gigz en 2 gig ram. Maar goed die is natuurlijk al gedeeltelijk dichtgeslibbed.[i]The upper management in this company holds the belief that overkilling hardware is the way to go.[i] - Unknown system administrator![]()
Vandaag eerste probleempje: Na opstarten zijn ineens al mijn bureaublad-iconen zwarte vlakjes. Alleen de prullenmand is gewoon. Rare is, als ik een iccontje naar de taakbalk sleep en hem daar aan vastmaak, het icoontje daar wel gewoon verschijnt. Ik heb al geprobeerd nieuwe snelkoppelingen te maken, maar dat maakte geen verschil. Iemand een idee?De pessimist ziet het duister in de tunnel
Zou niet nog het merendeel van de PC's geen 64bit ondersteunenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
64-bit FTW!
Ik heb het trouwens geprobeerd in VMWare, maar dat is dus echt helemaal niksM'n laptop trekt dat niet zo
![]()
ja oke, daarvoor wel. Maar dat is < 10 % van de gebruikers. Visual studio is al een vrij heftige app.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
video/audio-bewerking?
3D tekenprogramma's?
er zijn genoeg programma's die met gemak meer dan 3GB gebruiken. plus je zit met een 2GB limiet per host in 32bits windows. erg storend (ik ben 3D tekenaar dus ik kan het weten, te vaak is mijn werkpc gecrasht omdat het programma meer dan 2GB wilde snoepen)
64 bit is leuk, maar bijna niemand heeft het _echt_ nodig. En echt niet alle apps werken even goed. Maar dat kan ook komen omdat het een RC isHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Misschien dat je er nu genoeg aan hebt maar over een paar jaar zou het wel is kunnen zijn dat 4 GB het minimum is om je pc vatsoenlijk te kunnen draaien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja oke, daarvoor wel. Maar dat is < 10 % van de gebruikers. Visual studio is al een vrij heftige app.
64 bit is leuk, maar bijna niemand heeft het _echt_ nodig. En echt niet alle apps werken even goed. Maar dat kan ook komen omdat het een RC is
![]()
Als ik in de verkenner naar mijn Bureaublad kijk, staan daar ook zwarte vierkantjes op de plaats waar normaal de snelkoppeling pijltjes staan. Ik heb met xdtweak of zoiets die pijltjes weggehaald, maar darna al eerder opnieuw gestart zonder problemen. Nu ineens heb ik dit <aargh>.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:04 schreef het_fokschaap het volgende:
rechtsklik op de desktop/personalize/change desktop icons (links)/restore default ?
Probleem heeft zichzelf opgelost na een (zoveelste) herstart
Dat was met vista al zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:13 schreef editoor het volgende:
[..]
Misschien dat je er nu genoeg aan hebt maar over een paar jaar zou het wel is kunnen zijn dat 4 GB het minimum is om je pc vatsoenlijk te kunnen draaien.
Kul. Ik heb Vista Ultimate prima gedraaid op een 2 GB bak. En ook 7 draait prima op dezelfde PC. Inclusief zware applicaties als Adobe Illustrator CS 4.quote:De pessimist ziet het duister in de tunnel
Office 2010 Technical Preview werkt in ieder geval (nog) niet onder 7. Hier dan.
Werkt hier perfect.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Office 2010 Technical Preview werkt in ieder geval (nog) niet onder 7. Hier dan.
Op wat voor een manier werkt hij niet dan?
(Je moet er rekening mee houden dat Office 2010 in het Windows 7 tijdperk thuis hoort, dus het lijkt me logisch dat ze daar rekening mee hebben gehouden bij Microsoft)
![]()
Wat 1136 zegt, lijkt me heel sterk dat een pakket wat uit moet komen als hun nieuwe vlaggeschip al verkrijgbaar is daar niet mee zou werkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
![]()
![]()
De enige bottleneck met pcś is de processor, ram is een overrated iets.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:13 schreef editoor het volgende:
[..]
Misschien dat je er nu genoeg aan hebt maar over een paar jaar zou het wel is kunnen zijn dat 4 GB het minimum is om je pc vatsoenlijk te kunnen draaien.
Nee.![]()
Want?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:13 schreef editoor het volgende:
[..]
Als Vista nu goed draait met een nieuwere browser en zware applicaties op 2Gb, dan gaat dat echt niet in extrema meer worden hoor.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
C2D E6600 3(4)Gb ram, Ati Radeon 4870 1GB.
net W7 geinstalleerd, 7100 build. Alles installeerde probleemloos, beetje moeten kloten met mijn 3 displays maar ook dat werkt prima. Het is erg rap, en ziet er leuk uit tot nog toe.
Ik ben fan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Sorry, maar hier moet ik even op reageren hoor. Want wat een kul is dat zeg. De bottleneck in een pc is nog altijd je harde schijf/ssd. En juist Win7 ontkracht jouw wijsheid, want die maakt veel meer gebruik van je videokaart die dan (eindelijk) eens fatsoenlijk gebruikt gaat worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:14 schreef Remake het volgende:
[..]
De enige bottleneck met pcś is de processor, ram is een overrated iets.
Ik wil niet in dit topic teveel ingaan op je, maar wat je zegt geeft aan dat je vrijwel niets van de wiskundige technologie weet die achter een computer schuil gaat. Daarnaast is een goed overgeklokte pc perfect in balance tussen werkgeheugen en processor. Waarbij de snelheid van je hdd/ssd-opstelling de snelheid van je computer uiteindelijk gaat bepalen.
RAM overrated![]()
![]()
Hmm upgrade vanaf 7000 naar 7100 ging op mn 2 eigen PC's prima. Net bij een maat gedaan, komt er na het inlog/welcome scherm alleen maar een zwart scherm, linksonder wel in text 'Windows 7 Evaluation copy Build 7100'. Maar meer niet, geen desktop, geen startbalk, geen icoontjes.
Via taskmanager wel gewoon programma's te openen die gewoon prima draaien en er goed uitzien. In safe mode gaat 't wel goed, in 640*480 resolutie mode hetzelfde euvel. Al via safe mode videokaart drivers verwijderd, daarna gereboot, weer in normale mode, weer meteen hetzelfde![]()
![]()
ondervinden jullie ook problemen met het spelen van spellen op windows 7 64 bit? Ik krijg steeds vastlopers. Ik speel nu gta san andreas en daar loopt ie regemaltig vast. Ik had het ook met titan quest en age of mythology.![]()
geen vastloper, wel een probleem met besturen van de hoofdpersoon, alsof er een 2e muis aan hangt die een beetje conflicteert.![]()
Ik heb W7 op mijn laptop geinstalleerd, maar het lijkt erop of de accu heul snel leeg gaat in vergelijking met XP.
Of is dat alleen in mijn verbeelding?Scratch a liberal and you will find a fascist![]()
volgens mij heb je instellingen in W7 waar je kan je kiezen hoe zuinig je laptop moet zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb W7 op mijn laptop geinstalleerd, maar het lijkt erop of de accu heul snel leeg gaat in vergelijking met XP.
Of is dat alleen in mijn verbeelding?
![]()
Als het om de daadwerkelijke tijd gaat, maar dat heb je niet gemeten zo te lezen, zou het raar zijn. Of je moet een dikke videokaart erin hebben zitten. Wat wel zo is is dat de hoeveelheid energie/levensduur van je batterij veel beter en accurater aangegeven wordt ivm XP. Waarschijnlijk zit daar je tegenvallerquote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Of is dat alleen in mijn verbeelding?![]()
![]()
Waar zijn de handige functies gebleven bij de fotoviewer?
in vista heb je een mooie handige balk bovenaan waar je kunt printen en bewerken etc (contrast etc)..
kan m hier in vinden? of ben ik blind?![]()
misschien moet je windows live essentials downloaden voor een goede foto viewer ?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:42 schreef mug89 het volgende:
in vista heb je een mooie handige balk bovenaan waar je kunt printen en bewerken etc (contrast etc)..
kan m hier in vinden? of ben ik blind?
![]()
ok, zou kunnen.. maar het zat gewoon standaard in vista, dus jammer als dat hier er weer uit is gehaald, het was zo makkelijk namelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 21:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien moet je windows live essentials downloaden voor een goede foto viewer ?
![]()
![]()
Microsoft is denk ik bezig om wat standaard functionaliteit als download aan te bieden om onze Nelie wat wind uit de zeilen te nemenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:20 schreef mug89 het volgende:
[..]
ok, zou kunnen.. maar het zat gewoon standaard in vista, dus jammer als dat hier er weer uit is gehaald, het was zo makkelijk namelijk
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:42 schreef mug89 het volgende:
kan m hier in vinden? of ben ik blind?
Die balk? Die staat er bij mij gewoon. Al zitten er geen bewerk opties bij, helaas. Wel kan je printen![]()
![]()
Denk eerder dat dit gaat om het meer integreren van live-onderdelen en dus live-accounts. Steeds meer wordt dit account verkracht en misbruikt om producten aan de man te brengen of zelfs een simpele download uit te voeren. Marktaandeel is alles, het maakt niet uit dat 3/4 van de accounts nooit meer gebruikt gaan worden. In windows 7 zit betreurend veel verweven met live-accounts. Natuurlijk hoef je er geen gebruik van te maken, maar velen zullen dit toch gaan doen. Zeker als je ingelogd bent op bijvoorbeeld msn, als je al snel zonder het door te hebben toch gebruik maken van deze functionaliteiten. Ik gebruik mijn live-account overigens nooit, maar irriteer mij daar wel een beetje aan. Een OS hoort zich niet te verweven met een persoonlijk en vooral onbetrouwbaar account. Het is namelijk helemaal nergens goed voor.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Microsoft is denk ik bezig om wat standaard functionaliteit als download aan te bieden om onze Nelie wat wind uit de zeilen te nemen
Centraal Windows 7 topic #6
[ Bericht 3% gewijzigd door Tarabass op 26-05-2009 15:51:55 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |