abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68837085
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 08:17 schreef marcel-o het volgende:

[..]

[..]

http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx

en er zijn genoeg i-tunes lookalikes
en andere mp3 spelers die geen opdringerige programma's gebruiken maar da's een heel ander verhaal
Ik gebruik Itunes graag want er is geen ander programma dat zo heerlijk met bibliotheken werkt en al mijn muziek, films, apps en podcasts met 1 klik synchroniseert
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_68842815
net de pc geformatteerd en ik dacht als ik toch bezig ben waarom niet de nieuwe windows erop

ik ben van xp naar windows 7 gegaan en merkte dat veel drivers al ingebakken zitten. geluid en ethernetkaart doen het meteen. Video lijkt ook, maar dit weet ik niet zeker.. moet ik nog aparte drivers installeren voor de videokaart?

en hoe schakel ik de mediabibliotheek uit in de nieuwe windows media player? gezocht, maar kon het zo snel niet vinden. Ik wil dus niet dat wmp de harddisc scant naar muziek/videobestanden en ze ook niet toevoegt als ik ze af speel.

eerste indruk is in ieder geval goed. alles is snel te vinden en loopt soepel terwijl ik toch geen nieuwe pc heb
pi_68843420
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:59 schreef mug89 het volgende:
Jippie!! ik heb het NL taalpakket!

http://translate.google.com/translate?hl=it&sl=it&tl=en&u=http://futuro3000.blogspot.com/

het komt van een italiaanse site, vandaar de google translator er ff bij!

Ik heb net de 32bit versie geinstalleerd en werkt perfect! (je download een pack, even mounten met deamon of alcohol, dan naar config panel, clocks and nogiets.. dan install a language pack) ff de bron selecteren (niet via update maar aangeven dat je m zelf wilt zoeken. selecteer niet alleen je dvd drive, maar echt het rar bestand. anders zegt ie niks gevonden!

Veel plezier ermee allemaal
de link voor de 32bit versie is down
iemand een alternatief?

//edit
http://rapidshare.com/fil(...)p_2-GRC1CLP2_DVD.rar

[ Bericht 7% gewijzigd door SubSun op 09-05-2009 16:01:11 ]
pi_68845216
Windows
Windows 7

Apple
Mac os x
pi_68845330
Vandaag W7 geinstalleerd omdat FSX er stukken beter op zou lopen. Niet bij mij dus... Loopt de helft slechter dan op Vista... Heel W7 lijkt traag en sloom terwijl ik wel alle drivers e.d. heb geinstalleerd. Ook internet is trager (speedtest van Xs4all geeft iets van 1500 i.p.v. 6000). Je zou zeggen dat er iets niet helemaal goed is ingesteld, maar bij de meesten hoor je toch dat het out of the box goed loopt...

Ik ben HEEEEEEEEEEEEEEEL blij dat ik gekozen heb voor een dualboot met Vista!!!

Ik heb trouwens een i7 920 @3.3 op een EX58-UD5 met 6 Gb ram een een GTX285... zou toch voldoende moeten zijn...
pi_68845415
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:01 schreef rendiertje het volgende:
Windows
Windows 7

Apple
Mac os x
Haha dit Windows topic staat nu een hele poos in je my active topics
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 9 mei 2009 @ 17:12:09 #82
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_68845505
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 08:17 schreef marcel-o het volgende:

[..]

[..]

http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx

en er zijn genoeg i-tunes lookalikes
en andere mp3 spelers die geen opdringerige programma's gebruiken maar da's een heel ander verhaal
http://tweakers.net/meukt(...)de-1171121-beta.html
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:14:16 #83
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_68845551
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:02 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Vooral drivers die er echt amper waren en niet goed werkten. Te zwaar programma. En veel programma's werkten er niet op.
Vista Ultimate draait hier perfect (2 GB RAM) en elk programma dat ik tot nu toe geprobeerd heb (van AVG tot Norton Ghost tot Adobe Master Collection CS4) werkt zonder enig probleem. Ik heb 7 RC hier liggen en zodra mijn torrents allemaal binnen zijn, gaat het op deze PC en ga ik kijken wat het doet. Als het de kwaliteit van XP en Vista combineert, hebben ze denk ik wat mij betreft, wel een winnaar in huis. Misschien koop ik zelfs wel een legale versie dan
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 9 mei 2009 @ 17:15:35 #84
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_68845585
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:02 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Vooral drivers die er echt amper waren en niet goed werkten. Te zwaar programma. En veel programma's werkten er niet op.
Klinkt als Windows XP toen het net uit kwam.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_68845880
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:08 schreef Remake het volgende:

[..]

Haha dit Windows topic staat nu een hele poos in je my active topics
Klopt ik was even kruidenboter halen in de winkel
Nu maar snel weg uit dit kut topic
pi_68846836
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:05 schreef hello_goodbye het volgende:
Vandaag W7 geinstalleerd omdat FSX er stukken beter op zou lopen. Niet bij mij dus... Loopt de helft slechter dan op Vista...
Als hij de helft slechter loopt, dan loopt hij dus twee keer zo goed.

Wat klaag je dan?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:33:32 #87
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68847711
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:59 schreef mug89 het volgende:
Jippie!! ik heb het NL taalpakket!

http://translate.google.com/translate?hl=it&sl=it&tl=en&u=http://futuro3000.blogspot.com/

het komt van een italiaanse site, vandaar de google translator er ff bij!

Ik heb net de 32bit versie geinstalleerd en werkt perfect! (je download een pack, even mounten met deamon of alcohol, dan naar config panel, clocks and nogiets.. dan install a language pack) ff de bron selecteren (niet via update maar aangeven dat je m zelf wilt zoeken. selecteer niet alleen je dvd drive, maar echt het rar bestand. anders zegt ie niks gevonden!

Veel plezier ermee allemaal

hij's ermee bezig

werkt

[ Bericht 3% gewijzigd door marcel-o op 09-05-2009 19:04:30 ]
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_68849058
Godverdomme. Windows start nu dus niet meer op. Als ik mijn wachtwoord in heb gevuld, krijg ik een memory error, m.b.t. taskhost.exe, userinit.exe, werfault.exe en dwm.exe. Nu zit ik even via safemode te kijken of ik wat kan fixen, maar het ziet er naar uit dat ik vanavond weer op windows xp zit

Dit is een van de errors btw:
quote:
Faulting application name: wmpnetwk.exe, version: 12.0.7100.0, time stamp: 0x49ee9dd2
Faulting module name: kernel32.dll, version: 6.1.7100.0, time stamp: 0x49eeaac7
Exception code: 0xc0000005
Er gaat niets boven Groningen
pi_68849340
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:21 schreef sander-3 het volgende:
Godverdomme. Windows start nu dus niet meer op. Als ik mijn wachtwoord in heb gevuld, krijg ik een memory error, m.b.t. taskhost.exe, userinit.exe, werfault.exe en dwm.exe. Nu zit ik even via safemode te kijken of ik wat kan fixen, maar het ziet er naar uit dat ik vanavond weer op windows xp zit
Heb je niet toevallig zo´n restore punt o.i.d. gemaakt? Dan kan je daar wellicht weer heen gaan.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_68849512
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:31 schreef Jeeh het volgende:

[..]

Heb je niet toevallig zo´n restore punt o.i.d. gemaakt? Dan kan je daar wellicht weer heen gaan.
Ja.. dat heb ik als het goed is wel, alleen krijg ik foutmeldingen als ik daar heen ga.

Deze foutmelding krijg ik als ik op windows update klik:

pi_68849909
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:33 schreef marcel-o het volgende:

[..]

hij's ermee bezig

werkt
Mooi zo als ie niet werkte had ik de link natuurlijk ook niet durven plaatsen
pi_68850011
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 08:31 schreef Omkron het volgende:
Net opgestart.. krijgt nu telkens de mededeling 'windows explorer has stopped working'' dan verzend ik de info en dan komt die mededeling weer keihard terug.. gekke is, kan wel explorer openen..
Ben ook keihard de sjaak.

Windows blijft die melding geven, verzamelt informatie, verzend dit, en start explorer weer op.. en dit process gaat continue door. Met veel moeite een restore punt geladen (eerste of tweede punt). Maar het helpt allemaal niets.. wat kan ik nog proberen?
pi_68850976
De enige foutmeldingen die ik krijg hebben vaak samenhang met een bepaald programma. Last.Fm is er bijvoorbeeld van overtuigd dat mijn tijd verkeerd ingesteld staat en wil nu niet scrobbelen. Vreemd.

Ook MagicDisc zorgt voor een error bij het opstarten.

Tenslotte zie ik soms na Shut Down een error, maar die verdwijnt ook meteen en dan gaat hij gewoon verder.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_68851967
!@(#*$&^!)(*#$!#$%

Ik denk, ik probeer dat repair eens. Dus ik klik op startup repair.. en wat staat er? " Startup repar could not detect a problem" ... Echt.. de dag dat ik de cd van windows ritueel op het vuur ga gooien komt steeds dichterbij

Maargoed, het is natuurlijk nog maar een RC, dus ik geef de final versie nog wel een kans.. voor nu gooi ik Ubuntu er maar even op...
pi_68852122
Close, but no banana.

Oprotten met deze RC1. W7 RC1 harde schijf zojuist weer uitgebouwd, oude schijf er weer in.. draai weer lekker mijn vertrouwde en beproefde xp.

Bekijk het over 6 maanden wel weer eens.
pi_68852741
Mja.. ik wil xp der ook wel weer opzetten, alleen is dat niet meer ondersteund.. dus je moet eigenlijk wel vista installeren. Maar dat is helemaal een ramp en zo traag als dikke opgedroogd stront door een trechter.
pi_68852807
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:45 schreef Omkron het volgende:
Close, but no banana.

Oprotten met deze RC1. W7 RC1 harde schijf zojuist weer uitgebouwd, oude schijf er weer in.. draai weer lekker mijn vertrouwde en beproefde xp.

Bekijk het over 6 maanden wel weer eens.
Gokje: je hebt hardware van 3 à 4 jaar oud, zo niet ouder?
pi_68853189
Yep, 3 a 4 jaar oud. W7 draaide soepel hoor!

Amd64 3000+
1Gb mem
8600 GTS
pi_68853500
Weet iemand een goed programma om een image van je windows te maken? Ik deed het wel eens met true image van acronis (als ik het goed heb), maar die had nogal eens de eigenaardige gewoonte om bij het terugzetten ineens te melden dat de image niet geldig was.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:37:26 #100
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_68854120
Kijk eens naar CloneZilla. Freeware.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')