SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kopiëer de links in Internet Explorer.
Aangezien je geen activatiekey krijgt met deze methode, kan je één van deze activatiekeys gebruik om te activeren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht geen van beide methoden baat hebben, dan kan je altijd nog de Beta verkrijgen via het bittorrent netwerk of nieuwsgroepen. Dit is natuurlijk volledig op eigen risico, maar de juist versies zwerven er wel rond. Je kan een activatiekey van hierboven gebruiken om te activeren. Volgens Microsoft is de Beta geldig tot en met augustus. Installeren: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze links bevatten nuttige informatie voor als je wat meer wil weten over Windows 7:http://blogs.msdn.com/tim(...)ndows-7-secrets.aspx (erg nuttig) http://www.pcpro.co.uk/fe(...)es-of-windows-7.html (erg nuttig) http://i.gizmodo.com/5131(...)beats-mac-os-xs-dock http://gizmodo.com/506966(...)ideo-and-impressions http://gizmodo.com/507021(...)s-7-will-smash-vista http://www.pcadvisor.co.uk/reviews/index.cfm?reviewid=106237&pn=1 http://www.sevenforums.com/ http://www.optelsom.nl/windows-7-de-leukste-nieuwe-features.html http://tweakers.net/revie(...)een-eerste-blik.html
De OP is hier terug te vinden.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Game on![]()
Uiteraard had iik de laatste post
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:16 schreef marcel-o het volgende:
Net geinstalled
moest t 3x opnieuw doen omdat ie tijdens het finaliseren steeds een freeze had.
of t nou aan mn cardreader lag of mn overclock met minimale spanning is de vraag![]()
1 van de 2 was de oorzaak
ben nu dat xp gedoe aan t downen. Bitcomet werkt niet zomaar![]()
mijn ervaringen :
+ punten
* snel geïnstalleerd
* herkende direct al mn hardware (ati3850, onboard geluid, chipset, gbit netwerk)
* opstarten is erg snel, misschien iets sneller dan Vista
* veel programma's die in vista x64 werken, werken nu ook.
nadelen:
* niet in Nederlands, maar da's niet écht n nadeel
* soms een totale freeze tijdens gebruik, maar daar is t een beta voor
* configuratie scherm niet in classic te zetten(optie nog niet gevonden?)
Wat ik erg mooi vind is de taakbalk onderaan. Als je meer programma's hebt draaien en je komt met de muis over het icoontje kan je direct het scherm zien zonder van prog te switchen.
Jumplists dus
ondertussen is dat Xp gedoe binnen..
ff installen
[ Bericht 0% gewijzigd door marcel-o op 08-05-2009 12:28:55 ]| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
iemand al ervaring met het Media Center gedeelte van Windows 7Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience![]()
ja die had k ondertussen al gevondenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef Tarabass het volgende:
Bedankt voor het aanmaken marcel-o!!
Om even terug te komen op je vraag, ajb![]()
ik heb al 3x een freeze gehad trouwens
is er nog ergens een log van te vinden?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
De OP die ik toen gemaakt heb is natuurlijk al ontzettend verouderdWellicht voelt iemand zich geroepen om hem te updaten voor de RC?
![]()
Net ook geinstalleerd en voor zover bevalt die. Had gelijk me hardware binnen na een update, want hij herkende me netwerkkaart gelijk.
KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
Ik heb het in een vmware omgeving draaien, dat windows 7. Tot op heden ben ik niet echt overtuigd. Toen Vista uitkwam ben ik overgestapt op OS X en ik heb nog niets mindblowing gezien, hoewel de Aero shake wel handig is...![]()
Dat virtuele XP ben k nog niet helemaal over uit![]()
wat minder responsief dan gewend, opzich niet vreemd met een emulator. wel snel opgestart, en als je afsluit gaat ie hybernaten
Wireless werkt nogsteeds niet, al heeft 1 ding misschien wel geholpen. Ik heb de driver verwijderd en na herstarten het Windows zelf uit laten zoeken. Dit lukte, hij herkende mn netwerkkaart van Intel.
Als ik nu ipconfig bekijk heb ik aanzienlijk meer ingevulde waardes staan. Resultaat heeft het verder nog niet, internet doet het niet.
Als ik vanavond thuis ben ga ik hem eens direct aansluiten op de KPN box met een kabeltje, kijken of hij het zo wel doet.(phew for a minute there i lost myself i lost myself![]()
Me netwerk kabel pakte die niet, maar toen ik kon updaten wel door middel van een Windows Update (ideaal)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:52 schreef Jeeh het volgende:
Wireless werkt nogsteeds niet, al heeft 1 ding misschien wel geholpen. Ik heb de driver verwijderd en na herstarten het Windows zelf uit laten zoeken. Dit lukte, hij herkende mn netwerkkaart van Intel.
Als ik nu ipconfig bekijk heb ik aanzienlijk meer ingevulde waardes staan. Resultaat heeft het verder nog niet, internet doet het niet.
Als ik vanavond thuis ben ga ik hem eens direct aansluiten op de KPN box met een kabeltje, kijken of hij het zo wel doet.
Succes.KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspxquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is deze nog W7 nog ergens te downen?Fuck today, it's tomorrow.![]()
jep, hier is ie te vinden: http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspxquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is deze nog W7 nog ergens te downen?
edit:
Olep, opzouten met je spam![]()
![]()
![]()
Ik ben gewoon snel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:17 schreef editoor het volgende:
[..]
jep, hier is ie te vinden: http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx
Olep, opzouten met je spam![]()
Fuck today, it's tomorrow.![]()
Helaas.. kom er niet bij. daar moet je TAP voor zijn (een officiële tester) en dat ben ik helaas niet..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:40 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dit ook iets is (taalpakket?). Kun jij daarbij?
want er staat dat die TAP mensen wel een NL versie kunnen downloaden van windows 7..
dus het is er wel, alleen niet als los pakket en niet voor iedereen.. als het toch nog beta is waarom dan ook niet het taalpakket erbij, ook al klopt het niet, mensen weten toch dat het nog niet af is...![]()
Hmm.. misschien toch een NL pack gevonden (NL en spaans in 1 pakket)
als het werkt zal ik het ff melden!![]()
Ik vind sommige dingen behoorlijk onhandig moet ik zeggen.
BV in de taakbalk staat een icoontje van IE, maar als ik al meerdere pagina's open heb en ik wil er een openen door op dat icoontje te rammen dan opent ie geen nieuwe pagina, maar een van de pagina's die al openstaan.
Is dat aan te passen?
Tevens moet ik iedere keer als ik KoalaFTD start aangeven dat het gestart mag worden, ookal haal ik dat vinkje weg, de volgende keer vraagt hij het weer
En het minimalizeren naar bureaublad mis ik ook, waarom is dat godverdomme verplaatst naar helemaal links? En er dan over praten alsof het goddomme een neiuwe uitvinding is!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
ik zie hier dit filmpje, wel geinig: http://www.istartedsometh(...)s-7-with-aero-shake/
Alleen wat ik zie, ik het begin klikt hij die icons op zn taskbar aan, zodra hij ze klikt worden ze met tekst weergegeven (xp/vista style) maar ik krijg dat niet voor elkaar? alleen OF OF.. iemand tip?![]()
Ow, over de installatie was ik wel te spreken. Binnen no time draaide hij als een zonnetje.
Ik heb de tijd niet echt bijgehouden, maar dat zal ergens rond de 25 minuten hebben gezeten en het enige wat ik handmatig gedaan heb is gekozen op welke HDD hij moest komen en een naam opgegeven en de key ingevuld.
Hij herkende meteen al mijn hardware perfect! Dat was wel tof
vosss is de naam,
Irritant idd met internet explorer.. hij zou gewoon EN vast moeten staan EN open als een normaal balkje.. en bureaublad helemaal rechts bedoel je, beetje wennen ja, hopelijk kun je m in de toekomst zelf een plekkie geven...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:05 schreef vosss het volgende:
BV in de taakbalk staat een icoontje van IE, maar als ik al meerdere pagina's open heb en ik wil er een openen door op dat icoontje te rammen dan opent ie geen nieuwe pagina, maar een van de pagina's die al openstaan.
Is dat aan te passen?
En het minimalizeren naar bureaublad mis ik ook, waarom is dat godverdomme verplaatst naar helemaal links? En er dan over praten alsof het goddomme een neiuwe uitvinding is!
![]()
k moest dat bureaublad knopje ook ff zoeken
Helemaal rechts bedoelde ik inderdaad je. Ik vind het onhandig.
En eik vind ik de hele taakbalk onhandig.
Ik wil gewoon een quicklaunch hebben, maar die optie zie ik nergens
Tevens wil ik gewoon dattie knoppen opent zegmaar zoals in vista ook was en niet van die debiele vierkantjes waar ik geen fuck mee kan. Ik wil gewoon rechthoeken op mn balk zien, kan dat niet?
vosss is de naam,
http://www.sevenforums.co(...)-enable-disable.htmlquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:13 schreef vosss het volgende:
waarom heb ik de hele tijd zon schijt reclame hier in beeld waardoor ik die comments niet knap kan lezen?![]()
Ik ook jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:10 schreef marcel-o het volgende:
k moest dat bureaublad knopje ook ff zoeken
KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
illegale versie van windows 7?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef mug89 het volgende:
waarom heb ik de hele tijd zon schijt reclame hier in beeld waardoor ik die comments niet knap kan lezen?
![]()
![]()
rechthoeken kan wel:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:13 schreef vosss het volgende:
Tevens wil ik gewoon dattie knoppen opent zegmaar zoals in vista ook was en niet van die debiele vierkantjes waar ik geen fuck mee kan. Ik wil gewoon rechthoeken op mn balk zien, kan dat niet?
eigenschappen van je taakbalk, taskbar buttons op never combine zetten
tevens kun je de hoogte nog aanpassen door het vinkje use small icons aan te zetten, dan heb je het oldschool. :-)![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:18 schreef mug89 het volgende:
[..]
haha, ik gok een kutbrowser.. de jouwe kon ik dan wel weer knap zien
Heb ik via danny kunnen regelen
![]()
Thanks! Kan dat pinnen van dingen op de taskbar ook nog compleet uitgeschakeld worden of is dat een feature die MS ons door de strot douwt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:14 schreef Olep het volgende:
[..]
http://www.sevenforums.co(...)-enable-disable.html
vosss is de naam,
W7![]()
Werkt als een zonnetje, zeker beter als vista.
Moest van XP eerst naar Vista namelijk, em dat is me toch een rampsysteem![]()
W7 is de verlossing in dat opzicht.
Enigst probleem is dat na de update itunes me ipod niet meer ziet als ik hem aansluit,
windows daarintegen wel, die ziet hem in deze computer gewoon staan.
Ff wachten op een itunes patch denk ik.Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.![]()
YES!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:17 schreef mug89 het volgende:
[..]
rechthoeken kan wel:
eigenschappen van je taakbalk, taskbar buttons op never combine zetten
tevens kun je de hoogte nog aanpassen door het vinkje use small icons aan te zetten, dan heb je het oldschool. :-)
vosss is de naam,
http://social.technet.mic(...)ae-ac3f-240195c17955quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks! Kan dat pinnen van dingen op de taskbar ook nog compleet uitgeschakeld worden of is dat een feature die MS ons door de strot douwt?
Het is het proberen waard.Fuck today, it's tomorrow.![]()
als je die quicklaunch doet, kun je toch gewoon bij die andere aangeven unpin from taskbar? werkt perfect hoor..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:24 schreef Olep het volgende:
[..]
http://social.technet.mic(...)ae-ac3f-240195c17955
Het is het proberen waard.
dan heb je alleen die quicklaunch nog, zonder die vierkante blokken die blijven staan (library etc)
dus gewoon die blokken rechtermuisknop - unpin from taskbar et voila![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef mug89 het volgende:
[..]
als je die quicklaunch doet, kun je toch gewoon bij die andere aangeven unpin from taskbar? werkt perfect hoor..
dan heb je alleen die quicklaunch nog, zonder die vierkante blokken die blijven staan (library etc)
dus gewoon die blokken rechtermuisknop - unpin from taskbar et voila
Jippie!! ik heb het NL taalpakket!
http://translate.google.com/translate?hl=it&sl=it&tl=en&u=http://futuro3000.blogspot.com/
het komt van een italiaanse site, vandaar de google translator er ff bij!
Ik heb net de 32bit versie geinstalleerd en werkt perfect! (je download een pack, even mounten met deamon of alcohol, dan naar config panel, clocks and nogiets.. dan install a language pack) ff de bron selecteren (niet via update maar aangeven dat je m zelf wilt zoeken. selecteer niet alleen je dvd drive, maar echt het rar bestand. anders zegt ie niks gevonden!
Veel plezier ermee allemaal
[ Bericht 0% gewijzigd door mug89 op 08-05-2009 22:24:47 ]![]()
oke, door die *** irritante reclame kan ik mn bericht niet aanpassen.. knop valt achter de banner..
maar misschien een leuk idee om die link ook ff in de OP te zetten, aangezien er best vraag naar is.
ohja, en natuurlijk ff die hele link kopiëren, hij staat er nu in 2 delen, maar zo slim/ niet lui zijn we nog wel om die even zelf in een browser te gooien hoop ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ben ik nu eindelijk ook online onder Windows 7![]()
Wat heb ik nou gedaan? Hem gewoon nieuw geinstalleerd, maar dit keer niet als Update, maar een normale installatie zonder behoud van bestanden/software. Kennelijk is er bij deze Update van Vista toch iets verkeerd gegaan, want ik ben nu nog niet 1 probleem tegen gekomen.
Hij herkent alles meteen, drivers staan erop, wireless werkte meteen.Windows 7
(phew for a minute there i lost myself i lost myself![]()
RC is toch Build 7100? Dat staat rechts onderin m'n scherm in elk geval.
Heeft iemand een goede (gratis) tip voor een Anti Virus die wel onder 7 werkt?
Ik probeer net Panda te installeren (waar ik een licentie voor heb), maar deze weigert te installeren omdat hij mijn besturingssysteem niet herkent.(phew for a minute there i lost myself i lost myself![]()
Ik heb AVG draaien op dit moment.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:19 schreef Jeeh het volgende:
Ik probeer net Panda te installeren (waar ik een licentie voor heb), maar deze weigert te installeren omdat hij mijn besturingssysteem niet herkent.![]()
AVG Free.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:19 schreef Jeeh het volgende:
Ik probeer net Panda te installeren (waar ik een licentie voor heb), maar deze weigert te installeren omdat hij mijn besturingssysteem niet herkent.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik merk net dat je een Panda Beta kan downloaden die wel op 7 draait.
Vraag me af of ik hier dan nog extra geld aan uit moet geven. Mja, momenteel doet hij het in elk geval.
Anders probeer ik die andere wel
Ik heb wel een behoorlijk probleem gevonden moet ik zeggen. Een network drive aanmaken werkt goed. Maar zodra ik hem weer wil verwijderen, staat eerst windows een aantal seconden vast, en vervolgens krijg ik een foutmelding met allemaal vage tekens. Nouja, ik probeer het wel opnieuw..
Edit: heb het nu weg kunnen krijgenEn nu werkt het wel (een nieuwe).. zal wel goed zijn
[ Bericht 6% gewijzigd door sander-3 op 08-05-2009 21:45:04 ]Er gaat niets boven Groningen![]()
Fijn! Wat helemaal tof zou zijn is dat je dit zo uitgebreid mogelijk meldt bij de mensen die er verstand van hebben (MS). Daar is immers de beta en RC voor bedoeld, héquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:34 schreef Jeeh het volgende:![]()
![]()
En dan ben ik nu eindelijk ook online onder Windows 7![]()
Wat heb ik nou gedaan? Hem gewoon nieuw geinstalleerd, maar dit keer niet als Update, maar een normale installatie zonder behoud van bestanden/software. Kennelijk is er bij deze Update van Vista toch iets verkeerd gegaan, want ik ben nu nog niet 1 probleem tegen gekomen.
Hij herkent alles meteen, drivers staan erop, wireless werkte meteen.Windows 7
Dat kan door de volgende command uit te voeren:
rundll32.exe FeedbackTool.dll,ShowWizard![]()
zelfde met Nortonquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:19 schreef Jeeh het volgende:
Ik probeer net Panda te installeren (waar ik een licentie voor heb), maar deze weigert te installeren omdat hij mijn besturingssysteem niet herkent.
kreeg m uiteindelijk geïnstalleerd, maar kon m niet starten.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
antivir werkt volgens mij wel op w 7quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zelfde met Norton
kreeg m uiteindelijk geïnstalleerd, maar kon m niet starten.
![]()
Kut ik kan me ipod dus niet meer linken aan itunes in W7,
back to XP
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
Nee.![]()
XP xit in W7 hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:09 schreef Remake het volgende:
Kut ik kan me ipod dus niet meer linken aan itunes in W7,
back to XP
Ik denk dat het meer gewenning is. Ik vind het opzich wel wennen, maar onhandig zeker niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:05 schreef vosss het volgende:
Is dat aan te passen?
Tevens moet ik iedere keer als ik KoalaFTD start aangeven dat het gestart mag worden, ookal haal ik dat vinkje weg, de volgende keer vraagt hij het weer
KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
Weet iemand hoe ik in godsnaam mijn logitech webcam aan de praat krijg?Er gaat niets boven Groningen![]()
met een (vista) driver ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:34 schreef sander-3 het volgende:
Weet iemand hoe ik in godsnaam mijn logitech webcam aan de praat krijg?
![]()
![]()
Wat denk je zelf, als je alleen met informatie komt? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:34 schreef sander-3 het volgende:
Weet iemand hoe ik in godsnaam mijn logitech webcam aan de praat krijg?![]()
Edit: never mind, dat ding doet het gewoon niet op Vista.. en dan zal die het vast ook wel niet op W7 doen. Ik ga het nog wel even met de XP driver proberen..
[ Bericht 35% gewijzigd door sander-3 op 08-05-2009 23:48:35 ]Er gaat niets boven Groningen![]()
Zijn er überhaupt wel drivers van je webcam voor Vista?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:40 schreef sander-3 het volgende:
Edit: never mind, dat ding doet het gewoon niet op Vista.. en dan zal die het vast ook wel niet op W7 doen. Ik ga het nog wel even met de XP driver proberen..![]()
AVG werkt prima hier, win7 doet zelfs recommandaties dus snap niet dat mensen dit nog vragen eigenlijk![]()
![]()
Leg is uit, want tot nu toe is XP software een drama op W7.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
Nee.![]()
Mwehehehehe...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt wel drivers van je webcam voor Vista?In your face Logitech..
Ze supporten Vista en W7 niet voor deze webcam (quickcam zoom). Dus ze zeggen dat je een nieuwe moet kopen.
Maar ik heb aan de hand van dit bericht en een hoop gekut met die compatibility modes het toch aan de praat gekregen![]()
bronquote:This trick doesn't work with XP x64 as 8.4.8 doesn't have an x64 version. Nethertheless I was able to install my Logitech QuickCam Zoom (USB pid 08b4) using the following method:
1. Download ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/quickcam/qc1051enu_x64.exe
2. Unpack Drivers dir using Rar or 7z
3. In file Drivers\x64\PRO64\lpro64v.inf replace all "08bd" with "08b4" or just add the corresponding lines
4. When asked to install drivers choose ...(advanced) and select Drivers\x64\PRO64\ to search for drivers
5. Select Logitech QuickCam Pro 4000 and continue with installation.
This made my Logitech QuickCam Zoom to work in Skype perfectly.
I suppose you can install the Logitech QuickCam software after it. I just don't need it.
Also I suppose this will work with Vista x64 but I don't have one at hand to try out.
Hij staat nu wel in de device manager als zijnde een quickcam pro 4000, terwijl het een quickcam zoom is, maar dat boeit niet
Er gaat niets boven Groningen![]()
Ik denk dat hij bedoelt dat je gewoon rechts erop kunt klikken, en dan compatibility en dan voor XP SP2 of SP3 kunt kiezenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:02 schreef Remake het volgende:
[..]
Leg is uit, want tot nu toe is XP software een drama op W7.
Daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:22 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer gewenning is. Ik vind het opzich wel wennen, maar onhandig zeker niet.
Ik had trouwens vandaag mn eerste BSOD
vosss is de naam,
Ik heb echt het idee dat het maar een half uur werk is, maar dat ze willen dat mensen nieuwe cams kopen en niet meer die uit de pre historie gebruiken.![]()
In een half uurtje geinstalleerd op een Dell LAtitude D620, x64 versie.
Alles werkte meteen behalve de video (nvidia quadro), even updaten en klaar. Zels de bluetooth muis werkte.
Alleen Google Chrome werkt niet. Vreemd.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Misschien al bekend maar goed: Chrome in Windows 7 x64:
Right click on your chrome icon then select properties. Under the shortcut tab you will see Target. The line ends with chrome.exe so just add --in-process-plugins after that. So the line should look something like this:
C:\Users\user\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe --in-process-pluginsPatience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:02 schreef Remake het volgende:
[..]
Leg iseens uit, want tot nu toe is XP software een drama op W7.http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspxquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:43 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat je gewoon rechts erop kunt klikken, en dan compatibility en dan voor XP SP2 of SP3 kunt kiezen
en er zijn genoeg i-tunes lookalikes
en andere mp3 spelers die geen opdringerige programma's gebruiken maar da's een heel ander verhaal
Net opgestart.. krijgt nu telkens de mededeling 'windows explorer has stopped working'' dan verzend ik de info en dan komt die mededeling weer keihard terug.. gekke is, kan wel explorer openen..![]()
![]()
Explorer is al geopend zodra windows opgestart is.
Dat is niet alleen de verkenner ofzo hoor, dat is de hele achterliggende motor die het geheel draaiende moet houden.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Ze hebben echt veel geleerd van de fout van Vista. Daarom denk ik dat deze weer eentje van het kaliber XP is.KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
Ik gebruik nu W7 RC, maar ik heb met Vista echt nooit problemen gehad, ik snap niet wat iedereen er dan ook tegen heeftquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:56 schreef Badabingea het volgende:
Ze hebben echt veel geleerd van de fout van Vista. Daarom denk ik dat deze weer eentje van het kaliber XP is.![]()
![]()
Vooral drivers die er echt amper waren en niet goed werkten. Te zwaar programma. En veel programma's werkten er niet op.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:59 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik gebruik nu W7 RC, maar ik heb met Vista echt nooit problemen gehad, ik snap niet wat iedereen er dan ook tegen heeft
KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
Ik gebruik Itunes graag want er is geen ander programma dat zo heerlijk met bibliotheken werkt en al mijn muziek, films, apps en podcasts met 1 klik synchroniseertquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
[..]
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx
en andere mp3 spelers die geen opdringerige programma's gebruiken maar da's een heel ander verhaal
Nee.![]()
net de pc geformatteerd en ik dacht als ik toch bezig ben waarom niet de nieuwe windows erop
ik ben van xp naar windows 7 gegaan en merkte dat veel drivers al ingebakken zitten. geluid en ethernetkaart doen het meteen. Video lijkt ook, maar dit weet ik niet zeker.. moet ik nog aparte drivers installeren voor de videokaart?
en hoe schakel ik de mediabibliotheek uit in de nieuwe windows media player? gezocht, maar kon het zo snel niet vinden. Ik wil dus niet dat wmp de harddisc scant naar muziek/videobestanden en ze ook niet toevoegt als ik ze af speel.
eerste indruk is in ieder geval goed. alles is snel te vinden en loopt soepel terwijl ik toch geen nieuwe pc heb![]()
de link voor de 32bit versie is downquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:59 schreef mug89 het volgende:
http://translate.google.com/translate?hl=it&sl=it&tl=en&u=http://futuro3000.blogspot.com/
Ik heb net de 32bit versie geinstalleerd en werkt perfect! (je download een pack, even mounten met deamon of alcohol, dan naar config panel, clocks and nogiets.. dan install a language pack) ff de bron selecteren (niet via update maar aangeven dat je m zelf wilt zoeken. selecteer niet alleen je dvd drive, maar echt het rar bestand. anders zegt ie niks gevonden!
iemand een alternatief?
//edit
http://rapidshare.com/fil(...)p_2-GRC1CLP2_DVD.rar
[ Bericht 7% gewijzigd door SubSun op 09-05-2009 16:01:11 ]![]()
Vandaag W7 geinstalleerd omdat FSX er stukken beter op zou lopen. Niet bij mij dus... Loopt de helft slechter dan op Vista... Heel W7 lijkt traag en sloom terwijl ik wel alle drivers e.d. heb geinstalleerd. Ook internet is trager (speedtest van Xs4all geeft iets van 1500 i.p.v. 6000). Je zou zeggen dat er iets niet helemaal goed is ingesteld, maar bij de meesten hoor je toch dat het out of the box goed loopt...
Ik ben HEEEEEEEEEEEEEEEL blij dat ik gekozen heb voor een dualboot met Vista!!!
Ik heb trouwens een i7 920 @3.3 op een EX58-UD5 met 6 Gb ram een een GTX285... zou toch voldoende moeten zijn...![]()
![]()
Haha dit Windows topic staat nu een hele poos in je my active topicsquote:
Nee.![]()
http://tweakers.net/meukt(...)de-1171121-beta.htmlquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
[..]
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx
en andere mp3 spelers die geen opdringerige programma's gebruiken maar da's een heel ander verhaalOxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Vista Ultimate draait hier perfect (2 GB RAM) en elk programma dat ik tot nu toe geprobeerd heb (van AVG tot Norton Ghost tot Adobe Master Collection CS4) werkt zonder enig probleem. Ik heb 7 RC hier liggen en zodra mijn torrents allemaal binnen zijn, gaat het op deze PC en ga ik kijken wat het doet. Als het de kwaliteit van XP en Vista combineert, hebben ze denk ik wat mij betreft, wel een winnaar in huis. Misschien koop ik zelfs wel een legale versie danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:02 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Vooral drivers die er echt amper waren en niet goed werkten. Te zwaar programma. En veel programma's werkten er niet op.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....![]()
Klinkt als Windows XP toen het net uit kwam.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:02 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Vooral drivers die er echt amper waren en niet goed werkten. Te zwaar programma. En veel programma's werkten er niet op.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Klopt ik was even kruidenboter halen in de winkelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:08 schreef Remake het volgende:
[..]
Haha dit Windows topic staat nu een hele poos in je my active topics
Nu maar snel weg uit dit kut topic![]()
![]()
Als hij de helft slechter loopt, dan loopt hij dus twee keer zo goed.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:05 schreef hello_goodbye het volgende:
Vandaag W7 geinstalleerd omdat FSX er stukken beter op zou lopen. Niet bij mij dus... Loopt de helft slechter dan op Vista...
Wat klaag je dan?![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:59 schreef mug89 het volgende:
hij's ermee bezig
werkt
[ Bericht 3% gewijzigd door marcel-o op 09-05-2009 19:04:30 ]| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Godverdomme.Windows start nu dus niet meer op.
Als ik mijn wachtwoord in heb gevuld, krijg ik een memory error, m.b.t. taskhost.exe, userinit.exe, werfault.exe en dwm.exe. Nu zit ik even via safemode te kijken of ik wat kan fixen, maar het ziet er naar uit dat ik vanavond weer op windows xp zit
Dit is een van de errors btw:quote:Faulting application name: wmpnetwk.exe, version: 12.0.7100.0, time stamp: 0x49ee9dd2
Faulting module name: kernel32.dll, version: 6.1.7100.0, time stamp: 0x49eeaac7
Exception code: 0xc0000005Er gaat niets boven Groningen![]()
Heb je niet toevallig zo´n restore punt o.i.d. gemaakt? Dan kan je daar wellicht weer heen gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:21 schreef sander-3 het volgende:
Godverdomme.Windows start nu dus niet meer op.
Als ik mijn wachtwoord in heb gevuld, krijg ik een memory error, m.b.t. taskhost.exe, userinit.exe, werfault.exe en dwm.exe. Nu zit ik even via safemode te kijken of ik wat kan fixen, maar het ziet er naar uit dat ik vanavond weer op windows xp zit
Ja.. dat heb ik als het goed is wel, alleen krijg ik foutmeldingen als ik daar heen ga.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:31 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig zo´n restore punt o.i.d. gemaakt? Dan kan je daar wellicht weer heen gaan.
Deze foutmelding krijg ik als ik op windows update klik:
Ben ook keihard de sjaak.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:31 schreef Omkron het volgende:
Net opgestart.. krijgt nu telkens de mededeling 'windows explorer has stopped working'' dan verzend ik de info en dan komt die mededeling weer keihard terug.. gekke is, kan wel explorer openen..
Windows blijft die melding geven, verzamelt informatie, verzend dit, en start explorer weer op.. en dit process gaat continue door. Met veel moeite een restore punt geladen (eerste of tweede punt). Maar het helpt allemaal niets.. wat kan ik nog proberen?![]()
De enige foutmeldingen die ik krijg hebben vaak samenhang met een bepaald programma. Last.Fm is er bijvoorbeeld van overtuigd dat mijn tijd verkeerd ingesteld staat en wil nu niet scrobbelen. Vreemd.
Ook MagicDisc zorgt voor een error bij het opstarten.
Tenslotte zie ik soms na Shut Down een error, maar die verdwijnt ook meteen en dan gaat hij gewoon verder.(phew for a minute there i lost myself i lost myself![]()
!@(#*$&^!)(*#$!#$%![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk, ik probeer dat repair eens. Dus ik klik op startup repair.. en wat staat er? " Startup repar could not detect a problem" ...Echt.. de dag dat ik de cd van windows ritueel op het vuur ga gooien komt steeds dichterbij
Maargoed, het is natuurlijk nog maar een RC, dus ik geef de final versie nog wel een kans.. voor nu gooi ik Ubuntu er maar even op...Er gaat niets boven Groningen![]()
Close, but no banana.
Oprotten met deze RC1. W7 RC1 harde schijf zojuist weer uitgebouwd, oude schijf er weer in.. draai weer lekker mijn vertrouwde en beproefde xp.
Bekijk het over 6 maanden wel weer eens.![]()
![]()
Mja.. ik wil xp der ook wel weer opzetten, alleen is dat niet meer ondersteund.. dus je moet eigenlijk wel vista installeren. Maar dat is helemaal een ramp en zo traag als dikke opgedroogd stront door een trechter.
Gokje: je hebt hardware van 3 à 4 jaar oud, zo niet ouder?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:45 schreef Omkron het volgende:
Close, but no banana.
Oprotten met deze RC1. W7 RC1 harde schijf zojuist weer uitgebouwd, oude schijf er weer in.. draai weer lekker mijn vertrouwde en beproefde xp.
Bekijk het over 6 maanden wel weer eens.![]()
Weet iemand een goed programma om een image van je windows te maken? Ik deed het wel eens met true image van acronis (als ik het goed heb), maar die had nogal eens de eigenaardige gewoonte om bij het terugzetten ineens te melden dat de image niet geldig was.Er gaat niets boven Groningen![]()
Kijk eens naar CloneZilla. Freeware.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |