klopt, vanaf externe ondersteund ie niet.. had ik ook geprobeerdquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:36 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Net geprobeerd Windows 7 te installeren via mijn externe schijf. Ging helaas niet werken. Ik ben (nou ja, de computer is...) nu bezig met het branden van een dvd. Ben benieuwd...
Laat ff weten of jou setup het wel goed? En op welke speed je gebrand hebt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:36 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Net geprobeerd Windows 7 te installeren via mijn externe schijf. Ging helaas niet werken. Ik ben (nou ja, de computer is...) nu bezig met het branden van een dvd. Ben benieuwd...
Doet de setup het ook gelijk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:28 schreef Nero22 het volgende:
KLAARR!!!!!![]()
Heb het via Nero Express (o.i.d.) gedaan. 16x ging prima.
Tot nu vind ik het helemaal super. Nu even alles naar eigen hand zetten.
Setup van? Windows 7? Ja hoor. Wat doet hij (niet) bij jou dan?quote:
Duurt teringlang voordat die dat beeld geeft dat je hem wilt installen. Maar nu issie er wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Setup van? Windows 7? Ja hoor. Wat doet hij (niet) bij jou dan?
Ik gebruik Virtual Clone Drive. Hiervoor (op XP) gebruikte ik altijd daemontools. Al is het alleen maar om te kijken of ik het beter vind werken. Vond Daemontools ook een beetje een schimmig programma..quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:29 schreef editoor het volgende:
Het deamon tools probleem is zeker nog niet opgelost in RC?
Je hebt dus virtual clone drive nog niet uitgeprobeerd? Ik had met W 7 64 bit beta problemen met het lezen van iso's. Geen enkele progamma die werkte. Ben nu de RC 64 bit aan het binnen halen en hoop toch dat het probleem is opgelost.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:39 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik gebruik Virtual Clone Drive. Hiervoor (op XP) gebruikte ik altijd daemontools. Al is het alleen maar om te kijken of ik het beter vind werken. Vond Daemontools ook een beetje een schimmig programma..![]()
O, bij mij gaf het geen problemen. Apart. Goed, hij is er nu.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:37 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Duurt teringlang voordat die dat beeld geeft dat je hem wilt installen. Maar nu issie er wel.
Ja, op me laptop ook niet, met zelfde cd, zal een probleem van me pc zijn dus. Geven ze taalpakketten uit met RC's?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
O, bij mij gaf het geen problemen. Apart. Goed, hij is er nu.
Ik wil echt een Nederlands taalpakket. Ik kan wel Engels, maar Nederlands werkt toch iets fijner.![]()
Welk probleem?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:29 schreef editoor het volgende:
Het deamon tools probleem is zeker nog niet opgelost in RC?
Ik meen gelezen te hebben dat er een NL-pak op TechNet te downloaden is. Alleen voor die leden dus...quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:17 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ja, op me laptop ook niet, met zelfde cd, zal een probleem van me pc zijn dus. Geven ze taalpakketten uit met RC's?
op 32 of 64 bit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk probleem?
Ik heb 'm hier draaien, de laatste versie.
64bitquote:
volgens mij was er op de deamon site inderdaad een versie die met 7 werktquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk probleem?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij was er op de deamon site inderdaad een versie die met 7 werkt
Ze zeggen dat dit ook iets is (taalpakket?). Kun jij daarbij?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef mug89 het volgende:
ik ben lid van technet maar ik zie geen NL taalpakket hoor...
Nou ben ik hier niet zo heel sterk mee, dus misschien doe ik alles verkeerd, maar als ik 'ipconfig' onder Run toets krijg ik even een zwart schermpje, maar deze verdwijnt meteen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien staat ie op static ipv dynamisch of is je ipv4 uitgeschakeld.
welk ip zie je op je wireless interface met ipconfig ?
mja, Ip krijg je meestal wel....maar blijkbaar geen bruikbare voor je routerquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:46 schreef Jeeh het volgende:
Als ik trouwens MSN gebruik en de Troubleshooter volg geeft deze bij IP wel een vinkje, maar bij Default Gateway houdt het al op...
Ik gebruik virtual clone drive nu, op 64 bit. Werkt primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:50 schreef editoor het volgende:
[..]
Je hebt dus virtual clone drive nog niet uitgeprobeerd? Ik had met W 7 64 bit beta problemen met het lezen van iso's. Geen enkele progamma die werkte. Ben nu de RC 64 bit aan het binnen halen en hoop toch dat het probleem is opgelost.
met je drivers lijkt me niet aan de hand eigenlijk, maar goed...quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef Jeeh het volgende:
Mja, die heeft nog nooit problemen gegeven.
Ik ga het eens met Virtual Windows XP proberen, misschien krijg ik de drivers zo wel draaiende.
- edit -
Eerst eens lezen hoe dat precies zit![]()
Thanks in elk geval!
Probeer eens Start -> Run -> typ in: "cmd"quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef Jeeh het volgende:
Mja, die heeft nog nooit problemen gegeven.
Ik ga het eens met Virtual Windows XP proberen, misschien krijg ik de drivers zo wel draaiende.
- edit -
Eerst eens lezen hoe dat precies zit![]()
Thanks in elk geval!
Bij mij draaid ie nu ook. Werkt zoals vanouds.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk probleem?
mja, bij apipa moet ie ook gewoon 255.255.255.0 zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:31 schreef Tarabass het volgende:
Je subnetmask is volgens mij ook verkeerd. De laatste 2 nul, dan zit je in de verkeerde class! Alleen de laatste moet toch nul zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |