64bit is niet altijd een win-win situatie natuurlijk. Veel programma's die ik gebruik kunnen simeplweg niet draaien op 64bit OS'en (denk aan Cubase, visual studio, etc.), ik zal dus nog ruime tijd gebonden zijn aan een dualboot. Het wordt eens tijd dat iedereen over gaat, zelfs werkstations bij bedrijven hebben vaak 4GB intern draaien. En als iedereen over is, zullen de softwaremakers wel moeten ontwikkelen voor dit osquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik draai de 64bit, maar heb echt eigenlijk nog nergens problemen mee gehad
Windows Server 2008 R2 is in ieder geval al alleen maar in 64 bit te krijgenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah wat dat betreft denk (en hoop) ik dat W7 het laatste OS van Microsoft is dat in 32 en 64bit variant te krijgen zal zijn. 4gb mem is tegenwoordig standaard, dus 64bit loont dan, probleem blijft idd de halsstarrige software-boeren
He, gadver, wat irritant: weer iemand waarbij FSX beter loopt op W7...!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hé, nog een FSX gebruikerFSX draaide bij mij perfect op W7. Goeie fps, zelfs op DX10 modus (wat ik overigens niet echt gebruikt heb)
in je verkenner scherm eerst op ALT rammenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik bestandextenties aanzet in de bestandsnamen?
Mjah maar daar zit ook de trend in aan te komen dat ze toch allemaal wat dikker worden, wel goedkoop en handzaam, maar niet meer zo erg 'basic' als nu. En er zijn daar enkele andere OS-bakkers (google met Android bv.) die toch beetje met die markt flirten. Helemaal niet ondenkbaar dat die de stap wagen en windows bv. met een Windows Mobile variant voor die apparaten komt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Windows Server 2008 R2 is in ieder geval al alleen maar in 64 bit te krijgen
of dit voor clients ook gaat gelden is de vraag en in hoeverre 4 Gb standaard is
Kijk alleen al naar netbooks die helemaal hot zijn met 1 Gb.
dat is idd verdomd handig om te weten met vista en w7quote:
Link werkt niet. Maar je kunt gewoon pinball.exe kopieren uit xp?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://drop.io/download/4(...)ball.zip/pinball.zip
Volgens mij is het een hele map die je moet kopiëren, maar het kan primaquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Link werkt niet. Maar je kunt gewoon pinball.exe kopieren uit xp?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Lees ik net dat er een botnet is plat gegooid welke opereerden op illegale versies van windows 7.
Ik heb de mijn ook gedownload ( versie 7100 ) van een torrent site.
In hoeverre kan ik kijken of ik geinfecteerd ben? heb wel meteen avast antivirus erop gezet
Hehequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Lees ik net dat er een botnet is plat gegooid welke opereerden op illegale versies van windows 7.
Ik heb de mijn ook gedownload ( versie 7100 ) van een torrent site.
In hoeverre kan ik kijken of ik geinfecteerd ben? heb wel meteen avast antivirus erop gezet
Ik gebruikte voor W7 windows XP (nu weer hoor). Op vista deed ie het bij mij ook wel aardig, maar in XP toch beter. Bovendien werd ik he-le-maal gestoord van vista, dus ik blijf voorlopig op XP totdat ik de final oem versie van W7 kan kopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
He, gadver, wat irritant: weer iemand waarbij FSX beter loopt op W7...!![]()
![]()
![]()
![]()
Komt je van XP of Vista? Het lijkt namelijk dat vooral XP'ers W7 heel lekker vinden lopen: die hebben namelijk niet door gehad dat Vista ondertussen het ook heel aardig deed...Voor iemand die van Vista komt is de stap naar W7 veel kleiner en schijnbaar ook wat prestaties betreft. Maar goed, is lees dat zowat iedereen een veel beter lopend FSX heeft op W7, en daar baal ik van want ik had daar ook op gehoopt, maar bij mij dondert de fps van 25 in Vista naar 14 in W7...
Wel met Firefox! Met IE liep de download iedere keer vast bij mijquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:50 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom download je niet gewoon de MS versie? Dan weet je het zeker
Deze keer zat er ook echt maar een paar dagen tussen de 'torrent-versie' en wanneer hij via MS beschikbaar was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Download dan ook de normale legale versie van de Ms site zoals hierboven gemeld.
Dan weet je zeker dat er niks mis mee is.
Dat is dus het nadeel van een torrent versie, je moet de hash weten wil je kunnen kijken of er iets mis mee is.
De hash code is dan veranderd.
Werkt hier wel dus zal wel geen opzet zijn van MS.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef IHVK het volgende:
Windows media Player werkt niet in Firefox, wel in IE-explorer.
En als je op losse player klikt werkt het ook niet.
Stiekeme daad dan MS om IE te promoten? Irritant is het wel.
waarschijnlijk alleen een botnet erinquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Ondertussen is build 7127 al uitgelekt en verkrijgbaar via torrents. Ik heb alleen geen idee wat er veranderd is
Ik zou zeggen, volg dit: http://www.sevenforums.co(...)6-builds-leaked.htmlquote:
heb je al een schijfcontrole uitgevoerd ? evt. wat bad blocks ?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:57 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb 2x een 320gb schijf in mijn pc, één SATA2 en één IDE schijf. De IDE gebruik ik als opslag voor dvds en muziek, echter gaat er sinds W7 iets fout oid.
Het kan zijn dat de schijf kapot aan het gaan is, maar het gebeurt pas sinds ik W7 heb. Soms 'hoor' ik de IDE schijf gewoon uitgaan, wanneer ik dan via de verkenner deze schijf probeer te benaderen, moet windows ff het zandlopertje laten zien en tegelijkertijd hoor ik ook de schijf weer opspinnen. Is dat een optie ofzo, dat de schijf op standby gaat, of is ie stervende?
Dit heb ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:57 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb 2x een 320gb schijf in mijn pc, één SATA2 en één IDE schijf. De IDE gebruik ik als opslag voor dvds en muziek, echter gaat er sinds W7 iets fout oid.
Het kan zijn dat de schijf kapot aan het gaan is, maar het gebeurt pas sinds ik W7 heb. Soms 'hoor' ik de IDE schijf gewoon uitgaan, wanneer ik dan via de verkenner deze schijf probeer te benaderen, moet windows ff het zandlopertje laten zien en tegelijkertijd hoor ik ook de schijf weer opspinnen. Is dat een optie ofzo, dat de schijf op standby gaat, of is ie stervende?
Daar zat ik ook aan te denken, alleen heb ik energiebeheer uitstaan. Heb alles op de hoogste performance. Maar jij hebt dus exact hetzelfde met een hdd die op dat moment niet actief is?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.
Als er een HD niet gebruikt wordt, zet ie m op een gegeven moment uit. Denk eerder een feature dan een bug
Is gewoon een instelling die je bij energiebeheer, of power options op zijn Engels o.i.d., kunt uitschakelen, net als in Vista.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.
Als er een HD niet gebruikt wordt, zet ie m op een gegeven moment uit. Denk eerder een feature dan een bug
Hoi Loveless85quote:Op zondag 17 mei 2009 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, je moet ff in advanced power options rommelen, daar kan je alles instellen voor je schermen, harde schijven, slaapstand/hibernation e.d.![]()
Veel beter dan die stomme standaard schema's
Ben jij compatible met Windows 7 dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:34 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi Loveless85
wil je met mij sexen![]()
(sorry dat ik jullie stoor)
ik heb het over sex niet over windowsquote:Op zondag 17 mei 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij compatible met Windows 7 dan?![]()
En zolang jij niet na 5 minuten op de slaapstand gaat vind ik het wel![]()
7127.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:18 schreef bhm het volgende:
Wat is nou de nieuwste build die verkrijgbaar is van windows 7??
7127 via torrents e.d.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:18 schreef bhm het volgende:
Wat is nou de nieuwste build die verkrijgbaar is van windows 7??
Dankje.. ik krijg mijn geluid maar niet voor elkaar op mijn laptop..quote:Op maandag 18 mei 2009 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
7127 via torrents e.d.
7100 via Microsoft
Gewoon ff op de site van de hardware leverancier van je geluidskaart (of als het onboard is meestal ff driver pakketje bij je laptop-fabrikant) kijken, en de Vista drivers kijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef bhm het volgende:
[..]
Dankje.. ik krijg mijn geluid maar niet voor elkaar op mijn laptop..
Dus ga even de wat nieuwere build gebruiken..
Idd, en het verschil tussen die builds zal echt miniem zijn. Plus krijg je vaak de echt belangrijke updates/fixes/drivers ook via Windows Update gewoon binnen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:02 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou een beetje oppassen met torrent versies. Zijn een aantal in omloop met geintegreerde botnets
geluid probleemd had ik ook op latop van m'n vriendin, even de geluidsdriver helemaal weggegooid en ook de audio driver installatie via uninstall a program in control panel en toen na een herstart werkte het primaquote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef bhm het volgende:
[..]
Dankje.. ik krijg mijn geluid maar niet voor elkaar op mijn laptop..
Dus ga even de wat nieuwere build gebruiken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |