abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68922745
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef hello_goodbye het volgende:

[..]

Ja hoor, dat kan via MSConfig > Boot tab. Handig! (Ach ja, laat ik zelf het antwoord maar geven anders duurt het zo lang... )

Ik vind W7 trouwens niks, maar dat komt voornamelijk doordat ik de PC tegenwoordig haast alleen maar voor FSX gebruik. En dat loopt echt stukken slechter dan op Vista. Jammergenoeg, want ik hoorde allemaal enthousiaste FSX'ers over Windows 7... Ik heb gisteren zelfs alles compleet opnieuw geinstalleerd, maar het loopt gewoon flut. (Op een i7 920 @3.3 met 6 Gb ram en een GTX285.) Mocht hier een FSX'er zijn met een gouden top... kom maar op!

Voor de rest lijkt het systeem wel redelijk te lopen, alhoewel ik de schermen wat schokkerig vind openen en sluiten...
waarschijnlijk heeft het vooral met je videokaart en de beschikbare driver te maken. Misschien is er een snellere/beta driver van de fabrikant van je kaart te downloaden.
pi_68923353
quote:

[..]

Ja hoor, dat kan via MSConfig > Boot tab. Handig! (Ach ja, laat ik zelf het antwoord maar geven anders duurt het zo lang... )

Ik vind W7 trouwens niks, maar dat komt voornamelijk doordat ik de PC tegenwoordig haast alleen maar voor FSX gebruik. En dat loopt echt stukken slechter dan op Vista. Jammergenoeg, want ik hoorde allemaal enthousiaste FSX'ers over Windows 7... Ik heb gisteren zelfs alles compleet opnieuw geinstalleerd, maar het loopt gewoon flut. (Op een i7 920 @3.3 met 6 Gb ram en een GTX285.) Mocht hier een FSX'er zijn met een gouden top... kom maar op!

Voor de rest lijkt het systeem wel redelijk te lopen, alhoewel ik de schermen wat schokkerig vind openen en sluiten...
Je weet zeker dat je videokaart drivers up to date zijn?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 11 mei 2009 @ 23:09:21 #153
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_68923524
quote:

[..]

Het antwoord was al gegeven hoor?
2000 light years from home
pi_68927718
quote:

[..]

Het antwoord was al gegeven hoor
pi_68928474
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:18 schreef Merkie het volgende:

[..]

De systemen waarop ik het geprobeerd heb geven geen krimp, crashen nooit en zijn bovendien razendsnel (sneller dan Vista). Wat voor problemen heb jij ermee dan? En kom je van XP of Vista? Als je van XP komt heb je kans dat je slechte drivers hebt.
Het startte gewoon niet meer op, en zelfs in de safe mode had ik allerlei errors (die ene die ik eerder had gepost). Het enige wat ik kan bedenken is dat het iets met windows update te maken heeft. Die haalde iets binnen voor mijn geluidskaart en de volgende dag werkte het niet meer.
Er gaat niets boven Groningen
pi_68929380
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het antwoord was al gegeven hoor?
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:36 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Het antwoord was al gegeven hoor
Nou, potverdorie, ja zeg! Hah! En nog wel meteen na m'n vraag...! Ben ik blind of wat...?
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

waarschijnlijk heeft het vooral met je videokaart en de beschikbare driver te maken. Misschien is er een snellere/beta driver van de fabrikant van je kaart te downloaden.
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:05 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Je weet zeker dat je videokaart drivers up to date zijn?
Yep. Ik heb het geprobeerd met de default driver (dus na de installatie niets veranderd), met de driver update via apparaatbeheer, en ik heb de laatste driver van de nVidia-site geprobeerd. Allemaal bagger. Vooral wat FSX betreft dan, hè: het is dus nogal een specifiek iets, denk ik. Maar ik snap niet waar al die anderen zoveel vooruitgang vandaan halen...

Voor mij staat W7 voorlopig op een zijspoor. Ik heb Vista via MSConfig als standaard ingesteld (binnen de kortst mogelijke tijd van 3 seconden).
pi_68930568
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:09 schreef hello_goodbye het volgende:
Maar ik snap niet waar al die anderen zoveel vooruitgang vandaan halen...
misschien een ATI chipset en heeft ATI z'n driver beter voor elkaar ?
pi_68931299
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:09 schreef hello_goodbye het volgende:

[..]

[..]

Nou, potverdorie, ja zeg! Hah! En nog wel meteen na m'n vraag...! Ben ik blind of wat...?
[..]

[..]

Yep. Ik heb het geprobeerd met de default driver (dus na de installatie niets veranderd), met de driver update via apparaatbeheer, en ik heb de laatste driver van de nVidia-site geprobeerd. Allemaal bagger. Vooral wat FSX betreft dan, hè: het is dus nogal een specifiek iets, denk ik. Maar ik snap niet waar al die anderen zoveel vooruitgang vandaan halen...

Voor mij staat W7 voorlopig op een zijspoor. Ik heb Vista via MSConfig als standaard ingesteld (binnen de kortst mogelijke tijd van 3 seconden).
Hé, nog een FSX gebruiker FSX draaide bij mij perfect op W7. Goeie fps, zelfs op DX10 modus (wat ik overigens niet echt gebruikt heb)
pi_68931809
Ok, als hij dus in december uitkomt, kunnen we de RTM ongeveer 2 maand eerder verwachten, dus zo rond september/oktober...

Maar wat wil MS in godsnaam nog veranderen? Ik zou zeggen, plak een RTM-sticker op de RC en in de winkels ermee....
pi_68931954
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Saekerhett het volgende:
Maar wat wil MS in godsnaam nog veranderen? Ik zou zeggen, plak een RTM-sticker op de RC en in de winkels ermee....
ik verwacht dat ze nog wel wat bugs en optimalisaties kunnen doen voor de RTM.
daarnaast is het belangrijk dat ze hardware leveranciers de tijd geven om drivers te optimalizeren voor de RTM zodat het Vista fiasco achterwege blijft. Vista heeft toch vooral de slechte naam gekregen omdat hardware leveranciers geen of slechte drivers beschikbaar hadden voor Vista.
pi_68932524
ik kom toch nog best wat bugjes tegen eigenlijk. allereerst het probleem met geluid, schijnen meer mensen last van te hebben.
en ik heb regelmatig dat ik met rechtermuisknop op bestanden geen optie krijgen om te knippen/verwijderen, alleen kopiëren staat er dan, beetje vreemd.
pi_68932579
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:04 schreef Incolumis het volgende:
ik kom toch nog best wat bugjes tegen eigenlijk. allereerst het probleem met geluid, schijnen meer mensen last van te hebben.
en ik heb regelmatig dat ik met rechtermuisknop op bestanden geen optie krijgen om te knippen/verwijderen, alleen kopiëren staat er dan, beetje vreemd.
Ik heb ze eerlijk gezegd nooit gehoord.
Heb je update of clean install gedaan? Alle updates gedraaid?

Bedoel je met het geluid het mp3-probleem (wat al maanden verholpen is) of gewoon driver-probleem?
pi_68932735
clean install, alle updates
denk zelf dat het een S-ATA probleem is, aangezien ik een paar standaard S-ATA dingen in Systeem heb staan, ipv het benoemd te zijn met merknaam etc. bij elk beetje laden van de hdd, en videointensieve dingen, zoals scrollen, hoor je veel crackling bij geluiden, muziek wordt zelfs vertraagd. zal vanavond wel effe wat proberen op te nemen zodat je het kunt horen
pi_68935008
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:04 schreef Incolumis het volgende:
Klinkt als een rechtenprobleem, waarbij je geen aanpassingen mag doorvoeren op die folder
pi_68935358
ja vreemd als ik toch als enige user erop zit, en ik administrator ben....
pi_68935434
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:32 schreef Incolumis het volgende:
ja vreemd als ik toch als enige user erop zit, en ik administrator ben....
een useraccount met admin rechten en administrator zijn worden helaas door W7 ook nog steeds als 2 verschillende dingen gezien
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:43:07 #167
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68935716
werkt zeer goed tov Vista .

Heb alleen heel soms een bugje dat de nieuwe taskbar af en toe gaat flikkeren bij sommige programma's (firefox en notepad++), maar zal vast al gemeld zijn.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_68936921
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

een useraccount met admin rechten en administrator zijn worden helaas door W7 ook nog steeds als 2 verschillende dingen gezien
dat lijkt me normaal hoor ? als jij je user admin rechten geeft betekent dat niet dat jouw user account opeens het administrator account wordt

hoe dan ook, zou het wel zo moeten zijn dat je dan voldoende rechten hebt om allerlei zaken uit te voeren.

wat betreft het geluidprobleem waar hierboven over gesproken werd. Dat lijkt me een driverprobleem...
pi_68937003
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dat lijkt me normaal hoor ? als jij je user admin rechten geeft betekent dat niet dat jouw user account opeens het administrator account wordt

hoe dan ook, zou het wel zo moeten zijn dat je dan voldoende rechten hebt om allerlei zaken uit te voeren.

wat betreft het geluidprobleem waar hierboven over gesproken werd. Dat lijkt me een driverprobleem...
in XP kon je veel meer met een admin user account.
Nu als je soms gewoon je systeem ff wil beheren kan je het niet eens met je admin useraccount

Maar ik had ook wat gekloot met de NTFS permissions van m'n 2e HD, die had ik niet geformatteerd, en had nog wel wat voeten in de aarde, omdat hij schijnbaar de oude XP NTFS permissions had over genomen, en ik dus niet direct op mn clean W7 install overal lees- en schrijfrechten had
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:14:12 #170
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_68943587
De Citrix Program Neighborhood 11 werkt niet in Windows 7

[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-05-2009 16:22:15 ]
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_68952827
Ik heb hem vandaag toch ook maar even geinstalleerd als dual boot en ik weet het niet, hoor..

Uiteindelijk weet ik dat het allemaal een hele verbetering is tov Vista, en ik vind het mediacenter erg leuk, al is het verder niets bijzonders qua gebruikersgemak.

Maar is het nou echt de bedoeling dat de paar oudjes die nog een pc of laptop aanschaffen zich compleet bejaard en bang moeten gaan voelen?

Je email aan je live id koppelen, alles moet interactief zijn, alles moet het internet op ipv op je eigen pc.
Verwachten ze nu echt dat de gemiddelde leken boven de 40 hier nog 1 bal van begrijpen of hier mee om kunnen en willen gaan?

Windows Live is 1 grote online foto/video/profiel/email/chat rotzooi bij elkaar gepropt en nu word je nog meer die hoek ingedrukt om het te moeten gaan gebruiken als substantieel o nderdeel van je besturingssysteem...
Leuk voor jongeren, maar wel een beetje overkill.

Voor de rest erg leuk, dat heen en weer gaan met je windowtje enzo, en ik ga ervan uit dat het wat minder geheugen zuigt dan Vista, dus dat is ook goed, ik vind het prima dus.
Maar ik kan me goed voorstellen dat sommigen door de bomen het bos niet meer zien..
Zullen straks wel een hoop vragen komen, waar hun emailprogramma gebleven is.
pi_68954752
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 20:44 schreef Lamon het volgende:
Ik heb hem vandaag toch ook maar even geinstalleerd als dual boot en ik weet het niet, hoor..

Uiteindelijk weet ik dat het allemaal een hele verbetering is tov Vista, en ik vind het mediacenter erg leuk, al is het verder niets bijzonders qua gebruikersgemak.

Maar is het nou echt de bedoeling dat de paar oudjes die nog een pc of laptop aanschaffen zich compleet bejaard en bang moeten gaan voelen?

Je email aan je live id koppelen, alles moet interactief zijn, alles moet het internet op ipv op je eigen pc.
Verwachten ze nu echt dat de gemiddelde leken boven de 40 hier nog 1 bal van begrijpen of hier mee om kunnen en willen gaan?

Windows Live is 1 grote online foto/video/profiel/email/chat rotzooi bij elkaar gepropt en nu word je nog meer die hoek ingedrukt om het te moeten gaan gebruiken als substantieel o nderdeel van je besturingssysteem...
Leuk voor jongeren, maar wel een beetje overkill.

Voor de rest erg leuk, dat heen en weer gaan met je windowtje enzo, en ik ga ervan uit dat het wat minder geheugen zuigt dan Vista, dus dat is ook goed, ik vind het prima dus.
Maar ik kan me goed voorstellen dat sommigen door de bomen het bos niet meer zien..
Zullen straks wel een hoop vragen komen, waar hun emailprogramma gebleven is.
Wat zit je nu te zaniken over Windows Live? Ik gebruik echt helemaal niks van Windows Live
pi_68955221
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:27 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Wat zit je nu te zaniken over Windows Live? Ik gebruik echt helemaal niks van Windows Live
Jij niet nee, maar iemand die gewend is om zijn of haar standaard email programma op te starten, moet ineens zoeken naar een emailprogramma wat er niet is...
Waarom meteen weer alles op jezelf betrekken?

Ik heb het over huis, tuin en keuken gebruikers, die door windows verteld worden, dat ze alles maar via Windows Live moeten gaan doen...en ik zanik niet, ik heb een mening, dankjewel.
pi_68955965
ik heb dus 2 taakbalkitems als ik msn opstart.
de ene is alleen mijn plaatje en die andere de messenger zelf.
ik heb taakbalk vista style (gewoon rechthoekige balken ipv kleine vierkantjes).

hoe kun je die samenvoegen? als je nu msn opstart heb je gelijk 2 dingen onderin je taakbalk, beetje nutteloos en kost ruimte
pi_68957966
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef Lamon het volgende:

[..]

Jij niet nee, maar iemand die gewend is om zijn of haar standaard email programma op te starten, moet ineens zoeken naar een emailprogramma wat er niet is...
Waarom meteen weer alles op jezelf betrekken?

Ik heb het over huis, tuin en keuken gebruikers, die door windows verteld worden, dat ze alles maar via Windows Live moeten gaan doen...en ik zanik niet, ik heb een mening, dankjewel.
Wellicht heeft het te maken met regels van de Europese Commissie. Die ziet eigenlijk het liefst dat Microsoft alleen een kernel levert, want al dat andere is toch maar concurrentievervalsing
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:31:21 #176
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_68958235
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik verwacht dat ze nog wel wat bugs en optimalisaties kunnen doen voor de RTM.
daarnaast is het belangrijk dat ze hardware leveranciers de tijd geven om drivers te optimalizeren voor de RTM zodat het Vista fiasco achterwege blijft. Vista heeft toch vooral de slechte naam gekregen omdat hardware leveranciers geen of slechte drivers beschikbaar hadden voor Vista.
drivers voor vista zijn nu in orde. En die zijn 1:1 compatible
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_68958280
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef Lamon het volgende:

mja, huis tuin en keuken gebruikers vinden een standaard browser en media player ook fijn, maar Neelie Kroes en de concurrenten van MS denken daar anders over.
pi_68958353
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

En die zijn 1:1 compatible
maar mogelijk niet optimaal
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:55:14 #179
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_68959545
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:33 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

maar mogelijk niet optimaal
Optimaal genoeg voor een stabiele werking. De situatie is 1000 keer beter dan met de overgang van XP naar Vista.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:37:16 #180
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_68961559
Vragen over de RC 7100 versie:

- Is daar het MP3 probleem met de tags al aangepast?
- Is er een patch te krijgen dat de tekstjes met 7100 en verzend feedback etc. verdwijnt? Zo ja welke?
pi_68961805
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:37 schreef Apekoek het volgende:

- Is er een patch te krijgen dat de tekstjes met 7100 en verzend feedback etc. verdwijnt? Zo ja welke?
De MP3 bug is al een hele tijd opgelost.

De feedback teksten zijn verdwenen. Er staat nog wel rechts onderin je scherm dat je een evaluatie exemplaar hebt. Het is wel weg te werken en volgens mij kan je dat ergens vinden op www.sevenforums.com (General Discussion volgens mij)
pi_68968296
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:37 schreef Apekoek het volgende:

Deze versie is voor testdoeleinden. Mensen die denken hem te moeten draaien, gaan klagen als iets niet goed is en het verdommen feedback te geven over problemen, daar heeft MS helemaal niets aan. En als ze al feedback geven is dat van een dusdanig bedroevend niveau dat MS daar alleen maar van in de war raakt. of in ieder geval niets aan heeft.
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:38:02 #183
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_68968879
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Deze versie is voor testdoeleinden. Mensen die denken hem te moeten draaien, gaan klagen als iets niet goed is en het verdommen feedback te geven over problemen, daar heeft MS helemaal niets aan. En als ze al feedback geven is dat van een dusdanig bedroevend niveau dat MS daar alleen maar van in de war raakt. of in ieder geval niets aan heeft.
Mij hoor je niet klagen, vroeg het me gewoon af. Tot dus ver heb ik nog nooit een Windows 7 versie geprobeerd. En geloof me, er zijn genoeg mensen die wel gewoon feedback geven. En daarmee gaat microsoft van bil.
pi_68968997
Ik moet trouwens wel zeggen, dat van alle beta's die ik ooit geprobeerd heb dit wel een hele complete is. En ik vind het ook wel cool dat je hem gewoon bijna een jaar kan gebruiken.
Zomaar voor niets, terwijl hij toch wel verdraaid dicht bij een final zit, en nog updates ontvangt ook..
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:52:22 #185
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68969260
wat k erg mooi vind:

Als je linksonder op het win logo'tje drukt, zie je je laatst gebruikte programma's met een pijltje ernaast, daar staan je laatst geopende documenten van dat programma.
Winamp-->laatst geopende mp3's
Paint->laatst gemaakte/gebruikte

en als je met de rechtermuisknop op zo'n blokje drukt op de taakbalk(bijvoorbeeld Winamp) dan zie je je laatste playlist staan en kan je een track uitkiezen.
Bij MSN zie je dan de opties van uitloggen/mail openen enz.
Misschien was t al eens opgemerkt, t viel mij op als een goeie toevoeging.

iemand al ge-gamed met de XP emulatie?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_68971929
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:52 schreef marcel-o het volgende:
wat k erg mooi vind:

Als je linksonder op het win logo'tje drukt, zie je je laatst gebruikte programma's met een pijltje ernaast, daar staan je laatst geopende documenten van dat programma.
Winamp-->laatst geopende mp3's
Paint->laatst gemaakte/gebruikte

en als je met de rechtermuisknop op zo'n blokje drukt op de taakbalk(bijvoorbeeld Winamp) dan zie je je laatste playlist staan en kan je een track uitkiezen.
Bij MSN zie je dan de opties van uitloggen/mail openen enz.
Misschien was t al eens opgemerkt, t viel mij op als een goeie toevoeging.
Dit was een van de belangrijke functies van de taakbalk: jumplists.
Ook de thumbnail previews zijn aan te passen door programmeurs. Kijk bijvoorbeeld naar Windows Media Player, die heeft er een rewind, forward en play knop bij zitten. Dus, stel je voor wat die previews en jumplists kunnen als programmeurs er echt mee aan de slag gaan
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:29:55 #187
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_68972469
Ik zag dat in de taakbalkitems van voortgangsvensters de voortgang in de balk zelf wordt weergegeven. Dus je ziet in je taakbalk hoe ver bijv. het kopieren van een item is
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:45:12 #188
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68973068
dat kon in vista ook al, zie je gwoon in het klein het venster
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:51:18 #189
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_68973296
ja, maar dan moet je eerst hoveren. Nu vult het taakbalkding zichzelf echt
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_68975429
Ik ga het zometeen installeren. De 64bit
pi_68975589
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:51 schreef Catch22- het volgende:
ja, maar dan moet je eerst hoveren. Nu vult het taakbalkding zichzelf echt
Precies. Dit dus:

pi_68980651
wtf man. Binnen 15 min een schone install draaien. Nu testen
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:56:04 #193
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_68981860
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:57 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Precies. Dit dus:

[ afbeelding ]
jepperdepep
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_68984866
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:18 schreef kikoooooo het volgende:
dat genoegen heb ik nog niet gehad, alleen nog maar upgrades gedaan...en dat duurt lang maar goed, dan moet ook je hele profiel overgeheveld worden naar de nieuwe installatie...dus te verwachten...zeker met mijn profiel
pi_68985309
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:18 schreef kikoooooo het volgende:
Ook gelijk alle goeie drivers binnen?
Ik kon vanuit me setup al een draadloos netwerk instellen. Ideaal.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_68986057
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Ook gelijk alle goeie drivers binnen?
Ik kon vanuit me setup al een draadloos netwerk instellen. Ideaal.
Alles werkte direct. Kreeg zojuist wel een update voor mn videokaart (8800GT) via windows update.

Dat was de enige driverupdate die later nog kwam, voor de rest draaide alles echt binnen 15 min. Sta er nog steeds van te kijken trouwens
pi_68986194
Owja: én 6gb ram is natuurlijk ook kicken. Voor het eerst dat ik een 64 bit OS draai
pi_68986557
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:04 schreef kikoooooo het volgende:
Owja: én 6gb ram is natuurlijk ook kicken. Voor het eerst dat ik een 64 bit OS draai
Goed man! Maar zoveel verschilt het natuurlijk niet met de 32bit. Je moet gewoon goed opletten met programma's, als het mogelijk is altijd de 64bit pakken. Verder maak je nu echt gebruik van je pc, wat natuurlijk relaxed is

Ga nu maar eens parren en rarren, wat werkgeheugen vreet. Je weet niet wat je meemaakt
pi_68987031
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:17 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Goed man! Maar zoveel verschilt het natuurlijk niet met de 32bit. Je moet gewoon goed opletten met programma's, als het mogelijk is altijd de 64bit pakken. Verder maak je nu echt gebruik van je pc, wat natuurlijk relaxed is

Ga nu maar eens parren en rarren, wat werkgeheugen vreet. Je weet niet wat je meemaakt
Dat bedoelde ik met mijn reply. Damn daar zit ECHT verschil in
pi_68987079
Ik draai de 64bit, maar heb echt eigenlijk nog nergens problemen mee gehad
pi_68987525
Oeh! De mediacenter icm de xbox
pi_68987713
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik draai de 64bit, maar heb echt eigenlijk nog nergens problemen mee gehad
64bit is niet altijd een win-win situatie natuurlijk. Veel programma's die ik gebruik kunnen simeplweg niet draaien op 64bit OS'en (denk aan Cubase, visual studio, etc.), ik zal dus nog ruime tijd gebonden zijn aan een dualboot. Het wordt eens tijd dat iedereen over gaat, zelfs werkstations bij bedrijven hebben vaak 4GB intern draaien. En als iedereen over is, zullen de softwaremakers wel moeten ontwikkelen voor dit os
pi_68987847
Tjah wat dat betreft denk (en hoop) ik dat W7 het laatste OS van Microsoft is dat in 32 en 64bit variant te krijgen zal zijn. 4gb mem is tegenwoordig standaard, dus 64bit loont dan, probleem blijft idd de halsstarrige software-boeren
pi_68988239
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah wat dat betreft denk (en hoop) ik dat W7 het laatste OS van Microsoft is dat in 32 en 64bit variant te krijgen zal zijn. 4gb mem is tegenwoordig standaard, dus 64bit loont dan, probleem blijft idd de halsstarrige software-boeren
Windows Server 2008 R2 is in ieder geval al alleen maar in 64 bit te krijgen

of dit voor clients ook gaat gelden is de vraag en in hoeverre 4 Gb standaard is
Kijk alleen al naar netbooks die helemaal hot zijn met 1 Gb.
pi_68988259
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Hé, nog een FSX gebruiker FSX draaide bij mij perfect op W7. Goeie fps, zelfs op DX10 modus (wat ik overigens niet echt gebruikt heb)
He, gadver, wat irritant: weer iemand waarbij FSX beter loopt op W7...!

Komt je van XP of Vista? Het lijkt namelijk dat vooral XP'ers W7 heel lekker vinden lopen: die hebben namelijk niet door gehad dat Vista ondertussen het ook heel aardig deed... Voor iemand die van Vista komt is de stap naar W7 veel kleiner en schijnbaar ook wat prestaties betreft. Maar goed, is lees dat zowat iedereen een veel beter lopend FSX heeft op W7, en daar baal ik van want ik had daar ook op gehoopt, maar bij mij dondert de fps van 25 in Vista naar 14 in W7...
pi_68990578
Iemand enig idee hoe ik bestandextenties aanzet in de bestandsnamen?
pi_68990643
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik bestandextenties aanzet in de bestandsnamen?
in je verkenner scherm eerst op ALT rammen

tools - folder options - view

dan hide extensions for known file types uitvinken

En daarna wel oppassen als je dingen gaat renamen
pi_68990896
Kijk de alt, die kende ik nog niet
pi_68991059
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:09 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Windows Server 2008 R2 is in ieder geval al alleen maar in 64 bit te krijgen

of dit voor clients ook gaat gelden is de vraag en in hoeverre 4 Gb standaard is
Kijk alleen al naar netbooks die helemaal hot zijn met 1 Gb.
Mjah maar daar zit ook de trend in aan te komen dat ze toch allemaal wat dikker worden, wel goedkoop en handzaam, maar niet meer zo erg 'basic' als nu. En er zijn daar enkele andere OS-bakkers (google met Android bv.) die toch beetje met die markt flirten. Helemaal niet ondenkbaar dat die de stap wagen en windows bv. met een Windows Mobile variant voor die apparaten komt.
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:44:54 #210
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69000187
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:16 schreef kikoooooo het volgende:
Kijk de alt, die kende ik nog niet
dat is idd verdomd handig om te weten met vista en w7
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:49:07 #211
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69000349
Hoeft niet met alt, je kan ook gewoon Organize > Folders and search options > View > Hide extensions for known file types aanvinken.
  donderdag 14 mei 2009 @ 08:56:20 #212
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_69004623
quote:
Link werkt niet. Maar je kunt gewoon pinball.exe kopieren uit xp?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_69008810
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:56 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Link werkt niet. Maar je kunt gewoon pinball.exe kopieren uit xp?
Volgens mij is het een hele map die je moet kopiëren, maar het kan prima
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:51:55 #214
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_69016478
Lees ik net dat er een botnet is plat gegooid welke opereerden op illegale versies van windows 7.

Ik heb de mijn ook gedownload ( versie 7100 ) van een torrent site.

In hoeverre kan ik kijken of ik geinfecteerd ben? heb wel meteen avast antivirus erop gezet
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_69018603
Waarom download je niet gewoon de MS versie? Dan weet je het zeker
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 14 mei 2009 @ 16:01:31 #216
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_69019073
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Lees ik net dat er een botnet is plat gegooid welke opereerden op illegale versies van windows 7.

In hoeverre kan ik kijken of ik geinfecteerd ben? heb wel meteen avast antivirus erop gezet

Download dan ook de normale legale versie van de Ms site zoals hierboven gemeld.
Dan weet je zeker dat er niks mis mee is.
Dat is dus het nadeel van een torrent versie, je moet de hash weten wil je kunnen kijken of er iets mis mee is.
De hash code is dan veranderd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_69020797
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef RoodWitBlauw het volgende:

Hehe Wel een slimme actie van die botnet gasten.
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef hello_goodbye het volgende:

[..]

He, gadver, wat irritant: weer iemand waarbij FSX beter loopt op W7...!

Komt je van XP of Vista? Het lijkt namelijk dat vooral XP'ers W7 heel lekker vinden lopen: die hebben namelijk niet door gehad dat Vista ondertussen het ook heel aardig deed... Voor iemand die van Vista komt is de stap naar W7 veel kleiner en schijnbaar ook wat prestaties betreft. Maar goed, is lees dat zowat iedereen een veel beter lopend FSX heeft op W7, en daar baal ik van want ik had daar ook op gehoopt, maar bij mij dondert de fps van 25 in Vista naar 14 in W7...
Ik gebruikte voor W7 windows XP (nu weer hoor). Op vista deed ie het bij mij ook wel aardig, maar in XP toch beter. Bovendien werd ik he-le-maal gestoord van vista, dus ik blijf voorlopig op XP totdat ik de final oem versie van W7 kan kopen
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:19:22 #218
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_69022396
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:50 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom download je niet gewoon de MS versie? Dan weet je het zeker
Wel met Firefox! Met IE liep de download iedere keer vast bij mij
pi_69044744
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Download dan ook de normale legale versie van de Ms site zoals hierboven gemeld.
Dan weet je zeker dat er niks mis mee is.
Dat is dus het nadeel van een torrent versie, je moet de hash weten wil je kunnen kijken of er iets mis mee is.
De hash code is dan veranderd.
Deze keer zat er ook echt maar een paar dagen tussen de 'torrent-versie' en wanneer hij via MS beschikbaar was.
Wat was dat ook alweer met haastige spoed....
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:28:00 #220
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_69074446
Hebben anderen ook problemen met het installeren van de flash plugin?

Heb nu geen Youtube
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:32:42 #221
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69074588
voor de tweakers heb k iets leuks gevonden.

Windows 7 Manager beta
gratis te gebruiken totdat W7 officieel uit komt.

register cleaner,
boot manager
smart un-installer (un installen en direct register schoonmaken)
windows aanpassen.
pi_69074924
Ondertussen is build 7127 al uitgelekt en verkrijgbaar via torrents. Ik heb alleen geen idee wat er veranderd is
pi_69074984
Windows media Player werkt niet in Firefox, wel in IE-explorer.

En als je op losse player klikt werkt het ook niet.

Stiekeme daad dan MS om IE te promoten? Irritant is het wel.
pi_69075000
EN Windows 7 denkt dat ik twee floppy drives heb.
pi_69075240
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:42 schreef IHVK het volgende:
Windows media Player werkt niet in Firefox, wel in IE-explorer.

En als je op losse player klikt werkt het ook niet.

Stiekeme daad dan MS om IE te promoten? Irritant is het wel.
Werkt hier wel dus zal wel geen opzet zijn van MS.
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')