Meneer "ik doel niet op de 64 bits versie"quote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dat nou voor pollDie antwoorden
heb je zo een oude computerquote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef het_fokschaap het volgende:
32 bit, m'n processor doet geen 64...dus tja....
Core Duo Laptop van werk, helaas geen Core Duo 2quote:
Sommige mensen hebben wat problemen met drivers en programmas onder 64 bit, dus vandaar deze variatie.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dat nou voor pollDie antwoorden
64quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb hier een laptop met het volgende:
Processorfamilie Intel Core 2 Duo
Processornummer T7500
Kloksnelheid 2200 MHz
Momenteel heb ik 3 Gb intern aan boord, binnenkort misschien 4 Gb (in geval van 64 bit)
Welke OS is dan aan te raden met de configuratie die ik nu heb?
Total BS dat alle software werktquote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind dat niemand meer 32-bit moet gaan draaien tegenwoordig, tenzij je hardware dat niet ondersteunt uiteraard. 64-bit is ingeburgerd, alle naoorlogse software werkt probleemloos of zelfs sneller, en drivers zijn absoluut geen probleem meer.
64-bit FTW!
video/audio-bewerking?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:08 schreef Catch22- het volgende:
ik heb laatst op de zaak op mijn vista bak es 2 VisualStudio projecten tegelijk gerund (grote webapplicaties) en een paar browsers open, maar ik kwam niet boven de 2-2.2 Gb ram gebruik. Ik vraag me echt af of je echt wel wat hebt aan meer dan 3 Gb nu
Als je nu nog een HUIDIG programma tegenkomt dat niet op 64-bit werkt, dan is dat een kutprogramma en wil je die sowieso niet gebruiken.quote:
Wat een wanargumentquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je nu nog een HUIDIG programma tegenkomt dat niet op 64-bit werkt, dan is dat een kutprogramma en wil je die sowieso niet gebruiken.
Cubase, wavelab, etc.. Toch niet de minste!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je nu nog een HUIDIG programma tegenkomt dat niet op 64-bit werkt, dan is dat een kutprogramma en wil je die sowieso niet gebruiken.
Zou niet nog het merendeel van de PC's geen 64bit ondersteunenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind dat niemand meer 32-bit moet gaan draaien tegenwoordig, tenzij je hardware dat niet ondersteunt uiteraard. 64-bit is ingeburgerd, alle naoorlogse software werkt probleemloos of zelfs sneller, en drivers zijn absoluut geen probleem meer.
64-bit FTW!
ja oke, daarvoor wel. Maar dat is < 10 % van de gebruikers. Visual studio is al een vrij heftige app.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
video/audio-bewerking?
3D tekenprogramma's?
er zijn genoeg programma's die met gemak meer dan 3GB gebruiken. plus je zit met een 2GB limiet per host in 32bits windows. erg storend (ik ben 3D tekenaar dus ik kan het weten, te vaak is mijn werkpc gecrasht omdat het programma meer dan 2GB wilde snoepen)
Misschien dat je er nu genoeg aan hebt maar over een paar jaar zou het wel is kunnen zijn dat 4 GB het minimum is om je pc vatsoenlijk te kunnen draaien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja oke, daarvoor wel. Maar dat is < 10 % van de gebruikers. Visual studio is al een vrij heftige app.
64 bit is leuk, maar bijna niemand heeft het _echt_ nodig. En echt niet alle apps werken even goed. Maar dat kan ook komen omdat het een RC is
Als ik in de verkenner naar mijn Bureaublad kijk, staan daar ook zwarte vierkantjes op de plaats waar normaal de snelkoppeling pijltjes staan. Ik heb met xdtweak of zoiets die pijltjes weggehaald, maar darna al eerder opnieuw gestart zonder problemen. Nu ineens heb ik dit <aargh>.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:04 schreef het_fokschaap het volgende:
rechtsklik op de desktop/personalize/change desktop icons (links)/restore default ?
Dat was met vista al zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:13 schreef editoor het volgende:
[..]
Misschien dat je er nu genoeg aan hebt maar over een paar jaar zou het wel is kunnen zijn dat 4 GB het minimum is om je pc vatsoenlijk te kunnen draaien.
Kul. Ik heb Vista Ultimate prima gedraaid op een 2 GB bak. En ook 7 draait prima op dezelfde PC. Inclusief zware applicaties als Adobe Illustrator CS 4.quote:
Werkt hier perfect.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Office 2010 Technical Preview werkt in ieder geval (nog) niet onder 7. Hier dan.
Wat 1136 zegt, lijkt me heel sterk dat een pakket wat uit moet komen als hun nieuwe vlaggeschip al verkrijgbaar is daar niet mee zou werkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Office 2010 Technical Preview werkt in ieder geval (nog) niet onder 7. Hier dan.
De enige bottleneck met pcś is de processor, ram is een overrated iets.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:13 schreef editoor het volgende:
[..]
Misschien dat je er nu genoeg aan hebt maar over een paar jaar zou het wel is kunnen zijn dat 4 GB het minimum is om je pc vatsoenlijk te kunnen draaien.
Want?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:13 schreef editoor het volgende:
[..]
Sorry, maar hier moet ik even op reageren hoor. Want wat een kul is dat zeg. De bottleneck in een pc is nog altijd je harde schijf/ssd. En juist Win7 ontkracht jouw wijsheid, want die maakt veel meer gebruik van je videokaart die dan (eindelijk) eens fatsoenlijk gebruikt gaat worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:14 schreef Remake het volgende:
[..]
De enige bottleneck met pcś is de processor, ram is een overrated iets.
volgens mij heb je instellingen in W7 waar je kan je kiezen hoe zuinig je laptop moet zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb W7 op mijn laptop geinstalleerd, maar het lijkt erop of de accu heul snel leeg gaat in vergelijking met XP.
Of is dat alleen in mijn verbeelding?
Als het om de daadwerkelijke tijd gaat, maar dat heb je niet gemeten zo te lezen, zou het raar zijn. Of je moet een dikke videokaart erin hebben zitten. Wat wel zo is is dat de hoeveelheid energie/levensduur van je batterij veel beter en accurater aangegeven wordt ivm XP. Waarschijnlijk zit daar je tegenvallerquote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb W7 op mijn laptop geinstalleerd, maar het lijkt erop of de accu heul snel leeg gaat in vergelijking met XP.
Of is dat alleen in mijn verbeelding?
misschien moet je windows live essentials downloaden voor een goede foto viewer ?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:42 schreef mug89 het volgende:
Waar zijn de handige functies gebleven bij de fotoviewer?
in vista heb je een mooie handige balk bovenaan waar je kunt printen en bewerken etc (contrast etc)..
kan m hier in vinden? of ben ik blind?
ok, zou kunnen.. maar het zat gewoon standaard in vista, dus jammer als dat hier er weer uit is gehaald, het was zo makkelijk namelijkquote:Op maandag 25 mei 2009 21:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien moet je windows live essentials downloaden voor een goede foto viewer ?
Microsoft is denk ik bezig om wat standaard functionaliteit als download aan te bieden om onze Nelie wat wind uit de zeilen te nemenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:20 schreef mug89 het volgende:
[..]
ok, zou kunnen.. maar het zat gewoon standaard in vista, dus jammer als dat hier er weer uit is gehaald, het was zo makkelijk namelijk
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:42 schreef mug89 het volgende:
Waar zijn de handige functies gebleven bij de fotoviewer?
in vista heb je een mooie handige balk bovenaan waar je kunt printen en bewerken etc (contrast etc)..
kan m hier in vinden? of ben ik blind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |