Meneer "ik doel niet op de 64 bits versie"quote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dat nou voor pollDie antwoorden
heb je zo een oude computerquote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef het_fokschaap het volgende:
32 bit, m'n processor doet geen 64...dus tja....
Core Duo Laptop van werk, helaas geen Core Duo 2quote:
Sommige mensen hebben wat problemen met drivers en programmas onder 64 bit, dus vandaar deze variatie.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is dat nou voor pollDie antwoorden
64quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb hier een laptop met het volgende:
Processorfamilie Intel Core 2 Duo
Processornummer T7500
Kloksnelheid 2200 MHz
Momenteel heb ik 3 Gb intern aan boord, binnenkort misschien 4 Gb (in geval van 64 bit)
Welke OS is dan aan te raden met de configuratie die ik nu heb?
Total BS dat alle software werktquote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind dat niemand meer 32-bit moet gaan draaien tegenwoordig, tenzij je hardware dat niet ondersteunt uiteraard. 64-bit is ingeburgerd, alle naoorlogse software werkt probleemloos of zelfs sneller, en drivers zijn absoluut geen probleem meer.
64-bit FTW!
video/audio-bewerking?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:08 schreef Catch22- het volgende:
ik heb laatst op de zaak op mijn vista bak es 2 VisualStudio projecten tegelijk gerund (grote webapplicaties) en een paar browsers open, maar ik kwam niet boven de 2-2.2 Gb ram gebruik. Ik vraag me echt af of je echt wel wat hebt aan meer dan 3 Gb nu
Als je nu nog een HUIDIG programma tegenkomt dat niet op 64-bit werkt, dan is dat een kutprogramma en wil je die sowieso niet gebruiken.quote:
Wat een wanargumentquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je nu nog een HUIDIG programma tegenkomt dat niet op 64-bit werkt, dan is dat een kutprogramma en wil je die sowieso niet gebruiken.
Cubase, wavelab, etc.. Toch niet de minste!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je nu nog een HUIDIG programma tegenkomt dat niet op 64-bit werkt, dan is dat een kutprogramma en wil je die sowieso niet gebruiken.
Zou niet nog het merendeel van de PC's geen 64bit ondersteunenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind dat niemand meer 32-bit moet gaan draaien tegenwoordig, tenzij je hardware dat niet ondersteunt uiteraard. 64-bit is ingeburgerd, alle naoorlogse software werkt probleemloos of zelfs sneller, en drivers zijn absoluut geen probleem meer.
64-bit FTW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |