Zit wel standaard in WiMo 6.0 check even je settings.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef koningdavid het volgende:
Argh, ik heb me ouders om 1 uur vannacht gebeld per ongeluk.
Ben ik nou scheel of zit er geen toetsenblokkering op?
"Ophang"-knop ingedrukt houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef koningdavid het volgende:
Argh, ik heb me ouders om 1 uur vannacht gebeld per ongeluk.
Ben ik nou scheel of zit er geen toetsenblokkering op?
Gebeurt niks bij mij. Ja, het beeld flitst even maar de touch-screen werkt gewoon nog.quote:
Heel apart!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gebeurt niks bij mij. Ja, het beeld flitst even maar de touch-screen werkt gewoon nog.
Nope niks. Wat hoor je dan te zien?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heel apart!
Probeer het eens 5 seconden lang of zo?
de standaard windows lock werkt niet in combinatie met een toestelcode blokkering helaasquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gebeurt niks bij mij. Ja, het beeld flitst even maar de touch-screen werkt gewoon nog.
je moet eerst op de home knop drukkien, zodat je in het begin scherm zit, dan de ophang knop indrukken en inhouden tot je links onderin ontgrendel ziet staanquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nope niks. Wat hoor je dan te zien?
Bij mij werkt dat ook niet, heb er nu een tool voorquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt er niet te staan bij mij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je moet eerst op de home knop drukkien, zodat je in het begin scherm zit, dan de ophang knop indrukken en inhouden tot je links onderin ontgrendel ziet staan
Dat probeer ik ook steeds maar als ik op de download pagina bi j' HIER downloaden' klik, gebeurt er helemaal niks????quote:[b] heb dat 9292ov programma'tje gratis gedownload, echt handig als je wel is met de trein reist
Ik kijk even als ik thuis benquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt er niet te staan bij mij.
@ Hou: heb je linkje?
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:40 schreef R-Tech het volgende:
Gewoon S2U2 gebruiken, met de laatste versie kan je zelfs opgeven dat je een code moet intoetsen om 'm vrij te geven voor gebruik, erg handig
Geen verstand van die cases enz.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:11 schreef Justinn het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen ook de HTC Touch HD en ben er erg tevreden mee. Ik wilde graag deze car charger erbij bestellen en een case. Ik twijfel alleen tussen deze transparante case en deze rubberen case. De transparante case lijkt dikker terwijl de rubberen case weer niet zoveel dekt als de transparante case. Welke raden jullie mij aan? En van wat voor materiaal is die transparante case gemaakt?
En nog een vraag. Is het normaal de volumeknopjes op de zijkant niet meevergrendelen als ik het apparaat vergrendel (dmv ophangknop)? Ook als het apparaat op standby staat (aan/uit toets indrukken) kan ik de volumeknop nog bedienen. Dit is erg irritant als je muziek aan het luisteren bent en je zet het volume per ongeluk een stuk harder.![]()
Welke site bedoel je?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:47 schreef Parkinson_XTC het volgende:
tvp voor deel 5
had deze website nog niet eerder gezien dus misschien een leuke toevoeging voor de OP.
staan 55 tips ivm het gebruik van de HD, waarvan ik sommige wel interessant vond.
had Duke Nukem mobile geinstalleerd, maar apparaat naait alleen maar vast...
Herstellen in wat? Die lelijke bloemquote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:
om de een of andere reden kan ik mijn achtergrond niet meer herstellen / veranderen met s2u2
ik heb al de verschillende opties geprobeerd, maar het werkt niet...
hoe moet het precies staan om goed te werken?
ja die bloem was dus ook weg... al zou ik die terug willen plaatsen, lukte dat niet...quote:Op maandag 11 mei 2009 21:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Herstellen in wat? Die lelijke bloem?
ik betaal bij vodafone 4 euro per maand voor onbeperkt internet volgens mij...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:27 schreef Forcefuzz het volgende:
Is er een mogelijkheid om de HD als modem te gebruiken, zonder dat ze er bij Vodafone achter komen? Dat zou namelijk wel ideaal zijn. Gewoon zo in de laptop prikken en klaar. Nu doe ik dat ook, maar daar moet ik voor betalen dacht ik.
Tevens tvp
Voor 10 euro in de maand heb je onbeperkt internet op je mobiel. Maar volgens mij is dat ook puur alleen bedoeld voor je mobiel. Je mag het dus niet gebruiken op je laptop.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:04 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ik betaal bij vodafone 4 euro per maand voor onbeperkt internet volgens mij...
naja, die paar keer dat ik dat ding als modem gebruik... ik vermoed dat het een soort fair use policy is...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:50 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Voor 10 euro in de maand heb je onbeperkt internet op je mobiel. Maar volgens mij is dat ook puur alleen bedoeld voor je mobiel. Je mag het dus niet gebruiken op je laptop.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:30 schreef madjacksss het volgende:
Nu ben ik nog steeds benieuwd wat er in de OP bedoeld wordt met broertje
Werkt het volgende niet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:48 schreef renwan het volgende:
hmm mijne blijft vast zitten op compacte qwerty, het wil echt niet meer veranderen. Zelfs dat popupje wat je krijgt als je op dat toetsenbord icoontje tikt blijft weg! Help!
Nee dan gaat ie meteen terug naar compactquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Werkt het volgende niet?
Start > Settings > Personal tab > Input > Input method wijzigen
http://www.smartphoneshop(...)htc-touch-hd-nl.htmlquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:06 schreef Houniet het volgende:
Weet iemand waar ik opnieuw een beschermhoes kan kopen? Ik ben de mijne kwijt geraakt.
Daar heb ik geen verstand van. Ik luister alleen naar muziek op mn foontje.quote:Tevens ben ik opzoek naar een simpel programma om muziek te maken welke draait op Windows Mobile.
Had ik laatst ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:44 schreef Parkinson_XTC het volgende:
wie kan mij helpen met het volgende sms-probleem?
als ik aan het texten ben, worden woorden vaak dubbel geplaatst...
soms denk ik de logica gevonden te hebben en weet ik wat ik fout doe, maar even later staat er toch weer een woord dubbel.
Dat woord is dan groen ge-highlight, dus het is nog een suggestie van T9 zeg maar, maar om dit weg te halen moet je weer met die pijltjes letter voor letter terug gaan...
Best irritant.
Net stuurde ik nog een bericht naar een maatje van me... "wat moet je hebben voor die boksboksbal"
nou, dat moest dus echt "boksbal" zijn..
wat doe ik verkeerd?
laatst vroeg ik ook al iemand om een telefoonnummer en sloot het bericht af met aubergine.
dan tik je bij het woordaanvullen niet op de grijze balk waarin het woord voorgesteld wordt maar op het woord in het smsje zelf. Dan krijg je hem dubbel.. erg irritant inderdaadquote:Op maandag 1 juni 2009 22:44 schreef Parkinson_XTC het volgende:
wie kan mij helpen met het volgende sms-probleem?
als ik aan het texten ben, worden woorden vaak dubbel geplaatst...
soms denk ik de logica gevonden te hebben en weet ik wat ik fout doe, maar even later staat er toch weer een woord dubbel.
Dat woord is dan groen ge-highlight, dus het is nog een suggestie van T9 zeg maar, maar om dit weg te halen moet je weer met die pijltjes letter voor letter terug gaan...
Best irritant.
Net stuurde ik nog een bericht naar een maatje van me... "wat moet je hebben voor die boksboksbal"
nou, dat moest dus echt "boksbal" zijn..
wat doe ik verkeerd?
laatst vroeg ik ook al iemand om een telefoonnummer en sloot het bericht af met aubergine.
Als je een G of H in beeld ziet, heeft hij verbinding met dat netwerk en betaal je voor het dataverkeer.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef Houniet het volgende:
Pff al die iconen steeds.
Wat is nu het verschil in iconen als ik internet via LAN en internet via bijv KPN.
Volgens mij heb ik straks een dikke rekening, want ik heb een abbo zonder internet.
Altijd met qwerty, was juist blij dat ik van dat telefoontoetsenbord af was.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:48 schreef Houniet het volgende:
Ik heb de telefoon nu bijna vier maanden en hij bevalt tot nu toe erg goed.
Sinds eergisteren sms ik nu met het normale idee van de telefoontoetsenbord. Voorheen deed ik dit met het qwerty idee. Beide bevallen prima.
Waarmee smsen jullie?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=505377quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:05 schreef Sjef_Arie het volgende:
Heb deze telefoon ook besteld! Bij phoneshop. Ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen.
Weet iemand toevallig of deze ook het start->programma's-menu kan krijgen van de touch pro II?
Want de HD heeft gewoon de standaar windows programmalijst toch (witte achtergrond, balkje rechts, vrij cheap)?
De pro II Heeft een hele gave ipod achtige programmalijst.
En dan maar zeuren dat de iPhone zo slecht isquote:Op zondag 10 mei 2009 11:40 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Slide2Unlock
De toetsenblokkering! Werkt als een zonnetje.
Want die standaard van HTC werkt niet bij mij.
Heb je hier trouwens toevallig ervaring mee, en kun je me een bepaalde rom aanraden voor de HD?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef Rejected het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=505377
Vervolgens een ROM downloaden met Windows Mobile 6.5.
Wij hebben vandaag de Diamond 2 binnen gekregen, moet zeggen dat die er toch behoorlijk mooi uitziet. Scherm is alleen wel een stuk kleiner als de Touch HD, maar verder wel een parel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:15 schreef -J-D- het volgende:
eentwee: Heel apart. Dat heb ik hier niet.
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuw toestel. Over 5 maanden of zo loopt mijn abonnement af.
Iemand nog een leuke opvolger gezien?
Heb ik ook met mijn HSDPA logo af en toe. Daarna gaat ie meestal reconnectenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef Justinn het volgende:
Ik heb soms dat het G-logo bij mij 'grijs' wordt. Iemand een idee hoe dat komt?
Ik heb mijn telefoon een klein beetje aangepast met Theme Maker, maar verder eigenlijk niks.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Dank.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:58 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag de Diamond 2 binnen gekregen, moet zeggen dat die er toch behoorlijk mooi uitziet. Scherm is alleen wel een stuk kleiner als de Touch HD, maar verder wel een parel.
Ik heb zelf eigenlijk geen HTC Touch HD maar een Touch Pro. Ik maak gebruik van EnergyROM, werkt opzich wel prima, echt een enorme verbetering tov 6.1 die er standaard op zat en zelfs een custom ROM van 6.1 die ik had. Soms loopt mn telefoon wel altijd 10-15 sec vast nadat ik een smsje heb verzonden.. Maar voor de rest werktie echt retesnel!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Sjef_Arie het volgende:
[..]
Heb je hier trouwens toevallig ervaring mee, en kun je me een bepaalde rom aanraden voor de HD?
Ik heb zelf WiMo 6.5, wil eigenlijk weer terug naar 6.1. Veel vastlopers heb ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:00 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk geen HTC Touch HD maar een Touch Pro. Ik maak gebruik van EnergyROM, werkt opzich wel prima, echt een enorme verbetering tov 6.1 die er standaard op zat en zelfs een custom ROM van 6.1 die ik had. Soms loopt mn telefoon wel altijd 10-15 sec vast nadat ik een smsje heb verzonden.. Maar voor de rest werktie echt retesnel!
Toch behoefte aan een hardware toetsenbord?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:54 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik mijn Touch HD over een paar maandjes voor bovenstaande opvolger ga inruilen.
Daar twijfel ik nog over.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:17 schreef Rejected het volgende:
[..]
Toch behoefte aan een hardware toetsenbord?
Als je toch nog een paar maanden hebt kun je misschien beter wachten op de HD2 wachten?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Daar twijfel ik nog over.
De Diamond 2 is ook een mogelijke opvolger en die heeft geen vast toetsenbord.
Lastige keuze
Oei, dat wist ik nog niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je toch nog een paar maanden hebt kun je misschien beter wachten op de HD2 wachten?
Danwel geruchten, maar lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ie komt.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Oei, dat wist ik nog niet.
Eens of dat goed aansluit bij mijn contract.
Dat loopt half november af. Voor die tijd kan ik het vast wel verlengen bij dezelfde provider met de HD2.
(als de HD2 specs me bevallen)
Keuzes, keuzes, keuzes
Anders neem je even een goedkoop abonnement en het jaar daarop een nieuwe.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Oei, dat wist ik nog niet.
Eens of dat goed aansluit bij mijn contract.
Dat loopt half november af. Voor die tijd kan ik het vast wel verlengen bij dezelfde provider met de HD2.
(als de HD2 specs me bevallen)
Keuzes, keuzes, keuzes
Die url die jij plaatst wordt afgekort door FOK! waardoor er dit staat: http://tweakers.net/nieuw(...)a-8-inch-scherm.htmlquote:Op zondag 21 juni 2009 11:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Danwel geruchten, maar lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ie komt.
http://tweakers.net/nieuw(...)a-8-inch-scherm.html
Das nou weer te veel van het goedequote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Rejected het volgende:
[..]
Die url die jij plaatst wordt afgekort door FOK! waardoor er dit staat: http://tweakers.net/nieuw(...)a-8-inch-scherm.html
Ik dacht wtf 8 inch.![]()
Neem aan dat je deze niet bedoelt?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:12 schreef Houniet het volgende:
Stik ik ben die Paint voor Mobile kwijt.. Iemand een link?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef Houniet het volgende:
JD toppertje.
Jammer dat er geen paint op de HTC zit.
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..].
Die eerste optie werkt perfect.
Het is gewoon rommelquote:Op maandag 22 juni 2009 14:03 schreef Houniet het volgende:
Rom moet je ook alleen rommen als je rom niet werkt zoals een rom hoort te werken.
Dus alleen rommen als je rom romt.
|quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:51 schreef Forcefuzz het volgende:
Is het mogelijk om een rom van Windows Mobile 6.5 erop te zetten?
http://www.1800pocketpc.c(...)le-htc-touch-hd.htmlquote:
Ja.quote:
Zie OP.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef Ordinair het volgende:
Sinds vrijdag heb ik ook een Touch HD! Hebben jullie nog tips voor me? Want ben op dit gebied (van HTC) echt een leek. Het is al een oudere telefoon uit Mei, maar nog nooit gebruikt.
Gewoon naar Instellingen van je TouchFLO gaan en daar staat het bij Achtergrond.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:15 schreef Syd het volgende:
hoe kan ik mijn achtergrond in touchflo veranderen ? Zeg maar bij het begin scherm waar je de klok ook ziet, ben hier al tijden op zoek naar maar kan het maar niet vinden.
EN! ik kan mijn telefoon lock niet meer uit zetten, na tijdje valt hij automatisch die dat slide2unlock systeem, zodra ik dan "slide" moet ik eerst een code van de telefoon in toetsen, hoe krijg ik dit eraf?
als ik bij instellingen kijk van touch flo, krijg ik enkel een aantal afvink optiesquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon naar Instellingen van je TouchFLO gaan en daar staat het bij Achtergrond.
Hierbij?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef Syd het volgende:
[..]
als ik bij instellingen kijk van touch flo, krijg ik enkel een aantal afvink opties
Ik heb ook fiks moeten zoeken hoor de eerste keerquote:
http://htc.johan-derksen.comquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef DuTank het volgende:
Kan iemand mij die nodata.cab via een andere weg geven? Want ik krijg me met geen mogelijkheid geregistreerd op dat forum en dat is nodig om het downloaden toch?
Zou fijn zijn. Haaaadoe
Je moet de verbinding die je nog had wel eerst uitschakelen. Pas dan werkt NODATA. Die zorgt er namelijk voor dat er niet opnieuw contact gemaakt kan worden met GPRS/HSDPA.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef DuTank het volgende:
Okee.. Ik heb dat nu dus geïnstalleerd en alle verbindingen ge-'disabled'. Maar als ik nu gewoon IE gebruik ofzo, doet ie het wel gewoon.. Werkt het dan wel?
Geen idee, kijk eens wat ze vragen op marktplaats/speurders enzquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:15 schreef dj_ko het volgende:
Ik kan een HTC Touch HD van een collega overnemen.
Het toestel ziet er nog netjes uit vrijwel krasvrij.
Wat is een beetje redelijke prijs die ik hiervoor kan bieden?
Heel herkenbaar. Op mijn werk is een draadloos netwerk en die is niet zichtbaar. Bovendien krijgen we het wachtwoord niet. Als we op de laptop van het werk werken, dan springt ie wel automatisch op het netwerk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:39 schreef Houniet het volgende:
Damn.
Die honden op de ICT willen niet meewerken.
Op Hogescholen en Universiteiten hebben ze ook draadloos internet (goh).
Alleen ik wil daar met mijn HTC op, en dat wil niet echt.
Iemand tips of ervaringen?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef Houniet het volgende:
Dit is trouwens de software voor het wireless van school:
SecureW2_EAP_Suite_HAN.exe
Op de site van die gasten!
!
Windows Mobile 5/6 or Pocket PC 2003/2005
Betere shit, als ik weer naar school ga maar even testen.
Nieuwprijs is 650 als ik me niet vergis.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:16 schreef dj_ko het volgende:
Ik kan een htc touch pro overnemen van een collega voor 330 euro, het toestel is vrijwel krasvrij. en 4 maanden oud.
Hij heeft er ook een paar keer een nieuwe firmwareupdate op gezet.
Vervalt hiermee ook de garantie?
En wat vinden jullie van de prijs? nieuwprijs is iets van 420??
Beetje duur imo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:16 schreef dj_ko het volgende:
Ik kan een htc touch pro overnemen van een collega voor 330 euro, het toestel is vrijwel krasvrij. en 4 maanden oud.
Hij heeft er ook een paar keer een nieuwe firmwareupdate op gezet.
Vervalt hiermee ook de garantie?
En wat vinden jullie van de prijs? nieuwprijs is iets van 420??
Da's een understatement. Morgen maar eens Vodafone bellen, iets zegt me dat ze niet heel makkelijk gaan doen over garantie enzo...quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:21 schreef -J-D- het volgende:
Das kut!
Geen idee, een paar dagen geleden was 'ie opeens uitgevallen. Na het verwijderen van de batterij deed 'ie het pas weer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef Houniet het volgende:
Hoe kan dat dan opeens?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:30 schreef LTCY18 het volgende:
De foto's bij "Mensen / People" zijn van slechte kwaliteit
Binnen die tab kun je dat veranderen.
Dit zie ik aan het begin, maar ik kan niks in die tab vinden wat de kwaliteiten verbeterd. Ik kan alleen "openen", "toevoegen", "verwijderen" en "foto's veranderen" (heb de Chinese versie, dus kweenie of vertalingen kloppen). Voor de rest zie ik dus niks over de kwaliteiten van de foto's.
Hoe moet ik dit precies oplossen? Die uberpixels zijn echt irritant. Zeker voor een telefoon als deze die gewoon de foto's gewoon mooi behoort te weergeven.
quote:Je moet de foto's in de TouchFlo toevoegen, dus niet eerst je contacten openen:
- ga naar je favorieten-scherm van TouchFlo,
- kies de betreffende favoriet die je wilt wijzigen,
- druk op menu (rechtsonder),
- kies voor 'afbeelding wijzigen'.
Dan zijn de foto's wel helder/scherp.
Ja, dat dacht ik dus ook. Baalde dan ook behoorlijk toen ik m'n toestel weer aanzette. Zelfs de radio optie is nergens meer te vindenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:23 schreef Rejected het volgende:
Soft reset is toch gewoon een reboot?
Geen idee, maar het lijkt me lastig aangezien de Hero op Android draait.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:10 schreef DuTank het volgende:
Zijn trouwens apps van de Hero ook op de HD te installeren? Want daar zitten geniale dingen op, zoals het scannen van de buurt naar pin-automaten ofzo.
Ook last van.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:50 schreef Bravebart het volgende:
Ben ik trouwens de enige die (nog steeds) last heeft van de bug dat als je naar iemand wil smsen, dat dan steeds het toetsenbordje weer 'inslide' als je wil gaan typen?
Daar heb ik ook last van... Hoogst irritant..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:50 schreef Bravebart het volgende:
Ben ik trouwens de enige die (nog steeds) last heeft van de bug dat als je naar iemand wil smsen, dat dan steeds het toetsenbordje weer 'inslide' als je wil gaan typen?
Welke precies?quote:Op zondag 6 september 2009 15:30 schreef glasbak het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van... Hoogst irritant..
Doet bij jullie die windows update het ook niet?
Ik heb helemaal nergens last van.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:50 schreef Bravebart het volgende:
Start -> instellingen -> systeem -> Windows Update..quote:
Stom van mequote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef glasbak het volgende:
[..]
Start -> instellingen -> systeem -> Windows Update..
Ik krijg (net als bij de S710) de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden en dat ik de datum/tijd moet controleren...
Welke software versies ed heb jij?quote:Op maandag 14 september 2009 21:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens last van.
Heeft dat niet te maken met dingen die op het kaartje staan?quote:Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef Juicyhil het volgende:
Hebben jullie dat toevallig ook? Dat is soms supertraag is met een mini-sd erin?
Ik had m`n sd er een hele tijd in zitten, maar hij bleeft echt zo langzaam dat het echt niet werkbaar was. Dus nu uiteindelijk m`n sd-kaartje eruit gehaald om te proberen en is hij nu snel
Ja dat heb ik soms ook, heel irritant.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ook last van.
Ik heb ook vaak last van dat de klok zichzelf aanpast... Gaat dat ding gewoon half uur soms terug in de tijd
(Net stond er 17.40, terwijl het dus 18.20 is..)
Toetsenbord zit er wel standaard op. Ophang-knop ingedrukt houden.quote:Op woensdag 23 september 2009 03:13 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik heb een HTC Touch, maar ben er niet echt van onder de indruk. Dat ligt overigens voornamelijk aan de windows software, denk ik. Hij valt vaak uit, toetsenbord lock zit er niet standaard op, als je outlook e-mail instelt moet je telkens je wachtwoord invoeren als je na een uur de telefoon weer wilt gebruiken.
Er zitten net iets te veel kleine ongemakken aan.
Ohja, de geluidskwaliteit is ook belabberd. In de auto is de telefoon in handsfree mode (dus over de ingebouwde speaker) amper verstaanbaar.
Ja, lekker betalen voor die dingenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Had je maar een AppStore met zo'n 10 a 20.000 games...
Ja, oei, die 79 cent, pas maar op dat je je huur nog wel kan betalen, en je hypotheek, pffffquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, lekker betalen voor die dingenDoe mij Android maar; alles lekker open source, kost niks
Ja, minimaal 79 cent jaquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, oei, die 79 cent, pas maar op dat je je huur nog wel kan betalen, en je hypotheek, pffff.
Eind november gaat de Windows Marketplace open voor Windows Mobile. Nu kun je er ook al software halen, maar dat zijn maar een paar programma's van Microsoft zelf zover ik heb kunnen zien. In november is het ook voor developers mogelijk om hun software daar te verkopen. Ik ben benieuwd wat er allemaal tussen komt te staan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:01 schreef pieterhog het volgende:
Voordeel is natuurlijk wel dat je bij de apple store alles lekker bij elkaar hebt, of heb je voor windows ook ergens een fijne overzichtelijke site met allerlei lekkers?
hier heb ik graag wat informatie over aangezien ik dit als een zeer goede kanshebber zie als opvolger van mijn MDA Vario 1 (quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef TheClown1 het volgende:
misschien de pro touch 2
[ afbeelding ]
Ik blijf gewoon versie 1.5 gebruikenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:48 schreef DuTank het volgende:
Is er toevallig een andere fijne Alarm Clock? Want je moet voort betalen voor die G-Alarm
Die is bij mij dus gepowned, heb je die CAB dan nog?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon versie 1.5 gebruiken
Die gewone van de tel is wack en het is gewoon een handig ding, kweet het ook nietquote:Op woensdag 11 november 2009 20:07 schreef Houniet het volgende:
Wat is er zo speciaal aan dat G-alarm dan?
- Je kunt meer wekkers instellen, handig als je zeer wisselvallig moet opstaan. Hoef je niet hele tijd aan te passen.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:50 schreef Houniet het volgende:
Nee, niet echt. Maar waarom is het handig dan? Want die van HTC zelf vind ik ook wel relaxed.
HTC heeft er ook gewoon standaard 3 toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
- Je kunt meer wekkers instellen, handig als je zeer wisselvallig moet opstaan. Hoef je niet hele tijd aan te passen.
Ja, ik bedoelde ook meer dan die van HTCquote:Op woensdag 11 november 2009 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HTC heeft er ook gewoon standaard 3 toch?
Ik ga vanavond even zoeken, ben nu aan het werkquote:Op woensdag 11 november 2009 22:28 schreef DuTank het volgende:
Jap, tenzij renwan even zijn CAB doorpast
aightquote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef renwan het volgende:
Ik heb zelf de cab niet meer maar ik heb deze versie: G-Alarm 1.51
Volgens mij heb ik het daar ook als laatste vandaan geplukt
Die gaan we eens mooi proberenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef renwan het volgende:
Maar dan nog, waarom leegt hij het geheugen niet (goed)?quote:Op maandag 16 november 2009 19:27 schreef Houniet het volgende:
Pas je verlichting eens aan dan. Die heb ik op stand 2 staan. Kan volgens mij tot 10.
Dat scheelt al zo ontzettend veel Bartje.
Mja, iPhone schijnt er ook last van te hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:11 schreef renwan het volgende:
Volgens mij is een memory leak gewoon standaard bij een htc. M'n oude S710 had er ook onwijs last van
Mijn touch dual ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:11 schreef renwan het volgende:
Volgens mij is een memory leak gewoon standaard bij een htc. M'n oude S710 had er ook onwijs last van
Ik gebruik gewoon de Windows Media Player die er op zitquote:Op zondag 6 december 2009 21:30 schreef Houniet het volgende:
Is er geen makkelijke mp3 speler? Ik vind die standaard player maar neuk.
Ja dat jaquote:
Ik gebruik coreplayer.quote:Op zondag 6 december 2009 21:30 schreef Houniet het volgende:
Is er geen makkelijke mp3 speler? Ik vind die standaard player maar neuk.
Mijn foto's worden op mijn geheugenkaart opgeslagen. Dat zal ik in den beginne wel ingesteld hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:22 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, hoe krijg ik foto's die op het telefoongeheugen zelf staan, niet op een geheugenkaartje dus, van die telefoon af zonder alles te mailen? Ik kom er met geen mogelijkheid bij lijkt wel
En jullie herstarten hem regelmatig om het geheugen leeg te maken?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:43 schreef Justinn het volgende:
Het touchscreen van mijn HTC Touch HD loopt om de haverklap vast.
Als ik toestel herstart door hem écht even met de bovenste knop uit en weer aan te zetten (zodat je de code weer in moet voeren), dan is mijn geheugen leeg tot 34%.quote:Op maandag 16 november 2009 11:41 schreef Bravebart het volgende:
Mijn accu gaat steeds sneller leegAls hij het een dag uithoudt is het veel
En ik vind het echtdat je je geheugen niet kan legen
Als je ff hebt zitten internetten of Google Maps-en zit je geheugen voor 60% vol en loopt hij leeg als lek mandje
Klopt, dat is de enige manierquote:Op zaterdag 12 december 2009 06:21 schreef svann het volgende:
[..]
Als ik toestel herstart door hem écht even met de bovenste knop uit en weer aan te zetten (zodat je de code weer in moet voeren), dan is mijn geheugen leeg tot 34%.
Temp files kun je ook af en toe even dumpen, maar dat tikt minder aan als je het op mobiele sites houdt.
En GPS en GPRS vreet nou eenmaal stroom. De camera ook.
Dat is een nadeel van al die leuke extra functies en zo'n mooi groot scherm.
Deed-ie het ook al voordat je de ROM update uitvoerde? Jouw probleem klinkt hetzelfde als het mijne.. touchscreen reageert niet meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Elvander het volgende:
Nou hij doet het weer![]()
Een hard reset gedaan en daarna een officiele rom update uitgevoerd.
Alles werkt weer zoals het hoort, vreemd blijft het wel.....
Maargoed voorlopig is het prima:
ZYB.com voor contacten, sms kan daar volgens mij ook maar ben niet zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:42 schreef Houniet het volgende:
Helemaal niemand die mij kan vertellen hoe ik makkelijk mijn contacten en smsjes kan backuppen?
Dit is een demo, 2 weken gratis gebruik, maar ik heb zelfs nog nooit de GPS op mn HTC gebruikt, laat staan die navigatie.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:18 schreef Houniet het volgende:
Zijn er geen demo's te installeren dan?
Neuuhhhhhhh. KUT ding.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:11 schreef Houniet het volgende:
Soft-reset gedaanvolgens mij zit er weer leven in
.
Mja, in die topicreeks zit ik al en heb ik al gezocht, maar niks kunnen vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:08 schreef Houniet het volgende:
Dat heb ik ook af en toe.
Check hier eens @ http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1347841
Daar heb ik veel van geleerd.
Mijn probleem met het touchscreen kwam na een ogenschijnlijk succesvolle hardreset toch ook weer terug.quote:
Hoe installeer je diequote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef renwan het volgende:
Gebruik zelf Pimbackup, kan je zelf aangeven wat je wilt backuppen. Contacten, sms, email etc....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:42 schreef Houniet het volgende:
Helemaal niemand die mij kan vertellen hoe ik makkelijk mijn contacten en smsjes kan backuppen?
En? Heeft de hard reset geholpen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ben nu bezig alles op mn computer te gooien, zodat ik er een hard reset op kan uitvoeren. Maar hoop dat dat dan wel helpt natuurlijk.
Het is een vreemd voorkomen, want zo doet het toestel het drie weken perfect, en zo gaat 'ie niet eens meer aan. Ik ben er klaar mee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:44 schreef svann het volgende:
Klinkt goed! -als ze 'm retour wel verpakken. :p
Komt de storing telkens terug of zit je nu al maanden zonder telefoon?
Dit alles had ik ook, ik moest alleen 3 cm lager tikken, scherm uitlijnen hielp niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Snif, altijd heerlijk gewerkt met mn touch hd, maar nu geeft hij sinds een week ineens kuren.
Het lijkt wel alsof het touchscreen dronken is geworden.
Als ik bijvoorbeeld ergens onderin iets wil aanklikken, moet ik in het midden op de telefoon drukken. Als ik iets in het midden wil aanklikken, moet ik dus bovenin(bij de startbalk) drukken. En bovenin de startbalk kan ik dus al helemaal niet meer komen.
Het kunstige is dat het probleem zich niet altijd voordoet. De ene keer start ie op, gaat alles goed. en als ik hem dan na een uurtje wil gebruiken, dan is het scherm verneukt. Of andersom, hij start op, en nadat ik met veel kunst&vliegwerk mijn pincode heb ingetoetst(het is nogal verwarrend om de 1 in te toetsen terwijl je pincode juist een 9 heeft), werkt hij 5 minuten later weer normaal.
Heb al een paar x geprobeerd om via de instellingen het scherm te kalibreren, maar dat heeft dus niks geholpen.
Iemand van jullie bekend met dit probleem?
Ben nu bezig alles op mn computer te gooien, zodat ik er een hard reset op kan uitvoeren. Maar hoop dat dat dan wel helpt natuurlijk.
edit:
zie dat er hier wat meer problemen waren met het touchscreen, alleen niet precies wat ik heb.
Zo te lezen eerst maar die hard reset proberen. En anders ga ik ook maar even mn kasten overhoop halen op zoek naar een aankoopbewijs,ik zou nog garantie moeten hebben![]()
Afgelopen week mijn toestel teruggestuurd gekregen. Nieuw scherm erin gezet, en nu werkt ie(tot nog toe) weer als een zonnetje.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nope, heeft niet geholpen.
Leek in eerste instantie van wel, maar na een dag of 2 waren de problemen weer terug.
Hij is gisteren opgehaald door HTC, en daar is ie nu dan dus in de RMA.
Ben benieuwd hoe dat afloopt.
Vind het wel jammer, heb al jaren HTC's, hiervoor had ik een TyTn, nooit problemen mee gehad. Was al bijna tegen anderen gaan pochen dat er met mijn htc nooit wat mis was
Ik gebruikte Route66, want dat zat er gratis bij, maar ik ben de licentiecode kwijtquote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef Houniet het volgende:
Zo, ik heb een nieuwe van HTC gehad.
We kunnen weer vanaf het begin starten.
Welke navigatie gebruiken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |