Daar heb ik ook last van... Hoogst irritant..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:50 schreef Bravebart het volgende:
Ben ik trouwens de enige die (nog steeds) last heeft van de bug dat als je naar iemand wil smsen, dat dan steeds het toetsenbordje weer 'inslide' als je wil gaan typen?
Welke precies?quote:Op zondag 6 september 2009 15:30 schreef glasbak het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van... Hoogst irritant..
Doet bij jullie die windows update het ook niet?
Ik heb helemaal nergens last van.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:50 schreef Bravebart het volgende:
Ben ik trouwens de enige die (nog steeds) last heeft van de bug dat als je naar iemand wil smsen, dat dan steeds het toetsenbordje weer 'inslide' als je wil gaan typen?
Start -> instellingen -> systeem -> Windows Update..quote:
Stom van mequote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef glasbak het volgende:
[..]
Start -> instellingen -> systeem -> Windows Update..
Ik krijg (net als bij de S710) de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden en dat ik de datum/tijd moet controleren...
Welke software versies ed heb jij?quote:Op maandag 14 september 2009 21:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens last van.
Heeft dat niet te maken met dingen die op het kaartje staan?quote:Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef Juicyhil het volgende:
Hebben jullie dat toevallig ook? Dat is soms supertraag is met een mini-sd erin?
Ik had m`n sd er een hele tijd in zitten, maar hij bleeft echt zo langzaam dat het echt niet werkbaar was. Dus nu uiteindelijk m`n sd-kaartje eruit gehaald om te proberen en is hij nu snel
Ja dat heb ik soms ook, heel irritant.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ook last van.
Ik heb ook vaak last van dat de klok zichzelf aanpast... Gaat dat ding gewoon half uur soms terug in de tijd
(Net stond er 17.40, terwijl het dus 18.20 is..)
Toetsenbord zit er wel standaard op. Ophang-knop ingedrukt houden.quote:Op woensdag 23 september 2009 03:13 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik heb een HTC Touch, maar ben er niet echt van onder de indruk. Dat ligt overigens voornamelijk aan de windows software, denk ik. Hij valt vaak uit, toetsenbord lock zit er niet standaard op, als je outlook e-mail instelt moet je telkens je wachtwoord invoeren als je na een uur de telefoon weer wilt gebruiken.
Er zitten net iets te veel kleine ongemakken aan.
Ohja, de geluidskwaliteit is ook belabberd. In de auto is de telefoon in handsfree mode (dus over de ingebouwde speaker) amper verstaanbaar.
Ja, lekker betalen voor die dingenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Had je maar een AppStore met zo'n 10 a 20.000 games...
Ja, oei, die 79 cent, pas maar op dat je je huur nog wel kan betalen, en je hypotheek, pffffquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, lekker betalen voor die dingenDoe mij Android maar; alles lekker open source, kost niks
Ja, minimaal 79 cent jaquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, oei, die 79 cent, pas maar op dat je je huur nog wel kan betalen, en je hypotheek, pffff.
Eind november gaat de Windows Marketplace open voor Windows Mobile. Nu kun je er ook al software halen, maar dat zijn maar een paar programma's van Microsoft zelf zover ik heb kunnen zien. In november is het ook voor developers mogelijk om hun software daar te verkopen. Ik ben benieuwd wat er allemaal tussen komt te staan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:01 schreef pieterhog het volgende:
Voordeel is natuurlijk wel dat je bij de apple store alles lekker bij elkaar hebt, of heb je voor windows ook ergens een fijne overzichtelijke site met allerlei lekkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |