Zit wel standaard in WiMo 6.0 check even je settings.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef koningdavid het volgende:
Argh, ik heb me ouders om 1 uur vannacht gebeld per ongeluk.
Ben ik nou scheel of zit er geen toetsenblokkering op?
"Ophang"-knop ingedrukt houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef koningdavid het volgende:
Argh, ik heb me ouders om 1 uur vannacht gebeld per ongeluk.
Ben ik nou scheel of zit er geen toetsenblokkering op?
Gebeurt niks bij mij. Ja, het beeld flitst even maar de touch-screen werkt gewoon nog.quote:
Heel apart!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gebeurt niks bij mij. Ja, het beeld flitst even maar de touch-screen werkt gewoon nog.
Nope niks. Wat hoor je dan te zien?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heel apart!
Probeer het eens 5 seconden lang of zo?
de standaard windows lock werkt niet in combinatie met een toestelcode blokkering helaasquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gebeurt niks bij mij. Ja, het beeld flitst even maar de touch-screen werkt gewoon nog.
je moet eerst op de home knop drukkien, zodat je in het begin scherm zit, dan de ophang knop indrukken en inhouden tot je links onderin ontgrendel ziet staanquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nope niks. Wat hoor je dan te zien?
Bij mij werkt dat ook niet, heb er nu een tool voorquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt er niet te staan bij mij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je moet eerst op de home knop drukkien, zodat je in het begin scherm zit, dan de ophang knop indrukken en inhouden tot je links onderin ontgrendel ziet staan
Dat probeer ik ook steeds maar als ik op de download pagina bi j' HIER downloaden' klik, gebeurt er helemaal niks????quote:[b] heb dat 9292ov programma'tje gratis gedownload, echt handig als je wel is met de trein reist
Ik kijk even als ik thuis benquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt er niet te staan bij mij.
@ Hou: heb je linkje?
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:40 schreef R-Tech het volgende:
Gewoon S2U2 gebruiken, met de laatste versie kan je zelfs opgeven dat je een code moet intoetsen om 'm vrij te geven voor gebruik, erg handig
Geen verstand van die cases enz.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:11 schreef Justinn het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen ook de HTC Touch HD en ben er erg tevreden mee. Ik wilde graag deze car charger erbij bestellen en een case. Ik twijfel alleen tussen deze transparante case en deze rubberen case. De transparante case lijkt dikker terwijl de rubberen case weer niet zoveel dekt als de transparante case. Welke raden jullie mij aan? En van wat voor materiaal is die transparante case gemaakt?
En nog een vraag. Is het normaal de volumeknopjes op de zijkant niet meevergrendelen als ik het apparaat vergrendel (dmv ophangknop)? Ook als het apparaat op standby staat (aan/uit toets indrukken) kan ik de volumeknop nog bedienen. Dit is erg irritant als je muziek aan het luisteren bent en je zet het volume per ongeluk een stuk harder.![]()
Welke site bedoel je?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:47 schreef Parkinson_XTC het volgende:
tvp voor deel 5
had deze website nog niet eerder gezien dus misschien een leuke toevoeging voor de OP.
staan 55 tips ivm het gebruik van de HD, waarvan ik sommige wel interessant vond.
had Duke Nukem mobile geinstalleerd, maar apparaat naait alleen maar vast...
Herstellen in wat? Die lelijke bloemquote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:
om de een of andere reden kan ik mijn achtergrond niet meer herstellen / veranderen met s2u2
ik heb al de verschillende opties geprobeerd, maar het werkt niet...
hoe moet het precies staan om goed te werken?
ja die bloem was dus ook weg... al zou ik die terug willen plaatsen, lukte dat niet...quote:Op maandag 11 mei 2009 21:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Herstellen in wat? Die lelijke bloem?
ik betaal bij vodafone 4 euro per maand voor onbeperkt internet volgens mij...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:27 schreef Forcefuzz het volgende:
Is er een mogelijkheid om de HD als modem te gebruiken, zonder dat ze er bij Vodafone achter komen? Dat zou namelijk wel ideaal zijn. Gewoon zo in de laptop prikken en klaar. Nu doe ik dat ook, maar daar moet ik voor betalen dacht ik.
Tevens tvp
Voor 10 euro in de maand heb je onbeperkt internet op je mobiel. Maar volgens mij is dat ook puur alleen bedoeld voor je mobiel. Je mag het dus niet gebruiken op je laptop.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:04 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ik betaal bij vodafone 4 euro per maand voor onbeperkt internet volgens mij...
naja, die paar keer dat ik dat ding als modem gebruik... ik vermoed dat het een soort fair use policy is...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:50 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Voor 10 euro in de maand heb je onbeperkt internet op je mobiel. Maar volgens mij is dat ook puur alleen bedoeld voor je mobiel. Je mag het dus niet gebruiken op je laptop.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:30 schreef madjacksss het volgende:
Nu ben ik nog steeds benieuwd wat er in de OP bedoeld wordt met broertje
Werkt het volgende niet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:48 schreef renwan het volgende:
hmm mijne blijft vast zitten op compacte qwerty, het wil echt niet meer veranderen. Zelfs dat popupje wat je krijgt als je op dat toetsenbord icoontje tikt blijft weg! Help!
Nee dan gaat ie meteen terug naar compactquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Werkt het volgende niet?
Start > Settings > Personal tab > Input > Input method wijzigen
http://www.smartphoneshop(...)htc-touch-hd-nl.htmlquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:06 schreef Houniet het volgende:
Weet iemand waar ik opnieuw een beschermhoes kan kopen? Ik ben de mijne kwijt geraakt.
Daar heb ik geen verstand van. Ik luister alleen naar muziek op mn foontje.quote:Tevens ben ik opzoek naar een simpel programma om muziek te maken welke draait op Windows Mobile.
Had ik laatst ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:44 schreef Parkinson_XTC het volgende:
wie kan mij helpen met het volgende sms-probleem?
als ik aan het texten ben, worden woorden vaak dubbel geplaatst...
soms denk ik de logica gevonden te hebben en weet ik wat ik fout doe, maar even later staat er toch weer een woord dubbel.
Dat woord is dan groen ge-highlight, dus het is nog een suggestie van T9 zeg maar, maar om dit weg te halen moet je weer met die pijltjes letter voor letter terug gaan...
Best irritant.
Net stuurde ik nog een bericht naar een maatje van me... "wat moet je hebben voor die boksboksbal"
nou, dat moest dus echt "boksbal" zijn..
wat doe ik verkeerd?
laatst vroeg ik ook al iemand om een telefoonnummer en sloot het bericht af met aubergine.
dan tik je bij het woordaanvullen niet op de grijze balk waarin het woord voorgesteld wordt maar op het woord in het smsje zelf. Dan krijg je hem dubbel.. erg irritant inderdaadquote:Op maandag 1 juni 2009 22:44 schreef Parkinson_XTC het volgende:
wie kan mij helpen met het volgende sms-probleem?
als ik aan het texten ben, worden woorden vaak dubbel geplaatst...
soms denk ik de logica gevonden te hebben en weet ik wat ik fout doe, maar even later staat er toch weer een woord dubbel.
Dat woord is dan groen ge-highlight, dus het is nog een suggestie van T9 zeg maar, maar om dit weg te halen moet je weer met die pijltjes letter voor letter terug gaan...
Best irritant.
Net stuurde ik nog een bericht naar een maatje van me... "wat moet je hebben voor die boksboksbal"
nou, dat moest dus echt "boksbal" zijn..
wat doe ik verkeerd?
laatst vroeg ik ook al iemand om een telefoonnummer en sloot het bericht af met aubergine.
Als je een G of H in beeld ziet, heeft hij verbinding met dat netwerk en betaal je voor het dataverkeer.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef Houniet het volgende:
Pff al die iconen steeds.
Wat is nu het verschil in iconen als ik internet via LAN en internet via bijv KPN.
Volgens mij heb ik straks een dikke rekening, want ik heb een abbo zonder internet.
Altijd met qwerty, was juist blij dat ik van dat telefoontoetsenbord af was.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:48 schreef Houniet het volgende:
Ik heb de telefoon nu bijna vier maanden en hij bevalt tot nu toe erg goed.
Sinds eergisteren sms ik nu met het normale idee van de telefoontoetsenbord. Voorheen deed ik dit met het qwerty idee. Beide bevallen prima.
Waarmee smsen jullie?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=505377quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:05 schreef Sjef_Arie het volgende:
Heb deze telefoon ook besteld! Bij phoneshop. Ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen.
Weet iemand toevallig of deze ook het start->programma's-menu kan krijgen van de touch pro II?
Want de HD heeft gewoon de standaar windows programmalijst toch (witte achtergrond, balkje rechts, vrij cheap)?
De pro II Heeft een hele gave ipod achtige programmalijst.
En dan maar zeuren dat de iPhone zo slecht isquote:Op zondag 10 mei 2009 11:40 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Slide2Unlock
De toetsenblokkering! Werkt als een zonnetje.
Want die standaard van HTC werkt niet bij mij.
Heb je hier trouwens toevallig ervaring mee, en kun je me een bepaalde rom aanraden voor de HD?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef Rejected het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=505377
Vervolgens een ROM downloaden met Windows Mobile 6.5.
Wij hebben vandaag de Diamond 2 binnen gekregen, moet zeggen dat die er toch behoorlijk mooi uitziet. Scherm is alleen wel een stuk kleiner als de Touch HD, maar verder wel een parel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:15 schreef -J-D- het volgende:
eentwee: Heel apart. Dat heb ik hier niet.
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuw toestel. Over 5 maanden of zo loopt mijn abonnement af.
Iemand nog een leuke opvolger gezien?
Heb ik ook met mijn HSDPA logo af en toe. Daarna gaat ie meestal reconnectenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:39 schreef Justinn het volgende:
Ik heb soms dat het G-logo bij mij 'grijs' wordt. Iemand een idee hoe dat komt?
Ik heb mijn telefoon een klein beetje aangepast met Theme Maker, maar verder eigenlijk niks.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Dank.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:58 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag de Diamond 2 binnen gekregen, moet zeggen dat die er toch behoorlijk mooi uitziet. Scherm is alleen wel een stuk kleiner als de Touch HD, maar verder wel een parel.
Ik heb zelf eigenlijk geen HTC Touch HD maar een Touch Pro. Ik maak gebruik van EnergyROM, werkt opzich wel prima, echt een enorme verbetering tov 6.1 die er standaard op zat en zelfs een custom ROM van 6.1 die ik had. Soms loopt mn telefoon wel altijd 10-15 sec vast nadat ik een smsje heb verzonden.. Maar voor de rest werktie echt retesnel!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Sjef_Arie het volgende:
[..]
Heb je hier trouwens toevallig ervaring mee, en kun je me een bepaalde rom aanraden voor de HD?
Ik heb zelf WiMo 6.5, wil eigenlijk weer terug naar 6.1. Veel vastlopers heb ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:00 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk geen HTC Touch HD maar een Touch Pro. Ik maak gebruik van EnergyROM, werkt opzich wel prima, echt een enorme verbetering tov 6.1 die er standaard op zat en zelfs een custom ROM van 6.1 die ik had. Soms loopt mn telefoon wel altijd 10-15 sec vast nadat ik een smsje heb verzonden.. Maar voor de rest werktie echt retesnel!
Toch behoefte aan een hardware toetsenbord?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:54 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik mijn Touch HD over een paar maandjes voor bovenstaande opvolger ga inruilen.
Daar twijfel ik nog over.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:17 schreef Rejected het volgende:
[..]
Toch behoefte aan een hardware toetsenbord?
Als je toch nog een paar maanden hebt kun je misschien beter wachten op de HD2 wachten?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Daar twijfel ik nog over.
De Diamond 2 is ook een mogelijke opvolger en die heeft geen vast toetsenbord.
Lastige keuze
Oei, dat wist ik nog niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je toch nog een paar maanden hebt kun je misschien beter wachten op de HD2 wachten?
Danwel geruchten, maar lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ie komt.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Oei, dat wist ik nog niet.
Eens of dat goed aansluit bij mijn contract.
Dat loopt half november af. Voor die tijd kan ik het vast wel verlengen bij dezelfde provider met de HD2.
(als de HD2 specs me bevallen)
Keuzes, keuzes, keuzes
Anders neem je even een goedkoop abonnement en het jaar daarop een nieuwe.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Oei, dat wist ik nog niet.
Eens of dat goed aansluit bij mijn contract.
Dat loopt half november af. Voor die tijd kan ik het vast wel verlengen bij dezelfde provider met de HD2.
(als de HD2 specs me bevallen)
Keuzes, keuzes, keuzes
Die url die jij plaatst wordt afgekort door FOK! waardoor er dit staat: http://tweakers.net/nieuw(...)a-8-inch-scherm.htmlquote:Op zondag 21 juni 2009 11:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Danwel geruchten, maar lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ie komt.
http://tweakers.net/nieuw(...)a-8-inch-scherm.html
Das nou weer te veel van het goedequote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Rejected het volgende:
[..]
Die url die jij plaatst wordt afgekort door FOK! waardoor er dit staat: http://tweakers.net/nieuw(...)a-8-inch-scherm.html
Ik dacht wtf 8 inch.![]()
Neem aan dat je deze niet bedoelt?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:12 schreef Houniet het volgende:
Stik ik ben die Paint voor Mobile kwijt.. Iemand een link?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef Houniet het volgende:
JD toppertje.
Jammer dat er geen paint op de HTC zit.
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..].
Die eerste optie werkt perfect.
Het is gewoon rommelquote:Op maandag 22 juni 2009 14:03 schreef Houniet het volgende:
Rom moet je ook alleen rommen als je rom niet werkt zoals een rom hoort te werken.
Dus alleen rommen als je rom romt.
|quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:51 schreef Forcefuzz het volgende:
Is het mogelijk om een rom van Windows Mobile 6.5 erop te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |