Zit wel standaard in WiMo 6.0 check even je settings.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef koningdavid het volgende:
Argh, ik heb me ouders om 1 uur vannacht gebeld per ongeluk.
Ben ik nou scheel of zit er geen toetsenblokkering op?
"Ophang"-knop ingedrukt houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef koningdavid het volgende:
Argh, ik heb me ouders om 1 uur vannacht gebeld per ongeluk.
Ben ik nou scheel of zit er geen toetsenblokkering op?
Gebeurt niks bij mij. Ja, het beeld flitst even maar de touch-screen werkt gewoon nog.quote:
Heel apart!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gebeurt niks bij mij. Ja, het beeld flitst even maar de touch-screen werkt gewoon nog.
Nope niks. Wat hoor je dan te zien?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heel apart!
Probeer het eens 5 seconden lang of zo?
de standaard windows lock werkt niet in combinatie met een toestelcode blokkering helaasquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gebeurt niks bij mij. Ja, het beeld flitst even maar de touch-screen werkt gewoon nog.
je moet eerst op de home knop drukkien, zodat je in het begin scherm zit, dan de ophang knop indrukken en inhouden tot je links onderin ontgrendel ziet staanquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nope niks. Wat hoor je dan te zien?
Bij mij werkt dat ook niet, heb er nu een tool voorquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt er niet te staan bij mij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je moet eerst op de home knop drukkien, zodat je in het begin scherm zit, dan de ophang knop indrukken en inhouden tot je links onderin ontgrendel ziet staan
Dat probeer ik ook steeds maar als ik op de download pagina bi j' HIER downloaden' klik, gebeurt er helemaal niks????quote:[b] heb dat 9292ov programma'tje gratis gedownload, echt handig als je wel is met de trein reist
Ik kijk even als ik thuis benquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Komt er niet te staan bij mij.
@ Hou: heb je linkje?
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:40 schreef R-Tech het volgende:
Gewoon S2U2 gebruiken, met de laatste versie kan je zelfs opgeven dat je een code moet intoetsen om 'm vrij te geven voor gebruik, erg handig
Geen verstand van die cases enz.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:11 schreef Justinn het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen ook de HTC Touch HD en ben er erg tevreden mee. Ik wilde graag deze car charger erbij bestellen en een case. Ik twijfel alleen tussen deze transparante case en deze rubberen case. De transparante case lijkt dikker terwijl de rubberen case weer niet zoveel dekt als de transparante case. Welke raden jullie mij aan? En van wat voor materiaal is die transparante case gemaakt?
En nog een vraag. Is het normaal de volumeknopjes op de zijkant niet meevergrendelen als ik het apparaat vergrendel (dmv ophangknop)? Ook als het apparaat op standby staat (aan/uit toets indrukken) kan ik de volumeknop nog bedienen. Dit is erg irritant als je muziek aan het luisteren bent en je zet het volume per ongeluk een stuk harder.![]()
Welke site bedoel je?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:47 schreef Parkinson_XTC het volgende:
tvp voor deel 5
had deze website nog niet eerder gezien dus misschien een leuke toevoeging voor de OP.
staan 55 tips ivm het gebruik van de HD, waarvan ik sommige wel interessant vond.
had Duke Nukem mobile geinstalleerd, maar apparaat naait alleen maar vast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |