Deed-ie het ook al voordat je de ROM update uitvoerde? Jouw probleem klinkt hetzelfde als het mijne.. touchscreen reageert niet meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Elvander het volgende:
Nou hij doet het weer![]()
Een hard reset gedaan en daarna een officiele rom update uitgevoerd.
Alles werkt weer zoals het hoort, vreemd blijft het wel.....
Maargoed voorlopig is het prima:
ZYB.com voor contacten, sms kan daar volgens mij ook maar ben niet zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:42 schreef Houniet het volgende:
Helemaal niemand die mij kan vertellen hoe ik makkelijk mijn contacten en smsjes kan backuppen?
Dit is een demo, 2 weken gratis gebruik, maar ik heb zelfs nog nooit de GPS op mn HTC gebruikt, laat staan die navigatie.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:18 schreef Houniet het volgende:
Zijn er geen demo's te installeren dan?
Neuuhhhhhhh. KUT ding.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:11 schreef Houniet het volgende:
Soft-reset gedaanvolgens mij zit er weer leven in
.
Mja, in die topicreeks zit ik al en heb ik al gezocht, maar niks kunnen vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:08 schreef Houniet het volgende:
Dat heb ik ook af en toe.
Check hier eens @ http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1347841
Daar heb ik veel van geleerd.
Mijn probleem met het touchscreen kwam na een ogenschijnlijk succesvolle hardreset toch ook weer terug.quote:
Hoe installeer je diequote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef renwan het volgende:
Ik heb zelf de cab niet meer maar ik heb deze versie: G-Alarm 1.51
Volgens mij heb ik het daar ook als laatste vandaan geplukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |