hier heb ik graag wat informatie over aangezien ik dit als een zeer goede kanshebber zie als opvolger van mijn MDA Vario 1 (quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef TheClown1 het volgende:
misschien de pro touch 2
[ afbeelding ]
Ik blijf gewoon versie 1.5 gebruikenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:48 schreef DuTank het volgende:
Is er toevallig een andere fijne Alarm Clock? Want je moet voort betalen voor die G-Alarm
Die is bij mij dus gepowned, heb je die CAB dan nog?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon versie 1.5 gebruiken
Die gewone van de tel is wack en het is gewoon een handig ding, kweet het ook nietquote:Op woensdag 11 november 2009 20:07 schreef Houniet het volgende:
Wat is er zo speciaal aan dat G-alarm dan?
- Je kunt meer wekkers instellen, handig als je zeer wisselvallig moet opstaan. Hoef je niet hele tijd aan te passen.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:50 schreef Houniet het volgende:
Nee, niet echt. Maar waarom is het handig dan? Want die van HTC zelf vind ik ook wel relaxed.
HTC heeft er ook gewoon standaard 3 toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
- Je kunt meer wekkers instellen, handig als je zeer wisselvallig moet opstaan. Hoef je niet hele tijd aan te passen.
Ja, ik bedoelde ook meer dan die van HTCquote:Op woensdag 11 november 2009 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HTC heeft er ook gewoon standaard 3 toch?
Ik ga vanavond even zoeken, ben nu aan het werkquote:Op woensdag 11 november 2009 22:28 schreef DuTank het volgende:
Jap, tenzij renwan even zijn CAB doorpast
aightquote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef renwan het volgende:
Ik heb zelf de cab niet meer maar ik heb deze versie: G-Alarm 1.51
Volgens mij heb ik het daar ook als laatste vandaan geplukt
Die gaan we eens mooi proberenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef renwan het volgende:
Maar dan nog, waarom leegt hij het geheugen niet (goed)?quote:Op maandag 16 november 2009 19:27 schreef Houniet het volgende:
Pas je verlichting eens aan dan. Die heb ik op stand 2 staan. Kan volgens mij tot 10.
Dat scheelt al zo ontzettend veel Bartje.
Mja, iPhone schijnt er ook last van te hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:11 schreef renwan het volgende:
Volgens mij is een memory leak gewoon standaard bij een htc. M'n oude S710 had er ook onwijs last van
Mijn touch dual ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:11 schreef renwan het volgende:
Volgens mij is een memory leak gewoon standaard bij een htc. M'n oude S710 had er ook onwijs last van
Ik gebruik gewoon de Windows Media Player die er op zitquote:Op zondag 6 december 2009 21:30 schreef Houniet het volgende:
Is er geen makkelijke mp3 speler? Ik vind die standaard player maar neuk.
Ja dat jaquote:
Ik gebruik coreplayer.quote:Op zondag 6 december 2009 21:30 schreef Houniet het volgende:
Is er geen makkelijke mp3 speler? Ik vind die standaard player maar neuk.
Mijn foto's worden op mijn geheugenkaart opgeslagen. Dat zal ik in den beginne wel ingesteld hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:22 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, hoe krijg ik foto's die op het telefoongeheugen zelf staan, niet op een geheugenkaartje dus, van die telefoon af zonder alles te mailen? Ik kom er met geen mogelijkheid bij lijkt wel
En jullie herstarten hem regelmatig om het geheugen leeg te maken?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:43 schreef Justinn het volgende:
Het touchscreen van mijn HTC Touch HD loopt om de haverklap vast.
Als ik toestel herstart door hem écht even met de bovenste knop uit en weer aan te zetten (zodat je de code weer in moet voeren), dan is mijn geheugen leeg tot 34%.quote:Op maandag 16 november 2009 11:41 schreef Bravebart het volgende:
Mijn accu gaat steeds sneller leegAls hij het een dag uithoudt is het veel
En ik vind het echtdat je je geheugen niet kan legen
Als je ff hebt zitten internetten of Google Maps-en zit je geheugen voor 60% vol en loopt hij leeg als lek mandje
Klopt, dat is de enige manierquote:Op zaterdag 12 december 2009 06:21 schreef svann het volgende:
[..]
Als ik toestel herstart door hem écht even met de bovenste knop uit en weer aan te zetten (zodat je de code weer in moet voeren), dan is mijn geheugen leeg tot 34%.
Temp files kun je ook af en toe even dumpen, maar dat tikt minder aan als je het op mobiele sites houdt.
En GPS en GPRS vreet nou eenmaal stroom. De camera ook.
Dat is een nadeel van al die leuke extra functies en zo'n mooi groot scherm.
Deed-ie het ook al voordat je de ROM update uitvoerde? Jouw probleem klinkt hetzelfde als het mijne.. touchscreen reageert niet meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Elvander het volgende:
Nou hij doet het weer![]()
Een hard reset gedaan en daarna een officiele rom update uitgevoerd.
Alles werkt weer zoals het hoort, vreemd blijft het wel.....
Maargoed voorlopig is het prima:
ZYB.com voor contacten, sms kan daar volgens mij ook maar ben niet zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:42 schreef Houniet het volgende:
Helemaal niemand die mij kan vertellen hoe ik makkelijk mijn contacten en smsjes kan backuppen?
Dit is een demo, 2 weken gratis gebruik, maar ik heb zelfs nog nooit de GPS op mn HTC gebruikt, laat staan die navigatie.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:18 schreef Houniet het volgende:
Zijn er geen demo's te installeren dan?
Neuuhhhhhhh. KUT ding.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:11 schreef Houniet het volgende:
Soft-reset gedaanvolgens mij zit er weer leven in
.
Mja, in die topicreeks zit ik al en heb ik al gezocht, maar niks kunnen vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:08 schreef Houniet het volgende:
Dat heb ik ook af en toe.
Check hier eens @ http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1347841
Daar heb ik veel van geleerd.
Mijn probleem met het touchscreen kwam na een ogenschijnlijk succesvolle hardreset toch ook weer terug.quote:
Hoe installeer je diequote:Op donderdag 12 november 2009 23:16 schreef renwan het volgende:
Gebruik zelf Pimbackup, kan je zelf aangeven wat je wilt backuppen. Contacten, sms, email etc....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:42 schreef Houniet het volgende:
Helemaal niemand die mij kan vertellen hoe ik makkelijk mijn contacten en smsjes kan backuppen?
En? Heeft de hard reset geholpen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ben nu bezig alles op mn computer te gooien, zodat ik er een hard reset op kan uitvoeren. Maar hoop dat dat dan wel helpt natuurlijk.
Het is een vreemd voorkomen, want zo doet het toestel het drie weken perfect, en zo gaat 'ie niet eens meer aan. Ik ben er klaar mee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:44 schreef svann het volgende:
Klinkt goed! -als ze 'm retour wel verpakken. :p
Komt de storing telkens terug of zit je nu al maanden zonder telefoon?
Dit alles had ik ook, ik moest alleen 3 cm lager tikken, scherm uitlijnen hielp niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Snif, altijd heerlijk gewerkt met mn touch hd, maar nu geeft hij sinds een week ineens kuren.
Het lijkt wel alsof het touchscreen dronken is geworden.
Als ik bijvoorbeeld ergens onderin iets wil aanklikken, moet ik in het midden op de telefoon drukken. Als ik iets in het midden wil aanklikken, moet ik dus bovenin(bij de startbalk) drukken. En bovenin de startbalk kan ik dus al helemaal niet meer komen.
Het kunstige is dat het probleem zich niet altijd voordoet. De ene keer start ie op, gaat alles goed. en als ik hem dan na een uurtje wil gebruiken, dan is het scherm verneukt. Of andersom, hij start op, en nadat ik met veel kunst&vliegwerk mijn pincode heb ingetoetst(het is nogal verwarrend om de 1 in te toetsen terwijl je pincode juist een 9 heeft), werkt hij 5 minuten later weer normaal.
Heb al een paar x geprobeerd om via de instellingen het scherm te kalibreren, maar dat heeft dus niks geholpen.
Iemand van jullie bekend met dit probleem?
Ben nu bezig alles op mn computer te gooien, zodat ik er een hard reset op kan uitvoeren. Maar hoop dat dat dan wel helpt natuurlijk.
edit:
zie dat er hier wat meer problemen waren met het touchscreen, alleen niet precies wat ik heb.
Zo te lezen eerst maar die hard reset proberen. En anders ga ik ook maar even mn kasten overhoop halen op zoek naar een aankoopbewijs,ik zou nog garantie moeten hebben![]()
Afgelopen week mijn toestel teruggestuurd gekregen. Nieuw scherm erin gezet, en nu werkt ie(tot nog toe) weer als een zonnetje.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nope, heeft niet geholpen.
Leek in eerste instantie van wel, maar na een dag of 2 waren de problemen weer terug.
Hij is gisteren opgehaald door HTC, en daar is ie nu dan dus in de RMA.
Ben benieuwd hoe dat afloopt.
Vind het wel jammer, heb al jaren HTC's, hiervoor had ik een TyTn, nooit problemen mee gehad. Was al bijna tegen anderen gaan pochen dat er met mijn htc nooit wat mis was
Ik gebruikte Route66, want dat zat er gratis bij, maar ik ben de licentiecode kwijtquote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef Houniet het volgende:
Zo, ik heb een nieuwe van HTC gehad.
We kunnen weer vanaf het begin starten.
Welke navigatie gebruiken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |