Maar dan nog, waarom leegt hij het geheugen niet (goed)?quote:Op maandag 16 november 2009 19:27 schreef Houniet het volgende:
Pas je verlichting eens aan dan. Die heb ik op stand 2 staan. Kan volgens mij tot 10.
Dat scheelt al zo ontzettend veel Bartje.
Mja, iPhone schijnt er ook last van te hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:11 schreef renwan het volgende:
Volgens mij is een memory leak gewoon standaard bij een htc. M'n oude S710 had er ook onwijs last van
Mijn touch dual ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:11 schreef renwan het volgende:
Volgens mij is een memory leak gewoon standaard bij een htc. M'n oude S710 had er ook onwijs last van
Ik gebruik gewoon de Windows Media Player die er op zitquote:Op zondag 6 december 2009 21:30 schreef Houniet het volgende:
Is er geen makkelijke mp3 speler? Ik vind die standaard player maar neuk.
Ja dat jaquote:
Ik gebruik coreplayer.quote:Op zondag 6 december 2009 21:30 schreef Houniet het volgende:
Is er geen makkelijke mp3 speler? Ik vind die standaard player maar neuk.
Mijn foto's worden op mijn geheugenkaart opgeslagen. Dat zal ik in den beginne wel ingesteld hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:22 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, hoe krijg ik foto's die op het telefoongeheugen zelf staan, niet op een geheugenkaartje dus, van die telefoon af zonder alles te mailen? Ik kom er met geen mogelijkheid bij lijkt wel
En jullie herstarten hem regelmatig om het geheugen leeg te maken?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:43 schreef Justinn het volgende:
Het touchscreen van mijn HTC Touch HD loopt om de haverklap vast.
Als ik toestel herstart door hem écht even met de bovenste knop uit en weer aan te zetten (zodat je de code weer in moet voeren), dan is mijn geheugen leeg tot 34%.quote:Op maandag 16 november 2009 11:41 schreef Bravebart het volgende:
Mijn accu gaat steeds sneller leegAls hij het een dag uithoudt is het veel
En ik vind het echtdat je je geheugen niet kan legen
Als je ff hebt zitten internetten of Google Maps-en zit je geheugen voor 60% vol en loopt hij leeg als lek mandje
Klopt, dat is de enige manierquote:Op zaterdag 12 december 2009 06:21 schreef svann het volgende:
[..]
Als ik toestel herstart door hem écht even met de bovenste knop uit en weer aan te zetten (zodat je de code weer in moet voeren), dan is mijn geheugen leeg tot 34%.
Temp files kun je ook af en toe even dumpen, maar dat tikt minder aan als je het op mobiele sites houdt.
En GPS en GPRS vreet nou eenmaal stroom. De camera ook.
Dat is een nadeel van al die leuke extra functies en zo'n mooi groot scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |