abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71744838
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:21 schreef -J-D- het volgende:
Das kut!
Da's een understatement. Morgen maar eens Vodafone bellen, iets zegt me dat ze niet heel makkelijk gaan doen over garantie enzo...
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:07:54 #152
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71756380
Hoe kan dat dan opeens?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71772347
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef Houniet het volgende:
Hoe kan dat dan opeens?
Geen idee, een paar dagen geleden was 'ie opeens uitgevallen. Na het verwijderen van de batterij deed 'ie het pas weer.

Na een nacht aan de oplader zelfde verhaal, uitgevallen en moeilijk aan te krijgen. Dag later, zelfde probleem alleen gaat 'ie nu helemaal niet meer aan.
Zelfs als ik de oplader erin doe gaat er geen lampje oid branden
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_71818257
Vergeleken met bovenstaande heb ik een klein probleempje.
Als er een email of een sms je binnenkomt laat ik een ringtone een seintje geven maar al enige tijd doet; ie dat niet meer terwijl het bij "instellingen-geluiden en meldingen-meldingen" het vinkje gewoon aanstaat bij "geluid afspelen".?????
Als ik op het driehoekje klik om de ringtone te testen doet'ie het gewoon.
?????
pi_71839876
De foto's bij "Mensen / People" zijn van slechte kwaliteit
Binnen die tab kun je dat veranderen.

Dit zie ik aan het begin, maar ik kan niks in die tab vinden wat de kwaliteiten verbeterd. Ik kan alleen "openen", "toevoegen", "verwijderen" en "foto's veranderen" (heb de Chinese versie, dus kweenie of vertalingen kloppen). Voor de rest zie ik dus niks over de kwaliteiten van de foto's.

Hoe moet ik dit precies oplossen? Die uberpixels zijn echt irritant. Zeker voor een telefoon als deze die gewoon de foto's gewoon mooi behoort te weergeven.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:00:56 #156
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71840552
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 07:30 schreef LTCY18 het volgende:
De foto's bij "Mensen / People" zijn van slechte kwaliteit
Binnen die tab kun je dat veranderen.

Dit zie ik aan het begin, maar ik kan niks in die tab vinden wat de kwaliteiten verbeterd. Ik kan alleen "openen", "toevoegen", "verwijderen" en "foto's veranderen" (heb de Chinese versie, dus kweenie of vertalingen kloppen). Voor de rest zie ik dus niks over de kwaliteiten van de foto's.

Hoe moet ik dit precies oplossen? Die uberpixels zijn echt irritant. Zeker voor een telefoon als deze die gewoon de foto's gewoon mooi behoort te weergeven.
quote:
Je moet de foto's in de TouchFlo toevoegen, dus niet eerst je contacten openen:

- ga naar je favorieten-scherm van TouchFlo,
- kies de betreffende favoriet die je wilt wijzigen,
- druk op menu (rechtsonder),
- kies voor 'afbeelding wijzigen'.

Dan zijn de foto's wel helder/scherp.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:44:23 #157
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_71946864
ik was al een tijdje aan het proberen om een mp3 te gebruiken als wekker, maar kon de goede map niet vinden...
bleek uiteindelijk gewoon de windows-map te zijn, maar deze opent bij mij heeeel traag en de mp3's die ik erin plakte, bleken wellicht te groot ofzo, want het lukte maar niet...

de oplossing: G-alarm
(heb het van tpb uit een verzameling appz voor Omnia)

je kan een hele playlist toevoegen enzo, maar wat een hele fijne extra optie is (voor mij dan),
is dat je kan kiezen voor een labyrinth of een rekensommetje voor je kan snoozen...
Ik ben namelijk zoooo slecht in opstaan dat ik vaak 6x snooze en dan een uur te laat uit bed ben.
Op deze manier verplicht je jezelf om ff echt wakker te worden.
Vaak is dat dan weer voldoende om eruit te gaan...
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:03:24 #158
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71959663
Hoe kan je printscreens maken?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71961585
Denk dat Mymobiler dat wel kan.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_72105973
Mijn htc liep van het weekend vast, daarom een soft reset gedaan. Nu vroeg ik me af, is het normaal dat na een soft reset echt alles weg is? Lay out veranderd, toetsen hebben andere functies gekregen, opera, youtube e.d. zijn allemaal verwijderd, internet is niet meer aan de praat te krijgen.. Ik dacht dus dat een soft reset niet ZO drastisch zou zijn :S Deze week er maar eens even de tijd voor nemen en kijken of ik alles weer naar m'n zin krijg!
pi_72106178
Soft reset is toch gewoon een reboot?
pi_72106580
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:23 schreef Rejected het volgende:
Soft reset is toch gewoon een reboot?
Ja, dat dacht ik dus ook. Baalde dan ook behoorlijk toen ik m'n toestel weer aanzette. Zelfs de radio optie is nergens meer te vinden
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:26:45 #163
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_72117707
Dat knopje naast de batterij? dat is een keiharde fabrieksreset dacht ik.. Als hij compleet vastloopt, dan is het verwijderen van de batterij toch voldoende om hem weer op gang te krijgen?
pi_72118800
Dat knopje is de soft reset, de hard reset is een toetsencombi met de zijkantknoppen. Maar de soft reset lijkt idd het effect te hebben van een hard reset. Maar dan nog is het niet normaal dat zelfs de radio weg is...
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:50:52 #165
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72120049
Is er nou al wat bekend over de echte Touch HD2 of niet?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_72126920
is er een programma om je telefoon als wifi-router te laten fungeren?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_72228210
Ik heb net een nieuwe HTC Touch HD. In het begin werkte de radio gewoon goed, maar ik heb denk ik perongeluk op een knopje gedrukt want nu krijg ik op geen enkele zender meer geluid! :S Blijft gewoon helemaal stil terwijl hij de zenders wel vind.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
pi_72229684
Hoe krijg ik uberhaupt radio erop?

Heb nu al tijdje de Touch HD, maar nog niet echt de gadget kant uitgevonden (geen tijd en ben noob op dit gebied en bang dat ik dingen verneukt)
pi_72232261
In programma's staat een optie 'fm radio' . Als je die aanklikt moet ie het gewoon meteen doen..
Als je niet op een raar knopje gaat drukken zoals ik;)
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:10:06 #170
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_72277664
Zijn trouwens apps van de Hero ook op de HD te installeren? Want daar zitten geniale dingen op, zoals het scannen van de buurt naar pin-automaten ofzo.
pi_72380017
Zo, de aankoopbon van Vodafone is eindelijk binnen. Nu weer terug naar de winkel en als het goed is heb ik 'm dan na een maand ofzo weer
Welkom vader renwan ^O^
pi_72380485
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:10 schreef DuTank het volgende:
Zijn trouwens apps van de Hero ook op de HD te installeren? Want daar zitten geniale dingen op, zoals het scannen van de buurt naar pin-automaten ofzo.
Geen idee, maar het lijkt me lastig aangezien de Hero op Android draait.
  woensdag 2 september 2009 @ 21:50:11 #173
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72381528
Ben ik trouwens de enige die (nog steeds) last heeft van de bug dat als je naar iemand wil smsen, dat dan steeds het toetsenbordje weer 'inslide' als je wil gaan typen?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72438967
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:50 schreef Bravebart het volgende:
Ben ik trouwens de enige die (nog steeds) last heeft van de bug dat als je naar iemand wil smsen, dat dan steeds het toetsenbordje weer 'inslide' als je wil gaan typen?
Ook last van.
Ik heb ook vaak last van dat de klok zichzelf aanpast... Gaat dat ding gewoon half uur soms terug in de tijd
(Net stond er 17.40, terwijl het dus 18.20 is..)
pi_72487286
Deze week maar eens een HTC Hero bestellen en dan kan mijn Touch HD in de verkoop op internet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')