Da's een understatement. Morgen maar eens Vodafone bellen, iets zegt me dat ze niet heel makkelijk gaan doen over garantie enzo...quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:21 schreef -J-D- het volgende:
Das kut!
Geen idee, een paar dagen geleden was 'ie opeens uitgevallen. Na het verwijderen van de batterij deed 'ie het pas weer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef Houniet het volgende:
Hoe kan dat dan opeens?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:30 schreef LTCY18 het volgende:
De foto's bij "Mensen / People" zijn van slechte kwaliteit
Binnen die tab kun je dat veranderen.
Dit zie ik aan het begin, maar ik kan niks in die tab vinden wat de kwaliteiten verbeterd. Ik kan alleen "openen", "toevoegen", "verwijderen" en "foto's veranderen" (heb de Chinese versie, dus kweenie of vertalingen kloppen). Voor de rest zie ik dus niks over de kwaliteiten van de foto's.
Hoe moet ik dit precies oplossen? Die uberpixels zijn echt irritant. Zeker voor een telefoon als deze die gewoon de foto's gewoon mooi behoort te weergeven.
quote:Je moet de foto's in de TouchFlo toevoegen, dus niet eerst je contacten openen:
- ga naar je favorieten-scherm van TouchFlo,
- kies de betreffende favoriet die je wilt wijzigen,
- druk op menu (rechtsonder),
- kies voor 'afbeelding wijzigen'.
Dan zijn de foto's wel helder/scherp.
Ja, dat dacht ik dus ook. Baalde dan ook behoorlijk toen ik m'n toestel weer aanzette. Zelfs de radio optie is nergens meer te vindenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:23 schreef Rejected het volgende:
Soft reset is toch gewoon een reboot?
Geen idee, maar het lijkt me lastig aangezien de Hero op Android draait.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:10 schreef DuTank het volgende:
Zijn trouwens apps van de Hero ook op de HD te installeren? Want daar zitten geniale dingen op, zoals het scannen van de buurt naar pin-automaten ofzo.
Ook last van.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:50 schreef Bravebart het volgende:
Ben ik trouwens de enige die (nog steeds) last heeft van de bug dat als je naar iemand wil smsen, dat dan steeds het toetsenbordje weer 'inslide' als je wil gaan typen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |