Mooi relativeren van Jeroen....quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Leandra heeft stijl. Jij niet. Trek je eigen conclusie en ga slapen aub.
OT: Jeroen maakt een grapje over zijn haar dat weer terugkomt, en zijn vriend niet...
Ze verwacht dat ze er morgen uit wordt gestemd.. maar morgen is er geen eliminatie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Zei Amber nou dat ze lekker naar huis gaat?
Jij leest haar gedachten foutloos?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
amber is het er gewoon niet mee eens dat hij er even uit mag voor de crematie ,maar durft dit niet hardop te zeggen ....... die trekt het niet meer
Nee, maar dit is wel een externe factor. Een factor die de anderen, gelukkig, niet hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de reden waarom mensen stemmen maakt toch niet uit?
Dat kwam gisteren op de stream.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
iedereen is ervan overtuigd dat de eliminatie morgen is lijkt het wel
waar staat dat die zaterdag pas is eigenlijk dan?
gvd meen je niet, heb ik leipe lola gemist, en wat moest ze hier whaaaaaa leipe lola ach die is nu getekent voor der levenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
heey toverheks ,leipe lola was hier gister op het forum![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gvd meen je niet, heb ik leipe lola gemist, en wat moest ze hier whaaaaaa leipe lola ach die is nu getekent voor der leven![]()
![]()
jammer gemist
Nee, de meerderheid denkt er hier anders over , maar ik vind haar leuk.quote:
Amber roept net nog:"IK WIL NAAR HUUUIIIIIS!!!"quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:37 schreef blomst het volgende:
Marielin praat al of is Amber naar huis.
maar dat mag ook hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, de meerderheid denkt er hier anders over , maar ik vind haar leuk.
'M'n vriendin wil ook niet anders, ze noemt me de "dildo met oren"quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:41 schreef Toverheks het volgende:
vind die korte koppie`s best leuk staan bij peter en jeroen
Amber denkt dat ze wordt weggestemd, en is niet van plan zomaar op te stappenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Iedereen is lief voor Amber, dankzij die ¤2.500 boete.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:42 schreef Pek het volgende:
[..]
'M'n vriendin wil ook niet anders, ze noemt me de "dildo met oren"
de bewoners lijken echter van niks te weten. Het is tenslotte 5 dagen na de laatste eliminatie morgen.quote:
Dat zegt ze.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Amber denkt dat ze wordt weggestemd, en is niet van plan zomaar op te stappen
Toch zou ik haar doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:43 schreef Toverheks het volgende:
nou als ik mocht kiezen dan had ik eline naar huis gestuurd, alleen dat kinderachtige zelfgemaakte aangemeten stemgeluid van haar, zo overdreven zo kinderachtig zo he bah, maar das mijn mening he
misschien omdat er 2 tegelijk zijn uitgegaan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
de bewoners lijken echter van niks te weten. Het is tenslotte 5 dagen na de laatste eliminatie morgen.
Is er een reden gegeven voor het uitstel?
Dat zal wel het vrijwillige opstappen van Renate zijn, waardoor het anders niet uit komt als ze de normale stemdagen aan houden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
de bewoners lijken echter van niks te weten. Het is tenslotte 5 dagen na de laatste eliminatie morgen.
Dat mag dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:43 schreef Toverheks het volgende:
nou als ik mocht kiezen ..
Bij mij niet bekend. Het zou kunnen zijn omdat er zaterdag twee personen weggegaan zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik moet wel nog ff wennen aan dat korte koppie van Jeroenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:41 schreef Toverheks het volgende:
vind die korte koppie`s best leuk staan bij peter en jeroen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met je hoofd zeker, dildo met oren
nee, maar om het hele stem systeem er nou uit te sodemieterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel een externe factor. Een factor die de anderen, gelukkig, niet hebben
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is wat wijd daar beneden, na 3 kinderen. Eigen schuld enzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goeie, wel tijdslimietquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef snetje het volgende:
Amber kijkt steeds sjaggie als het onderwerp geesten oproepen voorbij komt .... glaasje draaien wou ze ook niet en de eerste huilbui op de kist kwam ook al vlak na een opmerking over geesten oproepen.... duidelijk een gevalletje pneumatifobie ...
overigens heb ik bij Peter ook een fobie ontdekt ... bestaat alleen nog geen naam voor ....
hij wordt panisch van die echte dichtgekupte boterhamzakjes .... idee voor een opdracht ?
1000 dichtgeknupte boterhamzakknupjes los zien te peuteren
jaj...totdat ze al een uur in jouw...ja jouw oor heeft lopen tetteren en je er achter komt dat de ducktape op is....quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is wat wijd daar beneden, na 3 kinderen. Eigen schuld enzo
ja, wil ik wel geloven, als jij je hoofd als dildo gebruikt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Staat ook op de site:quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef snetje het volgende:
Amber kijkt steeds sjaggie als het onderwerp geesten oproepen voorbij komt .... glaasje draaien wou ze ook niet en de eerste huilbui op de kist kwam ook al vlak na een opmerking over geesten oproepen.... duidelijk een gevalletje pneumatifobie ...
quote:Bang voor Pijn en geesten
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nieuwe poll op de site.
Nee, is niet geslaagd
Es kijken hoe hij reageert op bubble wrap plastic... Als de reactie hetzelfde is laten we hem 72 uur lang doorbrengen in een hangmat van dat spul.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef snetje het volgende:
overigens heb ik bij Peter ook een fobie ontdekt ... bestaat alleen nog geen naam voor ....
hij wordt panisch van die echte dichtgekupte boterhamzakjes .... idee voor een opdracht ?
jij!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
noted....maar wie gaat die zakjes dan dichtknuppen?
wat een domme poll, ze hadden al toegegeven dat het geen invloed op het slagen had.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nieuwe poll op de site.
Keten opdracht geslaagd?
Nee, is niet geslaagd
Ja, gehaald
misschien heeft ze nare ervaringen met glaasje draaien, ja is ook niet mijn hobby hoor en wordt zo voor gewaarschuwd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef snetje het volgende:
Moet wel, verder heb ik maar een klein miepelepietjequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, wil ik wel geloven, als jij je hoofd als dildo gebruikt.
Doe ik zaterdag welquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Plak je die oren vast met tape tijdens 'de daad' ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. Dan kun je iig geen feestjes afkappenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaj...totdat ze al een uur in jouw...ja jouw oor heeft lopen tetteren en je er achter komt dat de ducktape op is....
Het zou mij niks verbazen als dat ze morgen hoort de eliminatie pas zaterdag is, de emotie zo hoog zit dan toch morgen opstapt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zegt ze.
En daarom zijn ze aardig voor haar, dat dat zo blijft.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. Dan kun je iig geen feestjes afkappen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef snetje het volgende:
Die flapperen lekker mee voor het erotisch effectquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Plak je die oren vast met tape tijdens 'de daad' ?
jij natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Maar zonder Poll was er weer kritiek geweest dat de streamers er niet in betrokken waren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:50 schreef blomst het volgende:
[..]
wat een domme poll, ze hadden al toegegeven dat het geen invloed op het slagen had.
Ik wil haar niet kwijtquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als dat ze morgen hoort de eliminatie pas zaterdag is, de emotie zo hoog zit dan toch morgen opstapt.
Mag hij me helpen, ik hou hem wel bezigquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. Dan kun je iig geen feestjes afkappen
Dat wordt morgen dus weer een 'naar boven rennen en uitjankmoment' voor Amber.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als dat ze morgen hoort de eliminatie pas zaterdag is, de emotie zo hoog zit dan toch morgen opstapt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:55 schreef FuTilE het volgende:
Nś een poll, plz:
1 - Met geweld een einde maken aan "We are the world"
2 - Met gematigd geweld een einde maken aan "We are the world"
Een dildo met flaporen, heb nu een mental imagequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Die flapperen lekker mee voor het erotisch effect
dan zullen de buren ook niet echt meezitten ... ik bedoel het kerkhof ernaastquote:
Nee sommige hadden geen ideequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:58 schreef snetje het volgende:
[..]
dan zullen de buren ook niet echt meezitten ... ik bedoel het kerkhof ernaastvraag me af of ze dit wist .... Marilien wist het niet ...
In de praktijk komt het erop neer dat ze me bij de oren vastpakt en begint te rammen,dat is best zwaar. Bunkerwaardig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een dildo met flaporen, heb nu een mental image
en nu is ze er weer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
heey toverheks ,leipe lola was hier gister op het forum![]()
Die is er van de week in gekomen ter compensatie van haar hondje dat ze eigenlijk wildequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:56 schreef lunareclipse het volgende:
zag ik daar een knuffel van
eline?
kunnen we daar een poll over doen?
Zéker zwaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:00 schreef Pek het volgende:
[..]
In de praktijk komt het erop neer dat ze me bij de oren vastpakt en begint te rammen,dat is best zwaar. Bunkerwaardig.
Die is er niet geweest he? Die kreeg ze zomaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:56 schreef lunareclipse het volgende:
zag ik daar een knuffel van
eline?
kunnen we daar een poll over doen?
Beetje masochistisch ben je wel, he?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
e nu is ze er weer.
toe maar, gooi maar lekker met modder.
Mag ik raden, een tjiewawa?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Die is er van de week in gekomen ter compensatie van haar hondje dat ze eigenlijk wilde
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:00 schreef Pek het volgende:
[..]
In de praktijk komt het erop neer dat ze me bij de oren vastpakt en begint te rammen,dat is best zwaar. Bunkerwaardig.
ach als mensen als mw. de bok dat zo graag wil. met d'r Leipe Lola wie ben ik om dan te weigeren?quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef Maria44 het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast.
En......... het plast op de kattenbak![]()
Hoi, leuk dat je hier weer bent..... Wat was je reactie op de gebeurtenissen rond Jeroen, vanavond ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en nu is ze er weer.
Ik was er echt geen uur mee bezig hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaj...totdat ze al een uur in jouw...ja jouw oor heeft lopen tetteren en je er achter komt dat de ducktape op is....
En Peter dan?quote:
hoiquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en nu is ze er weer.
doe maar een borrel, komen ze een beetje losquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
Nou redaktie, gooi er een opdracht in of een borrel
goed opletten, komt bijnaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
Nou redaktie, gooi er een opdracht in of een borrel
Gelukkig! Zou het andersom ook zo zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:09 schreef Bunker-Renate het volgende:
ondanks dat Jeroen en ik no friends waren heb ik veel respect voor de manier hoe hij zich onder zo'n k*** bericht zich handhaaft Jeroen respect jongen!
jeroen komt je zo live bedanken op het forum hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:09 schreef Bunker-Renate het volgende:
ondanks dat Jeroen en ik no friends waren heb ik veel respect voor de manier hoe hij zich onder zo'n k*** bericht zich handhaaft Jeroen respect jongen!
Daar zit wat in... up to you.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:04 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ach als mensen als mw. de bok dat zo graag wil. met d'r Leipe Lola wie ben ik om dan te weigeren?
een borrelopdracht is da waquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe maar een borrel, komen ze een beetje los![]()
Hoi, hoi, zie reactiequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoi, leuk dat je hier weer bent..... Wat was je reactie op de gebeurtenissen rond Jeroen, vanavond ?
Mijn ideequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar.
Zo'n mormel kan je toch geen hond noemen
ik heb respect voor hem of hij dat andersom zou hebben it's up to him.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:10 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Gelukkig! Zou het andersom ook zo zijn?
dat vind ik een goed idee, laat de drank maar vloeienquote:
Mwah, op dit moment staat Amber op de 3de plaats en is er een verschil tussen Jeroen op de 5de en Peter op de 6de plaats van maar 8 stemmen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik denk dat positief stemmen geen nut meer heeft, live is a bitch
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Susi het volgende:
Foutje in de brief, dagduel tussen Pim en Peter
even een vraagje, ben jij half engels?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:12 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik heb respect voor hem of hij dat andersom zou hebben it's up to him.
Je kan beter tot het laatste moment wachten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of er weer een "we gaan het bewonertje dat weg wil treiteren door haar omhoog te stemmen" verhaal gaande is, maar met een stemming die nog tot zaterdag duurt kan er nog van alles gebeuren lijkt me.
Vind ik ook wel leukquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Amber klampt zich wanhopig vast aan haar rol: sprinten naar de deur als er een sirene klinkt, brieven voorlezen en dingen klaarzetten.
Ik vind Amber ook nog steeds leuk hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook wel leukHoudt ze goed vol, maar ja, subjectief
Denk het ook, net als Eline.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk toch dat het haar aard is, lief zijn.
Je kan beter, ze is namelijk half Marokkaansquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom haar Engels zo halfslachtig is
heb je het bonnetje nog?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef Toverheks het volgende:
peter verliest het zie ik nu al in mijn glazen bolletje
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:18 schreef Toverheks het volgende:
peter verliest het zie ik nu al in mijn glazen bolletje
Ook DAT verklaart waarom haar Engels zo halfslachtig isquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Je kan beter, ze is namelijk half Marokkaans
Idd, stuk of 4/5.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef D. het volgende:
Het klopt niet helemaal want Bart zei dat ie 2x hoger zou zeggen en dat men de 3e keer af zou zijn.
Peter heeft er meer gehad
*zucht* Peterquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
OH MY GOD!!! Peter heeft gewonnen hahahdat was echt pure wilskracht
![]()
![]()
dat is een leuke opdrachtquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
Borrelopdracht:
De overlevers moeten naar de luchtruimte of de kleine ruimte, rolluik naar beneden. De redaktie verstopt drankjes, alles wat wordt gevonden MOET opgedronken worden. Er moeten natuurlijk regels zijn voor ieder, niet opgedronken, drankje.
Iets voor later op de avond of zo...
Hij is in ieder geval een stuk directer dan onze Bobby.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef lies1958 het volgende:
jeroen zat bij eline op het bankje maar te vragen waarom ze niet met hem in bed ging slapen. En later nog een keer van echt voor nog een nachtje en geloof dat eline toen zei dat is goed.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef pietpaniek het volgende:
ik wil niet zeuren, ik doe het toch, bart riep bij 3e waarschuwing ben je af , peter had de derde 'hoger' al te pakken toen pim nog recht stond
dusssss
niemand jou ooit verteld hoe je echt kinderen maaktquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nee ben gewoon uit de Hollandsche klei getrokken
Ja daar heb je gelijk in, hij is volgens mij nu ook aangeschoten en was een klein beetje aan het chanteren richting eline over dat slapen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval een stuk directer dan onze Bobby.
Wij ook, dus met Nederlands kun je hier communicerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
je gebruikt vaak engelse termen in je teksten, viel me ook al op in je dagboekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
niemand jou ooit verteld hoe je echt kinderen maakt
Leg eens uit hoe dat werkt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
niemand jou ooit verteld hoe je echt kinderen maakt
Jee dat schommelt ook elk uur zeg, toen ik vanavond nog, voordat Jeroen zijn hoofd heeft kaal geschoren, had gestemd stond hij nog 4quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, op dit moment staat Amber op de 3de plaats en is er een verschil tussen Jeroen op de 5de en Peter op de 6de plaats van maar 8 stemmen.
Ik weet niet of er weer een "we gaan het bewonertje dat weg wil treiteren door haar omhoog te stemmen" verhaal gaande is, maar met een stemming die nog tot zaterdag duurt kan er nog van alles gebeuren lijkt me.
Hij is ook een halve meter kleiner dan Pimquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
De armen van Peter hangen ook wel erg laag op die pic van van Rinsum
er komt nu voor de laatste keer fanmail erin, hierna alleen nog maar per poll bepaald door julliequote:
Van foute fora als NL/GP, pleasequote:
Vanmiddag dachten ze dat het 2 uur was en het was iets over 5quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef NrTH het volgende:
20:00 / 20:30 , ze zitten er al goed naast ^^
ben hem nog ff aan het oppoetsenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:23 schreef kreeftje747 het volgende:
zie je nog meer spannende dingen in je bolletje?? hihi
het werkt weer...quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef markvanrinsum het volgende:
er is geen vuur meer
bedankt Huub voor de info!!quote:er komt nu voor de laatste keer fanmail erin, hierna alleen nog maar per poll bepaald door jullie
Wat was dat andere dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef snetje het volgende:
mijn fanmail slaat straks nergens meer op ... de muren zijn nu kaal en Jeroen inmiddels ook![]()
nah ... nu maar hopen dat het andere wal aanslaat
Helemaal niet heeft niks met de lengte te maken, kijk naar die picquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Hij is ook een halve meter kleiner dan Pim
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er komt nu voor de laatste keer fanmail erin, hierna alleen nog maar per poll bepaald door jullie
Tuurlijk welquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Helemaal niet heeft niks met de lengte te maken, kijk naar die pic
Ik denk niet dat dit begrepen wordquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
eitje...zaadje....komen samen ...hoppaaa....9 maanden.....een koter
Ik zat eigenlijk om een verhaaltje te wachten over hoe 2 mensen met elkaar aan de slag gingenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
heej...je mag alleen nederlands hier........
![]()
![]()
O....quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk om een verhaaltje te wachten over hoe 2 mensen met elkaar aan de slag gingen
Het schommelt enorm, het verschil aan stemmen tussen de nr 1 en de nr 6 is ook maar 34....quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jee dat schommelt ook elke uur zeg, toen ik vanavond nog, voordat Jeroen zijn hoofd heeft kaal geschoren, had gestemd stond hij nog 4
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:25 schreef Leandra het volgende:
En dan even de stand van 22.18 uur:
[ afbeelding ]
Pim: 660
Marielin: 658
Amber: 649
Eline: 647
Jeroen: 634
Peter: 626
*wegdroomtquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
hemelbed...openslaande deuren binnenwaaiende gordijnen je bedoelt die onzin?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Die heeft idd de VOL, NoLive en GoldenShower leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |