Toch zou ik haar doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:43 schreef Toverheks het volgende:
nou als ik mocht kiezen dan had ik eline naar huis gestuurd, alleen dat kinderachtige zelfgemaakte aangemeten stemgeluid van haar, zo overdreven zo kinderachtig zo he bah, maar das mijn mening he

misschien omdat er 2 tegelijk zijn uitgegaan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
de bewoners lijken echter van niks te weten. Het is tenslotte 5 dagen na de laatste eliminatie morgen.
Is er een reden gegeven voor het uitstel?

Dat zal wel het vrijwillige opstappen van Renate zijn, waardoor het anders niet uit komt als ze de normale stemdagen aan houden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
de bewoners lijken echter van niks te weten. Het is tenslotte 5 dagen na de laatste eliminatie morgen.

Dat mag dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:43 schreef Toverheks het volgende:
nou als ik mocht kiezen ..

Bij mij niet bekend. Het zou kunnen zijn omdat er zaterdag twee personen weggegaan zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]

ik moet wel nog ff wennen aan dat korte koppie van Jeroenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:41 schreef Toverheks het volgende:
vind die korte koppie`s best leuk staan bij peter en jeroen

quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met je hoofd zeker, dildo met oren

nee, maar om het hele stem systeem er nou uit te sodemieterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel een externe factor. Een factor die de anderen, gelukkig, niet hebben

quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]

Het is wat wijd daar beneden, na 3 kinderen. Eigen schuld enzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]

Goeie, wel tijdslimietquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef snetje het volgende:
Amber kijkt steeds sjaggie als het onderwerp geesten oproepen voorbij komt .... glaasje draaien wou ze ook niet en de eerste huilbui op de kist kwam ook al vlak na een opmerking over geesten oproepen.... duidelijk een gevalletje pneumatifobie ...
overigens heb ik bij Peter ook een fobie ontdekt ... bestaat alleen nog geen naam voor ....
hij wordt panisch van die echte dichtgekupte boterhamzakjes .... idee voor een opdracht ?
1000 dichtgeknupte boterhamzakknupjes los zien te peuteren

jaj...totdat ze al een uur in jouw...ja jouw oor heeft lopen tetteren en je er achter komt dat de ducktape op is....quote:

quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is wat wijd daar beneden, na 3 kinderen. Eigen schuld enzo

ja, wil ik wel geloven, als jij je hoofd als dildo gebruikt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:48 schreef Pek het volgende:
[..]

Staat ook op de site:quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef snetje het volgende:
Amber kijkt steeds sjaggie als het onderwerp geesten oproepen voorbij komt .... glaasje draaien wou ze ook niet en de eerste huilbui op de kist kwam ook al vlak na een opmerking over geesten oproepen.... duidelijk een gevalletje pneumatifobie ...
quote:Bang voor Pijn en geesten

quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nieuwe poll op de site.
Nee, is niet geslaagd

Es kijken hoe hij reageert op bubble wrap plastic... Als de reactie hetzelfde is laten we hem 72 uur lang doorbrengen in een hangmat van dat spul.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef snetje het volgende:
overigens heb ik bij Peter ook een fobie ontdekt ... bestaat alleen nog geen naam voor ....
hij wordt panisch van die echte dichtgekupte boterhamzakjes .... idee voor een opdracht ?

jij!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
noted....maar wie gaat die zakjes dan dichtknuppen?
 ik voel een nwe Fok pol opkomen
  ik voel een nwe Fok pol opkomen  

wat een domme poll, ze hadden al toegegeven dat het geen invloed op het slagen had.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nieuwe poll op de site.
Keten opdracht geslaagd?
Nee, is niet geslaagd
Ja, gehaald

misschien heeft ze nare ervaringen met glaasje draaien, ja is ook niet mijn hobby hoor en wordt zo voor gewaarschuwd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef snetje het volgende:

Moet wel, verder heb ik maar een klein miepelepietjequote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, wil ik wel geloven, als jij je hoofd als dildo gebruikt.

Doe ik zaterdag welquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]

Plak je die oren vast met tape tijdens 'de daad' ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:48 schreef Pek het volgende:
[..]

Jij natuurlijk. Dan kun je iig geen feestjes afkappenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaj...totdat ze al een uur in jouw...ja jouw oor heeft lopen tetteren en je er achter komt dat de ducktape op is....

Het zou mij niks verbazen als dat ze morgen hoort de eliminatie pas zaterdag is, de emotie zo hoog zit dan toch morgen opstapt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zegt ze.
En daarom zijn ze aardig voor haar, dat dat zo blijft.

quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. Dan kun je iig geen feestjes afkappen

quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef snetje het volgende:

Die flapperen lekker mee voor het erotisch effectquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Plak je die oren vast met tape tijdens 'de daad' ?

jij natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]

Maar zonder Poll was er weer kritiek geweest dat de streamers er niet in betrokken waren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:50 schreef blomst het volgende:
[..]
wat een domme poll, ze hadden al toegegeven dat het geen invloed op het slagen had.

Ik wil haar niet kwijtquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als dat ze morgen hoort de eliminatie pas zaterdag is, de emotie zo hoog zit dan toch morgen opstapt.

Mag hij me helpen, ik hou hem wel bezigquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. Dan kun je iig geen feestjes afkappen

Dat wordt morgen dus weer een 'naar boven rennen en uitjankmoment' voor Amber.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als dat ze morgen hoort de eliminatie pas zaterdag is, de emotie zo hoog zit dan toch morgen opstapt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |